mboost-dp1

Wireless?


Gå til bund
Gravatar #1 - Pephers
18. maj 2008 20:01
Strømkabel, USB mus, headset, netkabel, FireWire kabel til ekstern harddisk, og ofte USB kabel til mit kamera eller iPod - på en bærbar (MBP) vel at mærke :D
Gravatar #2 - Norrah
18. maj 2008 20:49
Ingen ledninger...
Wires is the work of satan.

Wireless Højtalere, net. Mus, Keyboard.
Der er self. ledninger til stede. Men det hele er skjult.
Gravatar #3 - gaffatape
18. maj 2008 23:04
Lige pt sidder jeg med min Macbook Pro hooked op på en skærm og tastatur og mus fra logitech (ja, det er ikke specielt fantastisk at command ender på windowstasten, hvis i har en løsning så pm!) og et headset med ledning på hovedet. Derudover har jeg rodet med mit sourround system, så der ligger ca 4 jack kabler, et strøm kabel til kærestens iBook og en mighty mouse jeg ikke bruger. Plus at lortet fra min stationære, og kærestens stationære. Der ligger mindst 15 ledninger inden for rækkevidde :D

Men internettet er trådløsts!
Gravatar #4 - NioBe
19. maj 2008 09:52
Hmm, Tastatur (1), mus(1), Skærm(2), Icemat Headset(2), Højtalere (2), ekstern harddisk (2), strømforsyning til bærbar(1), netværkskabel(1) ... Det er hvad jeg har på MIN side af computerbordet som jeg deler med kæresten ;o)
Gravatar #5 - J4F
19. maj 2008 12:53
Bruger en bærbar.
Der er pt. et strømkabel i, en USB mus, og et jackstik til stereoanlægget. Og jeg sidder ikke ved et skrivebord. (Sofa med bærbar på skødet)
Men i skolen sidder jeg nogle gange bare HELT uden ledninger, og kører på batteri et par timer af gangen.

Svarede lidt af hvert.
Gravatar #6 - gnаrfsan
19. maj 2008 23:49
Ledninger ovver alt. Jeg har dårlig erfaring med trådløst input og gaming.
Gravatar #7 - laspe18
20. maj 2008 05:18
Lige så smart som jeg følte mig, da jeg kunne prale med det nye trådløse Internet, ligeså hårdt følte jeg mig taget i røven, da jeg blev smidt af nettet 1sec og nok til at miste herredømmet over bilen i Live For Speed 1½ time inde i et seriøst løb...
ARGH!
Så føler man virkelig, at ens timer foran skærmen til træning og ændringer i bilens setup har været det hele værd...

Så ledning her - det grimt, det usmart, men det virker da..
Gravatar #8 - trylleklovn
20. maj 2008 12:18
Jeg foretrækker ledninger, især til input enheder. Det virker altid langsommere og dårligere med trådløs og så er der også hele batteriproblemet, vægten osv. Nej tak.
Gravatar #9 - Mr.Weasel
20. maj 2008 12:20
Ledninger, fordi jeg ikke gider at skulle huske batterier og så fordi at en trådløs trackball virker lidt retarderet.
Gravatar #10 - myplacedk
20. maj 2008 13:56
Hmm...

Har en bærbar, uden ekstern mus eller tastatur
OG
Mit skrivebord er totalt ledningsdækket!

Men når engang jeg får min workstation ordentligt op at køre igen, så bliver det med ekstern skærm, tastatur, mus og højtalere. Og så bliver ledningerne bare til computeren minimum:

Strøm
Skærm-signal
USB (bare én ledning, til en UDB-hub)
Lyd

Strøm sidder i højre siden, skærm-stik i venstre side og lyd i fronten. Elegant... (Der er dog USB-stik i både højre og venstre side.)
Jeg overvejer en docking station...

Men ellers er der jo også ledninger fra USB-hubben til muse-modtageren, ipod, cardreader osv. Og så skal der strøm til USB-hub, højtalere, skærm, batterilader til kamera, muse-modtager osv.

Jojo, ledninger er der rigeligt af, selv om jeg for tiden hverken har tastatur, mus eller skærm ud over de indbyggede.
Gravatar #11 - Bateman
22. maj 2008 16:26
Trådløs Logitech MX1000 og så er resten med ledninger; keyboard, Logitech Formula Force EX racing wheel, 2.1 Logitech lydsystem og så min LG skærm. Det er lidt et helvede med alle de ledninger, men det fungerer. Overvejer at købe en Logitech G9. Jeg er træt af at løbe tør for strøm midt i et spil.
Gravatar #12 - Mr. Q
22. maj 2008 20:26
Højttalere (4), Skærm (2), Strøm (1), Tastatur (1), Mus (1).. Tjah.. Det er vist hvad jeg har af ledninger på mit bord.. plus kamera og ipod kabler..

Så totalt set må det være 11 kabler jeg leger med. Dog gemt godt væk fra forsiden af mit bord. Bag fra ligner det lort..
Gravatar #13 - RMJdk
22. maj 2008 21:37
Wireless er det værste lort, skal bruge en masse tid og penge på batterier, og de løber ALTID tør, når man er ved noget vigtigt, plus at wireless mus reagere alså bare langsommere.
Gravatar #14 - el_barto
23. maj 2008 09:33
Jeg må indrømme at der går adskillige kabler ind i min docking-station, men der er ikke nogen kabler i min bærbare, så jeg stemte lidt af hvert :D

Vil dog ønske en bluetooth højttaler af mig selv næste gang jeg har fødselsdag - Logitech er lige kommet med noget. Trådløs er Teh Win!
Gravatar #15 - terracide
23. maj 2008 09:53
Jeg gamer så Wirelwss ville være dumt...det eneste tidspunkt jeg bruger mit WLAN er på tønden...

*rækker ud efter toiletrullen*
Gravatar #16 - Sirius7dk
26. maj 2008 14:42
Rigtige gamere bruger IKKE wireless!

Basta.


:)
Gravatar #17 - nerddk
26. maj 2008 16:27
har 2, fra min mus til mit keyboard og fra keyboard til macbook, resten ligger gemt bag min dejlige skærm.
Gravatar #18 - fusk
27. maj 2008 00:19
Og så hedder det trådløs og tastatur, bare for god ordens skyld, hader nemlig amerikansk slang.
Keyboard er sådan noget med tangenter man spiller musik på.

Mit skrivebord er ledningsfrit, logitech tastatur man selv skal putte batterier i, holder dog et par måneder så det kan man leve med, og en logitech G7 mus hvor der medfølger 2 batterier, så det med batterierne ser jeg ikke som et problem når der medfølger nogle som kan genoplades.
Gravatar #19 - the-meaning-of-life42
29. maj 2008 09:18
Stoler a princip ikke på noget trådløst.
Gravatar #20 - Makey
31. maj 2008 06:42
Jeg ville gerne køre alt trådløst, især sådan noget som headset, det er ikke så optimalt med en ledning fra bordet over mod en selv, især fordi man tit glemmer den er der og kører over den med stolen eller man har købt et headset der sidder så godt at man glemmer man har det på indtil man hører lyden af plastik der rammer bordkanten umiddelbart efter at man er ved at få flået sine ører af.

Udmærket emne, men mulighederne er for specifikke uden at være det. Bruger en G7 trådløs mus fra Logitech, den er der nemlig ikke batteri-problemer med, og der er ikke noget værre end når man ikke kan nå bunden af skærmen fordi ledningen til ens mus ikke er lang nok. Derudover er kabler meget rare, bare ikke til strøm og netværk. Keyboard, iPods, eksterne harddiske osv. kan man holde inden for computerens intimsfære, mens disse nødvendige tilslutninger kommer ud af den og skaber rod i resten af lokalet.

Trådløst netværk = EPIC WIN
- Der er super mange fordele ved det, og hvis det er ustabilt og lagger og er ååh så skidt, så skulle du nok have brugt lidt flere penge på en router, det har i hvert fald virket for mig :D
Gravatar #21 - LKM
31. maj 2008 09:34
Sidder med en Ibook på trådløst netværk, og streamer trådløst musik til mit stereoanlæg, så ingen ledninger her.
Til normalt arbejdsbrug forstår jeg ikke helt folk der kobler mus og tastatur til deres bærbar, når bare man har vænnet sig til dens trackpad og tastatur, så savner man ikke almindeligt tastatur og mus.
Gravatar #22 - terracide
2. jun. 2008 10:32
#20:
Du skulle nok kigge mere på hvordan Wifi kommunikation er bygget op og hvorfor du altid vil have dårligere pings på Wlan end på wired net...uanset hvor mange penge du så har brugt på dit udstyr...

Terra - Ignorance is bliss?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login