mboost-dp1

No Thumbnail

Cybercity lukkede internetforbindelse i dagstimerne

- Via Computerworld DK - , redigeret af klh , indsendt af MiniatureZeus

Cybercity valgte i går, at lukke en del af en central, da der skulle “laves noget” på den. Det fik forsikringsselskabet FPR Forsikringsmægler A/S at mærke, da de uden varsel mistede forbindelsen, og kunder dermed ikke kunne tilgå deres hjemmeside.

Selskabets it-chef, Morten Ravn-Jonsen undrede sig, og kontaktede Cybercity, der kunne fortælle at de var i gang med at arbejde på centralen. Et arbejde der var planlagt til at vare fra kl. 10.00 til 20.00. Arbejdet var ikke varslet og Ravn-Jonsen forstår ikke at den slags arbejde ikke bliver lavet uden for normal åbningstid.

Forklaringen fra Cybercity var ganske simpel, “Vi har ikke personale, der gør sådan noget uden for normal arbejdstid”. En henvendelse fra Computerworld til Cybercity, fik pressechef Peter Glüsing til at udtale at det er en utilfredsstillende situation for kunden og at de ville arbejde på at få løst sitiationen hurtigst muligt. FPR har dog i mellemtiden valgt at skifte til TDC som internetudbyder.





Gå til bund
Gravatar #1 - Remmerboy
19. dec. 2007 15:38
det er nok grunden til, at cc er billigere. de har sparet på arbejdskraften
Gravatar #2 - ess^pe
19. dec. 2007 15:41
Hehe sikkert, men synes nu at det er for ringe, at de ikke for det første underretter deres kunder og for det andet, at de er så forbandede nærige at de ikke engang gider at ofre lidt ekstra penge, for at gøre livet lettere for deres kunder, ved at reparere centralen om natten :-S

Bare min 5 øre.
Gravatar #3 - MortenAA
19. dec. 2007 15:53
Jeg ville nu nok anbefale dem at varsle sådanne ting i forvejen, og syntes det er helt fair de har skiftet til TDC i dette tilfælde.

Vil dog godt lige anbefale CC, de gav mig en gratis måned, fordi mit internet røg i en uge og de lavede fejl gang på gang ved ikke at fremsende det nye udstyr som skulle fixe problemet.

Oveni har de bagefter nedjusteret til 349 kr. om måneden for en 20/2 mbit i mit tilfælde. Det er sgu god service. Har dog også været kunde hos dem siden 2003.
Gravatar #4 - Plindstrup
19. dec. 2007 15:55
Da jeg arbejdede på en tankstation, som nattevagt, oplevede vi mange gange at vores internetforbindelse til Telia forsvandt!

Og da ALT foregik online der, betød det at ingen kunne betale med kort (hverken i butik eller ved stander).
Ingen kunne tanke (vores kassesystem havde forbindelse til standersystemet via internettet).
Vi kunne ikke indberette priser (og dermed holde os på niveau med de andre).

Nu når jeg tænker mig om - så kunne vi intet andet end at sælge slik kontant :)

De havde ironisk nok skiftet fra Cybercity til Telia, netop pga problemer! Men det skulle de nok aldrig have gjort :-)

Hvad der er endnu mere ironisk i det, er at det er min opfattelse at erhvervskunder har langt større nedetid end private bruere. Hvorfor?
Gravatar #5 - Disky
19. dec. 2007 15:57
Hvis firmaet tror TDC er det mindste bedre, så bliver de slemt snydt.

Det er ikke mere end et par dage siden at TDC lagde det meste af net forbindelsen ned i Odense/fyn, og deres egen 'status side' var noget være vrøvl.

At Peter Glüsing så påstår Cybercity ikke har den slags mandskab er så direkte usandt, men en eller anden undskyldning skal han jo finde på.
Gravatar #6 - bas
19. dec. 2007 16:06
#5
Nu har jeg aldrig været erhvervskunde ved tdc, men jeg fik da et brev da de skulle lave noget arbejde her i Gl. Rye der kunne få indflydelse på vores telefoni/adsl forbindelse herhjemme :) Det er dog ved at være 3 måneder siden at jeg skiftede fra deres opløste kobberkabler til dejligt fiber! ;D
Gravatar #7 - Che0ps
19. dec. 2007 16:14
#5 -> Det var ikke Peter Glüsing som pðstod at de ikke havde personale til det, det var supportafdelingen :)

"Overfor Computerworld lover Cybercitys pressechef, Peter Glüsing, at undersøge sagen.

”Det er klart utilfredsstillende for den pågældende kunde. Vi vil arbejde målrettet for at få løst det her hurtigst muligt," siger han."

Har nu været godt tilfreds med mit CC internet / telefon, har ikke oplevet noget nedetid siden jeg skiftede da de fik deres solo forbindelser ..
Gravatar #8 - Ole Ukendt
19. dec. 2007 16:20
Cybercity lugter!!

Jeg har vært kunde hos cc i nogle år nu og jeg betalte indtil for nylig 300kr om mån. for 2mb\512....de ændrede det dog til ca. 239kr her forleden.....men er jeg HELT galt på den hvis jeg siger jeg har set Hurtigere internet til de penge andre steder???

skal man skrive til dem og "true" med at skifte ISP hvis ikke de kommer med et bedre tilbud?? eller er det bare til grin??

anyone?
Gravatar #9 - BeLLe
19. dec. 2007 16:23
Jeg forstår ikke at firmaer der er afhængige af en internet forbindelse kun har en udbyder.
Firmaer hvor alt foregår online bliver lagt helt ned i sådan en situation og det koster en mindre formue i spildt arbejde. Der er en adsl linie hos en anden udbyder end ens primære som backup hurtigt tjent hjem
Gravatar #10 - RKJ
19. dec. 2007 16:31
#5 Nu er jeg erhvervskunde hos TDC, og jeg bliver informeret om alt der bliver foretaget, der evt. kan forstyrre min forbindelse. I øvrigt er der døgnsupport.

Så jeg vil nu ikke just påstå, at TDC er ringere end CC i dette tilfælde..
Gravatar #11 - tewic
19. dec. 2007 16:32
tjaaa, CC er jo heller ikke lige noget at råbe hurra for.... netop som de fleste andre danske udbydere.

Venter selv på min bindingsperiode hos CC udløber om 3 måneder, jeg er sgu den der er smuttet fra det l*rt.
Gravatar #12 - ax3
19. dec. 2007 16:33
er det bare mig eller er de ikke også nogle klaphatte hvis de hoster deres hjemmeside på en adsl forbindelse?

Hvis de selv havde snærten af at være profesionelle havde de måske valgt at hoste den hos et data center der har en redundant infrastruktur og er koblet op mod dixen etc.
virker egentlig som om de ikke selv har tænkt sig helt om!?

Men ja cybercity kunne helt sikkert gode have varskuet om denne ændring på forhånd...
Gravatar #13 - Rhazeal
19. dec. 2007 16:33
#9

Hell, bare en gammel ISDN forbindelse som redudans kan gøre underværker hvis der virkelig kører driftskritiske enheder som er netværksafhængige...

Hvad der generer mig mest ved det her, er at de slet ikke har informeret i forvejen. Det lugter langt væk af panikløsning. Og hvad fanden tager lige 10 timer at opdatere?
Gravatar #14 - Stallemanden
19. dec. 2007 16:34
#9
Det batter ikke så meget med en anden/ekstra ADSL udbyder, hvis det er kabel/central der går ged med.
Uanset om det er den ene eller den anden udbyder af ADSL, vil kablet være det samme ind i dit hus - den samme central det hele går gennem...
Eneste reelle alternativ, er og have noget fiber.
Gravatar #15 - Plindstrup
19. dec. 2007 16:36
#8 > Det står dig jo frit for at skifte til en anden udbyder! Du kan da ikke forvente at din udbyder automatisk sænker prisen, blot fordi andre gør!

Det er det der er hele idéen med at du bare kan opsige og smutte over til nogle andre :-)
Gravatar #16 - Rhazeal
19. dec. 2007 16:40
#14

Nu ved jeg ikke lige helt hvad du mener, men fiber er også centralafhængigt. Derudover er det sværere at arbejde med, kræver dyrt udstyr, og er dyrt i sig selv... Det nytter ikke noget om det er fiber eller kobber: Hvis din udbyder går ned, er du på spanden.
Gravatar #17 - KipKup
19. dec. 2007 16:42
Altså vores server rum - består af næsten redundant nedkøling, alle servere har 2 strøm forsyninger, på hver sin fase - Som går i 2 forskellige kabel kanaler ned til en forvokset UPS.
Som automatisk slår et eller andet kæmpe monster af en generator i gang ved strømsvigt.
Vi har redundante servere, og kolde server og jeg skal komme efter dig til at drifte alt muligt.. Men internet? Øh? Nej tror jeg da ikke..

Tror mange virksomheder har 2 adresser, og en ekstra linie ind på den 2. adresse..
Så det ikke kører via samme kabel ude fra vejen af som der tidligere bliver nævnt.

Ved godt man ikke på en simpel adsl kan drifte ret meget hjemmeside, men den normale drift med mail osv kan da holdes i luften.

Nå derudover til emnet:
Synes TDC's informations og service niveau ligger langt over cybercity's, dog vil jeg selv sige at jeg kører på cybercity, og har ikke oplevet problemer der.

Synes det er forfærdentligt at et firma som CC ikke har meldt den slags planlagte driftsforstyrrelser.
Kan heller ikke forstå at en eller anden gut i kundeservice kommer med den udmelding om at de ikke har personale til det.
I den situation burde man nok tænke sig lidt om før man svarer.
Gravatar #18 - Ole Ukendt
19. dec. 2007 16:44
#15 Det har du da ret i :)

Jeg troede bare at Int.udbyderne opgraderede kundernes forbindelse lidt, hvis konkurrencen blev for hård....hmm...tror bare jeg skifter til et andet firma......tak for input;o) og god jul alle.
Gravatar #19 - a_o
19. dec. 2007 16:45
altså, nu har vi haft CC i 2 år, uden nedetid, jeg tror faktisk at jeg kan skrive 100% oppetid. Det kan være vi har været heldige, men alligevel. Det er vist ok.
Er godt nok netop skiftet til fiber, men det er da ligeså meget fordi jeg selv laver det.

Er det ikke bare sådan at forskellige kunder, har forskellige oplevelser med deres isp?? Nogen gode andre knap så gode.

FPR har været uheldige her, som andre er ved anden udbyder.

Jeg tror et eller andet sted at de alle er på omtrent samme niveau.
Gravatar #20 - Che0ps
19. dec. 2007 17:08
#18 -> CC opgradere da ogsð deres priser kontra forbindelser, det var faktisk grunden til jeg skiftede til dem fordi jeg syntes at TDC var al for langsomme til og opgradere deres forbindelser, og ja.. klager ikke over min linie 8/768 til 349kr/md ..

Hvis du nu fx fik lavet det om til Solo i stedet for sð ville din 2 / 512 koste dig 199 kr i stedet for ..

Hvem er det ogsð du har set med mindre priser end 239kr ?

TDC - 2048/512 kbit/s - 334 kr.
Tele2Adsl - Ikke eksisterende mere - CC nu :)
Gravatar #21 - Tyrian
19. dec. 2007 17:19
#8
Du bestiller et produkt hos cybercity. I indgår en aftale om pris/ydelse og du vil så have Cybercity til automatisk at skifte dit abonoment, for at du kan få noget der er billigere kontra ydelse? Comeon man, du må da selv holde øje med, hvor du får mest for pengene. Dit telefoniselskab ringer jo heller ikke til dig, og siger: "Hey, vi tager for mange af dine penge. Du burde istedet skifte til det her billige abonoment vi har, da vi ka se det er alt du har brug for - eller bedre, prøv vores konkurrent. De er RIGTIGT billige!"

On:
Jeg synes det er spøjst at nogen internetudbyder med respekt for sig selv, sådan uden videre lukker en central i 10 timer. Hvis udbydere af min forbindelse gjorde det samme, så ku han ikke se min røv for bare skosåler. Men mener før der har været bøvl med cybercitys infrastruktur..de var også i et forbrugerprogram (basta på tv2?) for nogle måneder siden, hvor det også stod klart at ledelse ikke rigtigt har føling med den måde deres personaler handler på.
Gravatar #22 - Disky
19. dec. 2007 17:34
#21
Den i Basta var (hvis jeg husker rigtigt) ikke noget med infrastruktur, men et uheldigt sammenfald af fejlagtige adresser, og til sidst en TDC tekniker der ved en fejl meldte alt okay, og cybercity begyndte så at sende regninger som kunden selvfølgelig ikke ville betale, og til sidst inkasso.

Der var en anden sag i tv i samme uge, hvor det drejede sig om igen fejlagtig data, hvor det igen i sidste ende faktisk var TDC der havde klumret i det, TDC turde ikke engang stille op i TV programmet (gad vide hvorfor mon ? :-))

(kan godt være jeg byttede rundt på de to sager).

Du har desværre helt ret i din kommentar om ledelsen har ingen følelse med hvad deres personale laver osv. Men det er desværre generelt for mange så store virksomheder, ligesom uduelige mellemledere der ikke fortæller tinge op og ned i systemer osv.

Din kommentar til #8 er meget rammende !!
Gravatar #23 - MNM
19. dec. 2007 18:05
FPR har dog i mellemtiden valgt at skifte til TDC som internetudbyder.

TDC gjorde præcis det samme i fredags kl. 00 + 03 + 12, de havde ikke meldt ud at de ville gøre det og vi fik intet information og vi betaler endda ekstra for at få overvågning på vores linjer. Det var over 10 MPLS forbindelser der gik ned. Jeg fatter ikke at så stor en virksomhed kan arbejde som amatøre.
Gravatar #24 - Ole Ukendt
19. dec. 2007 18:08
Sorry, lidt off-topic her igen!

#21 Det var jo en FULDSTÆNDIG latterlig samligning!!.

Er Jeg den eneste herinde der har prøvet at ISP´en satte hastigheden op, uden opfordring fra egen side?
Gravatar #25 - Che0ps
19. dec. 2007 18:14
#24 -> Nej CC satte min upload op fra 512 til 768 uden opfordring :)
Gravatar #26 - Seekers-
19. dec. 2007 18:29
Mon de har skiftet til TDC's forbrugs afregnet ADSL :S? 50 øre per mb :D
Gravatar #27 - Disky
19. dec. 2007 19:14
#25,#24
Det tror jeg rigtigt mange Cybercity kunder har, eftersom det er deres måde at holde på kunderne. Istedet for at sænke priserne hæver de hastigheden.

Min far startede med en 256/128, nu har han en 2048/512, til samme pris :) (passer mig fint når jeg er hjemme)

Personligt har jeg selv en 20/2, den bliver dog aldrig opgraderet, eftersom mine linie ikke kan trække mere, men who cares, min arbejdsgiver betaler for den :-)
Gravatar #28 - klaushundal
19. dec. 2007 19:15
Jeg har telelet som internetudbyder. Der er aldrig problemer. De er stabile og har hurtige forbindelser til meget billige penge.

:o)

Jeg mener jeg betaler 110 kr om måneden for 2/mb.

:o)
Gravatar #29 - rooty
19. dec. 2007 20:33
10-12-2007 11:25:53
Grundet en nødvendig hardwareopgradering vil kunder tilknyttet følgende centraler opleve en kortvarig afbrydelse af internet og telefoni inden for tidsrummet kl. 01.00 - 06.00 tirsdag den 18. december: Ålborg Syd, Ålborg Vest, Ålborg Øst, Århus Vest, Struer. Vi beklager de gener arbejdet medfører for vores kunder. Med venlig hilsen Cybercity


Man kan self ikke kræve at folk kigger på sin udbyders side, men de bor i Brøndby og har deres server i Aalborg? (Traceroute sladerede) Mon ikke de har sendt et brev til den berørte adresse hvis det er en erhvervslinie?

Og hvis Linien er så vigtig mener jeg faktisk at CC har nogle bestemte ydelser hvor man kan få en tekniker ud inden for 4-5 timer. Et firma jeg har arbejdet for betaler vidst kun 100kr/md for den service hos CC...

LinjeService
Til virksomheder med behov for en meget hurtig igangsættelse af fejlretning ved nedbrud på linjen (fra brugeradressen og frem til centralen), anbefaler vi, at man abonnerer på vores LinjeService.

Med LinjeService garanterer vi, at fejlretningen på linjen påbegyndes inden for 3 timer, hvis Erhvervssupport kontaktes telefonisk i tidsrummet kl. 09-22 på hverdage og kl. 10-19 i weekender.


Nu har jeg selv både TDC og CC som udbydere og må sige at det nogen gange virker som om at TDC altid har 20-30mins kø på deres kundeservice, CC kommer jeg næsten altid direkte igennem.

Hvis man vil spare på en service må man også forvente at denne ikke er bedre end det du betaler for. (Hentyder til Solo Bredbånd og Bredbånd City, hvor din pris er mindre fordi at du selv bør kunne klare problemerne med linien...)

Nå damn en smøre.. begge quotes er fra cybercity's side.
Gravatar #30 - kasperd
19. dec. 2007 20:37
Jeg erindrer engang hvor Telia havde et udfald, og deres support sagde det ville tage tre dage at udbedre fejlen. De var meget tætte på at miste en kunde der. I sidste ende tog det dem dog kun tre timer.

Jeg kan godt forstå dem der foreslår redundante linier. Det er ikke helt trivielt at opsætte så det fungerer automatisk. Men hvis man kan leve med et manuelt failover og at åbne sessioner lukkes ved failover, så er det ikke uoverkommeligt.
Gravatar #31 - VIC
19. dec. 2007 21:06
Min erfaring er, at CCs service er faldet drastisk efter de er blevet overtaget af Telenor.
For et par år siden var det ganske udemærket, men da jeg blev kunde ved dem igen for et års tid siden var jeg uden internet i over en måned. Tror jeg fik tilsendt 1-2 nye routere før de ville sende en tekniker, hvilket krævede at jeg tog fri fra arbejde, da han enten kom mellem 8-12 eller 12-16.
Da det endelig kom op og køre igen kunne jeg kun blive kompenseret for min nedetid, altså ca. en måned, på trods af at jeg havde snakket i telefon med dem i omegnen af 2 timer sammenlagt.
Jeg skal love for at jeg fik skiftet til Fullrate ligeså snart det blev en mulighed i mit område. Jeg har haft nogle mindre problemer, men servicen har været upåklagelig.
Gravatar #32 - Disky
19. dec. 2007 21:40
#31
Tror nu ikke Telenor er årsagen til det er gået dårligere.
Det som er problemet er at firmaet har opnået en størrelse hvor sådanne ting tit sker, tro mig det sker også med Fullrate, hvis de nogensinde skulle opnår sådanne en størrelse.

Lige nu er Fullrate bare endnu et lille firma der tilbyder internet (til gode priser) men deres egen popularitet kan meget vel gå hen og give bagslag, præcist ligesom ved så mange andre firmaer.
Gravatar #33 - DiscomanDK
19. dec. 2007 23:41
32: Nu har Fullrate alligevel 40-50 tusinde kunder. Men ja det er jo også et møg billigt selskab, og det er da klart man må forvente ringere service end hos f.eks TDC. Fullrate har f.eks ikke åbent på søn og helligdage, og lukker meget tidligt til hverdag. Men okay, man kan også få en internet linie inkl telefon for 249 kr.

TT:

Det er da ringe de ikke varsler det i tide. Men tror det kan smutte for de fleste. Jeg syntes forøvrigt deres "Linie service" til 99 kr er ringe.
Hos TDC får man da døgn service på private linier for 99kr, og der kan du forvente en teknikker inden 3 timer døgnet rundt året rundt.

Og det er som sagt på en privat linie.


Men der er sku mange ting man skal tage højde for når man vælger udbyder. Hvis man tager private normale linier, så er man sku lige fuckt vil jeg mene når noget går ned. Det er ligegyldigt om du bruger Cybercity eller TDC.
En nævner at have været uden net hos CC i 1 mdr. Det kunne nemt ske hos TDC også. Der kunne også gå 2 mdr. selvom man burde tro det er løgn.
Derfor er min anbefaling at smide 99 kr og få linie service, ellers er man fuckt up når uheldet er ude.

Jeg ved da at hos TDC der bliver linje service kunder taget langt mere seriøst. Hvis man har den til 99 kr, så kommer de som sagt inden 3 timer døgnet rundt, og du har en linie inden 10 timer.
Og det er da set de er blevet nødtil at trække meget lange kabler over jorden, for at opfylde det behov. Men okay man betaler også meget.
Gravatar #34 - TheAvatar
20. dec. 2007 00:07
#29 underligt - jeg har KUN oplevet det modsatte. De gange jeg har haft ringet til CyberCity har der altid været MINDST 30 minutters ventetid - gerne mere. Har også oplevet at efter 45 minutters ventetid, blev forbindelsen bare afbrudt, og så er det bare forfra, bag i køen, igen.
Tror faktisk i dag er den gang jeg har ventet længst på at komme igennem til TDC. Tror jeg ventede i op imod 1½ minut. Ellers er man normalt igennem til en person som kan hjælpe, eller lige stille videre til den rette person, indenfor 5-10 sekunder efter man har valgt produktområde (telefoni, adsl, osv) med knapperne på telefonen...

Selvfølgelig laver TDC også fejl, men har erfaring med en del internetudbydere, og TDC er generelt dem som ALTID har vist sig mest modne til opgaven.
Man kan være uheldig, at komme til at snakke med en inkompetent medarbejder, men som regel ved de hvad de snakker om, og kan løse et problem/spørgsmål på kort tid.
Er man uheldig, kan man jo bare smide på og ringe op igen...
Gravatar #35 - kalsmose
20. dec. 2007 00:47
#11

Har CC ikke fjernet bindingsperioden ?
Gravatar #36 - themuss
20. dec. 2007 02:31
#29 I forlængelse af hvad #34 skriver vil jeg også lige melde ind, at jeg har også kun har oplevet det omvendte:

Lang ventetid hos CC (15-45min)

Kort ventetid hos TDC (øjeblikkeligt-5min)
 
 
Gravatar #37 - rooty
20. dec. 2007 08:16
#34 og #36
Hvornår ringer i ind, jeg har de sidste par dage brugt en masse energi på at få min linie til at passe til det jeg bestilte. (hos tdc).
De har stadig ikke fået fixet min faste ip... Men det kommer vel nok, jeg kender dem ikke for at være hurtige overfor private.
Gravatar #38 - dakmisha
20. dec. 2007 09:02
Nu ved jeg at min mor hun arbejder dagligt i TDC som netplanlægger (person som planlægger diverse netforbinelsr og centraler).
Har tit hørt hende brokke sig over at teknikere at kan lave deres arbejde korrekt når noget skal forbindes, det ender altid med at de sidste rettesler bliver lavet sidst om dagen anyway.

Nu syntes jeg også man skal lægge mærke til, at det kommer an på hvor den pågældene central ligger - fx. så ville TDC ALDRIG slukke hovedcentralen i København midt på dagen, og det tror jeg heller ikke CyberCity ville.
Nu kunne jeg se at de ligger midt i et industrikvater, så er det nok ikke så smart at lukke den ned midt på dagen, men havde de ligget et andet sted ville jeg kunne forstår det.

Nu har jeg personligt prøvet begge udbydere da vi har 2 forbinelser. Fibertnet hos CyberCity og standard ADSL hos, og jeg må indrømme at fejlprocenten på begge linjer er minimal.
Gravatar #39 - Hald
20. dec. 2007 09:46
måske forsikringsselskabet skulle kigge lidt oftere på newz.dk... det er jo da ikke 14 dage siden at TDC afskar os fra vores elskede newz... så bad choice at skifte!
Gravatar #40 - Disky
20. dec. 2007 09:49
#33
Nu har Fullrate alligevel 40-50 tusinde kunder.

Hvor har du de tal fra ?

Fullrate dækker også kun i de store byer, deres dækning af danmark er meget mindre end f.eks. CC's og TDC's, så rent størrelses mæssigt er Fullrate stadigvæk en meget lille spiller.
Gravatar #41 - mahl
20. dec. 2007 09:51
tjaaa, CC er jo heller ikke lige noget at råbe hurra for.... netop som de fleste andre danske udbydere.
Venter selv på min bindingsperiode hos CC udløber om 3 måneder, jeg er sgu den der er smuttet fra det l*rt.


#11: Hvis du kigger på CyberCity.dk kan du netop se at der ikke findes noget so hedder bindingsperiode for CyberCity mere :)

#TheAvatar: Jeg ved fra personlig erfaring, at der kun på meget få tidspunkter af dagen (nu, og de sidste 2 måneder) har maximum været 5min kø til supporten, og op imod MAX 20min kø til fejlmeldingen.
Men langt størstetiden af døgnet er der ingen kø :)
Gravatar #42 - terracide
20. dec. 2007 10:17
#40:
De tal er ikke helt ved siden af...vi får løbende kundetal oplyst i hele Fullrate ;)
Gravatar #43 - TheAvatar
20. dec. 2007 21:01
#37 Fra morgen til først på aftenen.
Altid hurtigt igennem. Snakkede med TDC så sent som i dag og igår, og kom igennem med det samme begge dage, og der blev taget hånd om mine forespørgsler begge gange lynhurtigt og problemfrit - som sædvanlig.

#41 Er noget tid siden, heldigvis, at jeg har haft kontakt til CyberCity, men det passer mig kun fint, fordi det er livet sgu for kort til!
Og hvordan fanden kan du sammenligne 20 min med TDCs korte tider? 20 minutter er IKKE kort tid, og 20 min er IKKE acceptabelt - især ikke ved fejl.
Og det er vel aldrig sælgerne, som der er kø til - dem er der vel altid nok af...?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login