mboost-dp1

unknown
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
heh ... første post :/
nu håber jeg da at telmore svarer igen ... har lige skiftet til svinene for et par uger siden
nu håber jeg da at telmore svarer igen ... har lige skiftet til svinene for et par uger siden
Jamen det var da en positiv nyhed. Så er jeg pludselig glad for at have lurepasset på deres 'plus-ordning', jeg regnede ikke med at kunne ringe det hjem, men nu ser det jo straks mere fordelagtigt ud.
/Torcia
/Torcia
Tja, tele2 er stadig billigere.
http://www.editorial.dk.tele2.se/?page=privat_mobi...
så de har ikke de laveste priser på markede...
http://www.editorial.dk.tele2.se/?page=privat_mobi...
så de har ikke de laveste priser på markede...
Tjaaaa problem nr 1. Det er så langtid siden de sænkede prisen til 69 øre så vidt jeg husker hvis du betalte nettop de 199 ^^
#6: Det er sjældent jeg hører folk klage over prisnedsættelser..
#4 og #11: hvis i læste nyheden, istedet for bare at skime teksten, og prisen, så ville i opdage at prisen også gælder for, IKKE pluskunder. Altså er eneste krav for den lave pris, at man tanker for over 199,-, og dermed BLIVER pluskunde.
#10 og #12:
Hvad er det i mener i kan få ved Telmore, som ingen andre har? Ikke dækning, for det har vi jo flere gange, fundet ud af er ret individuelt.
#10 og #12:
Hvad er det i mener i kan få ved Telmore, som ingen andre har? Ikke dækning, for det har vi jo flere gange, fundet ud af er ret individuelt.
#13
Well der er specielt EEN grund til jeg aldrig skifter til CBB og det er netop dækningen, ikke fordi jeg ville få problemer der hvor jeg bor men jeg har haft sonofon og magen til skoddækning generelt skal man lede længe efter..(Forstået på den måde at jeg kommer vidt omkring og har mange gange haft ingen dækning på sonofon mens det kun sker for TDC i absolutte yderområder og kun indendørs)..
Hader TDC, hader at de har købt Telmore men jeg kan sgu ikke hade at de har det bedste netværk..
XxX
Well der er specielt EEN grund til jeg aldrig skifter til CBB og det er netop dækningen, ikke fordi jeg ville få problemer der hvor jeg bor men jeg har haft sonofon og magen til skoddækning generelt skal man lede længe efter..(Forstået på den måde at jeg kommer vidt omkring og har mange gange haft ingen dækning på sonofon mens det kun sker for TDC i absolutte yderområder og kun indendørs)..
Hader TDC, hader at de har købt Telmore men jeg kan sgu ikke hade at de har det bedste netværk..
XxX
#14:
Læs og forstå:
"for det har vi jo flere gange, fundet ud af er ret individuelt."
Det var skrevet fordi vi efter utallige diskussioner stadig er uenige. Mange steder hvor jeg er kommet, har TDC svigtet, medens Sonofons net havde 5 streger. Derfor gider jeg ikke gennem den diskussion igen, da vi aldrig når til enighed om hvem der har den bedste dækning.
Læs og forstå:
"for det har vi jo flere gange, fundet ud af er ret individuelt."
Det var skrevet fordi vi efter utallige diskussioner stadig er uenige. Mange steder hvor jeg er kommet, har TDC svigtet, medens Sonofons net havde 5 streger. Derfor gider jeg ikke gennem den diskussion igen, da vi aldrig når til enighed om hvem der har den bedste dækning.
CBB CBB CBB CBB!! :D
Har ALDRIG Fortrudt jeg skiftede til dem.. neverever! :D
Først fik jeg et nummer der nomralt koster 500kr for 100kr (ringede til dem dengang de lige var åbnet, var en af de 100 første kunder)
og så fik de SMS prisen fra 50 øre ned til 19øre, og nu 69øre bare man tanker op for 200kr :D
CBB styrer bare.. :D
Har ALDRIG Fortrudt jeg skiftede til dem.. neverever! :D
Først fik jeg et nummer der nomralt koster 500kr for 100kr (ringede til dem dengang de lige var åbnet, var en af de 100 første kunder)
og så fik de SMS prisen fra 50 øre ned til 19øre, og nu 69øre bare man tanker op for 200kr :D
CBB styrer bare.. :D
ruffneck:
Tillykke med det, jeg fik det nummer jeg ville havde helt gratis !
Og jeg har TDC's suveræne dækning, så jeg skifter bestemt ikke.
Tillykke med det, jeg fik det nummer jeg ville havde helt gratis !
Og jeg har TDC's suveræne dækning, så jeg skifter bestemt ikke.
Både TDC og Sonofon har lavet et kort hvorpå man kan se deres dækning. Både der og når jeg en sjældent gang tager en tur ned gennem landet er jeg ikke i tvivl om hvem der har den bedste dækning.
Dog er ingen af nettene komplette. I den by hvor jeg bor har sonofon næsten ingen dækning, i nabobyen 5km væk er det lige omvendt.
Hvad tilbyder CBB egentlig??
Websms?
månedlig statistik? grafisk? udsendt via mail i pdf format?
Mulighed for styring af flere nummer med 1 login (KontoManager)?
Automatisk optakning når konto'en rammer 0kr?
Saldokontrol?
Udsvingskontrol?
64 Kb SIM-kort?
Dog er ingen af nettene komplette. I den by hvor jeg bor har sonofon næsten ingen dækning, i nabobyen 5km væk er det lige omvendt.
Hvad tilbyder CBB egentlig??
Websms?
månedlig statistik? grafisk? udsendt via mail i pdf format?
Mulighed for styring af flere nummer med 1 login (KontoManager)?
Automatisk optakning når konto'en rammer 0kr?
Saldokontrol?
Udsvingskontrol?
64 Kb SIM-kort?
#18 udover at jeg skulle betale 100kr for et 500kr's nummer, så fik jeg også 200kr taletid :P
#19 mm, de tilbyder WebSMS hvis du kikker under deres tlf svarer ting ;) og de har automatisk optankning, og saldokontrol oooog 64kb SIM-Kort..
og man skal ik betale 50kr hvis ens konto ryger under 0kr.. :P
dog mangler de en del af de ting Telmore har.. men hvad, man kan jo plage dem om at få det? :D
#19 mm, de tilbyder WebSMS hvis du kikker under deres tlf svarer ting ;) og de har automatisk optankning, og saldokontrol oooog 64kb SIM-Kort..
og man skal ik betale 50kr hvis ens konto ryger under 0kr.. :P
dog mangler de en del af de ting Telmore har.. men hvad, man kan jo plage dem om at få det? :D
#20:
Du glemte at de har udbudt GRATIS GPRS siden engang i August, eller deromkring. Det kunne være en kæmpe besparelse for mange. Fra 1-4-2004, kommer det til at koste 9,99 pr. MB, men ingen oprettelse, som ved Telmore(99,-).
Websms? Tjek
månedlig statistik? grafisk? udsendt via mail i pdf format?
Mulighed for styring af flere nummer med 1 login (KontoManager)?
Automatisk optakning når konto'en rammer 0kr? Tjek
Saldokontrol? Tjek
Udsvingskontrol?
64 Kb SIM-kort? Tjek
De andre ting, kender jeg ikke til, og ser dem egentlig heller ikke som noget jeg ville få gavn af.
Ydermere kan man aflytte sin telesvarer via internettet, ved jeg ikke om Telmore kan, men det er da en smart ting.
Du glemte at de har udbudt GRATIS GPRS siden engang i August, eller deromkring. Det kunne være en kæmpe besparelse for mange. Fra 1-4-2004, kommer det til at koste 9,99 pr. MB, men ingen oprettelse, som ved Telmore(99,-).
Websms? Tjek
månedlig statistik? grafisk? udsendt via mail i pdf format?
Mulighed for styring af flere nummer med 1 login (KontoManager)?
Automatisk optakning når konto'en rammer 0kr? Tjek
Saldokontrol? Tjek
Udsvingskontrol?
64 Kb SIM-kort? Tjek
De andre ting, kender jeg ikke til, og ser dem egentlig heller ikke som noget jeg ville få gavn af.
Ydermere kan man aflytte sin telesvarer via internettet, ved jeg ikke om Telmore kan, men det er da en smart ting.
#19: 64KB SIM-kort? Hvad skal man dog med det - langt de fleste telefoner i dag har hukommelse i telefonen, så et større sim-kort er jo ikke noget værd i sig selv :)
Jeg vil i hvert fald forsat være Telmore-kunde - heroppe nordpå dækker TDC langt bedre en Sonofon - og det er argument nok for mig :)
Jeg vil i hvert fald forsat være Telmore-kunde - heroppe nordpå dækker TDC langt bedre en Sonofon - og det er argument nok for mig :)
#21
Telmore har en noget der hedder WebSvar - det ligner nok CBB meget.
#21 og #22
Vi er så forskellige
Nogle har brug for noget og andre for noget andet.
64 Kb simkort har jeg heller ikke lige noget at bruge til, men en ting som KontoManager og månedlig statistik for de forskellige telefoner er nu guld værd.
Telmore har en noget der hedder WebSvar - det ligner nok CBB meget.
#21 og #22
Vi er så forskellige
Nogle har brug for noget og andre for noget andet.
64 Kb simkort har jeg heller ikke lige noget at bruge til, men en ting som KontoManager og månedlig statistik for de forskellige telefoner er nu guld værd.
Faktisk er det ORANGE der har den bedste dækning i landet!!!
CBB giver også mulighed for at gemme sine telefonsvarebeskeder som lydfiler og opsætning af individuelle svarbeskeder efter hvem der ringer, samt opkaldsoversigt, og det er da nogle ting som må siges at være tilpas nørdede til at tiltale målgruppen for newz.dk
CBB giver også mulighed for at gemme sine telefonsvarebeskeder som lydfiler og opsætning af individuelle svarbeskeder efter hvem der ringer, samt opkaldsoversigt, og det er da nogle ting som må siges at være tilpas nørdede til at tiltale målgruppen for newz.dk
#6 nu siger du at det er for ringe at sætte det ned med 5 øre ... men hvis du regner lidt på det har de sænket prisen med 5.9% hvilket jo ikke er så lidt...
et lille regnestykke for at vise hvor meget det er:
Det er en besparelse på 59,- for hver 1000 kroner du snakker for, personligt kommer jeg nok til at spare en hund på et år for denne nedsættelse.
et lille regnestykke for at vise hvor meget det er:
Det er en besparelse på 59,- for hver 1000 kroner du snakker for, personligt kommer jeg nok til at spare en hund på et år for denne nedsættelse.
De har lige sat den ned til 55 øre lige nu. Da jeg opdaterede skiftede tallet, og der var kommet en ny nyhed.
Det er jo ikke fedt. Vi ved jo allesammen hvem der kommer til at betale for det. De kunder der bruger fastnet...
#34 - Helt korrekt .. Det øjeblik priserne bliver sat ned for kald TIL mobilen kan det begynde at blive rigtig sjovt!!
Er meget fint, at man som mobil abonnent kan ringe billigt, men hvis de folk der skal ringe til en så bare skal betale endnu mere, er det jo ikke så fedt.
Denne tråd viser dog med al tydelighed, at folk har forskellige behov, og deraf forskellige abonnementer.
Er meget fint, at man som mobil abonnent kan ringe billigt, men hvis de folk der skal ringe til en så bare skal betale endnu mere, er det jo ikke så fedt.
Denne tråd viser dog med al tydelighed, at folk har forskellige behov, og deraf forskellige abonnementer.
er lidt til grin den her pris-krig... Hvis man ikke havde alle de useless services som billedbeskeder, nyheder, dominos pizza server osv osv osv, ville man kunne ringe til præcist det samme som man betaler for en fastnet telefon. Firmaerne som tilbyder en så lav minut-takts er tilgengæld ukendte og svære at finde. Grunden til at de ikke har alle de useless services er at de kun har 10 medarbejdere hvorimod e.g. sonofon har flere tusinde, som de altså skal betale løn til.
hvis man virkelig går op i prisen, så er man simpelthen ikke kunde hos hverken sonofon, Telmore, tdc eller nogen anden stor og kendt firma.
hvis man virkelig går op i prisen, så er man simpelthen ikke kunde hos hverken sonofon, Telmore, tdc eller nogen anden stor og kendt firma.
jeg synes lige jeg vil dræbe diskutionen om Telmore har en tlf.svarer ligesom CBB.. For verdenen er lige omvendt da det et CBB der har lanceret denne service sidst..
Telmore: [url=uucp://www.telmore.dk/personlig/presse/240502.html]link[/url]
CBB: [url=uucp://www.cbb.dk/cbb?cmd=goviewpressrelease&pressreleasepos=1]link[/url]
Kig på datoen.. Dog er CBBs helt gratis... Hos Telmore skal de avancerede funktioner tilkøbes...
Telmore: [url=uucp://www.telmore.dk/personlig/presse/240502.html]link[/url]
CBB: [url=uucp://www.cbb.dk/cbb?cmd=goviewpressrelease&pressreleasepos=1]link[/url]
Kig på datoen.. Dog er CBBs helt gratis... Hos Telmore skal de avancerede funktioner tilkøbes...
#37 hvad gør telmore anderledes end CBB? og hvordan kan du sammenligne dem med TDC mobil og sonofon?
CBB og Telmore: Storkunder som videresælger telefoni til slutkunderne.
TDC Mobil og Sonofon: Service providers som leverer selve ydelsen, mobilnetværket osv. og sælger denne ydelse til slutkunder samt andre selskaber.
Storkunderne er en fed forretning for TDC og Sonofon, da de på den måde tjener masser af penge på folk som af en eller anden grund ikke vil direkte vil være kunde hos dem.
Fordelen for et selskab som fx. Telmore er så, at de vælger at dække måske 80% af markedets behov, hvilket kræver 20% resourcer, hvor TDC og sonofon dækker 100% af markedets behov, og derfor har tilsvarende 100% resourcer (hvis i forstår hvad jeg mener) - de store bruger utroligt mange penge på ting som ikke har med produktet at gøre, markedsføring, kundeservice, telefontilskud, store flotte bygninger osv.
jeg arbejder selv på TDC mobil, som kunderådgiver (i den afdeling som blev omtalt af kontant i tirsdags, hvilket var rent opspind...) jeg ved at TDC Mobil betaler ca 200 kr pr. time til de bureau (Adecco) som jeg er ansat igennem. På en arbejdsdag (5 timer eller 1000 kr) får jeg tilføjet moduler (som sparer kunderne for penge) og konverteret abbonnementer (også en besparelse for kunderne)... så det er svært at måle de penge det koster at have kunderådgivere siddende op mod den gevinst man får, jeg tror den er minimal, vi snakker om salg af fx. 5 moduler til 15 kr/måned på en 5 timers aften - værdien skal så være at kunderne bliver hos os længere tid...
så de store vælger altså at poste store summer i usikre projekter, som fx. markedsføring til eksisterende kunder - med besparelser for kunden, i stedet for blot at sænke kundens minutpriser...
de små vælger derimod at satse på de kunder som selv er prisbevidste og selv kan finde ud af at holde styr på deres forbrug, og selv kan finde ud af at købe en mobiltelefon uden abbonnement. principielt kunne sådan et firma køres blot man har en webserver med lidt brugerinterface (og så self. noget account system) og så en aftale med fx. TDC. dette ville betyde minimale omkostninger, og dermed også minimale minutpriser, såfremt der kan opnås en fordelagtig aftale hos en service provider.
CBB og Telmore: Storkunder som videresælger telefoni til slutkunderne.
TDC Mobil og Sonofon: Service providers som leverer selve ydelsen, mobilnetværket osv. og sælger denne ydelse til slutkunder samt andre selskaber.
Storkunderne er en fed forretning for TDC og Sonofon, da de på den måde tjener masser af penge på folk som af en eller anden grund ikke vil direkte vil være kunde hos dem.
Fordelen for et selskab som fx. Telmore er så, at de vælger at dække måske 80% af markedets behov, hvilket kræver 20% resourcer, hvor TDC og sonofon dækker 100% af markedets behov, og derfor har tilsvarende 100% resourcer (hvis i forstår hvad jeg mener) - de store bruger utroligt mange penge på ting som ikke har med produktet at gøre, markedsføring, kundeservice, telefontilskud, store flotte bygninger osv.
jeg arbejder selv på TDC mobil, som kunderådgiver (i den afdeling som blev omtalt af kontant i tirsdags, hvilket var rent opspind...) jeg ved at TDC Mobil betaler ca 200 kr pr. time til de bureau (Adecco) som jeg er ansat igennem. På en arbejdsdag (5 timer eller 1000 kr) får jeg tilføjet moduler (som sparer kunderne for penge) og konverteret abbonnementer (også en besparelse for kunderne)... så det er svært at måle de penge det koster at have kunderådgivere siddende op mod den gevinst man får, jeg tror den er minimal, vi snakker om salg af fx. 5 moduler til 15 kr/måned på en 5 timers aften - værdien skal så være at kunderne bliver hos os længere tid...
så de store vælger altså at poste store summer i usikre projekter, som fx. markedsføring til eksisterende kunder - med besparelser for kunden, i stedet for blot at sænke kundens minutpriser...
de små vælger derimod at satse på de kunder som selv er prisbevidste og selv kan finde ud af at holde styr på deres forbrug, og selv kan finde ud af at købe en mobiltelefon uden abbonnement. principielt kunne sådan et firma køres blot man har en webserver med lidt brugerinterface (og så self. noget account system) og så en aftale med fx. TDC. dette ville betyde minimale omkostninger, og dermed også minimale minutpriser, såfremt der kan opnås en fordelagtig aftale hos en service provider.
CBB er noget fusk. De hævder at de har gratis abonnement, men hvis man ikke sætter penge ind på telefon (og der er et mindstebeløb man kan sætte ind), så lukker de bare uden varsel og kræver flere hundrede kr. for at lukke op!
I deres betingelser lover de at sende SMS'er først, men det gør de ikke altid.
Det prøvede jeg: Der var masser af penge på kontoen, jeg var en god kunde, men alligevel lukkede de.
I deres betingelser lover de at sende SMS'er først, men det gør de ikke altid.
Det prøvede jeg: Der var masser af penge på kontoen, jeg var en god kunde, men alligevel lukkede de.
hmmm, føler mig ikke snydt over at jeg har spilet 161 dkk på at blive pluskunde for ½ år siden :|
Mente ellers de ret kategorisk udtalte at de ville beholde konceptet.
Må vel skrive en lille notits til dem om at vi er nogle der gerne vil have lidt mønt tilbage så - sådan for god ordens skyld.
Mente ellers de ret kategorisk udtalte at de ville beholde konceptet.
Må vel skrive en lille notits til dem om at vi er nogle der gerne vil have lidt mønt tilbage så - sådan for god ordens skyld.
#43 hvis de penge du indbetalte den gang, har tjent sig ind i form af den lavere takst, har du vel ikke noget at brokke dig over, du har stadig fået det billigst muligt...
dem som ikke har betalt for at blive pluskunder, har jo samlet betalt en del mere end dig, hvis de har ringet lige så lang tid.
dem som ikke har betalt for at blive pluskunder, har jo samlet betalt en del mere end dig, hvis de har ringet lige så lang tid.
#44: Nu har det så netop kostet mig 161 dkk mere end det ellers ville have gjort fordi jeg blev pluskunde. Man kunne også godt sige at det har kostet mig flytningen - da jeg via telia fik 0.85 øre/min og 0 dkk abn.
Så jo jeg kan sagtens tillade mig at føle mig snydt - havde jeg talt så meget så jeg havde tjent pengene hjem igen kunne vi måske snakke om det.
Så jo jeg kan sagtens tillade mig at føle mig snydt - havde jeg talt så meget så jeg havde tjent pengene hjem igen kunne vi måske snakke om det.
#45:
Jeg har som ikke ondt af dig. En af grundene til man "skulle" flytte, var jo netop hvis man talte meget, og på sigt kunne spare en del.
Det er vel lidt det samme, som de folk der har givet 100,- for startsættet, hvor det senere har været forhandlet i Fakta til 49,-, man kan IKKE væbne sig mod fremtidige tilbud.
Jeg har som ikke ondt af dig. En af grundene til man "skulle" flytte, var jo netop hvis man talte meget, og på sigt kunne spare en del.
Det er vel lidt det samme, som de folk der har givet 100,- for startsættet, hvor det senere har været forhandlet i Fakta til 49,-, man kan IKKE væbne sig mod fremtidige tilbud.
#46: Nej det kan man ikke - men CBB burde så ikke have lovet at holde sig til konceptet, og modsat Telmore bibeholde det.
Hvis de så havde holdt konceptet 1 eller 2 år og derefter konstateret at det ikke var rentabelt nok er det ok, men ½ år på et koncept "man vil holde fast ved" er måske lige i underkanten.
Er sådan set ikke fordi jeg ikke kan overleve det med pengene, er mere princippet i det.
Hvis de så havde holdt konceptet 1 eller 2 år og derefter konstateret at det ikke var rentabelt nok er det ok, men ½ år på et koncept "man vil holde fast ved" er måske lige i underkanten.
Er sådan set ikke fordi jeg ikke kan overleve det med pengene, er mere princippet i det.
#47:
Jeg mistænker dig lidt for ikke at have læst "nyheden", for der står højt og larmende:
"Med den ny prissænkning bliver alle vores kunder helt automatisk CBB Mobil plus-kunder, når de tanker op for 199 kr."
Altså holder konceptet stadig, det er bare "gratis" at blive pluskunde, hvis man indsætter for minimum 199,-, som vel er fair nok, da dem der snakker meget, næppe indsætter for 99,- af gangen.
Så jeg forstår stadig ikke hvad dit problem er, der går jo ikke noget FRA dig.
Jeg mistænker dig lidt for ikke at have læst "nyheden", for der står højt og larmende:
"Med den ny prissænkning bliver alle vores kunder helt automatisk CBB Mobil plus-kunder, når de tanker op for 199 kr."
Altså holder konceptet stadig, det er bare "gratis" at blive pluskunde, hvis man indsætter for minimum 199,-, som vel er fair nok, da dem der snakker meget, næppe indsætter for 99,- af gangen.
Så jeg forstår stadig ikke hvad dit problem er, der går jo ikke noget FRA dig.
Vågn nu op, regnestykket er jo såre simpelt:
Før: Betaling for at blive pluskunde 199,- er tabt.
Nu: Indbetal 199,- taletid og du bliver pluskunde.
Så hvis man kigger på minutpriser og start betaling har det altså været dyrere for mig ikke at vente. Og når man påstod man ønskede at bibeholde konceptet (hvilket man jo ikke gør, da alle så mindst 1 gang indsætter 200 på deres konto).
Jeg taber vel ikke noget, men jeg kunne da have købt 1 dvd eller noget istedet for. Det er dog ikke engang pointen, pointen er stadig at et selskab lovede noget som de ikke holder og man kan derfor regne med at man ikke kan regne med dem.
Personligt synes jeg det er et dårligt princip at lyve til sine kunder. Havde de holdt hvad de havde lovet var pluskunde prisen max 67 øre nu, og det kostede stadigt et startgebyr at blive pluskunde.
Før: Betaling for at blive pluskunde 199,- er tabt.
Nu: Indbetal 199,- taletid og du bliver pluskunde.
Så hvis man kigger på minutpriser og start betaling har det altså været dyrere for mig ikke at vente. Og når man påstod man ønskede at bibeholde konceptet (hvilket man jo ikke gør, da alle så mindst 1 gang indsætter 200 på deres konto).
Jeg taber vel ikke noget, men jeg kunne da have købt 1 dvd eller noget istedet for. Det er dog ikke engang pointen, pointen er stadig at et selskab lovede noget som de ikke holder og man kan derfor regne med at man ikke kan regne med dem.
Personligt synes jeg det er et dårligt princip at lyve til sine kunder. Havde de holdt hvad de havde lovet var pluskunde prisen max 67 øre nu, og det kostede stadigt et startgebyr at blive pluskunde.
#49:
Oki du finder ÈT sted, hvor CBB lover at det fremover vil koste 199,- for at blive pluskunde, så tager jeg hatten af for dig, for det har de nemlig ALDRIG lovet.
Det de har sagt, er at de vil bibeholde pluskunde konceptet, som de også gør, oprettelses prisen er bare faldet bort, og det ser jeg stadig ikke som et problem for DIG, bortset fra du er så egoistisk, at:
"Andre skal ikke have noget gratis, når jeg har betalt for det"
I den tid du har været pluskunde, har du kunne ringe for 69 øre, hvor vi andre gav ca. 30% mere, at du så ikke har benyttet dig af chancen, er vel din egen fejl. Så burde du have regnet ud inden, om dit forbrug kunne "holde til" at give et engangsbeløb på 199,-.
Så vidt jeg forstår på det hele, har du brugt for 38,- på et halvt år, siden du mener du har mistet 161 kr(ialt 199,-), derfor mener jeg at du aldrig skulle have skiftet, når dit forbrug er nærmest ikke eksisterende. Måske mig der ikke er så god til at tyde dine tekster, men syntes du burde være glad for at dit selvskab tilbyder så god telefoni, så billigt.
Der går intet fra dig, og lad det være mit sidste ord i denne sag.
Oki du finder ÈT sted, hvor CBB lover at det fremover vil koste 199,- for at blive pluskunde, så tager jeg hatten af for dig, for det har de nemlig ALDRIG lovet.
Det de har sagt, er at de vil bibeholde pluskunde konceptet, som de også gør, oprettelses prisen er bare faldet bort, og det ser jeg stadig ikke som et problem for DIG, bortset fra du er så egoistisk, at:
"Andre skal ikke have noget gratis, når jeg har betalt for det"
I den tid du har været pluskunde, har du kunne ringe for 69 øre, hvor vi andre gav ca. 30% mere, at du så ikke har benyttet dig af chancen, er vel din egen fejl. Så burde du have regnet ud inden, om dit forbrug kunne "holde til" at give et engangsbeløb på 199,-.
Så vidt jeg forstår på det hele, har du brugt for 38,- på et halvt år, siden du mener du har mistet 161 kr(ialt 199,-), derfor mener jeg at du aldrig skulle have skiftet, når dit forbrug er nærmest ikke eksisterende. Måske mig der ikke er så god til at tyde dine tekster, men syntes du burde være glad for at dit selvskab tilbyder så god telefoni, så billigt.
Der går intet fra dig, og lad det være mit sidste ord i denne sag.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.