mboost-dp1

Wii U - E3


Gå til bund
Gravatar #1 - Scorpion
7. jun. 2011 19:19
Sjældent har jeg set en så kluntet tablet!
Gravatar #2 - LinguaIgnota
7. jun. 2011 19:46
Mmm, gimmicks.
Gravatar #3 - Nout
11. jun. 2011 10:07
Imponere sq ikke ligefrem øjet.... Og det med at man ikke kan købe en ekstra controller er da helt hen i vejret ?
Gravatar #4 - Daniel-Dane
11. jun. 2011 12:22
wat is dis shit i dont even
Gravatar #5 - lord king
11. jun. 2011 14:15
den ligner sku noget fra 90´erne havde sku forventet lidt mere:(
Gravatar #6 - DanaKaZ
11. jun. 2011 21:14
# Hvor har du læst det?
Gravatar #7 - XorpiZ
11. jun. 2011 21:49
Gravatar #8 - Nout
12. jun. 2011 09:39
DanaKaZ (6) skrev:
# Hvor har du læst det?


Det er kommenteret på flere medier.... blandt andet dailyrush.dk

Det virkelig tamt :(
Gravatar #9 - Scorpion
12. jun. 2011 13:03
Den vil med 100% sikkerhed kunne købes over nettet seperat, men kommer jo til at blive en del af selve konsollen, så de vil bare miste penge hvis de også skulle til at producere til seperat køb. Du køber jo heller ikke to ens tastature til en computer der kun kan bruges med ét. :)
Gravatar #10 - DanaKaZ
12. jun. 2011 13:12
Hvad fuck gør man så hvis den går i stykker? Det lyder sgu da fjollet.
Gravatar #11 - Scorpion
12. jun. 2011 22:46
DanaKaZ (10) skrev:
Hvad fuck gør man så hvis den går i stykker? Det lyder sgu da fjollet.


Så køber du en ny over nettet. Forstil dig at hvis en del på selve Wii'en går i stykker så går du heller ikke ud og køber den ene del seperat, den er mere som en del af selve konsolen. Kan ikke se hvorfor Nintendo skulle bruge penge på at fylde butikshylder med en controller som kun bliver solgt når en går i stykker.
Gravatar #12 - DanaKaZ
13. jun. 2011 09:40
AlexMilo (11) skrev:
Så køber du en ny over nettet.

Er det ikke være lidt modsigende i forhold til det hele, "kan ikke købes seperat" halløj?
AlexMilo (11) skrev:
Forstil dig at hvis en del på selve Wii'en går i stykker så går du heller ikke ud og køber den ene del seperat, den er mere som en del af selve konsolen

Nu er controlleren her ikke en del på selve Wii'en og når den er så nem at skifte ud, forventer jeg sgu ikke at skulle købe en ny Wii bare fordi den går i stykker. Hvis min strøm forsyning til Wii'en går i stykker, så går jeg sgu ikke ud og køber en ny Wii.
Gravatar #13 - zajac1661
13. jun. 2011 12:00
bare jeg får mit zelda fix, så er jeg glad.
Jeg håber dog stærkt at specs er væsentligt bedre end Wii. Har læst hardwaren skulle være lidt ala PS3
Gravatar #14 - markjensen
13. jun. 2011 12:06
Mener du ikke at ydelsen skulle være ligesom PS3? Tror ikke Wii U får så mange kerner som PS3 har
Gravatar #15 - ShashinDK
13. jun. 2011 15:29
Er det bare mig eller er der ikke lidt xbox360 over designet ?
Gravatar #16 - jakobdam
14. jun. 2011 10:04
At man ikke kan købe en ny controller i butikkerne tror jeg godt kan blive et problem i praksis.

Der sammenlignes med en intern del i en konsol, men denne sammenligning holder på ingen måde.

En controller sidder du med i hænderne. Du kan nemmere tabe den, trykke for hårdt og ødelægge noget, spilde noget ud over den, hunden kan tage den osv., end du kan ødelægge en del i din konsol.

Denne controller er også dét som alle til Wii U vil synes er det fede at sidde med. Og Wii'en er en konsol beregnet til social multiplayer. Det ville et eller andet sted svare til guitar hero med kun én guitar uden mulighed for at tilkøbe/tilslutte flere. :(
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login