mboost-dp1

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Facebook er ikke fem potter pis værd, og da slet ikke
milliarder (eller bare en enkelt) .
Derfor kan BluepaiN skyde en hvid pind efter sin ø, der er ikke nogen der har 35 milliarder til at købe en gang cyber-luft lige nu .
milliarder (eller bare en enkelt) .
Derfor kan BluepaiN skyde en hvid pind efter sin ø, der er ikke nogen der har 35 milliarder til at købe en gang cyber-luft lige nu .
PeterJesper (3) skrev:Facebook er ikke fem potter pis værd, og da slet ikke
milliarder (eller bare en enkelt) .
Derfor kan BluepaiN skyde en hvid pind efter sin ø, der er ikke nogen der har 35 milliarder til at købe en gang cyber-luft lige nu .
De 35 milliarder er jo værdien af deres aktier... som der jo i følge artiklen er rift om og købere til, også er der i øvrigt ingen der siger at det kun skulle være én køber af alle aktier...
Jeg har svært ved at se hvorfor firmaer bruger den slags penge på et website. De må jo have intentioner om at kunne tjene pengene ind igen ved at sælge reklamer, men jeg tvivler på at reklamerne på facebook kan indbringe penge i den størrelse.
Indtil videre har jeg aldrig set en reklame på Facebook som var relevant for mig, hvilket betyder at jeg aldrig har haft en grund til at klikke på reklamerne og jeg synes det er de samme reklamer de viser hver gang så det kan da umuligt være rentabelt hvis de fleste oplever det samme.
Indtil videre har jeg aldrig set en reklame på Facebook som var relevant for mig, hvilket betyder at jeg aldrig har haft en grund til at klikke på reklamerne og jeg synes det er de samme reklamer de viser hver gang så det kan da umuligt være rentabelt hvis de fleste oplever det samme.
#3+4
Facebook er utrolig meget værd pga. deres adgang til informationer om alle deres brugere. Så i markedsførings-øjemed ville det være et kæmpe aktiv og gøre det muligt at skaffe mange nye forbrugere. Der er ubegrænset information om forbrugere i hele verden, som vil kunne hjælpe de fleste virksomheder med at forbedre deres markedsføring.
Facebook er utrolig meget værd pga. deres adgang til informationer om alle deres brugere. Så i markedsførings-øjemed ville det være et kæmpe aktiv og gøre det muligt at skaffe mange nye forbrugere. Der er ubegrænset information om forbrugere i hele verden, som vil kunne hjælpe de fleste virksomheder med at forbedre deres markedsføring.
Mort (6) skrev:Jeg har svært ved at se hvorfor firmaer bruger den slags penge på et website. De må jo have intentioner om at kunne tjene pengene ind igen ved at sælge reklamer, men jeg tvivler på at reklamerne på facebook kan indbringe penge i den størrelse.
Indtil videre har jeg aldrig set en reklame på Facebook som var relevant for mig, hvilket betyder at jeg aldrig har haft en grund til at klikke på reklamerne og jeg synes det er de samme reklamer de viser hver gang så det kan da umuligt være rentabelt hvis de fleste oplever det samme.
Det handler jo om information, hvis du kan tilgå FaceBooks database kan du jo med få træk finde demografiske informationer som kan afgøre hvad vej dine forretningsmæssige beslutninger skal gå....
står du f.eks og skal markedsføre et nyt produkt i et givent område vil det jo være relevant at vide om der er grundlag for salg af produktet i området. Det kan facebook hjælpe med at afdække, og måske også hjælpe dig til at vælge markedsføringskanaler osv... undervurder ikke værdien af informationer som disse!
Facebook, om privacy skrev:Facebook may use information in your profile without identifying you as an individual to third parties. We do this for purposes such as aggregating how many people in a network like a band or movie and personalizing advertisements and promotions so that we can provide you Facebook. We believe this benefits you. You can know more about the world around you and, where there are advertisements, they're more likely to be interesting to you. For example, if you put a favorite movie in your profile, we might serve you an advertisement highlighting a screening of a similar one in your town. But we don't tell the movie company who you are.
Ved oprettelse af en facebook profil accepterer man, at det indsamlede information må bruges i forbindelse med reklame og dermed bekræftiges det, at værdien i facebook er det indsamlede information.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.