mboost-dp1

Fredag aften slukker jeg tørsten i


Gå til bund
Gravatar #51 - ztyle
15. sep. 2006 12:49
#50 nej, men ifølge alle de kloge hoveder, burde vi være dybt tilbagesat(alkohol slagter jo hjernen), og alligevel er vi en af de nationer der klare sig bedst i værden, såsom høj levestandart, mange i arbejde og et godt velfærds samfund(ikke at det ikke kunne blive bedre), se det er så noget at undre sig over

Ps. nåja hvores gennemsnitslevealder er ikke så høj, men hva fan' vi more os i det mindste :D
Gravatar #52 - bugger
15. sep. 2006 12:50
[url]#51[/url] Ja, det er netop livets store spørgsmål; vil jeg prøve at undgå døden eller vil jeg leve livet?
Gravatar #53 - Seraphiel
15. sep. 2006 14:34
mmm, Morgan og cola.
Gravatar #54 - ztyle
15. sep. 2006 23:11
Først den ene kasse og så den anden kasse :P
Gravatar #55 - BranDBorG
29. sep. 2006 10:02
#52
Haha...
Jeg er ked af at sige det... Men jeg vil næsten våge at påstå at det er en på forhånd tabt kamp at undgå døden... ;)

Det er jo stort set den eneste ting vi kan være helt sikre på... Det er at vi alle skal dø en dag :)
Gravatar #56 - bugger
29. sep. 2006 12:00
[url]#55[/url] Der er ellers en meget meget stor tendens i samfundet til at ville udskyde døden frem for at leve livet.

Jeg elsker at ryge, men jeg vælger at lade være.. for der er måske en risiko for at jeg dør af det.

Jeg har det sjovt når jeg drikker, men det er jo ikke så godt for leveren.

Jeg elsker at spise fed mad, men jeg kan jo risikere at fedtet sætter sig på organerne.

Jeg hader at løbe, men jeg bruger alligevel 5 timer om ugen på at løbe for det er jo sundt.

NB: Jeg ryger, jeg drikker, jeg æder hvad der passer mig og motion får jeg kun når jeg hygger mig med et spil fodbold med vennerne.
Gravatar #57 - ldrada
30. sep. 2006 08:44
#56
Netop. Den slags folk lever ikke - De overlever.

Fuck om jeg dør som 30-årig. Jeg vil gerne dø på grund af noget jeg selv har været skyld i.
Gravatar #58 - markjensen
14. aug. 2007 17:51
Så vil jeg hellere lade være med at ryge (det lugter jo ad H til.. og så får man gule lagner :S), og så i det mindste kunne trække vejret.

Men om fredagen (de sjældne fredage jeg drikker, bryder mig ikke om den høje musik på diskoteker - gør avs i ørerne), så drikker jeg vodka og juice og lidt øl hvis jeg kan nasse noget :)

Og hvis jeg er i byen med kæresten, ryger der lidt shots ind også :S
Gravatar #59 - gentox
14. aug. 2007 17:55
Burde denne tråd ikke være låst pga. af dens alder?

Men det er jo nok bare en fejl i newz 4.0.
Gravatar #60 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
18. jul. 2017 15:15
Windcape (44) skrev:
koffein ! (e.g. cola), og dertilhørende sprut :)

Selvfølgelig har du ikke ændret dig særligt meget ;)


markjensen (58) skrev:
Så vil jeg hellere lade være med at ryge (det lugter jo ad H til.. og så får man gule lagner :S), og så i det mindste kunne trække vejret.

Men om fredagen (de sjældne fredage jeg drikker, bryder mig ikke om den høje musik på diskoteker - gør avs i ørerne), så drikker jeg vodka og juice og lidt øl hvis jeg kan nasse noget :)

Og hvis jeg er i byen med kæresten, ryger der lidt shots ind også :S
Gule lagner??
Gravatar #61 - CBM
18. jul. 2017 15:58
PHP-Ekspert Thoroughbreed (60) skrev:
Gule lagner??

Mon ikke det er et at de spørgsmål som man egentlig ikke ønsker at få svar på? :-)

*thread necro now at full power*
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login