mboost-dp1

Skal du have en Wii U?


Gå til bund
Gravatar #1 - Erroneus
15. sep. 2012 14:29
Wii U pris i USA for den store udgave: 350$, det er lige under 2k. 299£ i UK, det er 2750 kr.. 350€ i EU land, det er lige over 2600 kr og det lugter af den kommer til at koste 3k her i Danmark.

Faktisk står den til 3300 hos Coolshop lige nu, men det er sandsynligvis en midlertidig pris til de ved det helt præcis. Men selv ved 3000 kr, det er alt for meget.

Personligt afventer jeg til prisen er faldet til ned omkring 2k, fordi den skal nok komme derned.
Gravatar #2 - knaseren
15. sep. 2012 22:21
havde zelda og 3d mario været ude samtidig med release OG var de 2 spil anmeldt godt, var jeg solgt. pt. er der ingen spil jeg ville impuls købe nintendo for.
Gravatar #3 - Mr.Smiley
16. sep. 2012 03:02
Jeg hopper på den. Det bliver en fin lille "hygge-maskine".

..og så synes jeg da bestemt at ZombieU ser yderst tiltalende ud :)
Gravatar #4 - David Munch
18. sep. 2012 06:16
Nej tak. Nintendo ødelagde virkelig en god del af oplevelse med Wii'en, og jeg ser ikke mange tegn på at de har tænkt sig om med WiiU.

Friend codes... *Shudders in terror*
Gravatar #5 - ztyle
19. sep. 2012 15:30
Kun hvis der er en der giver mig en
Gravatar #6 - Rainmeter
19. sep. 2012 15:39
Nu er man jo engang zelda fan, så tja på et tidspunkt nok ikke med det samme.
Gravatar #7 - mfriis
20. sep. 2012 08:49
LEGO City - Undercover er også et godt bud på hvorfor Uen er interressant :)
Gravatar #8 - Laziter
21. sep. 2012 05:17
#7 - Helt enig, det spil er en af grundene til at jeg overvejer et køb af konsollen. New Super Mario U trækker også godt, det ser sjovt, specielt co-op delen hvor en spiller skal hjælpe de andre via Wii U controlleren.
Gravatar #9 - Jakob Jakobsen
21. sep. 2012 08:19
Eneste der kommer frem i mine tanker er
Gravatar #10 - Raptor
24. sep. 2012 21:00
Den er forudbestilt.
Gravatar #11 - Thomas.ro
27. sep. 2012 12:32
Stort 'Nej tak' herfra!
Gravatar #12 - antimate
28. sep. 2012 14:01
kan virkelig ikke se ideen i selve wiiuen... det jeg ser, er en ps consol med lidt støre skærm og en masse greb. desuden er konsol generelt også meget monopol opdelt... med narda frihed... alt for dyre enheder og spillene er overdrevet dyre. personlig holdning pc ftw. men håber da folk for god gavn af den, bare et stort nej tak her fra! :)
Gravatar #13 - Rockstar
4. okt. 2012 19:18
Nu sprang jeg Wiien over, men køber denne da den får flere seriøse titler...
Har også de fleste andre konsoller så den skal da med i samlingen ;)

#12
Jeg hader virkeligt det der "PC ftw" halløj.... Hvorfor ikke bare lade være med at brokke sig eller købe det hele...
Hvorfor skal det hele opdeles i konsol/PC... som om at folk med konsoller ikke har gode PC'er....
Gravatar #14 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
5. okt. 2012 12:17
Rockstar (13) skrev:
som om at folk med konsoller ikke har gode PC'er....


Det har de nemlig ikke! Det ved jeg nemlig alt om, da jeg selv har to konsoller og .. øh .. vent ..

En af mine venner har en PS3 og han har kun en .. hmm ...

Rockstar (13) skrev:
som om at folk med konsoller ikke har gode PC'er...


FYP
Gravatar #15 - cordion
11. okt. 2012 11:01
har krydset nej... men før eller senere, vil min søn nok overtale mig
Gravatar #16 - abjensen
15. okt. 2012 06:50
Det tror jeg da helt klart. Hvad man kan læse om Wii U og de ny controllermuligheder lyder godt. Så meget som ungerne har brugt den gamle er det da oplagt at 'følge med'.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login