mboost-dp1

getentrepreneurial.com
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Lige præcis regnskab er jo en enorm fordel at outsource til folk med viden. Specielt for mindre firmaer. Med E-conomic er man jo næsten garanteret at ens revisor altid kan se de ting der skal ses, og at der er styr på sagerne.
Ville ikke overraske mig hvis de også tilbød support :P
Ville ikke overraske mig hvis de også tilbød support :P
fuuuuuuu
Jeg skal have!
#2 Decentral/serverbaseret og tilgængelig fra alle steder, der ikke kræver, at du har andet end en terminal. Hvis det giver mening.
Kan sammenlignes med Google Apps etc
Jeg skal have!
#2 Decentral/serverbaseret og tilgængelig fra alle steder, der ikke kræver, at du har andet end en terminal. Hvis det giver mening.
Kan sammenlignes med Google Apps etc
#5 Nu arbejder jeg for e-conomic. Godt nok ikke som udvikler, men er alligevel lidt ked af at læse din kommentar. Fordi du får det til at lyde som om vi er ligeglade med noget du har rapporteret til os. Hvilke fejl er det du hentyder til?
Er det noget du har rapporteret til os? Og hvad er du blevet lovet?
Vi er absolut ikke ligeglade og er selvfølgelig ikke interesserede i at der er fejl i vores software. Og vi prioriterer graverende fejl meget højt.
Men vi er også nødt til at prioritere de udviklingsressourcer vi har til rådighed hvis ikke der er tale om egentlige fejl.
Som udgangspunkt tager vi først fat der hvor vi hjælper flest, når det kommer til udvikling. Derudover er der selvfølgelig en overordnet plan for den yderligere udvikling.
Det jeg gerne vil frem til er, at vi lytter til vores brugere. Både dem vi taler med til dagligt, men også i forhold til udviklingen af regnskabsprogrammet. Vi har oprettet et forum særligt til formålet: http://forum.e-conomic.dk/
Jeg håber at høre nærmere fra dig.
Mvh. Martin
Er det noget du har rapporteret til os? Og hvad er du blevet lovet?
Vi er absolut ikke ligeglade og er selvfølgelig ikke interesserede i at der er fejl i vores software. Og vi prioriterer graverende fejl meget højt.
Men vi er også nødt til at prioritere de udviklingsressourcer vi har til rådighed hvis ikke der er tale om egentlige fejl.
Som udgangspunkt tager vi først fat der hvor vi hjælper flest, når det kommer til udvikling. Derudover er der selvfølgelig en overordnet plan for den yderligere udvikling.
Det jeg gerne vil frem til er, at vi lytter til vores brugere. Både dem vi taler med til dagligt, men også i forhold til udviklingen af regnskabsprogrammet. Vi har oprettet et forum særligt til formålet: http://forum.e-conomic.dk/
Jeg håber at høre nærmere fra dig.
Mvh. Martin
I den seneste version af CaseWare er der direkte import af data fra E-conomic. Ud over årsrapporten har vi en perioderapport, hvor månedsbalancer fra E-conomic direkte kan anvendes til at generering af rapporten.
http://www.revisorinformatik.dk
Mvh. Carl-Helge Juul Petersen - Revisor Informatik ApS
http://www.revisorinformatik.dk
Mvh. Carl-Helge Juul Petersen - Revisor Informatik ApS
Hvorfor er det jeg forestiller mig, at Martin, der beskæftiger sig med salg af e-conomic, sendte en mail til Carl-Helge i går aftes, og bad ham melde sig i denne tråd for at støtte op om produktet.
Det gør jeg fordi:
a) Brugeren Carl-Helge er oprettet til formålet, og
b) Carl-Helge bruges som reference af e-conomic, på deres egen hjemmeside.
Fy for pokker Martin.
Det gør jeg fordi:
a) Brugeren Carl-Helge er oprettet til formålet, og
b) Carl-Helge bruges som reference af e-conomic, på deres egen hjemmeside.
Fy for pokker Martin.
#9
Jeg skal ikke fortælle dig hvad du må forestille dig og ikke må forestille dig.
Jeg kan fortælle dig sandheden som er, at Carl-Helge er integrationspartner med e-conomic. Dvs. han står bag en integrationsløsning. Han bruges ikke som reference på vores side.
Carl-Helge er interesseret i at sælge sin integrationsløsning. Jeg er interesseret i at finde ud af hvad personen bag #5 føler vi har negligeret.
Jeg har ikke haft kontakt med Carl-Helge, hverken umiddelbart før eller efter denne artikel er blevet publiceret.
Jeg skal ikke fortælle dig hvad du må forestille dig og ikke må forestille dig.
Jeg kan fortælle dig sandheden som er, at Carl-Helge er integrationspartner med e-conomic. Dvs. han står bag en integrationsløsning. Han bruges ikke som reference på vores side.
Carl-Helge er interesseret i at sælge sin integrationsløsning. Jeg er interesseret i at finde ud af hvad personen bag #5 føler vi har negligeret.
Jeg har ikke haft kontakt med Carl-Helge, hverken umiddelbart før eller efter denne artikel er blevet publiceret.
wulser (6) skrev:#5 Nu arbejder jeg for e-conomic. Godt nok ikke som udvikler, men er alligevel lidt ked af at læse din kommentar. Fordi du får det til at lyde som om vi er ligeglade med noget du har rapporteret til os. Hvilke fejl er det du hentyder til?
Er det noget du har rapporteret til os? Og hvad er du blevet lovet?
Vi er absolut ikke ligeglade og er selvfølgelig ikke interesserede i at der er fejl i vores software. Og vi prioriterer graverende fejl meget højt.
Men vi er også nødt til at prioritere de udviklingsressourcer vi har til rådighed hvis ikke der er tale om egentlige fejl.
Som udgangspunkt tager vi først fat der hvor vi hjælper flest, når det kommer til udvikling. Derudover er der selvfølgelig en overordnet plan for den yderligere udvikling.
Det jeg gerne vil frem til er, at vi lytter til vores brugere. Både dem vi taler med til dagligt, men også i forhold til udviklingen af regnskabsprogrammet. Vi har oprettet et forum særligt til formålet: http://forum.e-conomic.dk/
Jeg håber at høre nærmere fra dig.
Mvh. Martin
Hej Martin
Det sjove er at det mere eller mindre er det samme vi hørte fra chefen mens de eftersigende arbejdede på vores bug.
Vores specifikke bug var en rapporteringsfejl som skulle rettes fra e-conomics side.
Hvis du har interesse i af finde den virksomhed jeg er i, så kig under en af de større e-handlel butikker, som ikke er hos jer mere.
Mvh
Naed
Hej Naed,
Jeg beklager at du har haft en dårlig oplevelse med hensyn til den bug du omtaler. Jeg ved ikke hvor længe det er siden, eller hvem du har talt med.
Jeg må ærligt tilstå, at jeg heller ikke ved hvilken virksomhed du er fra. Så jeg kan ikke fortælle dig om det er noget der er blevet udbedret siden.
Men det lader til at du fandt et regnskabsprogram der passer bedre til din virksomhed, så du er nok heller ikke interesseret i yderligere opfølgning på sagen.
Skulle du alligevel have lyst til at give lidt mere specifik information omkring den omtalte bug, er du velkommen til at kontakte os. Så skal jeg personligt sørge for at finde ud af hvad status er på den.
Bare spørg efter Martin W.
Mvh. Martin
Jeg beklager at du har haft en dårlig oplevelse med hensyn til den bug du omtaler. Jeg ved ikke hvor længe det er siden, eller hvem du har talt med.
Jeg må ærligt tilstå, at jeg heller ikke ved hvilken virksomhed du er fra. Så jeg kan ikke fortælle dig om det er noget der er blevet udbedret siden.
Men det lader til at du fandt et regnskabsprogram der passer bedre til din virksomhed, så du er nok heller ikke interesseret i yderligere opfølgning på sagen.
Skulle du alligevel have lyst til at give lidt mere specifik information omkring den omtalte bug, er du velkommen til at kontakte os. Så skal jeg personligt sørge for at finde ud af hvad status er på den.
Bare spørg efter Martin W.
Mvh. Martin
#11: "Han bruges ikke som reference på vores side.
Du må misforstå det som du vil, men faktum er at I refererer (!) til ham på jeres site. Deraf reference.
Lige nedenfor refererer jeg til dette:
(http://www.e-conomic.dk/integration/loesninger/caseware).
--
Ok, så har du ikke haft kontakt med med Carl-Helge, men du kender hans motiv: At sælger sin integrationsoftware.
Hm. En integration som er afhængigt af salg af jeres software.
--
Må indrømme, at jeg har fået et kedeligt indtryk af e-conomic, der åbenbart har svært ved at forstå, at dette forum ikke er den del af deres sagsstyring, ligesom deres sælger åbenbart har så lidt fingerspitzgefühl, at han ikke vælger sende en personlig besked, men i stedet poster et "se hvor god kundeservice vi yder hos e-conomic-indlæg", velvidende at han ikke er i kundeservice men i en salgsfunktion.
Jeg vil opfordre e-conomic til at købe dedikerede reklamer i stedet for at spamme forum med kvalmende salgsplejede aktiviteter.
Du må misforstå det som du vil, men faktum er at I refererer (!) til ham på jeres site. Deraf reference.
Lige nedenfor refererer jeg til dette:
(http://www.e-conomic.dk/integration/loesninger/caseware).
--
Ok, så har du ikke haft kontakt med med Carl-Helge, men du kender hans motiv: At sælger sin integrationsoftware.
Hm. En integration som er afhængigt af salg af jeres software.
--
Må indrømme, at jeg har fået et kedeligt indtryk af e-conomic, der åbenbart har svært ved at forstå, at dette forum ikke er den del af deres sagsstyring, ligesom deres sælger åbenbart har så lidt fingerspitzgefühl, at han ikke vælger sende en personlig besked, men i stedet poster et "se hvor god kundeservice vi yder hos e-conomic-indlæg", velvidende at han ikke er i kundeservice men i en salgsfunktion.
Jeg vil opfordre e-conomic til at købe dedikerede reklamer i stedet for at spamme forum med kvalmende salgsplejede aktiviteter.
Bare lige til orientering:
Jeg har bare prøvet på at sige, at vores produkt har mulighed for at indlæse data fra E-conomic. Har ingen interesser i E-conomic - og har heller ikke "aftalt" noget med E-conomic. Skriver endvidere mine fulde kontaktoplysninger - så skulle der vel ikke være noget fordækt.
Mvh. Carl-Helge
Jeg har bare prøvet på at sige, at vores produkt har mulighed for at indlæse data fra E-conomic. Har ingen interesser i E-conomic - og har heller ikke "aftalt" noget med E-conomic. Skriver endvidere mine fulde kontaktoplysninger - så skulle der vel ikke være noget fordækt.
Mvh. Carl-Helge
#16
Du er vidst uenig i måden vi leverer service på. Vi holder øje med om e-conomic bliver nævnt rundt omkring på nettet og hvis folk har en klage eller et problem, så tager vi os af det.
Jeg kunne godt have sendt en personlig besked, men så ville de øvrige læsere sidde tilbage med det indtryk, at jeg ikke havde taget mig af sagen. Det er jeg ikke interesseret i. Og jeg skammer mig ikke over en åben dialog som en anden har startet på et medie der ikke er vores eget.
At vi leverer kundeservice på andre medier end vores egne, når det giver mening, kan jeg ikke se noget galt i. At kundeservice giver tilfredse kunder og at god service sælger, er vidst ikke nogen hemmelighed. Det ved vi, såvel som mange andre virksomheder.
Vi køber skam dedikerede reklamer. Hvis du kører i bus eller tog i hovedstaden, så vil du kunne se at vi har kampagner i dem. Og hvis du læser revisorfagblade vil du også kunne finde reklamer for e-conomic her.
Hvis du betragter mit svar til #5 som spam, så står det dig frit for. Jeg skjuler ikke at jeg kommer fra e-conomic og at mit formål med mit indlæg er at komme til bunds i hvad der var #5's problem.
Det viste sig at der ikke var nogen grund til at gå videre med sagen. Jeg vil gerne tage en snak med dig, også gerne over private beskeder, mail eller telefon.
Men som jeg ser din utilfredshed, bunder den vidst blot i, at du ikke er enig i måden vi driver forretning på. Og det kan jeg nok ikke gøre så meget ved.
Du er vidst uenig i måden vi leverer service på. Vi holder øje med om e-conomic bliver nævnt rundt omkring på nettet og hvis folk har en klage eller et problem, så tager vi os af det.
Jeg kunne godt have sendt en personlig besked, men så ville de øvrige læsere sidde tilbage med det indtryk, at jeg ikke havde taget mig af sagen. Det er jeg ikke interesseret i. Og jeg skammer mig ikke over en åben dialog som en anden har startet på et medie der ikke er vores eget.
At vi leverer kundeservice på andre medier end vores egne, når det giver mening, kan jeg ikke se noget galt i. At kundeservice giver tilfredse kunder og at god service sælger, er vidst ikke nogen hemmelighed. Det ved vi, såvel som mange andre virksomheder.
Vi køber skam dedikerede reklamer. Hvis du kører i bus eller tog i hovedstaden, så vil du kunne se at vi har kampagner i dem. Og hvis du læser revisorfagblade vil du også kunne finde reklamer for e-conomic her.
Hvis du betragter mit svar til #5 som spam, så står det dig frit for. Jeg skjuler ikke at jeg kommer fra e-conomic og at mit formål med mit indlæg er at komme til bunds i hvad der var #5's problem.
Det viste sig at der ikke var nogen grund til at gå videre med sagen. Jeg vil gerne tage en snak med dig, også gerne over private beskeder, mail eller telefon.
Men som jeg ser din utilfredshed, bunder den vidst blot i, at du ikke er enig i måden vi driver forretning på. Og det kan jeg nok ikke gøre så meget ved.
Ingen hemmelighed. Jep ansat i e-conomic.
Læs kritisk artikel fra BT http://www.bt.dk/danmark/selskaber-overvaager-dit-...
Læs positiv blog fra personen det "gik ud over" http://www.laramulady.dk/blog/2011/1/5/fullrate-bi...
Døm selv.
Læs kritisk artikel fra BT http://www.bt.dk/danmark/selskaber-overvaager-dit-...
Læs positiv blog fra personen det "gik ud over" http://www.laramulady.dk/blog/2011/1/5/fullrate-bi...
Døm selv.
/ph (16) skrev:Jeg vil opfordre e-conomic til at købe dedikerede reklamer i stedet for at spamme forum med kvalmende salgsplejede aktiviteter.
Jeg er lettere uenig. Decideret reklame er ikke i orden, men jeg ville sgu blive glad, hvis det var mig, der havde haft bøvl med et firma, og der var en fra det firma, der kontaktede mig efter at have læst mit indlæg i et tilfældigt forum.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.