mboost-dp1

Entertainment Software Association, Inc.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
DILDO SHOW TIL DUKENUKEM TAKE FOREVER!!!! ellers kommer jeg ikke... gør jeg ikke alligevel men god undskyldning!
#2 Det kostede udviklerne og udgiverne millioner af dollars at have stande i det gamle E3, fordi de skulle modtage et hav af private folk, som muligvis ville købe deres spil, men ikke sørge for at firmaerne tjener pengene ind igen. Nu er det et mindre event udelukkende for pressen, som kommer med andmeldelser, hvilket er noget mere seriøst brug af resurser.
Off-topic:
Når man snakker om en vane er det 'vant til' og ikke 'vandt til'.
On-topic:
Men det er naturligt nok, at de følger dem, som skal bringe opmærksomhed om messen.
Når man snakker om en vane er det 'vant til' og ikke 'vandt til'.
On-topic:
Men det er naturligt nok, at de følger dem, som skal bringe opmærksomhed om messen.
#9
Nu overdriver #8 måske også en smule, godt nok koster en stand hen imod de 20-50 tusinde kroner, og et par dages løn per medarbejder, men flere millioner ligefrem... det skulle da lige være hele messen tilsammen.
Og den såkaldte "tabte" reklame er sådan set ikke dokumenteret, man følte bare at der ikke var nok penge i at dele swag ud og lade show-piger stå og løfte skørtet 3-5 dage i træk, til de tilfældige mennesker der kom forbi.
Jeg synes det er et tab, i form at det afspejler lidt hvad udgivere/udviklere har gang i nu.. mindre gejl til forbrugerne, mere cash-grabbing. Der er *rigelig* reklame på internettet, og gamere holder hele scenen i live ved word-of-mouth metoden.
Hvad de ikke lige har fattet, er at de faldende salg har med den ringe underholdnings-kvalitet at gøre.
De begynder sikkert også snart at lægge skylden på piraterkopier.. haha. GG til dem, bare se hvordan pladeselskaberne har haft "success" med det.
Nu overdriver #8 måske også en smule, godt nok koster en stand hen imod de 20-50 tusinde kroner, og et par dages løn per medarbejder, men flere millioner ligefrem... det skulle da lige være hele messen tilsammen.
Og den såkaldte "tabte" reklame er sådan set ikke dokumenteret, man følte bare at der ikke var nok penge i at dele swag ud og lade show-piger stå og løfte skørtet 3-5 dage i træk, til de tilfældige mennesker der kom forbi.
Jeg synes det er et tab, i form at det afspejler lidt hvad udgivere/udviklere har gang i nu.. mindre gejl til forbrugerne, mere cash-grabbing. Der er *rigelig* reklame på internettet, og gamere holder hele scenen i live ved word-of-mouth metoden.
Hvad de ikke lige har fattet, er at de faldende salg har med den ringe underholdnings-kvalitet at gøre.
De begynder sikkert også snart at lægge skylden på piraterkopier.. haha. GG til dem, bare se hvordan pladeselskaberne har haft "success" med det.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.