mboost-dp1

unknown
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Det var da altid noget sådan en mand skulle bare have 5 flade så han kunne fatte det. Nu mangler vi bare at han mister guncity.dk også.
#4 Ja kender selv flere venner som har købt derinde, de har ik fået deres ting endnu tror heller ik det sker da det ville være åndsvagt at pusse en advokat efter ham, når det handler om små beløb :). Var lige et hurtigt smut derinde du kan fx gå ind og læse hvad folk har skrevet i anmeldelser på de forskellige vare.
Kender ikke chippen.dk, men navnet siger mig et eller andet. Guncity.dk har jeg heller ikke set før, men det tarvelige layout og mængden af stavefejl ville afholde mig fra at handle der.
Manden er jo tydeligvis sindssyg og en komplet idiot.
#11 skulle have være irrelevant - men FB passer vel meget godt også.
Manden er jo tydeligvis sindssyg og en komplet idiot.
#11 skulle have være irrelevant - men FB passer vel meget godt også.
men man kan så på guncity få en "JP916 Assault Sniper med laser og teleskopstøtteben" til 129 kroner... jeg er ret sikker på at den ikke dukker op med posten selv om man skulle bestille den.. I betragtning af at plastikkuglerne til den koster nærmest det samme for en enkelt pose. ;)
se selv
se selv
Så mangler man bare at netgiganten.dk får den næste år. De har røvrendt mig so grusomt at jeg nu skal køre en sag på dem. Spild af tid og penge.
Håber i aldrig kommer i en situation, hvor i skal gøre brug af jeres returret hos dem. De er ligeglade med dansk lov.
Håber i aldrig kommer i en situation, hvor i skal gøre brug af jeres returret hos dem. De er ligeglade med dansk lov.
#17 og #20
Vil jeg ikke anbefale, for når man bestiller en vare står der følgende ud for dem:
Produkter markeret med *•* findes ikke på lageret i det ønskede antal.
Der kan være fra 3 til 21 dages leveringstid, Kontakt os venligst hvis du ønsker nærmere information om leveringsdatoen.
Og dette gælder samtlige varer
Vil jeg ikke anbefale, for når man bestiller en vare står der følgende ud for dem:
Produkter markeret med *•* findes ikke på lageret i det ønskede antal.
Der kan være fra 3 til 21 dages leveringstid, Kontakt os venligst hvis du ønsker nærmere information om leveringsdatoen.
Og dette gælder samtlige varer
Hehe - tror at der er pænt mange herinde der har stemt på ham Uffe. Han fører i hvert fald afstemningen med 30% af stemmerne mod 26% til nr. 2. Tror newz.dk, spiller en afgørende rolle i afstemningen. :D
#23
Tja, der blev ændret lidt på tallene da der blev skrevet om dette på hol.dk, og uffe fik også en del stemmer meget hurtigt da jeg postede om det et tredje sted.
Det er vist mere nørderne generelt der spiller en afgørende rolle :)
//Redigerede lige indlægget da jeg syntes det lød lidt for negativt
Tror newz.dk, spiller en afgørende rolle i afstemningen.
Tja, der blev ændret lidt på tallene da der blev skrevet om dette på hol.dk, og uffe fik også en del stemmer meget hurtigt da jeg postede om det et tredje sted.
Det er vist mere nørderne generelt der spiller en afgørende rolle :)
//Redigerede lige indlægget da jeg syntes det lød lidt for negativt
Jeg kan personligt ikke se hvorfor ham med bankenøglen skal være med i afstemningen... Mig bekendt er det da ikke ulovligt at eje en sådan nøgle?
At han så har taget en ekstrem overpris for noget det tager cirka 30 minutter at lave selv er noget andet.
At han så har taget en ekstrem overpris for noget det tager cirka 30 minutter at lave selv er noget andet.
Jeg ville nu helst give den til shg.dk
Mangen til skod butik skal man lede længe efter.
Jeg købte en skærm af dem, jeg var inde i selve butikken og spurte om jeg måtte se dem i drift før jeg købte den så jeg kunne tjecke for døde pixels, jeg fik et stort nej at det må man ikke.
Da jeg kom hjem så jeg har et stort område af skærmen var meget mørkt da jeg kontaktede dem om det sagde de at jeg selv havde ødelagt skærmen og derefter taget alt garanti væk, de sagde også at jeg bare kunne have tjeckket skærmen i butikken før jeg købte den også.
Ved ikke med jer men sådanne butikker fortjener sgu ikke at få lov til at blive ved med at køre.
Mangen til skod butik skal man lede længe efter.
Jeg købte en skærm af dem, jeg var inde i selve butikken og spurte om jeg måtte se dem i drift før jeg købte den så jeg kunne tjecke for døde pixels, jeg fik et stort nej at det må man ikke.
Da jeg kom hjem så jeg har et stort område af skærmen var meget mørkt da jeg kontaktede dem om det sagde de at jeg selv havde ødelagt skærmen og derefter taget alt garanti væk, de sagde også at jeg bare kunne have tjeckket skærmen i butikken før jeg købte den også.
Ved ikke med jer men sådanne butikker fortjener sgu ikke at få lov til at blive ved med at køre.
#27 det er super dårligt, og det overrasker mig meget. Jeg har aldrig haft problemer med dem derude. De er godtnok nogle uhøflige aber, der ikke burde være i kontakt med andre mennesker. Udover det, så synes jeg det har fungeret upåklageligt ind til videre. Men jeg har godtnok ikke haft en reklamationssag hos dem, det kan være det er derfor.
Udover det, så lyder dit tilfælde da helt fucked, du fik vel forhåbentlig en ny skærm eller pengene tilbage?
Udover det, så lyder dit tilfælde da helt fucked, du fik vel forhåbentlig en ny skærm eller pengene tilbage?
#29 - det virker helt vildt, og du må virkelig have fået fat i en ekstrem mandags-eksemplar af en ekspedient.
Jeg har haft et par retur sager med dem, og der har aldrig været problemer. Om det er fordi jeg køber som momsregistreret virksomhed, ved jeg ikke (en enkeltmandsvirksomhed) - men jeg er ret tilfreds med dem, må jeg sige.
Synes da helt klart de skal give dig en ny skærm, uden at jeg kender omstændighederne, men du må påberåbe din ret som forbruger. Det er SHG der skal bevise at det er dig der har ødelagt skærmen, og ikke omvendt.
Jeg har haft et par retur sager med dem, og der har aldrig været problemer. Om det er fordi jeg køber som momsregistreret virksomhed, ved jeg ikke (en enkeltmandsvirksomhed) - men jeg er ret tilfreds med dem, må jeg sige.
Synes da helt klart de skal give dig en ny skærm, uden at jeg kender omstændighederne, men du må påberåbe din ret som forbruger. Det er SHG der skal bevise at det er dig der har ødelagt skærmen, og ikke omvendt.
Jeg har haft flere retur sager hos shg.dk, og de har altid været super large og fornuftige.
Jeg har heller aldrig hørt noget dårligt om shg.dk
den der historie tror jeg simpelthen ikke på.
Jeg har heller aldrig hørt noget dårligt om shg.dk
den der historie tror jeg simpelthen ikke på.
#32 Jeg har selv haft et problem med en reklamations sag ved SHG så jeg tror bestemt på #27. Først efter 2 mdr og 10-15 telefon opkald fik jeg pengene tilbage (selv om de lovede det ved hvert telefonopkald). Jeg kender også andre der har haft lignende problemer med SHG, og vi er alle holdt op med at handle der.
.. hmm da jeg købte min LG L2013p ... skærm ved SHG købte jeg 2 skærme .. da jeg ikke var sikker på hvilken skærm jeg skulle have. . og brugte de 14 dages retur ret til at komme af med den ene .. kan ikke se der skulle være noget problem med SHG .. men jeg ville ikke købe noget som du ikke er sikker på du vil have .. i en butik
SHG er en web shop .. brug den som en web shop ..
SHG er en web shop .. brug den som en web shop ..
# Offtopic
Har aldrig haft problemer med at bytte dele (også udpakkede dele) ved SHG. Har til gengæld haft store problemer ved MidtData, hvor jeg måtte kører helt til deres butik i Viborg, for at få byttet en defekt skærm. Men kender mange som har oplevet god service ved MidtData, så man skal nok passe på med at drage forhastede konklusioner.
# Topic
En stemme til Uffe herfra :-)
/EmailFX
Har aldrig haft problemer med at bytte dele (også udpakkede dele) ved SHG. Har til gengæld haft store problemer ved MidtData, hvor jeg måtte kører helt til deres butik i Viborg, for at få byttet en defekt skærm. Men kender mange som har oplevet god service ved MidtData, så man skal nok passe på med at drage forhastede konklusioner.
# Topic
En stemme til Uffe herfra :-)
/EmailFX
Der er jo altid dårlige og gode oplevelser med forskellige butikker... F.eks. så handler buch aldrig nogensinde i Fona mere på grund af en dårlig oplevelse, men derimod har jeg altid kun haft gode oplevelser med Fona! (prisen er udenfor billedet!)
Tror sagtens at Yock kan have haft en dårlig oplevelse med SHG og det samme for EmailFX hos midtdata, selvom alle andre her inde har haft gode oplevelser med dem.. der findes dårlige sælgere og sorte mandage!
Tror sagtens at Yock kan have haft en dårlig oplevelse med SHG og det samme for EmailFX hos midtdata, selvom alle andre her inde har haft gode oplevelser med dem.. der findes dårlige sælgere og sorte mandage!
#37 Og forskellige personlige meninger.
Jeg købte en bærbar til min far hos SHG(dvs. han betalte) som vi fik leveret et par dage efter. Der var dog et problem med antennen til wifi så jeg ringede derned et par dage efter for at få at vide om det var forbudt at fikse det selv, med hensyn på garanti. Det var det ikke men da computeren skulle bruge den følgende uge til arbejde, måtte det vente.
Ugen efter skulle jeg så selv til Aarhus (ca 150km herfra) og jeg tænkte jeg kunne smide den ind. Det går fint og jeg afleverer den til RMA og beder om at få den sendt tilbage, for det er noget af en tur at køre bare for at hente en bærbar.
Det er helt i orden med RMA gutten som skriver adresse ned. Et par dage efter ringer en anden gut og siger at computeren er klar til at blive hentet. Jeg forklarer pænt aftalen om at få den tilsendt, og at jeg havde tilbudt at betale portoen, som den anden havde afvist. Men han nægter pedagorisk at det gør de ikke i firmaet. Afleverer man i butikken, så henter man også igen.
Det ender med at min far(som er vognmand) må få en chauffør til at køre forbi på vej hjem fra Fyn for at samle den op.
Det har dog ikke afholdt mig fra at handle der siden og har dog ikke haft problemer med kvaliteten, ud over en defekt harddisk, men det kan jo ske.
Jeg købte en bærbar til min far hos SHG(dvs. han betalte) som vi fik leveret et par dage efter. Der var dog et problem med antennen til wifi så jeg ringede derned et par dage efter for at få at vide om det var forbudt at fikse det selv, med hensyn på garanti. Det var det ikke men da computeren skulle bruge den følgende uge til arbejde, måtte det vente.
Ugen efter skulle jeg så selv til Aarhus (ca 150km herfra) og jeg tænkte jeg kunne smide den ind. Det går fint og jeg afleverer den til RMA og beder om at få den sendt tilbage, for det er noget af en tur at køre bare for at hente en bærbar.
Det er helt i orden med RMA gutten som skriver adresse ned. Et par dage efter ringer en anden gut og siger at computeren er klar til at blive hentet. Jeg forklarer pænt aftalen om at få den tilsendt, og at jeg havde tilbudt at betale portoen, som den anden havde afvist. Men han nægter pedagorisk at det gør de ikke i firmaet. Afleverer man i butikken, så henter man også igen.
Det ender med at min far(som er vognmand) må få en chauffør til at køre forbi på vej hjem fra Fyn for at samle den op.
Det har dog ikke afholdt mig fra at handle der siden og har dog ikke haft problemer med kvaliteten, ud over en defekt harddisk, men det kan jo ske.
Jeg plejer altid at købe hos SHG, og jeg plejer altid at anbefale det til andre. Det er ikke den billigste netshop men min personlige erfaring er, at det går hurtigt, og der ingen problemer er.
Men derfor kan jeg da godt bare have været heldig. Jeg ville under aller omstændigheder foretrække SHG fremfor chippen.dk ;)
Men derfor kan jeg da godt bare have været heldig. Jeg ville under aller omstændigheder foretrække SHG fremfor chippen.dk ;)
#39 Hundestejle
Har det sådan at jeg sjælendt anbefaler venner og familie nogen steder at handle... Jeg siger hvad jeg mener omkring virksomheden og hvad jeg kan lide og ikke kan lide, og så kan folk selv bestemme om de vil handle der...
Har prøvet for mange gange det at venner som man har anbefalet at handle et sted, bliver sure og bebrejder en fordi, at de har haft en dårlig oplevelse med firmaet...
Har det sådan at jeg sjælendt anbefaler venner og familie nogen steder at handle... Jeg siger hvad jeg mener omkring virksomheden og hvad jeg kan lide og ikke kan lide, og så kan folk selv bestemme om de vil handle der...
Har prøvet for mange gange det at venner som man har anbefalet at handle et sted, bliver sure og bebrejder en fordi, at de har haft en dårlig oplevelse med firmaet...
Jeg er vidst en af de få, der var heldige med Chippen? Alle mine vare (for ca. 400-500 kr.) landede i min stue ca. 2-3 dage efter bestillingen.
Dog har jeg ALDRIG bestilt der igen siden, da jeg kun har hørt dårligt om manden bag.
Dog har jeg ALDRIG bestilt der igen siden, da jeg kun har hørt dårligt om manden bag.
#17: jeg kan godt li at man kan downloade den vare du linker til som PDF?
Er det en papmaché eller origami model man kan downloade, for så kan det da godt passe med de 129,- :D
Er det en papmaché eller origami model man kan downloade, for så kan det da godt passe med de 129,- :D
#41
Den med bærbar og Acer kan godt være lidt svær at blive rasende på butikken over..
Vi havde min kærestes acer inde til rep. De skulle sende den til Tyskland og 8 uger efter var den stadigvæk ikke sendt retur selvom det var en simpel rep. Acer løj overfor butikken 3-4 gange om at den allerede VAR sendt eller at de sendte den samme dag.
Mit råd til folk der påtænker at købe acer bærbar er : Fin bærbar, gode priser....Men lad for guds skyld være med at tænde den...Går den i stykker er den nærmest umulig at få repareret..
Det endte med at butikken måtte give os alle pengene tilbage for den bærbare og så ville de bonne acer for den..
Acer = Latterlig service.
PS. Har en kollega der købte en acer projektor...Den gik død efter 14 dage og den tog også år og dag at få fikset..
Acer = NUL service..
PS har også stemt på guncity Uffe....Han er da virkeligt om nogen definitionen på en røv...
XxX
Den med bærbar og Acer kan godt være lidt svær at blive rasende på butikken over..
Vi havde min kærestes acer inde til rep. De skulle sende den til Tyskland og 8 uger efter var den stadigvæk ikke sendt retur selvom det var en simpel rep. Acer løj overfor butikken 3-4 gange om at den allerede VAR sendt eller at de sendte den samme dag.
Mit råd til folk der påtænker at købe acer bærbar er : Fin bærbar, gode priser....Men lad for guds skyld være med at tænde den...Går den i stykker er den nærmest umulig at få repareret..
Det endte med at butikken måtte give os alle pengene tilbage for den bærbare og så ville de bonne acer for den..
Acer = Latterlig service.
PS. Har en kollega der købte en acer projektor...Den gik død efter 14 dage og den tog også år og dag at få fikset..
Acer = NUL service..
PS har også stemt på guncity Uffe....Han er da virkeligt om nogen definitionen på en røv...
XxX
Jeg handler gladeligt i shg, da de RMA-sager jeg har haft hos dem, aldrig har givet problemer.
Til gengæld sidder jeg nu med en maskine jeg har købt hos Primetech, hvor PSU'en er gået. Da jeg ringede ind hos dem igår, sagde de at de var gået i betalingsstandsning, og de henviste mig til forbrugerstyrelsen. Forbrugerstyrelsen siger at rene RMA-sager stadig er butikkens ansvar, så længe de ikke er gået konkurs.
Et opkald mere til Primetech afslører de forventer at gå konkurs på fredag - men hvis jeg har lyst kan jeg jo godt komme forbi og se om de vil behandle min sag. Komme forbi er 100km hver vej, for en PSU til 400-500kr, og iøvrigt uden at være sikker på de vil modtage PSU'en.
Lækkert.
Jeg stemte ikke på Uffe - men det er fordi jeg synes det er værre at sidde med et halvt hus til 1 million kroner og et sagsanlæg på halsen, end at have bestilt et joystick til 500,- og så modtage en USB-lampe til 50,-kr.
Til gengæld sidder jeg nu med en maskine jeg har købt hos Primetech, hvor PSU'en er gået. Da jeg ringede ind hos dem igår, sagde de at de var gået i betalingsstandsning, og de henviste mig til forbrugerstyrelsen. Forbrugerstyrelsen siger at rene RMA-sager stadig er butikkens ansvar, så længe de ikke er gået konkurs.
Et opkald mere til Primetech afslører de forventer at gå konkurs på fredag - men hvis jeg har lyst kan jeg jo godt komme forbi og se om de vil behandle min sag. Komme forbi er 100km hver vej, for en PSU til 400-500kr, og iøvrigt uden at være sikker på de vil modtage PSU'en.
Lækkert.
Jeg stemte ikke på Uffe - men det er fordi jeg synes det er værre at sidde med et halvt hus til 1 million kroner og et sagsanlæg på halsen, end at have bestilt et joystick til 500,- og så modtage en USB-lampe til 50,-kr.
Jeg sidder med en RMA fra foeniks-computer.dk, de ligger på Falkoner Alle på Frederiksberg.
1600,- og kortet er sendt videre til ASUS. Det blev det allerede 3-4 dage efter, jeg afleverede iflg samtale med en medarbejder hos Foeniks-computer.
Nu er der gået 45 dage uden erstatningsvare hidtil... Hvad gør jeg? Skal jeg bare melde dem til forbrugerstyrelsen nu eller hvad? Foeniks-computer siger jo bare, at det er ASUS, der forsinker ombytning/erstatning osv.
LORT!
1600,- og kortet er sendt videre til ASUS. Det blev det allerede 3-4 dage efter, jeg afleverede iflg samtale med en medarbejder hos Foeniks-computer.
Nu er der gået 45 dage uden erstatningsvare hidtil... Hvad gør jeg? Skal jeg bare melde dem til forbrugerstyrelsen nu eller hvad? Foeniks-computer siger jo bare, at det er ASUS, der forsinker ombytning/erstatning osv.
LORT!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.