mboost-dp1

unknown
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
"- Det kan være, at du bliver stillet igennem til en konsulent, som ikke har specialkompetence til det, du har spørgsmål om, siger Anders Krokan."
okay.. det har jeg tit haft problemet med selv om jeg ikke har misbrugt deres køsystem, så hvis jeg kan spare lidt tid er det fint med mig ;)
okay.. det har jeg tit haft problemet med selv om jeg ikke har misbrugt deres køsystem, så hvis jeg kan spare lidt tid er det fint med mig ;)
Lol hvorfor findes denne override overhovedet :D
Man kan jo håbe at hvis folk råber og skriger over de skal vente så længe, at de så opgiver og man slipper for at høre på dem :P
Man kan jo håbe at hvis folk råber og skriger over de skal vente så længe, at de så opgiver og man slipper for at høre på dem :P
Bl.a. Tele2 har fravalgt dette system, da de alligevel er inkompetente hele bundet, så der er ingen "gevinst" ved at bande. Deres kompetenceniveau strækker sig ikke længere end til at sige "Hvis jeg vidste noget, så arbejdede jeg ikke her".
Hah, BurningShadow - det er også fordi at Tele2 vidst nok bruger et callcenter til at håndtere den opgave. Måske derfor du har fået dårlig service :P ?
Af erfaring bruger en del firmaer callcentre og de firmaer der har brugt denne løsning i bare over 1 år ender med at sidde med hele kompetencen i callcentret og opkøber ofte disse medarbejdere til sidst, da de har mere kompetence/erfaring end dem selv.
Men callcentre får jo så også nye medarbejdere en gang imellem som alle andre, der er knapt så skarpe..
Men callcentre får jo så også nye medarbejdere en gang imellem som alle andre, der er knapt så skarpe..
Hvordan er det lige at de blev motiveret til at foretage sådan en absurd undersøgelse?
Altså, hvis der kom en eller anden hen til mig og fortalte, at han havde et scoop om hvordan man snød i telefonkøen, men det krævede at man råbte og skreg ind i sin telefon, ved jeg altså ikke hvor meget jeg vil tro på ham.
Er det egentlig muligt at ringe ind til BilletNet og bestille ved store events? XD
Altså, hvis der kom en eller anden hen til mig og fortalte, at han havde et scoop om hvordan man snød i telefonkøen, men det krævede at man råbte og skreg ind i sin telefon, ved jeg altså ikke hvor meget jeg vil tro på ham.
Er det egentlig muligt at ringe ind til BilletNet og bestille ved store events? XD
Systemet er lavet så det "lytter" efter frustrationer i stemmen på en person, der evt. ikke kan finde ud af hvordan menuerne og selvbetjeningen virker. Det er ikke lavet som en "kom først i køen" system. Det "eneste" det gør, er at smide brugeren over i en anden kø med personlig betjening - altså den kø, som man alligevel havner i hvis man trykker "personlig betjening".
Sonofon har IKKE indført den i Danmark - så med mindre man ringer til Norge, så gør det ingen forskel.
Sonofon har IKKE indført den i Danmark - så med mindre man ringer til Norge, så gør det ingen forskel.
Hehe jeg kan da huske jeg har ringet til tdc og siddet i kø som nr. 20, så prøvede jeg på mobillen og røg direkte igennem til en medarbejder udenom køen. Det er dog et par år siden så de har sikkert lukket smuthullet.
Er der nogen som kender en algoritme (frit tilgængelig) som kan opdage at folk skriger og opfører sig eller noget?
Jeg synes at 118 burde indføre denne funktion. Jeg bliver nemlig SINDSYG hver gang jeg ringer fra min mobil og den ikke fatter når man beder den om at ringe op - Efter 3 forsøg bliver man bare atter stillet igennem til en medarbejder og det løste jo ikke ens problem.
Man kunne spare penge på alarmcentral-tjenesterne, ved at lave et automatisk køsystem. Personens stemmeføring kan så afgøre hvor hurtigt der skal sendes en vogn ud:
Velkommen til alarmcentralens tastselv service.
Tast 1 hvis der er opstået brand
Tast 2 hvis du er blevet overfaldet
Tast 3 hvis du er kørt galt
Tast 4 hvis du har det meget dårligt
Tast 5 for alt andet
#2
Du har tastet 2 for overfald.
Tast 1 for overfald med livsfarer til følge
Tast 2 for lettere overfald
Tast 3 for voldtægt
Tast 4 for hvis du er i tvivl og ønsker personlig betjening
Tast 9 hvis du ønsker at gå tilbage til hovedmenuen
#3
Du har tastet 3 for voldtægt.
Tast 1 hvis du ønsker at tale med en krisepsykolog
Tast 2 hvis du ønsker at anmelde voldtægten
Tast 3 hvis du ønsker en ambulance
Tast 4 hvis du ønsker personlig betjening.
Tast 8 for at gå tilbage til overfaldsmenuen.
Tast 9 for at gå tilbage til hovedmenuen.
#3
Du har tastet 3 for en ambulance.
Indtast dit postnummer, afslut med firkant.
9000#
Du har tastet postnummer 9000 Aalborg. Indtal adressen, afslut med firkant.
Sønder Skovvej 15
Du har valgt Sønderbro 510. Vi sender en ambulance hurtigst muligt. Tak for opkaldet. *Dut dut dut dut*
Velkommen til alarmcentralens tastselv service.
Tast 1 hvis der er opstået brand
Tast 2 hvis du er blevet overfaldet
Tast 3 hvis du er kørt galt
Tast 4 hvis du har det meget dårligt
Tast 5 for alt andet
#2
Du har tastet 2 for overfald.
Tast 1 for overfald med livsfarer til følge
Tast 2 for lettere overfald
Tast 3 for voldtægt
Tast 4 for hvis du er i tvivl og ønsker personlig betjening
Tast 9 hvis du ønsker at gå tilbage til hovedmenuen
#3
Du har tastet 3 for voldtægt.
Tast 1 hvis du ønsker at tale med en krisepsykolog
Tast 2 hvis du ønsker at anmelde voldtægten
Tast 3 hvis du ønsker en ambulance
Tast 4 hvis du ønsker personlig betjening.
Tast 8 for at gå tilbage til overfaldsmenuen.
Tast 9 for at gå tilbage til hovedmenuen.
#3
Du har tastet 3 for en ambulance.
Indtast dit postnummer, afslut med firkant.
9000#
Du har tastet postnummer 9000 Aalborg. Indtal adressen, afslut med firkant.
Sønder Skovvej 15
Du har valgt Sønderbro 510. Vi sender en ambulance hurtigst muligt. Tak for opkaldet. *Dut dut dut dut*
#17
Så bliver dine bogstaver ****** bare erstattet ** *, bare ** dette *******: F*c** J***, selv****** er en ****, men at **** op i *******en har ****** *****et mig, de ***kker s*u bare rø*e* på, ****om min in****et ***binde*** dør en **eda* **ten kl. **:00, **ad ska* man s* give sig til? Ja *emli*, ve** til ***dag morgen kl. 0*:00, s*k!
[spoiler]
Så bliver dine bogstaver bliver bare erstattet af *, bare se dette eksempel: F*ck! Jaja, selvcensur er en ting, men at råbe op i telefonen har aldrig hjulpet mig, de smækker sgu bare røret på, selvom min internet forbindelse dør en fredag aften kl. 20:00, Hvad skal man så give sig til? Ja nemlig, vent til Mandag morgen kl. 09:00, suk!
[/spoiler]
Rettet af admin
Så bliver dine bogstaver ****** bare erstattet ** *, bare ** dette *******: F*c** J***, selv****** er en ****, men at **** op i *******en har ****** *****et mig, de ***kker s*u bare rø*e* på, ****om min in****et ***binde*** dør en **eda* **ten kl. **:00, **ad ska* man s* give sig til? Ja *emli*, ve** til ***dag morgen kl. 0*:00, s*k!
[spoiler]
Så bliver dine bogstaver bliver bare erstattet af *, bare se dette eksempel: F*ck! Jaja, selvcensur er en ting, men at råbe op i telefonen har aldrig hjulpet mig, de smækker sgu bare røret på, selvom min internet forbindelse dør en fredag aften kl. 20:00, Hvad skal man så give sig til? Ja nemlig, vent til Mandag morgen kl. 09:00, suk!
[/spoiler]
Rettet af admin
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.