mboost-dp1

Infinity Ward
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Jeez, MINDBLOWING!
Jeg har dog lige gennemspillet kampagnen i B3 (nogle vil brokke sig over ligestillingen af B3 og MW, men blah blah), og lagde mærke til kommentarer fra karakteren Montes, som fremstår som lidt af en intellektuel outsider, der dog er respekteret, der bl.a. lyder "History was founded by terrorists, for terrorists [...] - history is defined by the motherfucking victors" (jeg forstår ikke hvorfor de skal bande så meget, though), som jeg da syntes var ganske afvekslende. Også at man kan få lov til at spille som en russisk undercover-agent, og at den amerikanske ledelse (betjentene der forhører hovedpersonen, samt Cole, ens commanding officer, som tilsammen egentlig udgør samtlige autoriteter i spillets story-mode) bliver fremstillet som nogle tossehoveder, der ikke kan se realiteterne i øjnene, og handle på dem. (Ikke fordi alt i spillet havde en sund kritisk vinkel, og heller ikke fordi de nævnte eksempler skulle være specielt ideelle.)
Desuden hedder manden ikke Mark Johnsonen, men bare Johnson - deres bog "Hverdagens Metaforer" eller "Metaphors we Live by" kan absolut anbefales, og er let læst. De grundlæggende kulturelle ideer, der hentydes til i artiklen er især kropslige skema, dvs. metaforer, der tager udgangspunkt i kroppens konstituering i den fysiske virkelighed, vi bebor.
Jeg har dog lige gennemspillet kampagnen i B3 (nogle vil brokke sig over ligestillingen af B3 og MW, men blah blah), og lagde mærke til kommentarer fra karakteren Montes, som fremstår som lidt af en intellektuel outsider, der dog er respekteret, der bl.a. lyder "History was founded by terrorists, for terrorists [...] - history is defined by the motherfucking victors" (jeg forstår ikke hvorfor de skal bande så meget, though), som jeg da syntes var ganske afvekslende. Også at man kan få lov til at spille som en russisk undercover-agent, og at den amerikanske ledelse (betjentene der forhører hovedpersonen, samt Cole, ens commanding officer, som tilsammen egentlig udgør samtlige autoriteter i spillets story-mode) bliver fremstillet som nogle tossehoveder, der ikke kan se realiteterne i øjnene, og handle på dem. (Ikke fordi alt i spillet havde en sund kritisk vinkel, og heller ikke fordi de nævnte eksempler skulle være specielt ideelle.)
Desuden hedder manden ikke Mark Johnsonen, men bare Johnson - deres bog "Hverdagens Metaforer" eller "Metaphors we Live by" kan absolut anbefales, og er let læst. De grundlæggende kulturelle ideer, der hentydes til i artiklen er især kropslige skema, dvs. metaforer, der tager udgangspunkt i kroppens konstituering i den fysiske virkelighed, vi bebor.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.