mboost-dp1

Spiller du spil på smartphone/tablet?


Gå til bund
Gravatar #1 - SoerenDKK
10. jan. 2013 00:25
Backgammon!
Gravatar #2 - vision-dk
10. jan. 2013 07:11
Alchemy en sjældent gang imellem.
Gravatar #3 - cordion
10. jan. 2013 07:40
jeg fik spørgsmålet, hvilket diablo er bedst :S
Gravatar #4 - zymes
10. jan. 2013 08:46
Stort set kun når jeg sidder i en bus (hvilket sker lidt oftere lige nu, pga. den lortespand af en bil), ellers ikk. Også bliver det til 7-kabale og andet skrammel.
Gravatar #5 - lorric
10. jan. 2013 10:04
Hvorfor kan jeg ikke stemme i denne afstemning? Jeg har ikke stemt før og det virker hverken i min firefox (hvor jeg er logget på sitet) eller i IE (hvor jeg ikke er logget på).
Gravatar #6 - Scorpion
10. jan. 2013 18:11
Jeg stemte "ja, meget". Bruger nok mest tid på min iPad 3 hvor jeg mest spiller casual games som Hero Academy, Osmos HD, Bloons 5 og World of Goo, som alle er små hyggespil jeg lige spiller i en 10 minutter før jeg ligger mig til at sove.
Dog synes jeg også efterhånden at der nogle spil som kan gøre iPaden til en ganske acceptabel gaming platform. Spil som Black Ops 2 'kopien' Modern Combat 4 og Skyrim 'kopien' Ravensword 2 indeholder begge mange timers underholdning. Man kan dog selvfølgelig snakke om at det er knapt så originalt bare at genbruge (eller direkte kopiere) et koncept.
Ellers er der også GTA Vice City-porten, Shadow Warrior-porten og Real Racing 2 som også er ganske underholdende. :)
Gravatar #7 - MonsTruz
11. jan. 2013 13:44
Aldrig.
Har simpelthen ikke noget behov for det. Jeg går til mit studie hver dag, og når jeg er hjemme, så er der både en stationær, bærbar og PS3, så det er der ikke meget ved.
Gravatar #8 - Slettet Bruger [1355447577]
11. jan. 2013 14:49
Mest på toilettet, hvis jeg ikke lige har noget jeg skal læse. Det er sundt for kroppen at komme ordentligt af med det hele på toilettet.
Gravatar #9 - Jakob Jakobsen
11. jan. 2013 15:10
Tager et par spil sudoku i sengen, før jeg lægger mig til at sove.
Virker rigtigt godt til at koble hjernen fra.
Gravatar #10 - Hængerøven
11. jan. 2013 18:10
Peggle

Enough said !
Gravatar #11 - Dejrullen
11. jan. 2013 19:30
burde være en valgmulighed der hedder "Ja, på toilettet".
Det er stort set kun der jeg spiller på min smartphone.
Gravatar #12 - Slettet Bruger [1355447577]
11. jan. 2013 21:44
Dejrullen (11) skrev:
burde være en valgmulighed der hedder "Ja, på toilettet".
Det er stort set kun der jeg spiller på min smartphone.


Skal der så være en for alle steder?

Ja, i sengen
Ja, på loftet
Ja, i stuen
Ja, i køkkenet
Ja, på værelset
Ja, mens jeg kører bil
Ja, i bussen
Ja, i toget
Ja, i flyet
Ja, på bagsædet
Ja, ved spisebordet
Ja, i badet
Ja, ved fryseren
Ja, på arbejde
Ja, når jeg er på Newz
Ja, når jeg sidder
Ja, når jeg står
Ja, i haven
Ja, på stranden
Ja, i skoven
Ja, ved søen
Ja, ...
Gravatar #13 - zymes
11. jan. 2013 23:35
#5
Gå ind på railgun sektionen, så kan du stemme i venstre side.
Gravatar #14 - lorric
12. jan. 2013 10:24
#13 - right you are. Takker.
Gravatar #15 - Raptor
12. jan. 2013 22:36
Engang i mellem, det eneste spil jeg sådan set spillede helt i gennem var Rayman Jungle Run, ellers kun når jeg ikke har andet at give mig til eller på en lang bus tur.
Gravatar #16 - gramps
13. jan. 2013 01:40
Yvossen (8) skrev:
Mest på toilettet, hvis jeg ikke lige har noget jeg skal læse. Det er sundt for kroppen at komme ordentligt af med det hele på toilettet.


Nej. Det er sundt for kroppen at få det overstået på 30-60 sekunder. Længere tid end det risikerer, i yderste potens, at give hæmorider.

http://news.tv2.dk/..
Gravatar #17 - moulder666
14. jan. 2013 15:28
cordion (3) skrev:
jeg fik spørgsmålet, hvilket diablo er bedst :S


Så er det eneste rigtige svar "Ja, meget!" :D

Jeg stemte "engang imellem" - lidt tower defense kan man da godt fordrive tiden med til tider...
Gravatar #18 - Oorgle
15. jan. 2013 22:09
Yvossen (12) skrev:

Skal der så være en for alle steder?


Det er da rellevant hvis halvdelen af "Engang imellem" kun gør det på toilettet.

Jeg spiller også spil på min smartphone på toilettet, mest Hungry Shark!
Gravatar #19 - Perrep
17. jan. 2013 10:19
Jeg er begyndt at bruge offentlig transport en del. Så der bliver der gamet. Jeg kan anbefale:Heroes of might and magic 2
Gravatar #20 - Laziter
22. jan. 2013 23:40
#19 - Tusind mange tak.. Det skal jeg helt sikkert have på mobilen.. Bliver nok lidt småt på SGS2, men stadigvæk så skal det da prøves :D
Gravatar #21 - smiley
24. jan. 2013 04:17
Plejede at spille en del. Har nok i hvert fald en 50 forskellige styks på telefonen, men nu holder jeg det til wordfeud og sudoku.

Jeg tror det er efter at have fået en kindle(for satan jeg får pludselig læst mange bøger igen), men interessen dalede hurtigt inden for spil på mobilen. Jeg er ligesom kommet mig over chokeffekten.
Gravatar #22 - nlsn
31. jan. 2013 23:11
Det eneste jeg spiller på telefonen er korrespondance-skak gennem Chesspresso til Android. Har typisk et enkelt eller to spil kørende, oftest med max 2 dage per træk. Så får jeg en pushnotifikation når det er min tur.

Det er herligt nemt og absolut den bedste skak-app af dem jeg har prøvet.

Svarede "en gang imellem", men ved ikke hvad der udgør "meget". For mig veksler det mellem ingen eller 10-15 træk per dag. Det går næppe ind under sindsoprivende action-packed..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login