mboost-dp1

unknown

Cybercity lover bedring efter dårlig kundeservice

- , redigeret af Net_Srak

Cybercity har den seneste tid været meget kritiseret af kunder, for deres dårlige kunderservice, dette erkender de og lover at der skal rettes op på det. Cybercity mener at situationen er opstået, fordi de ikke har kunnet følge med i ansættelsen af medarbejdere der skal hjælpe kunderne, fordi de er vokset så hurtigt på det sidste.

Markedsdirektøren, Henrik Skov, udtaler i denne forbindelse;

Jeg har været meget ked af at høre om de forløb, som en række af vores kunder har haft. Det er simpelthen ikke acceptabelt, hvad der er sket i disse sager. Nogle kunder har blandt andet oplevet at få fakturaer og rykkerskrivelser på bredbåndsprodukter, som aldrig er blevet etableret

Det kan siges at Cybecity efter episoden med den stærkt kritiserede kundeservice, har fjernet bindingsperioden på sine bredbåndsprodukter, så utilfredse kunder kvit og frit kan opsige sit abonnement.





Gå til bund
Gravatar #1 - xarrow
26. mar. 2007 12:56
Erkendelsen af sine fejl og mangler er altid det første store skridt på vejen til det bedre.

Jeg er TDC kunde men giver i anledning af denne indrømmelse CyberCity tommelfingeren opad, og ønsker held og lykke med forbedringerne.
Gravatar #2 - ZUZ3L
26. mar. 2007 12:57
Det er da altid noget at de giver lidt igen, for den dårlige service. Personligt vægter jeg lavere priser og ingen binding højere kontra kundeservice...
Gravatar #3 - themuss
26. mar. 2007 12:58
Så kunne det jo være man skulle ringe til dem... De skylder mig for to routere og 2x300,- som de mener jeg skylder på trods af mine linier har været lukket ned i flere år.

Jeg fik en opkrævning på 2x300 for ½ år siden... Flot CC.
Gravatar #4 - TuxDK
26. mar. 2007 13:00
#3
Kun 2x300?
Jeg kæmper stadig med et advokat firma i KBH for en linie jeg aldrig fik etableret.

Den er vidst oppe på 5000 nu, og trusler om foderetten.
Men det er jo så ikke direkte fra CC, det er advokat firmaet.
Gravatar #5 - themuss
26. mar. 2007 13:05
#4 Ja 2x300 som jeg HAR betalt.

Det var også inkassofirma der kontaktede mig, så jeg valgte at betale (igen)....

Held og lykke med det tuxdk.


Det kan siges at Cybecity efter episoden med den stærkt kritiserede kundeservice, har fjernet bindingsperioden på sine bredbåndsprodukter, så utilfredse kunder kvit og frit kan opsige sit abonnemen
Bare rolig, nogle gange venter de med deres regninger til 3-4 år senere.
Gravatar #6 - -N-
26. mar. 2007 13:06
#4 Jep, jeg har haft samme problem, knolden i den anden ende fik noteret min adresse forkert og de mente de hårdnakket at jeg skulle betale for deres fejl, det kunne deres inkassofirma så godt se, at den nok ikke ville holde i retten, så de opgav den kort efter, at jeg havde indsendt mine papirer... Men derudover, så har de danmarks mest stabile internet, eller eneste stabile internet for private kunder. Jeg må sige at de tre steder i århus jeg har haft tdc har været en noget lunken oplevelse og de to steder jeg har haft cc har været en enorm positiv oplevelse i forhold til oppetid og performance.
Gravatar #7 - themuss
26. mar. 2007 13:07
Men derudover, så har de danmarks mest stabile internet, eller eneste stabile internet for private kunder.
Ja det passer så ikke.

Måske man skulle udtale sig til pressen om arbejdsgangen i CC?

Den eneste grund til at din central ikke har været nede, er fordi Cybercity har valgt ikke at opgradere deres udstyr og linecards, mens du var kunde.
Gravatar #8 - Subcubes
26. mar. 2007 13:10
Jeg har også haft ligende sag - endte endda med at stå i RKI i et par dage. Så flejnede jeg fulstændigt, for jeg havde snakket med advokat firmaet - og fået 10 dage til at gøre noget ved sagen (var ikke lige hjemme til at tage mig af det før).

Nå, men kæmpede i hvert fald med dem i knap et halvt år hvor de sendte mig en overflod af urimelige rykkere - og rykkere på rykkerne. Tsk :)

Nu har jeg tilgengæld fået dem til at droppe advokat sagen. Skrev (endnu) en mail til dem - og kom til at nævne basta sagen for dem. Det fik dem sq i gear.

Nu har jeg opsagt mit abonement og fået nyt hos TDC. Men er egentlig lidt ærgelig over det, for har haft CC i flere år uden problemer.
Gravatar #9 - TuxDK
26. mar. 2007 13:10
Er helt enig i kvaliteten af CC's internet, har selv en Solo 8mbit, som kører 100% uden problemer.

Og ved at jeg har Solo, får jeg som sagt ikke support så på det punkt med kundesupport er jeg svar skyldig hvordan det er nu, men før i tiden var det noget hø.
De var ikke særlige hjælpesomme, og de forsøgte at tage penge for alt mulige underlige ting, som man reelt ikke fik.
Gravatar #10 - TYBO
26. mar. 2007 13:12
Hehe jeg blev også bonget i 2006 for at router som jeg havde betalt for i 2001.
Ringede ind og forklarede dem det og de kunne godt se at det var latterlig så de lukkede sagen.

Har altid været tilfreds med CC.
De er i hvert fald bedre end de andre selskaber jeg har været hos.
Gravatar #11 - themuss
26. mar. 2007 13:13
#9 og hvis du vidste noget om hvordan CC fungerer ville du vide hvorfor det svar du får er totalt random.

Men det er da rart du ikke har betalt for underlige ting.
Gravatar #12 - zaggi
26. mar. 2007 13:25
Jeg bare glad for jeg skiftede væk fra dem og deres kundeservice. Eller det vil sige mangel af. Syntes virkelig den blev ringe som tiden den gik. Især da jeg så fik sagt dem op.. Det kostede mig 600 kr at komme væk fra dem, selv om deres "venlige" kundeservice sagde andet.. Indtil de blandet inkasson ind i sagen og begyndte så at sige det modsatte af hvad de havde sagt tidligere. Bla. at jeg selvfølgelig ikke skulle betale den regning og rykker der var kommet for det var deres fejl. De nogle fjolser derinde!

Altid har jeg betalt mine regninger og været glad for dem, indtil deres support gik af helvede til, og jeg skulle sige op.. Så skal de nok punke en for penge.
Gravatar #13 - NiBel
26. mar. 2007 13:26
Ja,

CC er nogle fjolser, til gengæld kan de brake! :D
Gravatar #14 - dunn
26. mar. 2007 13:27
Har haft CC i et par omgange og har aldrig haft problemer når jeg har sagt min service op.
Gravatar #15 - trylleklovn
26. mar. 2007 13:27
Har aldrig haft brug for at benytte deres kundeservice men min forbindelser kører bare, så ingen problems her.
Gravatar #16 - themuss
26. mar. 2007 13:46
Indtil de blandet inkasson ind i sagen og begyndte så at sige det modsatte af hvad de havde sagt tidliger
Sådan er det når folk(cc medarbejderne) ikke følger sagerne til dørs...

Så er den røget over til en mavesur idiot, der mener du skal betale...

Og det er ca sådan CC fungerer.
Gravatar #17 - Dijkstra
26. mar. 2007 13:47
Har også CC (Solo) og det virker også glimrende for mig.
Supporten kan jeg jo så ikke svare på.

Min mor har også CC, - men ikke Solo (og det er mig der hjælper hende). Og der virker det knap så godt. For det første kan hun ikke få den linje hun gerne vil (billig (men langsom)). For det andet har der varet lidt etableringsproblemer, - og der var supporten langsom (men god). Endeligt har de sænket priserne (på deres hjemmeside m.m.) men uden at det gjorde nogen forskel hverken for hastighed eller pris for hende.

Så jeg vil sige både og.

Men generelt er mit indtryk af CC rigtig godt. Har også brugt det tidligere.

Ovenstående problemer med forkerte fakturaer skræmmer da lidt synes jeg!
Gravatar #18 - Man in Black
26. mar. 2007 13:51
Har haft CC i et par år nu og det har virket rigtigt godt. Prisen har også været lavere end f.eks. TDC.

Jeg har aldrig ringet til kundeservice, men har desuden også haft solo abonnement det sidste stykke tid. Solo er der jo ingen kundeservice på.

Jeg vil til enhver til vælge CC igen, frem for de andre.


Jeg startede med en 512/128 kbit/s linie, hvor det fra dag 1 var en 512/384 kbit/s forbindelse... derefter er den gang på gang blevet opgraderet uden at betale ekstra. Nu har jeg en 8032/768 kbit/s til 329 kr/md. og har fået brev om at den opgraderes til en 20 Mbit/s inden juli... det kan sgu ikke gøres ret meget bedre.

Kundeservice er jeg græsk-katolsk over for!
Gravatar #19 - Flameanden
26. mar. 2007 14:01
#6 Ja, nu er det jo ikke nogen særlig imponerende præstation at levere "Danmarks mest stabile Internet for privatbrugere" når ens konkurrenter er Tele2, Telia Stofanet og TDC, vel?
Gravatar #20 - mvp
26. mar. 2007 14:08
Har haft CC af 3 omgange på 3 forskellige addresser, og har aldrig haft nogle problemer med dem. Og kan kun huske en enkelt gang, hvor mit net har været nede i en 6 timers tid pga noget central opgradering. Fik også lige brev fra dem forleden om at de opgradere min linje til 20mbit. så mange tak CC :)

Har haft brug for kundeservice en enkelt gang, og der hjalp de mig gerne, selvom jeg har solo abonement.
Gravatar #21 - Chucara
26. mar. 2007 14:09
#18 - Man in Black: Hmm.. Se nu får jeg (og mange andre) så lyst til at ringe til kundeservice og bede om det til samme pris.. Det er ikke noget medarbejder bredbånd eller noget, vel?
Gravatar #22 - Disky
26. mar. 2007 14:13
#themuss
Så er den røget over til en mavesur *****,

HEHE

Mavesur er nok nærmere det du er, når man læser dine indlæg i denne tråd.

Husk bare fordi du har været uheldig, er det ikke ensbetydende med det er noget lort de laver. Husk også at ALLE firmaer har uheldige kunder, der kommer i klemme et grimt sted, i det mindste indrømmer Cybercity nu at de åbenbart har haft nogle uheldige kunder og gør noget ved det. TDC f.eks. de benægter jo konsekvent bare alt og siger kunden selv er skyld i det.
Gravatar #23 - Headbanger
26. mar. 2007 14:18
Jeg kan også berette om fadæser fra Cybercitys side.
Jeg skulle have en anden router fra Cybercity. Jeg modtager den nye, sammen med en pakkeseddel så jeg kan returnere den gamle, hvilket jeg selvfølgelig også gør. Efter en måned ser jeg på min PBS oversigt at de har trukket 1000 kroner ekstra for "tabt udstyr", på trods af at jeg på PostDKs hjemmeside kunne se via TrackTrace at pakken var udleveret til CyberCity få dage efter jeg sendte den. Efter megen tovtrækkeri fik jeg mine penge tilbage, på en check, og måneden efter kommer der en rykker på 1000 ubetalte kroner for tabt udstyr. Jeg undlader at betale og ringer til dem for at få fejlen rettet. De lover mig at rette fejlen og jeg hører ikke mere om den sag før måneden efter, hvor der ligger en inkassoskrivelse med trusler om RKI. Hvis jeg ikke allerede var arrig blev jeg det, og jeg ringer IGEN til dem, og får fat i en gut fra bogholderiet, som faktisk ved noget. Han garanterer mig at jeg ikke hører mere fra dem om det tabte udstyr, som slet ikke var tabt. I øvrigt truede med politianmeldelser for bagvaskelse og chikane.

Dette er dog et par år siden, det skete kort efter TeleNor opkøbte CC.

Jeg har ikke haft pis med dem siden, og sker det igen ved de efterhånden godt hvor de har mig.
Gravatar #24 - Man in Black
26. mar. 2007 14:22
#21
Nej, det er som alm. privatperson, men du har nok ikke held med det.
CC har den politik at de belønner kunder efter hvor længe de har været kunde. Dvs. det er ret forskelligt hvor meget man betaler og hvilken båndbredde man får til prisen.
Nogle af mine kammerater har også CC og de har også nogle mærkelige hastigheder til mærkelige priser.

Har heller ikke indtryk af at der er konsekvens i hvem der bliver opgraderet og hvem der ikke bliver... tror det er lidt tilfældigt, men i grove træk efter hvor længe man har været kunde.

Uanset hvilken båndbredde andre får til prisen, kan man heller ikke forlange at få andet end det man selv har bestilt og betaler for, men der sker nok ikke noget ved forsøge.
Gravatar #25 - kevins
26. mar. 2007 14:45
hehe, jeg fik engang et brev fra Cybercity hvor de skrev at de ikke kunne finde min adresse... det synes jeg var ret grineren :)
Gravatar #26 - GreatMilenko
26. mar. 2007 15:10
Har ikke haft nogen problemer med cybercity, men det har firmaet jeg arbejder for, bla. har de været ude for at cybercity lukkede deres internetforbindelse (uden at kontakte dem først) fordi de mente der var ubetalte regninger, hvilket der så alligevel ikke var.
Gravatar #27 - ice2001
26. mar. 2007 15:23
CC har en skod kundeservice, brugte 120kr i telefon regninger på 2 dage, ca 7 opkald ialt, før at de fandt ud af at linien ikke virekede pga, de alligevel ikke havde aktiveret brugeren..

Routeren som der er leveret kan ikke klare så mange samtidige forbindelser mener max er 150...
deres internet er fint og billigt, men man skal lige medregne hvis man skal have fat i deres support går der nemt 15min+ bare i ventetid pr opkald til dem
Gravatar #28 - themuss
26. mar. 2007 15:27
#22 Nu er det jo ikke mig der påstår at CC sender uretsmæssige opkrævninger ud...

Det er sådan set et forbrugerprogram, der har "afsløret" dem.

Husk bare fordi du har været uheldig, er det ikke ensbetydende med det er noget lort de laver
Læs hvad jeg skriver, det er et forbrugerprogram der har belyst problemstillingen, ikke mig der har et problem med cc.
Gravatar #29 - Man in Black
26. mar. 2007 15:47
#28
Forbrugerprogram eller sultne journalister!

De programmer der laves og kaldes for dokumentar, kontant og hvad de ellers kaldes, er i mine øjne lavet af skandale-liderlige journalister. -Uanset om det er om CC, flyselskaber, bilhandlere, Matas osv., kan man ikke bruge dem til ret meget.

De såkaldte journalister, finder 5-10 personer som har haft en uheldig oplevelse med en virksomhed... belyser den værste af oplevelserne og ophøjer det til at være den generelle firmapolitik! -Det er BS og jeg handler stadig gerne i Matas, flyver med Sterling og betaler ikke licens når de sender sådan noget pop!
Gravatar #30 - themuss
26. mar. 2007 15:49
#29 Det er da sjovt de fem allesammen har postet i denne tråd, hva?
Gravatar #31 - kreller
26. mar. 2007 16:03
Taget i betragtning af det er en diskussion, omhandlende Cybercity. Så lige...!

TDC f.eks. de benægter jo konsekvent bare alt og siger kunden selv er skyld i det.

Benægtelse.... Hmm...???
Disky, Har du nogle erfaringer med det?. TDC laver sk* et godt stykke arbejde, men for virkelig skyld for rigtig mange ting også af CC, tele2 etc...

Godt nok lever de stadig højt på deres monopol! ;-), but still!. TDC Kundeservice klarer det godt og syntes ikke de skyder skylden på kunden!

Men som en slutbemærkning - Alle disse hundredvis af dokumentar programmer der har til henseende at finde noget negativ om en virksomhed, Finder det!, om de så ikke har eksisteret i mere end en dag.
Gravatar #32 - Eniac
26. mar. 2007 16:12
Jeg har haft CC i flere år, og det har fungeret fint.
Da jeg så endelig for nylig fik behov for kundeservice gik det hele op i hat og briller.

Hver gang jeg kontaktede CC telefonisk eller elektronisk var det en ny medarbejder som jeg skulle forklare hele det igangværende forløb. De noterede åbenbart ikke ret meget i deres system.
Desuden gav enkelte medarbejdere mig direkte forkert information hvilket resulterede i at min linie blev endnu dyrer for mig.
Til sidst opgav jeg helt at få håndteret mit ellers simple problem, og valgte at skifte udbyder.

Teknikken svigtede mig aldrig - det var den menneskelig faktor der lavede ged i det hele.
Måske skulle de få en chatbot som support i stedet :-)
Gravatar #33 - themuss
26. mar. 2007 16:29
#32 Og som jeg skriver har det noget med arbejdsgangen (eller mangel på samme) at gøre hos CC.

De kan intet i det øjeblik kunderne træder lidt udenfor blot at betale og modtage internet.

Så er det random om du taler med den ene eller anden osv.

Jeg sad selv og prøvede at redde winback kunder tilbage for CC på et tidspunkt. Fucked up lorteforløb disse kunder havde været udsat for...

Så altså jeg har personligt set mere end 5-10 tilfælde (ikke regningsspørgsmål men tilfælde hvor CC havde voldsovset kunderne).
Gravatar #34 - zigma.dk
26. mar. 2007 16:30
Har altid sværget til cc. Sammenlignet med de andre selskaber i dk, synes jeg cc er gode. Stabilt Internet til få penge. Men jeg lader også til at være en af de få der aldrig har haft problemer med dem *7-9-13* Nu har jeg Solo som bare kører derudaf. Og jeg oprettede 8mbit og får snart 20mbit uden merpris. Jeg kan ikke klage over noget =)

Men for de som har haft mange problemer synes jeg det er flot af cc at indrømme fejlen og sigte efter rettelse. Andre selskaber *host host tdc* er sq for høje i hatten til at indrømme deres egne fejl.
Gravatar #35 - Spand
26. mar. 2007 16:31
Det var lidt et andet billede der bliver vist her end hvad jeg har haft indtryk af. Da jeg havde CC for et år siden var der ingen problemer. Installation til tiden, svar fra kundeservice 10 min efter man havde afsendt en mail og ingen problemer med returnering af router. Man må da håbe at det bare er en overgang.. for jeg regner stærkt med at få CC igen når jeg flytter ud af det her kollegie.
Gravatar #36 - Chucara
26. mar. 2007 16:48
Jeg er også blevet udsat for at de automatisk har trukket 1100 ekstra på min PBS for en router som var sendt tilbage. Og det var ret besværligt at få pengene igen.. Tilmed fik jeg kun en check på 1000 kr da den endelig kom. Rykkergebyret beholdt de tilsyneladende.

To gange er jeg blevet lovet at jeg ikke skal betale noget for at flytte - og to gange er jeg blevet trukket for at flytte. Når jeg brokker mig får jeg at vide, at det var en fejl at jeg fik det at vide. *sigh*

Derudover er deres prispolitik fuldstændig hul i hovedet. Der er ingen logic i hvornår man får billigere linier/opgraderinger. Jeg har selv været kunde hos dem i laang tid, men fullrate lyder godt nok fristende efterhånden.

Er der iøvrigt flere, der har 8Mbit (opgradering til 20 senere) til billigere penge end 399 ?
Gravatar #37 - themuss
26. mar. 2007 16:51
5/2mbit til 389 lyder ihvertfald godt....

Om man kan få 20mbit/128kbit hos cc er ligegyldigt for mig.

Fullrate er efter sigende en flok gamle cc-folk, der blev træt af at blive sat i samme bås som cc og deres uprofessionalisme og fyringsrunder.
Gravatar #38 - bobslaede
26. mar. 2007 18:25
Hvad der skulle have været en nem konvertering fra tdc isdn+adsl til cybercity adsl for mine forældre, blev et mareridt!
For det første: Teknikeren fra tdc, som skulle fjerne isdn løsningen, snuppede bare nt-boksen og modemet, uden at gøre andet, det var ikke helt det han skulle...
Så skulle cybercitys løsning laves, og de lavede totalt rav i den. I stedet for at lægge adsl'n ind over deres telefon linje - en delt forbindelse - kom der en tekniker ud, som ligepludselig ville grave nyt kobber ind. Næ du, det skulle han jo ikke.
Jeg ringede så, må min fars vegne, til cybercity og forklarede dem fejlen, jeg gav dem mit mobil nummer, så de kunne kontakte mig når de havde løst problemet.

I STEDET PRØVEDE DE AT LIGGE ADSL IND PÅ MIT MOBILNUMMER!!!

Det kan altså bare ikke lade sig gøre, haha. Så den flød til mellem tdc og cybercity. Der havde de allerede fået den første regning, og rykker fra cybercity, for internet de endnu ikke havde fået. Utroligt...

Nu har de tdc internet, og det gik rimeligt hurtigt.
Gravatar #39 - andeo
26. mar. 2007 18:36
det kunne være de skulle droppe deres reklamer med at folk kan finde ud af det selv
Gravatar #40 - Disky
26. mar. 2007 19:28
#31
Har du nogle erfaringer med det?. TDC laver sk* et godt stykke arbejde, men for virkelig skyld for rigtig mange ting også af CC, tele2 etc..

Lad os se, folk der får udenlands regninger ført fra deres telefon imens de kan dokumentere de IKKE er i landet. TDC nægter at deres koblings dims på huset kunne være pillet ved. Undersøgelserne viste noget andet.

Har selv fået regninger på et telefon nummer jeg ALDRIG havde haft.

TDC Kundeservice klarer det godt og syntes ikke de skyder skylden på kunden!

Taget i betragtning af Cybercity's kundeservice vist i 2005 og 2006, eller 2004,2005 vandt som bedste kundeservice er de nok ikke helt så ringe alligevel.

Nu har jeg selv siddet i et TDC firma (Call Center) hvor de håndterede TDC Mobile, og tro mig det var studerende langt de fleste af dem, som bestemt ikke var de kvikkeste mennesker på denne jord.

Mange firma'ers kundeservice er folk der er ansat i kort tid, og derfor sjældent har god erfaring med produkterne, det er ligegyldigt om det er TDC, Tele2, Cybercity osv.

Hvis du selv så Kontakt i TV, ville du også vide at en stor del af problemerne er TDC's nemlig at de ikke engang ved om der skal en tekniker ud og kigger på en forbindelse, og de kan ikke engang huske at der, helt uden grund, 2 gange tidligere har været en tekniker på stedet. Er det god kundeservice ? I dette tilfælde er det Cybercity der er kunden, og ikke en tilfældig abonnent.
Gravatar #41 - Disky
26. mar. 2007 19:29
#38
Så skulle cybercitys løsning laves, og de lavede totalt rav i den. I stedet for at lægge adsl'n ind over deres telefon linje - en delt forbindelse - kom der en tekniker ud, som ligepludselig ville grave nyt kobber ind. Næ du, det skulle han jo ikke.

Nu er det ikke Cybercity der ejer kobberkablerne, det er TDC, så det er altid TDC's folk der laver tingene, og derfor også dem der har ville grave et nyt kabel ned.

Så måske har i været uheldige, men at give Cybercity skylden for TDC's rod er måske lige at overdrive lidt.
Gravatar #42 - Disky
26. mar. 2007 19:32
#28
De såkaldte forbrugerprogrammer finder nogle tilfældige uheldige kunder, og forsøger så at hænge firmaerne ud.

Sorry to say, men TV programmerne er cool business, der skal skaffe seere til kanalerne (ihvertefalde i TV'2 situation, for at kunne sælge reklamer).

Seriøsiteten af programmer som Kontant og Basta er ikke på et særligt højt journalistisk og objektivt niveau.

p.s. Læg i Kontant's tilfælde lige mærke til hvilket firmaer der reelt havde klumret i det, og ikke 'turde' stille op, men bare sendte end email (ja netop TDC). Ham fra Cybercity indrømmede idet mindste der var sket fejl, og de skulle løses, TDC turde ikke engang stå til regnskab for deres fejl.
Gravatar #43 - j_jorgensen
26. mar. 2007 19:48
CC stinker IMHO!

jeg har været uden net i SYV lange dage, hvor de ikke har kunnet finde ud af en fløjtende fis.... kæft det er generende.

Jeg har en oppetidsmåling som er på lige omkring 89%... ikke særlig imponerende. Og ja man får hvad man betaler for - men det er godt nok for dyrt, når man ikke kan stole på linjen.

har desuden også kæmpet med abonnement som jeg aldrig har fået - det sender de mig STADIG regninger, reklamer, opgraderinger mv til... skodfirma :) jeg har også en god ven - som har haft lige omkring de samme problemer. Vi er MANGE kunder der har de problemer...grr.

Bare lige et stort surt opstød fra en som har brugt 2½ fucking time i røret med supporten, fejlmelding & bogholderiet alene idag.
Gravatar #44 - mazlink
26. mar. 2007 22:41
Jeg har selv siddet i et Call Center for Tele2, som kundeservice og supporter, så jeg ved hvad der foregår bag "kulisserne" og har desværre stadig tavshedspligt.

Men, i må ikke altid skyde skylden på kundeservicen/supporten for det er ikke sikkert de har beføjelser til at udføre den opgave som i ber dem om, husk det. Eller også står det desværre ikke i deres magt at få tingene udført så hurtigt, som man ønsker det, som kunde uden internet.

Vigtigst af alt, snak pænt til dem (Heller ingen spydige kommentare, eller hånen), det er trods alt kun mennesker, og de udfører ikke en opgave bedre/hurtigere fordi i råber af dem. Det gør også at det går lidt hurtigere, hvis i snakker pænt ;)
Gravatar #45 - themuss
27. mar. 2007 05:00
#41 Nu sidder der sådan set én person hos CC med ansvaret for at samtale med TDC omkring kobberpar.

Det der er helt klart en CC fejl. Fordi det ikke kunne lade sig gøre per autopilot, fuckede CC totalt op, en eller anden lam medarbejder kunne ikke finde ud af, at at genoprette en forespørgsel på kobberparret og gjorde det på mobilnummeret istedet.

Man bestiller en oprettelse på et kobberpar. At CC ikke kan finde ud af det, er altså ikke TDCs skyld.
Gravatar #46 - costas
27. mar. 2007 05:11
CC er ogsaa nogle loegnere!!!.

Jeg havde problemer med at komme paa partypoker i en lang periode. Skriver en post paa pokernet.dk om andre har samme problemer. Det var der en masse der havde, sjovt nok allesammen CC kunder. Jeg skriver til CC for at hoere hvad de goer ved det. Faar svar tilbage at det kan de ikke goere noget ved og at det i oevrigt ikke vil hjaelpe da citat "alle andre store udbydere i danmark har samme problem".

Jeg taler med flere forskellige derinde fra, og faar MANGE gange lovning paa deres tekniske afdeling vender tilbage. Men intet sker.

Derefter tager jeg kontakt til deres presseansvarlige (Rune et-eller-andet). Jeg fortaeller om den loegn jeg har faaet paa mail, og hvordan CC's egne supportere har fortalt mig at de faar flere opsigelser hver uge pga problemet.

Jeg spoerger om CC vil fastholde den loegn jeg har faaet paa mail. Saa faar jeg en forklaring om at han ikke kan sige hvordan de andres net fungerer saa det skal jeg ringe og spoerge dem om. Jeg fortaeller at jeg ved godt hvordan de andre fungerer. De fungerer perfekt modsat CC.

Jeg spoerger MANGE gange baade paa mail og pr telefon om CC vil fastholde den forklaring jeg har faaet paa mail, eller om han vil have chancen for at aendre forklaringen inden jeg kalder CC loegnere og svindlere. Han bliver blot ved med sit politikersnak og svarer ikke paa spoergsmaalet.

Teknisk support vener heller aldrig tilbage til trods for MANGE lovninger.

En ting er sikkert CYBERCITY ER NOGLE LOEGNERE OG NOGLE SVINDLERE (og har det endda paa mail, fra deres egen presseansvarlige).

@CC

Hvis I mener jeg tager fejl i mine beskyldninger saa skriv gerne her i traaden, saa skal jeg sende dokumentation i form af mails baade fra jeres saakaldte presseansvarlige og alle de lovninger om opkald fra teknisk afdeling. CYBERCITY=LOEGNERE!
Gravatar #47 - Disky
27. mar. 2007 05:57
#45
Som sagt tidligere du er tydeligtbis MEGET mavesur, for at bruge dit eget udtryk

I den sag der var i kontant var det tydeligtvis TDC der havde lavet de største brølere.
Gravatar #48 - Disky
27. mar. 2007 06:05
#46
Lyder underligt at lige det ene site har problemer. Hvad med alle andre sites ?

Jeg har selv spiller poker på 4-5 forskellige sites, dog ikke det du nævner, og jeg har både vundet og tabt penge uden problemer.

Både herhjemme på en CC forbindelse, men også hos vender der har andre udbydere uden problemer.

Hvad er det lige der gør at CC skulle havde noget imod PartyPoker ?

Og hvad er dit reele problem, hvad virker ikke osv. ?

En traceroute til partypoker.com ser da fin ud:

1 <1 ms <1 ms <1 ms 10.0.0.1
2 25 ms 21 ms 20 ms loop0.mxc1-khk.ip.cybercity.dk [212.242.3.238]
3 20 ms 20 ms 19 ms geth2-3.cr1-khk.ip.cybercity.dk [212.242.7.9]
4 20 ms 26 ms 20 ms so-0-0-0.mcr1-khk.ip.cybercity.dk [212.242.6.254
]
5 20 ms 20 ms 20 ms te1-3.ar3.CPH1.gblx.net [64.215.27.125]
6 38 ms 38 ms 38 ms 64.215.195.34
7 38 ms 39 ms 46 ms as0-dcr1.tsd.cw.net [195.2.10.165]
8 57 ms 56 ms 57 ms guernsey-gw.tsd.cw.net [166.63.211.134]
9 57 ms 57 ms 56 ms 212.30.0.98
10 57 ms 57 ms 56 ms 88.81.155.254
11 57 ms 57 ms 58 ms pp-154-67.partypoker.com [88.81.154.67]

Jeg har uden problemer spillet på sites i USA med langt dårligere ping tider. :)

p.s. Der kan sagtens havde været noget galt eller der er noget galt, det lyder bare suspekt at det kun er et poker site/system der er noget galt med. Lyder mere som om Partypokers tekniske løsning er meget følsom over for netværks ting.
Gravatar #49 - Mezzo
27. mar. 2007 06:55
Ja jeg bestilte SOLO 8mb... for 2mdr siden den første dato fik jeg det ikke pga en Cybercity ansat havde givet den forkerte adresse til TDC "så TDC havde annullert min order.. jeg fik dog regningen :S jeg har valgt at betale godt nok, efter alt det man så i tv.... men nu skulle jeg få det i morgen altså 2 mdr siden jeg bestilite og 1md siden jeg betalte for noget jeg aldrig har fået...
men de har valgt at sende en tekniker ud, kan ikke helt se hvorfor det var jo en af deres ansatte der havde lavet en fejl håber ikke for Cybercity at jeg kommer til at betale for det :/ har jo allerede betalt en regning jeg ikke har fået noget for ;/!

så håber de gør noget ved dem selv... Ellers kan der ikke gå længe før de ryger ud !!
Gravatar #50 - Mezzo
27. mar. 2007 07:18
#39

Hvorfor ? Folk kan jo godt finde ud af det, det går først galt når det er cybercity der lige skal lave de 10min´s arbejde :S
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login