mboost-dp1

14.04.2004


Gå til bund
Gravatar #1 - Skyliner
15. apr. 2004 18:24
Hvad er der lige sket den 14. april? En stor del af holdene har produceret mindst 30% mere denne dag. Bl.a. de tre førende hold. Eksempelvis Overclocking.dk har produceret over dobbelt så mange point.

Desuden ser det ud til at alle hold er faldet i daglig produktion. Prøv at lægge mærke til, hvor få der er helt rød (50k+). Og vi ligge stadig til at overhale ca. ligeså mange, som vi har gjort i den sidste tid. Måske giver de WU-units der bliver tildelt i øjeblikket ikke så meget som dem der var tidligere...
Gravatar #2 - GandalfTheWhite
15. apr. 2004 18:55
Tror bare, at Stanford er brændt inde med en masse Tinker Units, fordi mange folk kører med -advmethods. Jeg får i hvert fald ikke ret meget andet end Tinkers i nakken lige i tiden.

Hvis du prøver at kigge på Project Summary, så vil du se, at der udbydes en del mere Tinker end Gromacs lige pt.
Gravatar #3 - rasmuslp
15. apr. 2004 19:06
Hmm..... Det kunne forhåbentligt være forklaringen.

Tinker units er bare dødens pølse!
Gravatar #4 - Tit@n
16. apr. 2004 06:22
Jeg får ikke andet end tinker units. På alle mine maskiner tror ikke jeg har haft en Gromacs unit endnu.

Tinker units stinker!
Gravatar #5 - Greenfingers
16. apr. 2004 09:35
det hjælper jo alt sammen til det formål som jo er grundstenen til det her projekt. Det kommer IKKE an på stats for mig, selvom jeg har 1 comp stående 24/7 og 2 comp's kørende i 8 timers tid, så er det HJÆLPEN der tæller for mig og ikke anerkendelsen. Jeg er i og for sig ligeglad med om der stod en andens navn på min bruger... jeg er sårn en person der ville donere anonymt, men nu står der altså RobeN :)
Gravatar #6 - rasmuslp
16. apr. 2004 14:11
#5> Selvfølgelig. Jeg synes bare det er neder at man falder _så_ meget i pph når man får tinker.
IMO er der for stor forskel på hvor mange point man får i timen ved tinkerunits sammenlignet med gennemsnitlige gromacs, men der er også ret stor spredning.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login