mboost-dp1

iPad Mini?


Gå til bund
Gravatar #1 - djrjeerjker434343
23. okt. 2012 19:58
Ikke mere Apple til mig...

Må indrømme, at jeg ikke længere skal have nogen Apple produkter. De små forandringer som de kommer med hvert år og den efterhånden nærmest forældet iOS - nej tak. Tror efterhånden at der skal en anden konkurrent ind på banen og overtage deres position, de skal dog ikke køre Android, Windows osv. gerne nogen som går ind for kvalitet og tør lave noget nyt og ikke spytter nye produkter ud hele tiden som Apple desværre, føler jeg er begyndt på....

Stemte "skal ikke have den"

Indehaver af:
iPhone 4S
MacBook Pro (2011)
Den "nye" iPad 3 (20 dage gammel - fuck..)
Gravatar #2 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
23. okt. 2012 20:03

Jeg skal have den - selvom den skuffede


Synes det er et mærkeligt valg?..

Anyway, jeg stemte at jeg ikke har besluttet mig endnu - da det i bund og grund er en iPad 2, bare 1,9" mindre.

Omvendt har den bedre kamera (FaceTime HD) samt Siri - ikke at jeg har i sende at bruge hende, men det er stadig en opgradering.

Ville dog generelt gerne kunne udskifte mit æbletræ, da je ikke gider have to forskellige connectors :)

- edit -

#1
Giv mig din 4S og iPad Retina så ;)
Gravatar #3 - jblidd
24. okt. 2012 03:48
@1 ser ud til at Apple tilbyder ombytning af iPad "3" købt indenfor de sidste 30 dage i U S A gav vide om de vil gøre det samme i DK selv er Jeg mere til iPad mini. Selv om jeg må indrømme jeg lige har fundet ud af hvor god skærmen på iPad "3" er sammenlignet med en pc skærm. Den er langt mere afslappende at kikke på
Gravatar #4 - fidomuh
24. okt. 2012 10:52
#1

Den "nye" iPad 3 (20 dage gammel - fuck..)


... Hvorfor har du koebt en iPad 3 20 dage inden det her event, naar ALLE rygtesmede var amok i iPad Mini rygter?! :D
Gravatar #5 - XorpiZ
24. okt. 2012 12:25
fidomuh (4) skrev:
#1

... Hvorfor har du koebt en iPad 3 20 dage inden det her event, naar ALLE rygtesmede var amok i iPad Mini rygter?! :D


Hvis man nu ikke ville have en iPad Mini, men en normal størrelse iPad, var det vel oplagt at købe en iPad 3.
Gravatar #6 - fidomuh
24. okt. 2012 12:46
#5

Hvis man nu ikke ville have en iPad Mini, men en normal størrelse iPad, var det vel oplagt at købe en iPad 3.


Hvis man nu ville have en iPad 3 ville man nok ikke skrive "fuck" og tude over at man har koebt den for 20 dage siden.
Gravatar #7 - XorpiZ
24. okt. 2012 12:57
fidomuh (6) skrev:
#5

Hvis man nu ville have en iPad 3 ville man nok ikke skrive "fuck" og tude over at man har koebt den for 20 dage siden.


Det er da pænt træls, at der kommer en ny og hurtigere model 20 dage efter man har købt sin nuværende.

Det er ikke Apples skyld, men det giver ingen mening at affeje hans brok med, at han da bare kunne have holdt øje med iPad mini-rygterne, når det ikke var en iPad mini han var ude efter.
Gravatar #8 - fidomuh
24. okt. 2012 13:08
#7

Det er da pænt træls, at der kommer en ny og hurtigere model 20 dage efter man har købt sin nuværende.


... Saa med rygter om et iPad event, forventer man ikke der kommer nye iPads men kun en mini??

Ja, det er traels, men saa kunne man have ventet. Som du kan se paa "?"-tegnet i mit indlaeg, saa var det et spoergsmaal.

Det er ikke Apples skyld, men det giver ingen mening at affeje hans brok med, at han da bare kunne have holdt øje med iPad mini-rygterne, når det ikke var en iPad mini han var ude efter.


Nejda. han skulle ikke holde oeje med ipad rygter. Det er ikke vigtigt. Han skal kun holde oeje med din mor. Det er helt klart mere realistisk at hun skider en iPad 4 ud, end at Apple annoncerer en til et event hvor iPad mini har vaeret rygtet at blive lanceret.
Gravatar #9 - markjensen
24. okt. 2012 13:15
fidomuh (8) skrev:
... Saa med rygter om et iPad event, forventer man ikke der kommer nye iPads men kun en mini??


Har der været rygter om en ny iPad? Jeg tror de fleste havde regnet med at 4'eren først ville komme senere, baseret på hvor ofte Apple plejer at udgive nye versioner.

Men jo, vedkommende skulle nok have ventet.
Gravatar #10 - Hubert
24. okt. 2012 13:17
fidomuh (8) skrev:
#7

... Saa med rygter om et iPad event, forventer man ikke der kommer nye iPads men kun en mini??


Det eneste rygte jeg har set omtalt forskellige steder var at der var en ipad mini på vej. jeg ville nok holde igen med at købe en iPad for at se om jeg potentielt var mere til minien men det var nu også kun derfor. Ikke fordi jeg forventer at der kommer en ny iPad allerde nu.
Gravatar #11 - XorpiZ
24. okt. 2012 13:18
fidomuh (8) skrev:
... Saa med rygter om et iPad event, forventer man ikke der kommer nye iPads men kun en mini??


Jeg ved ikke hvad "man" forventer. Jeg havde ikke forventet en ny iPad, og det er mit indtryk at mange havde det på samme måde.

fidomuh (8) skrev:
Nejda. han skulle ikke holde oeje med ipad rygter. Det er ikke vigtigt. Han skal kun holde oeje med din mor.


Fnis - så ved man du har tabt. Klassisk fidomuh at blive 12 år, når du er på tynd is.
Gravatar #13 - fidomuh
24. okt. 2012 13:50
#9

Der har vaeret rygter om begge dele, men det har kun vaeret rygter. Og minien har klart vaeret forrest, netop fordi der ikke var nogen mini foer.

#10

Og ny iTunes forventedes lanceret, samt en 13" MBP med Retina.
Jeg havde ikke selv forventet en ny iPad, men jeg havde heller ikke forventet en mini tbh.
Gravatar #14 - XorpiZ
24. okt. 2012 13:50
#12

God stil.
Gravatar #15 - fidomuh
24. okt. 2012 13:52
#11

Jeg ved ikke hvad "man" forventer. Jeg havde ikke forventet en ny iPad, og det er mit indtryk at mange havde det på samme måde.


Og derfor koeber du en iPad 20 dage foer et "iPad mini" event, hvor jeg venter og ser hvad der sker.

Fnis - så ved man du har tabt. Klassisk fidomuh at blive 12 år, når du er på tynd is.


Tabt hvad? Du byder ind paa et spoergsmaal jeg stille og dit argument er "Jeg havde ikke forventet en ny iPad til et iPad mini event" .. :)
Gravatar #16 - XorpiZ
24. okt. 2012 13:55
fidomuh (15) skrev:
Og derfor koeber du en iPad 20 dage foer et "iPad mini" event, hvor jeg venter og ser hvad der sker.


Jeg har ikke købt en iPad for nyligt. Det er 2-3 måneder siden.

fidomuh (15) skrev:
Tabt hvad? Du byder ind paa et spoergsmaal jeg stille og dit argument er "Jeg havde ikke forventet en ny iPad til et iPad mini event"


Dit argument var:

"LOL du kan jo bare følge med i iPad mini rygterne!!1".

Hvis man ikke har interesse i en iPad mini, følger man næppe med i rygterne. Og selvom man så havde, så er en iPad mini jo ikke garant for, at der kommer en ny iPad.

I det hele taget gav det ingen mening, det du skrev. Det smager sgu lidt hen af dit fantastiske indlæg forleden "LOL idiot, Android er en langt mere populær smartphone end iPhone!"
Gravatar #17 - djrjeerjker434343
24. okt. 2012 14:22
fidomuh (6) skrev:
#5

Hvis man nu ville have en iPad 3 ville man nok ikke skrive "fuck" og tude over at man har koebt den for 20 dage siden.


iPad'en var en gave som jeg ikke havde regnet med :) Men må indrømme at jeg allerede havde hørt om at der ville komme en mini version, men troede ikke at de lancerede en ny iPad 4 allerede nu :)

Hånter (12) skrev:
http://9to5mac.com/2012/10/23/apple-will-exchange-....


Apple i Danmark kender ikke noget til dette, desværre. Men nu må man bare vente og se :)
Gravatar #18 - snesman
24. okt. 2012 22:19
djrjeerjker434343 (17) skrev:
Apple i Danmark kender ikke noget til dette, desværre. Men nu må man bare vente og se :)


Men forhåbentligt ikke +10 dage :-)

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login