mboost-dp1

Hvor ofte besøger du Railgun?


Gå til bund
Gravatar #1 - tr0lle
11. jun. 2008 09:34
Synes "Flere gange om ugen" mangler. Hvis man besøger den 2-3 gange om ugen, er det jo stadig flere gange end én gang om ugen, men ikke nok til at være hver dag.
Gravatar #2 - Sikots
11. jun. 2008 09:39
"Når newz-artiklerne re-directer mig" burde være en mulighed ...
Gravatar #3 - YoBilee
11. jun. 2008 09:47
Kun når jeg, fejlagtigt, bliver ledt ind på den af mit RSS-feed
Gravatar #4 - Xill
11. jun. 2008 10:04
har sat det op så jeg kan se newz og Railgun nyheder på forsiden, så besøger kun railgun hvis jeg trykker mig ind på noget der fra.
Gravatar #5 - MrMathias
11. jun. 2008 10:52
det er kun lige hvis jeg kommer i tanke om den er der :P så kigger jeg den igennem nogen gange.. men jeg synes lige så godt bare det kan blive smækket på forsiden, eller i hvert fald bringe noget mere fra railgun frem på forsiden
Gravatar #6 - Rantoft
11. jun. 2008 10:53
Besøger den hver gang mit RSS-feed fortæller mig at der er en ny nyhed :)
Gravatar #7 - the-meaning-of-life42
11. jun. 2008 10:54
railgun er godt.. bare surt der ikke blir skrevet mer til den..
Gravatar #8 - reschat
11. jun. 2008 11:52
Jeg stemmer efter antal gange jeg checker railguns rss-feed, men det er vel ikke det der menes.

Jeg besøger newz.dk (om det så er railgun eller normale newz lægger jeg ikke meget mærke til), hver gang der er en nyhed i rss-feeden som virker interessant, og jeg vil læse den færdig og måske endda smide en kommentar.

Så dermed modtager jeg indhold fra railgun flere gange om dagen, men besøge måske kun selve siden et par gange om ugen.
Og railgun's (eller newz's) forsider besøger jeg sådan set aldrig.
Gravatar #9 - simonduun
11. jun. 2008 12:11
Bruger det faktisk aldrig, hehe :)
Gravatar #10 - Hůňděštějlě2
11. jun. 2008 13:21
Det hedder "en gang OM ugen/måneden" ikke "en gang i ugen/måneden"

Jeg stemte hver anden dag.
Gravatar #11 - Sirius7dk
11. jun. 2008 13:52
3 skrev:
Kun når jeg, fejlagtigt, bliver ledt ind på den af mit RSS-feed


hvorfor er det fejlagtigt? hvis du klikker paa linket i RSS-feedet er det vel fordi du er interesseret i nyheden?

ellers er der ingen ide i at trykke der, og saa ville du ikke havne paa railgun :)

og besoeger self railgun flere gange om dagen :)
Gravatar #12 - Ronson ⅍
11. jun. 2008 13:54
Aldrig

Kunne være rart at se en statistik over besøgsfordeling, men den er måske så slem den ikke tåler dagens lys - ja jeg spørger bare..
Gravatar #13 - ajust
11. jun. 2008 14:00
Jeg får bare alle nyhederne fra alle sektionerne smækket op på forsiden, så der er ikke så meget idé i i at klikke sig ind på railgun. Jo mindre man selvfølgelig bedre kan lide den forfærdelige grønne farve. Men det kan jeg ikke.
Gravatar #14 - knasknaz
11. jun. 2008 14:06
Jeg har faktisk aldrig været den helt store gamer, selvom jeg faktisk har arbejdet med spiludvikling.

<drille-nisse-humør> Men hvorfor lave en poll om det? Har i ikke logs? ;)
Gravatar #15 - Wikzo
11. jun. 2008 15:13
RSS Feed --> stort set hver dag.
Gravatar #16 - vision-dk
11. jun. 2008 19:47
"Flere gange om dagen."

Mine newz besøg er ca. ligeligt fordelt newz.dk og Railgun. Derimod kommer jeg aldrig på MacNation.
Gravatar #17 - -xero-
11. jun. 2008 23:05
En gang i ugen mindst
Gravatar #18 - Magten
11. jun. 2008 23:51
Aldrig - har ikke interesseret mig for spil de sidste mange år :)
Gravatar #19 - tr0lle
12. jun. 2008 05:52
14 skrev:
Jeg har faktisk aldrig været den helt store gamer, selvom jeg faktisk har arbejdet med spiludvikling.

<drille-nisse-humør> Men hvorfor lave en poll om det? Har i ikke logs? ;)


Men en poll tiltrækker jo opmærksomhed omkring Railgun. Så de håber vel på at de kan få nogle flere besøgende af det :-)
Gravatar #20 - kattehus
12. jun. 2008 16:03
Jeg syntes der mangler en "en gang imellem". For jeg ved ikke hvor tit jeg besøger den.
Nu har jeg både newz og railgun som rssfeed i firefox, og på mit skrivebord, så når der kommer en nyhed, med en overskrift jeg syntes er interessant, så besøger jeg da railgun og læser den. -Så jeg stemte "flere gange om dagen"

Men ellers så er jeg på bar bund. Måske 5 gange om ugen?
Gravatar #21 - Makey
12. jun. 2008 18:18
Railgun skyder med spredehagl, og formår ikke helt at ramme nogle af dens mål. Der bliver skrevet nyheder om mange forskellige spiltyper og personligt er jeg mest inde for Blizzards spil, og der kommer ikke så mange nyheder, så jeg opsøger dem selv på deres egen hjemmeside. Jeg kigger dog ind på Railgun en gang imellem for at se om der er noget spændende man ikke lige vidste, for eksempel en ny udgave af Earthworm Jim for et stykke tid siden som jeg kan huske jeg spillede tilbage i folkeskolen.
Med spil er det lidt sådan at man kan ikke være 100% engageret i det hele, så man bliver nødt til at fokusere på et eller andet og lade det andet ligge og summe rundt derude, og så gider man egentlig ikke læse om Wrath of the Lich King eller se de nyeste screenshots fra Duke Nukem Forever (eksempler).
Håber da ikke Railgun forsvinder, den er da meget hyggelig at smutte forbi, og der er ikke så meget off-topic derinde, glæder mig desuden til at kommentere på SC2 :D
Gravatar #22 - Windcape
13. jun. 2008 02:07
Når der er nyheder på siden, duuuuuuuuh! typisk via. RSS feeded (som virker broke lige nu)

Eller når jeg deltager en diskussion, i så fald igennem /forum
Jeg besøger yderst sjældent forsiden.

Men er utrolig glad for sektionen. Dog er jeg mere glad for macnation, da det betyder jeg UNDGÅR at spilde min kostebare læsetid på mac stuff :p
Gravatar #23 - Spand
13. jun. 2008 09:26
Mja.. når man sidder online kl. 3, har læst alt på slashdot, newz, og dzone, og mangler lidt en undskyldning for ikke at gå i seng, så kan man lige smutte forbi railgun og maczone.

Yderligere kunne man undre sig lidt over denne poll, da man kunne hive det ud af logs og få et konkret billede af det.
Gravatar #24 - Mandalae
13. jun. 2008 22:34
#23,

Det er ikke en poll for vores skyld ;)

Jeg kunne forestille mig, at det er en brugerindsendt poll.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login