mboost-dp1

Bungie
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Ja deres kontrakt udløber vel snart :)
Er jo ikke rigtigt noget med at "forlade" Microsoft.
Microsoft lavede en kontrakt med Bungie dengang tilbage før Xbox og Halo kom. Er vel den kontrakt der udløber nu, og Bungie vil væk fra Microsoft og deres urimelig krav de sikkert har stillet til Bungie.
Man kan sige at Halo havde måske ikke blevet så stort hvis MS ikke havde været med ind over, men jeg var frisk på Halo inden Microsoft overhovedet tænkte på at lave kontrakt med Bungie.
Det stoppede lidt da MS gik ind over og sagde "Stop PC produktion, vi laver det til vores nye gaming konsol først".
Fik først Halo til PC lang tid senere på grund af Microsoft. Tak.
Tror dog stadig at Halo ville have haft succes uden Microsoft, måske ikke lige så stort.
Er personlig kun glad for at Bungie kommer ud af Microsofts klør, selvom det kommer til at koste dem fremtid indkomst fra Halo frantise osv.
Er jo ikke rigtigt noget med at "forlade" Microsoft.
Microsoft lavede en kontrakt med Bungie dengang tilbage før Xbox og Halo kom. Er vel den kontrakt der udløber nu, og Bungie vil væk fra Microsoft og deres urimelig krav de sikkert har stillet til Bungie.
Man kan sige at Halo havde måske ikke blevet så stort hvis MS ikke havde været med ind over, men jeg var frisk på Halo inden Microsoft overhovedet tænkte på at lave kontrakt med Bungie.
Det stoppede lidt da MS gik ind over og sagde "Stop PC produktion, vi laver det til vores nye gaming konsol først".
Fik først Halo til PC lang tid senere på grund af Microsoft. Tak.
Tror dog stadig at Halo ville have haft succes uden Microsoft, måske ikke lige så stort.
Er personlig kun glad for at Bungie kommer ud af Microsofts klør, selvom det kommer til at koste dem fremtid indkomst fra Halo frantise osv.
Lyder godt, mere kunsterisk frihed gør vel bare de tør eksperiementere?
Og de er jo tydeligt begavede når de har skabt Halo.
Og de er jo tydeligt begavede når de har skabt Halo.
#2 Ved ikke hvor begavede de er, det er da godt nok det mest syrede hop der er i det spil.
Man befinder sig på planeten jorden (hvis jeg har forstået det korrekt) men alligevel kan man hoppe som om man var på månen i langsomme og høje buer. :)
Eller også er de begavede, de har bare røget noget sjovt.
Man befinder sig på planeten jorden (hvis jeg har forstået det korrekt) men alligevel kan man hoppe som om man var på månen i langsomme og høje buer. :)
Eller også er de begavede, de har bare røget noget sjovt.
Kan da godt forstå, hvis Bungie frygter at MS bestiller et par Halo sequels og spinoffs eller femten, udelukkende fordi der er penge i det.
Så hellere komme videre med mere interessante projekter.
Så hellere komme videre med mere interessante projekter.
#4:
så du siger det ikke er realistisk?! *gasp* :P
1. det er et spil
2. den suit Master Chief har på kan vel hjælpe ham med styrke og noget anti grav...
---
mener ellers at MS er kommet med en udtalelse at det ikke er korrekt.
men ok det kunne være fedt med nogle spil der kom til PC samtidigt og måske til Mac (husker de første vids hvor det kørte på nye Mac maskiner, plus jeg mener at Bungie udviklede MacOS spil primært). Ikke at jeg selv har en mac, men lidt flere spil til dem, vil jeg da godt unde dem. :P
så du siger det ikke er realistisk?! *gasp* :P
1. det er et spil
2. den suit Master Chief har på kan vel hjælpe ham med styrke og noget anti grav...
---
mener ellers at MS er kommet med en udtalelse at det ikke er korrekt.
men ok det kunne være fedt med nogle spil der kom til PC samtidigt og måske til Mac (husker de første vids hvor det kørte på nye Mac maskiner, plus jeg mener at Bungie udviklede MacOS spil primært). Ikke at jeg selv har en mac, men lidt flere spil til dem, vil jeg da godt unde dem. :P
Det ville glæde mine gamle Bungie-følelser tilbage fra starten af halvfemserne hvis de fik ditchet Microsoft, og igen begyndte rent faktisk at lave nogle spil, istedet for kun Halo..
sjot MS ejer Halo ideen, for tilbage i 98/99 var Bungie godt igang med at udvikle Halo og kan da huske man allerede dengang så ingame film og andet med sindsyg grafik osv.. desvære forsikrede hele MS overtagelsen af Bungie projectet så meget som det gjorde!
Bungie lavede også et par gode andre spil Myth f.eks...
Bungie lavede også et par gode andre spil Myth f.eks...
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=...
^ Link til Microsofts tilbagevisning af rygterne. Det var dog igår, bare mig der er langt fremme i hoved.
^ Link til Microsofts tilbagevisning af rygterne. Det var dog igår, bare mig der er langt fremme i hoved.
tror ik på det , ms købte jo bungie i sin tid.....
fra wiki "on June 19, 2000, Microsoft announced that it had acquired Bungie Software and that Bungie would become a part of the Microsoft Game Division (subsequently renamed Microsoft Game Studios) under the name Bungie Studios. As a result, the Mac and PC versions were delayed, and the game was re-purposed for Microsoft's Xbox,"
fra wiki "on June 19, 2000, Microsoft announced that it had acquired Bungie Software and that Bungie would become a part of the Microsoft Game Division (subsequently renamed Microsoft Game Studios) under the name Bungie Studios. As a result, the Mac and PC versions were delayed, and the game was re-purposed for Microsoft's Xbox,"
Hvis der endelig er noget kød på denne historie, er det nok mere sandsynligt at Bungie-folkene kvitter deres job hos MS, og stifter et nyt studie. Tvivler på at MS har til sinds at lade den største sællert til Xbox'en liste ud af bagdøren.
Men lad os da endelig få nogle flere uafhængige udviklere, de studier der bliver opkøbt af større foretagender ender som regel (efter min opfattelse) med mest at producere 'ludervarer' (såsom halvdårlige licenstitler, sportsspil en masse, elendige sequels).
Og så skal udgiverne også tage at fatte, at det er direkte flabet over for kunderne at tvinge studierne til at udgive titlerne måneder for tidligt (blot for at nå f.eks. julehandelen), så der mangler content og quality control over hele linien. KotoR II var et godt eksempel på dette.
Men lad os da endelig få nogle flere uafhængige udviklere, de studier der bliver opkøbt af større foretagender ender som regel (efter min opfattelse) med mest at producere 'ludervarer' (såsom halvdårlige licenstitler, sportsspil en masse, elendige sequels).
Og så skal udgiverne også tage at fatte, at det er direkte flabet over for kunderne at tvinge studierne til at udgive titlerne måneder for tidligt (blot for at nå f.eks. julehandelen), så der mangler content og quality control over hele linien. KotoR II var et godt eksempel på dette.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.