mboost-dp1

Fastansættelse – Projektleder til digitale projekter


Gå til bund
Gravatar #1 - rightpeople
7. jan. 2015 09:01
For vores kunde DigitasLBi Danmark søger vi en projektleder til at styre projekter indenfor digital markedsføring

Du får en central rolle i samarbejde med den kundeansvarlige omkring at levere projekterne til kunderne. Projekterne er varierende og er alt fra små kreative projekter der kører over uger til langvarende projekter med både levering af kreative elementer til at være med til at levere komplette websites.

Dine fremtidige kolleger består af passionerede strateger, designere og udviklere, som er nogle af de allerbedste i branchen. Tilsammen udgør de et team, som brænder for at skabe værdi for vores kunder og relevans for vores brugere.

Jobbet
Som projektleder hos DigitasLBi vil du have daglig kontakt med dine kunder. Derfor er det centralt at du forstår at opbygge stærke relationer, kan levere til tiden og indenfor det aftalte budget. Du kan arbejde med agile processer og er ”digital native”.

Du er vant til at navigere i komplekse organisationer, og du brænder for at levere en ekstraordinær service og kvalitet til dine kunder.

Dine daglige arbejdsopgaver vil typisk bestå af at:
• Fungere som projektleder og drive projekterne igennem gennem sparring med den kundeansvarlige
• Definere omfanget at projekter (mål, projektleverancer, tidsplan og budget), og holde projekterne på
• sporet gennem projektplaner, statusrapporter og mødenotater.
• Styre projektet økonomisk og sikre at kunden bliver faktureret og vi holder vores estimater
• Motivere det projektteam du arbejder sammen med til at skabe gode resultater
• Kommunikere såvel udfordringer som løsninger, både til kunden og til teamet.

Vi forventer at du har:
• Minimum 3 års erfaring som Projektleder
• Størstedelen af dit professionelle arbejdsliv har du været på bureau, men du kan også have brugt tid på kundesiden, eller indenfor konsulent/ IT branchen
• Du er troværdig og har gode kommunikationsevner.
• Du er en teamplayer, og er udadvendt, inspirerende og energisk.
• En videregående uddannelse indenfor kommunikation, marketing eller økonomi
• Du taler og skriver flydende dansk og engelsk.

Er du interesseret?
Hvis du har de nødvendige kvalifikationer, så send med det samme dit CV og en kort ansøgning til [email protected].

Ansøgningsfrist: 19/1 2015 (send dog hurtigst muligt)
Gravatar #2 - Hånter
7. jan. 2015 09:40
Det ville være en fordel, hvis I igen skrev hvor jobbet er placeret.
Gravatar #3 - rightpeople
7. jan. 2015 09:52
Det har du ret i - det er i København (hos DigitasLBi)
Gravatar #4 - CBM
7. jan. 2015 10:14
altid kbh :/
Gravatar #5 - Zombie Steve Jobs
9. jan. 2015 09:59
CBM (4) skrev:
altid kbh :/


FLYT! Sådan er det, desværre, at alt samles her, fucker vel i virkeligheden resten af landet op :(
Gravatar #6 - CBM
10. jan. 2015 18:01
#5
Jeg kunne aldrig finde mig i at bo på sjælland. Beklager :)
Gravatar #7 - Zombie Steve Jobs
12. jan. 2015 07:45
CBM (6) skrev:
#5
Jeg kunne aldrig finde mig i at bo på sjælland. Beklager :)


Well, det ændrer sig sgu nok når du har været her noget tid :)
Gravatar #8 - CBM
12. jan. 2015 13:11
#7
Jeg har boet på sjælland i 6 uger på et tidspunkt. Endda i en af de mere "landlige" dele af sjælland. Never again :)
Gravatar #9 - milandt
12. jan. 2015 13:33
CBM (8) skrev:
#7
Jeg har boet på sjælland i 6 uger på et tidspunkt. Endda i en af de mere "landlige" dele af sjælland. Never again :)

Det har jeg også.. de første 18 år af mit liv endda. Jeg er helt enig.. Never again!
Gravatar #10 - Qw_freak
15. jan. 2015 07:22
CBM (8) skrev:
#7
Jeg har boet på sjælland i 6 uger på et tidspunkt. Endda i en af de mere "landlige" dele af sjælland. Never again :)

Det må du hellere forklare.. :)
Gravatar #11 - CBM
15. jan. 2015 07:48
#9
18 år? pyha :)

#10
Kursus :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login