mboost-dp1

Hvor lærte du newz.dk-sitet at kende?


Gå til bund
Gravatar #1 - vandfarve
6. jun. 2008 17:36
Det er simpelthen for lang tid siden, og jeg har virkelig ingen ide om, hvordan jeg lærte Newz.dk at kende...

Mit bedste gæt er på, at jeg skulle søge efter hjælp til noget hardware, men nu gider jeg ikke trawle mine indlæg igennem for at finde den første. Svaret blev altså "Kan jeg ikke huske".

Det gode spørgsmål er derfor, hvordan Newz.dk lærte mig at kende? :)
Gravatar #2 - ajust
6. jun. 2008 17:38
#1 Newz.dk lærte dig at kende da du oprettede en bruger på sitet. Det er faktisk et rimelig dårligt spørgsmål.

Jeg fik linket igennem et forum, så vidt jeg husker, så svarede derfor "Fra en hjemmeside (ikke Google e.l.)". Jeg kan dog ikke love at det er sandt.
Gravatar #3 - Blank
6. jun. 2008 18:02
Fra en ven, dengang det stadig var v.2
og man kunne vælge temaer..
Gravatar #4 - mindzero
6. jun. 2008 18:31
Oprettet:
24. apr. 2003 18:27

Så langt tilbage kan jeg ikke huske. Kan heller ikke huske hvor længe der gik fra at jeg var på newz første gang til at jeg lavede en bruger :(
Gravatar #5 - moulder666
6. jun. 2008 18:38
Hmm - fra en ven, tror jeg, for en tre år siden...
Gravatar #6 - MiniatureZeus
6. jun. 2008 18:45
Fra en ven som sad herinde konstant... Mener vidst nok, at jeg oprettede mig som bruger, for at modsige enten acro eller amokk ;D Men er ikke helt sikker :)
Gravatar #7 - bjerh
6. jun. 2008 18:47
Det er eller godt nok ved at være længe siden.. Med så vidt jeg husker, så jeg over skuldren på en person der havde newz.dk åbent. Og så måtte jeg jo lige hjem selv og tage en dosis.. :P
Gravatar #8 - Mandalae
6. jun. 2008 18:48
fra hmn selvfølgelig :)
Gravatar #9 - Emil Melgaard
6. jun. 2008 19:04
Jeg mener at jeg først hørte om det med et link fra et andet forum, men i starten tror jeg bare jeg var herinde for at læse nogle enkelte nyheder der blev linket til.

Ud over det gik der meget lang tid mellem at jeg fast begyndte at læse nyheder herinde til at jeg oprettede en bruger, og som man kan se i min profil gik der endnu 5 måneder før jeg skrev mit første indlæg, så jeg var lidt længe om at komme i gang :)
Gravatar #10 - Spiderboy
6. jun. 2008 19:12
Det var vistnok gennem en klassekammerat, men jeg er ikke sikker, da det har været omkring 2000-2001.
Gravatar #11 - zin
6. jun. 2008 19:30
Jeg har, sådan set, læst newz siden ~2002 hvor jeg gik i HTX, men da havde jeg ingen grund til at oprette mig - der lærte jeg faktisk om newz ved et rent tilfælde. Jeg kedede mig i IT undervisningen og sad og fandt random sider (som f.eks. den famøse fisk.dk), og browsede mig således til newz.dk. Senere huskede jeg så siden og oprettede en bruger. Hurrah for jer! :P
Gravatar #12 - gnаrfsan
6. jun. 2008 20:34
Fra en kollega på TDC Internet engang i hmmmmmm.... 2000?
Der gik dog ret lang tid før jeg oprettede en profil.
Gravatar #13 - Shorts
6. jun. 2008 20:37
Har først lige genoprettet mig som bruger, men har faktisk haft en bruger herinde for lang tid siden (som jeg dog ikke rigtigt brugte til noget). Jeg har dog læst Newz.dk uden at kommentere i en del år efterhånden... kan slet ikke huske hvordan jeg fandt den, men det har måske været gennem mine klasse kamerater der som mig også intereserede sig for computere og gaming. Har blandt andet gået i klasse med Bonna, der nu om dage er med i Newz.dk teamet :)
Gravatar #14 - NioBe
6. jun. 2008 21:10
Jeg lærte denne side og kende igennem min ven/kollega, som så nu altså er min kæreste. Nu er det så bare blevet til at jeg besøger den oftere (faktisk hverdag), end hvad han gør.
Gravatar #15 - ejldk
6. jun. 2008 21:15
Det må ha været min fætter.
Og det var da versionen under denne var online..
Gravatar #16 - Hůňděštějlě2
6. jun. 2008 22:49
Det kan jeg sgu ikke huske. Har vel været Newz-bruger siden 2000 eller deromkring. Har dog skiftet bruger et par gange efter at have glemt kodeord og/eller brugernavn.
Gravatar #17 - Simm
6. jun. 2008 22:57
Hmm.. jeg kan heller ikke huske hvem der fik mig herind. Jeg kan dog huske at Miklos stod for stort set alle nyheder, hvis ikke alle.
Gravatar #18 - dotdkay
6. jun. 2008 23:01
Det er rigtig mange år siden, i hvert fald 2001, hvis jeg kigger på min bruger, lærte om siden dengang jeg gik i folkeskolen, fra en af mine venner, det var dog ikke ham, men hans storebror der introducerede os til newz.dk
Gravatar #19 - XorpiZ
7. jun. 2008 01:01
Jeg kedede mig i skolen i et frikvarter og ville se om, der var noget, der hed news.dk - det var der, men det var røvkedeligt. Frisk som jeg var, prøvede jeg da lige med newz.dk. Og det var straks bedre :D
Gravatar #20 - Dreadnought
7. jun. 2008 02:18
På skolehjemmet i Sønderborg af HMN i de spæde måneder efter fødslen.
Gravatar #21 - BurningShadow
7. jun. 2008 05:00
Oprettet:
14. feb. 2002 16:08

...så jeg kan ikke sådan lige huske det ;-)
Gravatar #22 - Guezz
7. jun. 2008 07:42
16. nov. 1999 , da sitet stadigvæk var en form for Betasite

Dengang hvor der var meget få brugere på :)

Tror der var en ca 5-10 brugere dengang.

Det var mens HMN/Miklos stadig udviklede det.
Gravatar #23 - Derfor
7. jun. 2008 07:58
Jeg lærte newz.dk at kende gennem en ven da jeg gik på efterskole tilbage i 2005/2006, det endte simpelthen med at blive en vane at sidde og læse nyhederne igennem i timerne i det jeg ikke havde andet at lave.

At sidde på newz.dk i timerne førte dog også til at min computer blev indraget et pænt antal gange af hver én uges varighed.
Gravatar #24 - lagoni
7. jun. 2008 08:47
Jeg må ha' set det nævnt på filmz.dk, dengang da siderne var mere ens.
Gravatar #25 - Magten
7. jun. 2008 13:31
Jeg kan ikke engang huske hvad jeg fik at spise for en time siden, så det blev en "Kan jeg ikke huske"..
Gravatar #26 - cazotaro
7. jun. 2008 14:25
Var ved at skrive en fysik rapport, om magnetisme tror jeg.
Googlede vel et eller andet, fandt i hvertfald en artikel herinde, som jeg kunne bruge, (fandt interresant, whatever). Læste nogle indlæg under, og skrev sidens navn ned. Ja, jeg har en lille lap papir ved computeren som jeg skriver alt muligt skidt (eller godt) på, som jeg vil huske :P

Da jeg var færdig med rapporten, tjekkede jeg lidt rundt herinde, lavede en bruger og har hængt ved lige siden..

Stemte den med google, men kan godt være det var et link gennem en anden part..
Gravatar #27 - myplacedk
7. jun. 2008 14:26
23 skrev:
At sidde på newz.dk i timerne førte dog også til at min computer blev indraget et pænt antal gange af hver én uges varighed.

Sidst jeg gik i skole brugte jeg også min bærbare "offtopic" i timerne. Nogle gange til tidsfordriv, men nogle gange arbejdede jeg.

Sjov at gå fra en time, og tænke "det her tjente jeg mere på, end læreren gjorde". :-D

Vi måtte så gerne, det gjorde det jo en hel del nemmere.

(Og jeg aner ikke hvordan jeg lærte newz at kende.)
Gravatar #28 - MiniatureZeus
7. jun. 2008 15:03
20 skrev:
På skolehjemmet i Sønderborg af HMN i de spæde måneder efter fødslen.


Efter newz.dk's fødsels, eller hmn's ? :P
Gravatar #29 - searchia
7. jun. 2008 15:17
af min bror
Gravatar #30 - siliankaas
7. jun. 2008 16:05
Skolehjemmet i Sønderborg - så kunne man jo ikke rigtig "undgå" newz.dk :-)

Slap af jeg savner det - altså skolehjemmet - sidde og spille CS aften efter aften efter aften efter......
Gravatar #31 - zacho
7. jun. 2008 17:01
Offtopic:
#16
Nu hvor du snakker om at glemme brugernavn, hvordan pokker husker du så på de tegn der er i dit navn ? Hvis alle dine brugernavne er opbygget sådan, forstår jeg godt hvorfor du nogen gange glemmer dem ? hehe..

Ontopic:

Jeg har stemt "Kan jeg ikke huske", da det godt nok er længe siden jeg læste på newz.dk første gang. Men efter nærmere eftertanke, så tror jeg at jeg har set andre side herinde til et computerparty, hvor efter jeg så tænkte at jeg lige ville tjekke siden ud... Hvilket så er endt i, at jeg besøger siden flere gange dagligt... (:
Gravatar #32 - vandfarve
7. jun. 2008 17:45
#30

Siden der er så mange fra skolehjemmet i Sønderborg, kan vi så ikke lige få en opsummering, om hvem der ellers kom derfra? Det lader til, at HMN (og Pernicious, Miklos, m.fl.?) har været voldsomt pupolære, siden de har kunnet få SÅ mange loyale brugere. Det er trods næsten 10 år siden, hvis jeg ikke regner meget forkert.
Gravatar #33 - siliankaas
7. jun. 2008 18:47
#32

Jamen jeg gik i klasse med Chris (kan ikke huske hvad hans nick var, men han var staff her på newz fra start ((så vidt jeg ved))

Det er muligt jeg har mødt HMN, Pernicious, Miklos irl. men det husker jeg ikke.

Jeg har været på skolehjemmet i Sønderborg af flere omgange, så jeg husker ikke præcis hvilket år jeg gik på hold med Chris.

Desuden kan jeg tilføje at jeg havde en anden bruger på newz tilbage fra dengang, men der har jeg glemt både navn og kode :p

Men jeg skal love for det var top nice :D
Gravatar #34 - Pephers
7. jun. 2008 20:39
Jeg kan ikke huske hvordan jeg lærte newz.dk at kende. Jeg har det som om jeg altid har kendt den :P

Oprettet:
23. apr. 2003 19:15
Gravatar #35 - XorpiZ
7. jun. 2008 20:57
#32

Jeg har boet på skolehjemmet også - det har dog nok været efter HMN's tid.
Gravatar #36 - JonasPed
7. jun. 2008 22:54
Godt nok er jeg rimelig med på spritten her til aften, men ...

Oprettet:
23. apr. 2003 10:23

Første indlæg:
18. okt. 2002 21:04

Det synes jeg ikke helt hænger sammen :-)
Gravatar #37 - gnаrfsan
8. jun. 2008 00:31
#36: Du har ikke overholdt tiden. Kan man ikke blive straffet for den slags?
Gravatar #38 - CableCat
8. jun. 2008 05:24
EUC Syd, 2001.
Gravatar #39 - Wikzo
8. jun. 2008 14:17
Jeg tror nok, jeg opdagede siden gennem et eller andet tilfældigt link :P
Gravatar #40 - DjMadness
8. jun. 2008 14:42
tror jeg bare tastede mig ind...
det varede også et stykke tid før jeg lavede en konto her...
Gravatar #41 - energiie
8. jun. 2008 15:48
Oprettet:

19. feb. 2008 09:11.
Så langt tilbage kan jeg skuda ikke huske :S
Gravatar #42 - praktikant muffe AKA pewbe
8. jun. 2008 17:54
-hvad fik du til aftensmad igår?
kan jeg da ikke huske!
Gravatar #43 - NATIK
9. jun. 2008 00:19
Kan ikke huske om jeg fandt newz før jeg startede på HTX eller om det var efter. Hvis det var efter har det nok været pga Nevado (The Lone Gunman) som enten gik en årgang over eller på samme (kan jeg heller ikke huske). Hvis ikke så har det været igennem en af mine venner som har sendt mig et link her til.

Min bruger har også været slettet 4 gange eller så siden 2003 hvor jeg begyndte at læse newz, så kan heller ikke finde ud af den præcise dato.
Gravatar #44 - Hophmann
9. jun. 2008 01:28
Først gang ... tja da det fik sloganet "Nyheder for rigtig nørder" var jeg med. Oprettede dog ikke en konto før i år (30. jan. 2008 08:04) og hvad blev der endtlig af det slogan? og det var rart da man kunne skift tema'er men nok om det tro jeg fik nys om site gennem en ven.
Gravatar #45 - Hack4Crack
9. jun. 2008 22:42
Var til TMD i Skive, dengang Connect #12 blev lukket... læste nyheden herinde
Gravatar #46 - kba
10. jun. 2008 00:44
[url=#26]Cazotaro:[/url] Har du hørt om bogmærker? Nej, jeg mener ikke dem lavet af pap man får på biblioteket!

On topic
Desuden stemte jeg, at jeg havde glemt det, men nu, hvor jeg tænker nærmere efter, så er det nok pga. de mange gange, hvor jeg har kigget nesia over skulderen i folkeskolen, og fanget ham på siden.
Gravatar #47 - AndersGC
10. jun. 2008 05:25
Fandt newz igennem min startside på min nye computer (da jeg lige havde fået den).
Det er sådan en partnerpage.google.com/ENMASSSELORT ;P
Gravatar #48 - cazotaro
10. jun. 2008 12:54
#46

åk ja.
Men sedlen inkludere mere alt muligt andet jeg skal huske. Fx. en eller film jeg vil se, noget musik jeg vil skaffe etc.. og bogmærkerne bruger jeg mere som genveje, fordi jeg har så mange af dem, at jeg vil glemme at se efter, altså ville jeg nok først være kommet i tanke om newz i måneds tide senere, altså næste gang jeg fandt på at se bogmærkerne igennem ;)

:P
Gravatar #49 - searchia
10. jun. 2008 14:01
linket: partnerpage.google.com/ENMASSSELORT virker ikke:(
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login