mboost-dp1

Hvem overvejer du at stemme på til det kommende valg?


Gå til bund
Gravatar #1 - Daniel-Dane
11. maj 2011 19:31
Denne afstemning kan ikke bruges til noget. Se på den.
Gravatar #2 - nlsn
11. maj 2011 19:57
Der mangler blankt og sofavælger.

I øvrigt ved alle jo, at rigtige nørder ikke bevæger sig uden for en dør for noget så ligegyldigt som at stemme, pfff.
Gravatar #3 - praktikant muffe AKA pewbe
11. maj 2011 20:03
Det bliver sikkert blank...
Gravatar #4 - Alrekr
11. maj 2011 20:09
Bobobob.. Stemte SF tidligere, men de er blevet lige så populistiske som alle andre. Radikale har vundet lidt respekt på 2020-forhandlingerne, Enhedslisten har stadig integritet, omend for ekstreme i deres holdninger, Kristendemokraterne vil have abort gjort forbudt, og alt til højre for midten er mod min overbevisning.. Det er ikke sikkert at der er noget at stemme på.
Gravatar #5 - Vandborg
11. maj 2011 20:13
#4
Jeg tror der er mange som har det med dig, at de ikke føler der ikke er noget at stemme på. Det er bare ærgeligt det ikke får de nuværnede partier til at rykke over i noget, som mange af dem som ikke ved hvad de skal vælge kan lide. Eller der er et parti der dukker og giver alternativer. Man ser lidt ved LA, som er et friskpust. Samt Enhedslisten er blevet mere seriøste (mine øjne selvfølgelig), dog ekstreme, og af anden holdning en mine, men de er værd at lytte til synes jeg.
Om som du siger med de Radikale kan jeg godt lide de har sagt "Fuck blok politik".

En ting jeg slet ikke kan tage seriøst er S og SF's kritik af de Radikale, fordi de bryder blokpolitikken. De vil have de skal bestemme sig for hvilken blok de vil være i. Jeg husker for blot 2-3 år siden at Helle var ude og sige, det var trist at blå blok ville have der var blokpolitik, hvad fanden er det så for en udtalelse at rakke ned på de Radikale når de netop gør op med det.
Gravatar #6 - rasmussen
11. maj 2011 20:18
Jeg plejer at være konservativ, men har fattet interesse for LA.
Gravatar #7 - Alrekr
11. maj 2011 20:40
#5: Jeg mener det samme om LA som du mener om EL. Det er et frisk pust, men for ekstreme til min smag. Helt ærligt, 40 % flad skat? (JOKE!!!)

Og lad os endelig komme af med blokpolitik. Det ødelægger alt der har noget med demokrati at gøre. Ægte demokrati, that is, ikke flertalsdiktatur.
Gravatar #8 - terracide
11. maj 2011 20:44
Venstre.

SF betragter jeg stadig som landsforræddere (under den kolde krig)
EL er endnu værre, i mine øjne på linje med de autonome.
S...hell no..pamper parti.
Rad. V....overtog rollen som DKs' luderparti efter CD røg ud...og for meget "cafe latte" til mig.
KD kan lægge sig ned og dø...overtro hører ikke hjemme i politik.
LA er bare støj på midten.
C er for meget "gud og konge"...ryk ind i det 21. århundre for helvede.

DF kunne dog få min stemme...for at holde SF ude af en regering.
Gravatar #9 - BurningShadow
11. maj 2011 20:45
Hvis vi virkelig får (brugbar) grænsekontrol, så stemmer jeg DF.

Men! Vores politiske system er forældet, vi skal have Direkte Demokrati!
Gravatar #10 - terracide
11. maj 2011 20:52
BurningShadow (9) skrev:
vi skal have Direkte Demokrati!


Why?
Kig på stemmeprocenten i Schweiz...*host*
Gravatar #11 - Vandborg
11. maj 2011 20:55
#9
Hvem skal så fremsætte lovforslag, samt hvor meget tid skal hver dansker ikke bruge om dagen på at tage stilling til dvs. lovforslag? Og hvem skal fremsætte vores finanspolitik. Skal alle stemme på de ting der skal bruges penge på?
Gravatar #12 - nlsn
11. maj 2011 20:56
#9 Hvad er det du reelt regner med at grænsekontrollen vil gøre? Da vi havde grænsekontrol kom der jo stadig masser af stoffer og våben (samme transportlinje) over grænsen, og dem der virkelig vil over, har jo ikke voldsomt meget sværere ved det. Der er jo ikke penge til mere end blot de største overgange, med øget tolderkorps, stikprøvekontrol og gennemlysning, og for pengene får vi jo kun gevinst en gang imellem. De par 100 millioner kroner ville sikkert give noget bedre valuta for pengene hvis de blev sat ind til en øget politi-indsats, der hvor den værste kriminalitet hærger.

Jeg synes, endnu engang, at der er lige lovlig meget populistisk symbolpolitik i den fra DFs side.
Gravatar #13 - pvt.hudson
11. maj 2011 21:00
Jeg har ikke stemt de sidste 9 år fordi jeg ikke synes det giver mening at kaste sin stemme på bare et parti. Man går jo bare automatisk ud fra at folk der stemmer på et parti, er helt inde i hvad deres politik er og 100% enige i den. Jeg synes en bedre model var bedre hvis man kunne stemme på et parti mht. sundhed, uddannelse, forsvaret, udlændingepolitik osv. Så ville man da få et langt bedre billede af befolkningens holdning, hvis eksempelvis centrumdemokraterne får 90% af stemmerne på miljølovgivning, 60% til de radikale på uddannelsessystemet, 80% på DF til udlændingepolitik osv.
Gravatar #14 - BurningShadow
11. maj 2011 21:00
#10

Ja? Folk stemmer, hvis de har e holdning til det der stemmes om... (Holdning er så ikke altid det samme som viden, men sådan er det jo også i dag)

.

#11

Kender du noget som helst til DD? Nå ikke...

.

#12

"Hvad er det du reelt regner med at grænsekontrollen vil gøre?"
Sende et klart signal til Europæerne om, at "her går grænsen"...
Gravatar #15 - terracide
11. maj 2011 21:03
#14:
Kig på stemmeprocenten igen.

folk bliver trætte af at stemme hele tiden og så dør idéen.
Gravatar #16 - nlsn
11. maj 2011 21:04
#14 Så altså signalpolitik? Aha.
Hvad så når de bare kører udenom de bevogtede overgange?

Skal det endelig være, så lad det være, i stedet for det her halvhjertede half-assed forsøg på at skrabe lidt stemmer ind til det forestående valg.
Gravatar #17 - BurningShadow
11. maj 2011 21:07
#16

Du mener grave en kanal (langs land-grænsen), i stedet for at byge en (femeren)bro? God ide...!
Gravatar #18 - pvt.hudson
11. maj 2011 21:07
#12 Man kan jo aldrig vide hvordan tingene ville have været uden grænsekontrol. Ja der kom stoffer og andet ind, men mon ikke det afskrækkede/forhindrede en vis andel? Desuden kan man da bruge den samme logik på politiet og andet. Der vil altid være folk der snyder, så det giver ikke mere mening at give politiet flere ressourcer. Jeg synes selv det er en rigtig positiv ting at der endelig sker noget.
Gravatar #19 - Vandborg
11. maj 2011 21:16
#14
Hvis jeg har misforstået, så fortæl mig endelig, hvordan det så vil fungere i praksis. Hvis vi ikke skal have repræsentanter der prøver at afspejle befolkningen og folk direkte skal stemme på alt.
Gravatar #20 - JesperZ
11. maj 2011 21:52
Demokrati = fail

Stemmer blankt...
Gravatar #21 - OxxY
11. maj 2011 22:26
JesperZ (20) skrev:
Demokrati = fail

Stemmer blankt...


Jeg stemmer (pun intended) på delt diktatur mellem Ellemand og Lykketoft. Så ville verden være et bedre sted :p
Gravatar #22 - Cloud02
11. maj 2011 22:42
Alrekr (7) skrev:
Jeg mener det samme om LA som du mener om EL. Det er et frisk pust, men for ekstreme til min smag. Helt ærligt, 40 % flad skat? (JOKE!!!)

LA går ind for højest 40% skat. Ikke flad skat.
Gravatar #23 - Tukanfan
11. maj 2011 22:42
Ja, lad os endelig sætte flere checkpoints og vagter op langs landets grænser, og få sendt nogle signaler til resten af europa om, at vi sgu ikke gider at have noget med dem at gøre. Protektionisme har jo altid vist sig, at være vejen fremad!

Vi må jo så nok bare regne med, at vi om 20 år el. lign danser efter Kinas pibe, da Europa ikke har kunnet få taget sig sammen til at samarbejde.
Gravatar #24 - Cloud02
11. maj 2011 22:43
terracide (8) skrev:
Venstre.

SF betragter jeg stadig som landsforræddere (under den kolde krig)
EL er endnu værre, i mine øjne på linje med de autonome.
S...hell no..pamper parti.
Rad. V....overtog rollen som DKs' luderparti efter CD røg ud...og for meget "cafe latte" til mig.
KD kan lægge sig ned og dø...overtro hører ikke hjemme i politik.
LA er bare støj på midten.
C er for meget "gud og konge"...ryk ind i det 21. århundre for helvede.

DF kunne dog få min stemme...for at holde SF ude af en regering.

Jeg savner egentlig lidt at vide, hvorfor V :)
Gravatar #25 - Cloud02
11. maj 2011 22:49
pvt.hudson (18) skrev:
#12 Man kan jo aldrig vide hvordan tingene ville have været uden grænsekontrol.

Vi har da haft meget lidt grænsekontrol siden Schengen. Der burde være rig data til at sammenligne med.

Grænsekontrollen vil blive brugt af DF til at markedsføre "at de bekæmper kriminelle østbander" - Problemet er at de kommer ganske lovligt ind til landet og det kan ikke forbydes. Det eneste det dæmmer op for i den sammenhæng er, at de måske kan fanges på vej ud af landet igen. Men det er vel ikke værre end at de kan shippe deres tyvekoster med en container til Polen fremover. Mængden af stoffer og våben der vil blive tager ved grænsen er minimal.
Gravatar #26 - trylleklovn
11. maj 2011 22:57
Gravatar #27 - nielsbuus
11. maj 2011 23:06
Hvis jeg skal stemme, så bliver det RV eller LA.

Men ærligt talt er jeg blevet desillusioneret i forhold til toppolitik. Politikere på Borgen svigter gang på gang vælgernes tillid. De skifter mening, parti og position som vinden blæser.

Derudover beviser mange af dem gang på gang en eklatant mangel på viden om de emner og spørgsmål som de skal forholde sig til, hvilket forstærker min tvivl om deres evne til at forvalte nationens bedste.

Fælles for alle politikerne er dog at de i vid udstrækning taler ned til befolkningen. (TV)debatter reduceres til tomme floskler og (mainstream)medierne gør ikke tilstrækkeligt for at trække noget substans ud af politikerne. Politiske "analytikere" som Ask Rostrup og Henrik Qvortrup er trættende at lytte til, fordi de er mere interesseret i at dramatisere eller rationalisere politiske 'begivenheder' end i at finde indsigt, nuancering og indhold.

Jeg synes godt man kunne udvide afstemningen og spørge:

Har du tillid til nogle folketingspolitikere/kandidater? Og I så fald, hvilke og hvorfor? Hvilken person inde på Christiansborg finder du så troværdig, målrettet og tillidsvækkende at du vil bemyndige vedkommende til at tale på vejene af dig i det danske parlament i de næste 4 år?
Gravatar #28 - terracide
11. maj 2011 23:11
Cloud02 (24) skrev:
Jeg savner egentlig lidt at vide, hvorfor V :)


Når V er ved magten kan det ses positivt på min lønseddel.

Vi har ikke brug for flere skatter herhjemme, vi er det land i verden der betaler mest i skat...pga. mindretallet skal forsøges flertallet...det holder ikke.

En rød regering = jeg skal betale mere i skat...that is a no-no.
Gravatar #29 - Tukanfan
11. maj 2011 23:22
#28
Med den argumentation forstår jeg ikke, hvorfor du ikke stemmer på LA med det samme. De går jo langt længere med deres krav om 40% skat.
Gravatar #30 - terracide
11. maj 2011 23:33
#29:
Fordi jeg er gammel nok til at kende forskel på valgflæsk og så real politik.
Gravatar #31 - onetreehell
12. maj 2011 05:10
Hvor er "Jeg har ikke stemmeret" henne?!
Gravatar #32 - Jackiass
12. maj 2011 05:13
Jeg plejer at stemme blankt, men det ser ikke rigtig ud til at virke i denne Poll?
Gravatar #33 - Alrekr
12. maj 2011 06:45
Cloud02 (22) skrev:
LA går ind for højest 40% skat. Ikke flad skat.


Du læste ikke parantesen? Prøvede at lege Pia Kjærsgaard...

Cloud02 (24) skrev:

Jeg savner egentlig lidt at vide, hvorfor V :)


Udelukkelsesmetoden :)
Gravatar #34 - Danish Dude
12. maj 2011 06:48

Helt alvorligt... 17% til LA?!

Troede sgu godt nok, at folk havde gennemskuet ham Samuelsen, om ikke andet så da han for nogle uger siden tilbød Landbruget at overtage deres politik og visioner 100%, hvis de smed nogle skillinger i valgkassen.

Der kan man sgu da snakke om 'direkte demokrati'. 'Hvis du betaler mig kr. XXX.XXX.- i valgstøtte - så går jeg ind for ALLE dine forslag'!

.. og så troede man, at man havde set det mest ekstreme topstyring i DF.. B~)
Kandidaterne må jo SLET ikke udtale sig om noget. Det bliver de VILDESTE valgmøder!

OT: Har selv de seneste valg svinget frem og tilbage over midten - men har hoppet de Radikale over.

Danish
Gravatar #35 - DEEF
12. maj 2011 06:54
Magter det ikke.
Gravatar #36 - Makey
12. maj 2011 06:54
Som jeg ser det, er der ingen grund til at stemme på de små partier, de har alligevel ikke nogen indflydelse, så hellere stemme på et af de store. Og den drejning som dansk politik har taget understreger bare min pointe. Vi kalder det blok-politik, og jeg er ret sikker på at det, som tidligere nævnt, er noget nær det værste der kan ske for et 'demokrati'.

Jeg nægter at stemme rødt uanset hvad de ellers måtte mene af det ene eller andet, så længe at Helle Thorning med hendes mand's skatteproblemer og Villy Søvndal i sin alt for dyre bil står som front-figurer.

Jeg vil ikke stemme på DF da de, om muligt, forsøger at holde min kæreste og mange af mine skolekammerater ude af landet baseret på hvor de kommer fra. Systemet er kringlet nok i forvejen, vi skal i den anden retning og have kortere behandlingstid.

Så det bliver nok Venstre, hvis jeg ikke skal bevæge mig så langt.

Jeg tror at hvis man skulle sælge politik, så skulle vi have bikini-babes ved valgstederne, for helt ærligt, så er der altså ikke umiddelbart noget der tiltrækker mig ved at gå til et valglokale.
Gravatar #37 - Mort
12. maj 2011 07:00
Jeg plejer at stemme Venstre, men med den statsminister vi har nu, synes jeg ikke det er værd at spilde min stemme på dem. Derudover mistede jeg alt respekt for venstre, da de stemte imod at ændre politikernes pensionsalder fra 60 til de 67, som de vil have andre borgere til at acceptere.

At lave et regelset for andre og et andet regelset for en selv er i mine øjne en god indikation af manglende deltagelse og indlevelse i samfundet.

Jeg forventer at sætte min næste stemme på LA, ikke kun fordi deres politik matcher venstres forhenværende politik, men også fordi de var et ud af kun to partier som har integritet nok til at stemme for forslaget om samme pensionsalder for politikere som for resten af befolkningen.
Gravatar #38 - BurningShadow
12. maj 2011 07:03
#19

Jeg gør mig ingen utopiske forestillinger om at DD kan indføres natten over, eller for den sags skyld, at det vil løse alle problemer, uden at der opstår nye.

I "de gode gamle dage" har der sikker også været en bunke indvendinger mod at lade "pøblen" (be)stemme, for hvad vidste folket om politik? Så blev det kvindernes tur, og det kunne da kun gå alt, for hvad vidste de dog om politik? Selvfølgelig vil der være nogle der også er imod DD, men så må de jo bare lade være med at stemme, hvis de mener at de ikke kan forholde sig til det.
Gravatar #39 - Alrekr
12. maj 2011 07:06
Makey (36) skrev:
så længe at Helle Thorning med hendes mand's skatteproblemer


Lad os få personfnidder ud af politik. Hvorfor er hendes mands ikke-skatteproblemer et problem for dig? Jeg ved ikke om du kun får dine nyheder gennem spisesedlerne, men han blev faktisk frikendt for alle anklager. BT har ikke sagt noget om det (andet end i en notits på side 30) - selvom det var dem der gjorde ikke-sagen til en sag.

Makey (36) skrev:
og Villy Søvndal i sin alt for dyre bil


Altså, den Rover han solgte for over et år siden? Jeg tør nok sige, at Lars Løkkes skudsikre Mercedes er noget dyrere. At PETs Audi Quattros, som beskytter Pia Kjærsgaard er noget dyrere.
Gravatar #40 - kasperd
12. maj 2011 07:19
Hvornår skal der være valg? Jeg er lige flyttet til Danmark og spekulerer på om jeg skal skynde mig at kontakte et eller andet offentligt kontor for at få et valgkort.

pvt.hudson (13) skrev:
Man går jo bare automatisk ud fra at folk der stemmer på et parti, er helt inde i hvad deres politik er og 100% enige i den. Jeg synes en bedre model var bedre hvis man kunne stemme på et parti mht. sundhed, uddannelse, forsvaret, udlændingepolitik osv.
En af mine tidligere kollegaer havde en idé til hvordan dette kunne opnås med et elektronisk afstemningssystem. Han havde også en idé til hvordan overgangen til det nye system rent faktisk kunne foregå.

Jeg synes det var interessant fordi de fleste der forsker i elektroniske afstemninger blot prøver at lave et system der kan det samme som det nuværende, blot elektronisk i stedet for på papir. Men det som min kollega beskrev var et forsøg på at indføre noget nyt som ikke kunne realiseres med det nuværende papirbaserede system.

Makey (36) skrev:
Som jeg ser det, er der ingen grund til at stemme på de små partier, de har alligevel ikke nogen indflydelse
Jeg tror de har meget mere indflydelse i Danmark end de små partier har i lande som USA og Storbritanien.
Gravatar #41 - reefermadness  
12. maj 2011 07:29
Mit valg er indsnævret til DF, EL og LA. Hvorfor?

Fordi disse partier var de eneste partier der IKKE stemte nej til at hæve deres egen (folketingets) pensionsalder når vi andres skal hæves til 67år.

Folketingspolitikere (Læg mærke til at jeg ikke snakker om ministre her) har minimalt ansvar og et overflod af goder som lange ferier, ingen "straf" ved udeblivelse mm.

Venstre og Konservative ville jeg aldrig stemme, magen til pampere og rygklappere skal man da vist lede længe efter.. Tag f.eks da de tog boligforeningernes EGEN opsparing (som lejerne i årevis havde betalt til så de kunne få nye køkkener mm.) og gav alle pengene til FLEX lånere (Som ærligtalt burde vide at det var en risikabel måde at få kapital på) så de ikke skulle gå fra hus og hjem.. Jamen hallo? Er man ikke sin egen lykkesmed? Og er man ikke selv ude om det når man tager et lån med variabel rente?


Jeg er så pissetræt af den underlige forskelsbehandling der sker her i riget, jeg har kendskab til mindst 3 personer som i en alder under 20 år fik førtidspension pga "psykiske lidelser", og der er en masse "nye danskere" som også får førtidspension pga. "krigstraumer" osv.

Men kan min lillesøster med rygmarvsskade på 20år få noget som helst hjælp fra staten? Nej det eneste hun får er nederlag på nederlag og mystiske undskyldninger som "I esbjerg kommune vælger vi at tolke loven anderledes" - HALLO en lov er en lov, ikke et stykke skønlitteratur, med andre ord burde lovstof IKKE være til fortolkning på mere end EN måde.


Men når alt kommer til alt er spørgsmålet:

Hvem skal drive danmark de næste 4 år?

Inkompetente landmænd, eller inkompetente skolelærer?

Længeleve parlamentarisk diktatur!
Gravatar #42 - Makey
12. maj 2011 07:42
@39:
Nej. Det er det signal det sender der er vigtigt for mig i hvert fald. Det er et problem politikerne selv har skabt at personfnidder er en del af den politiske debat i massemedierne, så selvsølgelig hører det med. På et eller andet tidspunkt engang for tusinder af år siden fandt en eller anden høvding nok på at sige at ham den anden høvdingekandidat ikke var værdig til pladsen da hans børn havde betrådt den hellige grund nede ved vandet, hvilket ikke er relevant for hans politik og fremtidsplaner for stammen, men sikkert har holdt ham fra at vinde valget alligevel.
For mig betyder det noget at manden som er leder for partiet der går ind for lighed mellem rig og fattig køber en stor fed bil fordi han har råd - så spar dog pengene op og brug dem når du bliver gammel og folk er ligeglade. Det er ikke særligt gennemtænkt fra hans side af.

Det er en sød tanke du har, med at fjerne personfnidder fra politik, men held og lykke med det, for jeg ser det helt ærligt ikke ske, nogensinde.

Som man nok kan se rundt omkring i politik er den eneste reelle magtfaktor penge.
"Jeg vil gerne have tilbuddet om efterløn" -> stem på partier der vil beholde den.
"Mine børn skal have en ordentlig skolegang" -> stem på partier der vil spytte flere penge i den pulje.
terracide (28) skrev:
Når V er ved magten kan det ses positivt på min lønseddel. ...
En rød regering = jeg skal betale mere i skat...that is a no-no.

Osv...
Gravatar #43 - Moog
12. maj 2011 07:49
LA eller RV.

Enhedslisten: 100% i skat så de kan sidde på staden og ryge fede.
SF: Gamle kommunister, der dog kun vil have 90% i skat.
Socialdemokraterne: Harald Børsting som statsminister? Nej tak.
DF: Ældre glorificering og fremmedhad, nej tak.
Venstre: Socialdemokratiet 2, kom nu ind i kampen.
K: ingen troværdighed.
KD: Jesus for president, no thanks.
Gravatar #44 - HenrikH
12. maj 2011 07:51
Fun fact: Folk stemmer på baggrund af hvad de mener vil give dem flest penge i morgen (og politikere agere ligeså, da de ved det giver stemmer). Folk er temmelig ligeglade med landets stabilitet på lang sigt, som så...

Må indrømme, at jeg godt gad se en S/SF/LA/Ø ting efter valget, den kunne være interessant...

Interessant != godt for landet, men det er der ingen politikere der er, så meh...
Gravatar #45 - Magten
12. maj 2011 07:57
Jeg har ingen ide, der er ingen partier eller politikere jeg kan lide og/eller stoler på mener det de siger.

Det bliver nok ligesom i den her afstemning: Stem blankt, vis resultat
Gravatar #46 - idiotiskelogin
12. maj 2011 08:20
Der er reelt ikke nogen jeg gider stemme på men det bliver LA.
Den siddende regering har gjort alt det de sagde de ville ikke ville gøre og afskaffe.

S & SF kan det ikke blive for jeg kan godt lide at arbejde og de vil jo ikke svare på hvad de reelt vil gøre. Og så er de fulde af lort.

Så derfor bliver det LA, nok lidt i protest imod alt det fnidder og ligegyldige pladder man skal høre over alt.
Gravatar #47 - procrastinator
12. maj 2011 08:33
Jeg kan sagtens forstå alle de der føler sig desillusionerede over den valgkamp der har stået på efterhånden over et år, med alt det personfnidder, mudderkastning og ligegyldighed det har ført med sig.

Men samtidig er det bare så fandens vigtigt at vi får en ny regering! VK-ministrene er blevet ligeglade og magtarrogante, Lars Løkke har absolut ingen visioner for Danmark udover at lukke hullet på budgettet med nedskæringer, og danskerne er i snigende større grad blevet mere ligeglade og sig selv nærmest.

Min stemme går klart til det eneste parti, der har lagt ambitiøse visioner på bordet for Danmark (der strækker sig ud over bare at "lukke hullet"), sammen med en klar plan for hvordan vi realiserer dem inden for budgettets rammer: SF.
Gravatar #48 - reefermadness  
12. maj 2011 08:36
#46 - Har også overvejet LA, men helt ærligt, så virker de populistiske, de vil sige og gøre alt for at få din stemme, men jeg tror ikke nødvendigvis at de vil følge op på alle af de efterhånden mange valgløfter som de har slynget ud i luften.
Gravatar #49 - Alrekr
12. maj 2011 09:23
Makey (42) skrev:
Det er en sød tanke du har, med at fjerne personfnidder fra politik, men held og lykke med det, for jeg ser det helt ærligt ikke ske, nogensinde.


Du har ret. Jeg lever lidt utopisk, måske, men jeg håber på, at politik en dag kan handle om det bedste for landet og ikke om politikerne. De har desværre selv valgt at lægge fokus på deres person (Vild med Dans, Til Middag Hos..., Talkshows etc), så det er et eller andet sted fair game - men jeg kan ikke se hvordan familierne er vigtige for politikeren. Hvad var der galt med Henriette Kjær? Ingenting - men hendes samlever (ikke engang mand!!) havde svindlet for et par millioner kroner. Derfor skulle hun ud af vagten?
Gravatar #50 - nielsbrinch
12. maj 2011 09:30
JesperZ (20) skrev:
Stemmer blankt...

Demokrati = fail


fixed
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login