mboost-dp1

BiBoB A/S
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
ikke alle der har det luxus problem :)
syntes det er godt de stopper for flere kunder indtil de har de første på plads
syntes det er godt de stopper for flere kunder indtil de har de første på plads
Super ide, det er godtnok træls for dem som endnu ikke er kunder og som gerne vil, men det er også virkelig vigtigt at de kunder de har fået er tilfredse. Synes ligesom #2 at det er fedt de tør. Har virkelig høje forventninger til dette mobilselskab --> klare linier er altid godt.
Hmm, vildt nok. De har nok ikke ligefrem taget skade af al den omtale der har været omkring dem, både positiv og negativ. Jeg har også været inde at kigge på deres priser, og det ser rigtig attraktivt ud. Jeg tror dog stadig jeg holder mig til Telmore, indtil BiBoB lige har fået mulighed for at bevise, at de rent faktisk kan levere varen! :)
Jeg hoppede også en overgang over til Unotel, dengang de var nystartede, men efterhånden blev deres prisskemaer avancerede og "tidspunkt på døgn"-afhængige. Vil først lige se, om det også skulle overgå BiBoB (selvom jeg dog ikke tror det).
Jeg hoppede også en overgang over til Unotel, dengang de var nystartede, men efterhånden blev deres prisskemaer avancerede og "tidspunkt på døgn"-afhængige. Vil først lige se, om det også skulle overgå BiBoB (selvom jeg dog ikke tror det).
tror jeg bliver hos telmore lidt endnu. De må da reagere og fjerne deres opkaldsafgift på et tidspunkt. :)
Samtidig kan jeg godt lide deres håndjern model!
Samtidig kan jeg godt lide deres håndjern model!
#4
Ja, jeg skiftede også over til Unotel på et tidspunkt, men så fjernede de pludselig fri sms samt lavede helt om på deres minutpriser, så gik jeg tilbage til Telmore.
Har stadig Telmore, men har bestilt et nyt nummer ved BiBoB, så må vi se hvilke af de 2 der bliver sagt op.
Kan ikke se noget med fri sms hos BiBoB :(
Har skrevet til dem og spurgt, men kan forstå på deres travlhed at der nok går et par dage endnu inden jeg får svar ;)
Ja, jeg skiftede også over til Unotel på et tidspunkt, men så fjernede de pludselig fri sms samt lavede helt om på deres minutpriser, så gik jeg tilbage til Telmore.
Har stadig Telmore, men har bestilt et nyt nummer ved BiBoB, så må vi se hvilke af de 2 der bliver sagt op.
Kan ikke se noget med fri sms hos BiBoB :(
Har skrevet til dem og spurgt, men kan forstå på deres travlhed at der nok går et par dage endnu inden jeg får svar ;)
Jeg bestilte også da det kom frem her på newz. Har lige i dag sendt min fuldmagt, så nu venter jeg bare på at de skriver hvornår jeg skifter. Havde også tanken om at skifte til et helt nyt selskab, men da det et Telmores gamle gutter tør jeg godt. De må da have styr på et eller andet.
Er jeg den eneste der overvejer hvorvidt det her er et mediestunt?
Tænk på hvordan det ser ud i nyhederne: "Vi er overbyrdede pga. (enorm?) kundetilstrømning!!!", rimeligt rart argument at have til investorerne...
Han har sikkert ret, men alligevel...
Tænk på hvordan det ser ud i nyhederne: "Vi er overbyrdede pga. (enorm?) kundetilstrømning!!!", rimeligt rart argument at have til investorerne...
Han har sikkert ret, men alligevel...
#1
Sådan ser jeg slet ikke på det. Prøv bare at se på alle de indlæg lige før mit; folk der ikke har fået deres sim-kort, login, bekræftigelses-email og lign.
De drukner i arbejde og har slet ikke styr på forretningen. At et firma er nød til at sige nej til kunder, kan ikke være en positiv ting. Med mindre man hedder Apple, M$ eller lign.
Godt initiativ.
Endelig én der tør :)
Sådan ser jeg slet ikke på det. Prøv bare at se på alle de indlæg lige før mit; folk der ikke har fået deres sim-kort, login, bekræftigelses-email og lign.
De drukner i arbejde og har slet ikke styr på forretningen. At et firma er nød til at sige nej til kunder, kan ikke være en positiv ting. Med mindre man hedder Apple, M$ eller lign.
#7 bestilte også i mandags lige omkring der hvor de startede, fik bekræftelse mail.
Du kan godt bestille et password til deres login side, men når du får det og prøver at logge ind, siger den bare "du kan ikke logge ind, dit simkort er ikke aktiveret endnu" etc... det kommer som en popup.
deres standard passwords er dog ikke noget at råbe hurra for, tager vel 10min at bruteforce...
Du kan godt bestille et password til deres login side, men når du får det og prøver at logge ind, siger den bare "du kan ikke logge ind, dit simkort er ikke aktiveret endnu" etc... det kommer som en popup.
deres standard passwords er dog ikke noget at råbe hurra for, tager vel 10min at bruteforce...
Har lige været inde på mobilpriser.dk.
Med mit forbrug er BiBoB det billigste for mig, men mon ikke CBB ændrer lidt på priserne nu... de vil jo gerne være de billigste.
Men jeg tror bestemt at BiBoB leverer varen. Jeg har fuld tiltro til det tekniske, spørgsmålet er bare om de så faktisk også er de billigste.
On-topic:
Super at de melder klart ud, og selvfølgeligt er det et mediestunt. Om det passer eller ej. Man må sige at de er smarte nok til at reklamere for sig selv. Alle ved jo hvem de er efterhånden, og det på ganske få måneder.
Stor respekt
Med mit forbrug er BiBoB det billigste for mig, men mon ikke CBB ændrer lidt på priserne nu... de vil jo gerne være de billigste.
Men jeg tror bestemt at BiBoB leverer varen. Jeg har fuld tiltro til det tekniske, spørgsmålet er bare om de så faktisk også er de billigste.
On-topic:
Super at de melder klart ud, og selvfølgeligt er det et mediestunt. Om det passer eller ej. Man må sige at de er smarte nok til at reklamere for sig selv. Alle ved jo hvem de er efterhånden, og det på ganske få måneder.
Stor respekt
#13
at de ikke er rustet til at tage så mange kunder er selvfølgelig aldrig godt... MEN, i det mindste indser de det og holder lidt igen... Believe me, mister, Telia, Debitel etc ville aldrig gøre sådan. Deres respons på lange ventetider er altid at der er en usædvanlig stor kundetilstrømning.
Et andet aspekt er firmaets sociale ansvarlighed over for sine medarbejdere. Det er en selvfølge at de ikke kan ansætte 100 medarbejdere for derefter at fyre de 50 når det første rush er ovre... På denne måde er der ingen der går ned over det.
at de ikke er rustet til at tage så mange kunder er selvfølgelig aldrig godt... MEN, i det mindste indser de det og holder lidt igen... Believe me, mister, Telia, Debitel etc ville aldrig gøre sådan. Deres respons på lange ventetider er altid at der er en usædvanlig stor kundetilstrømning.
Et andet aspekt er firmaets sociale ansvarlighed over for sine medarbejdere. Det er en selvfølge at de ikke kan ansætte 100 medarbejdere for derefter at fyre de 50 når det første rush er ovre... På denne måde er der ingen der går ned over det.
#12 Benjamin
Jeg tænkte nøjagtig det samme. Det er da et mediestunt. Hvis de kun havde fået 2000 nye kunder, kunne de så have fortalt "Hold da op hvor er vi populære, vi havde kun regnet med 1000!".
Jeg havde aldrig hørt om BiBoB før denne nyhed.
Jeg tænkte nøjagtig det samme. Det er da et mediestunt. Hvis de kun havde fået 2000 nye kunder, kunne de så have fortalt "Hold da op hvor er vi populære, vi havde kun regnet med 1000!".
Jeg havde aldrig hørt om BiBoB før denne nyhed.
Har heller ikke modtaget nogen bekræftelse pr. mail, hvilket jeg godt undrede mig over. Men da jeg kom hjem fra arbejde, var der dog dumpet et brev ind af døren, med en fuldmagt, som straks blev udfyldt til opsigelse straks hos telmore. Så går der vel ikke længe før man er bibob kunde.
Jeg bestilte to nye utroligt nemme numre fra dem uden at jeg fik en bekræftelse på mail. Ringede dog ind her midt på dagen og fik fin kundeservice af Katharina, men jeg ringede igen, fordi jeg åbenbart ikke havde læst den mail hun havde sendt ordenligt.
Hvorefter hun tog det til efterretning at jeg som kunde ikke kunne forstå hvad hun havde skrevet, og derfor overvejer at ændre det. Det er fin kundeservice, men det er noget de har lært, eller det bare var hende, det vides ikke.
At det så kokser i starten med den mail, det er en anden sag.
Hvorefter hun tog det til efterretning at jeg som kunde ikke kunne forstå hvad hun havde skrevet, og derfor overvejer at ændre det. Det er fin kundeservice, men det er noget de har lært, eller det bare var hende, det vides ikke.
At det så kokser i starten med den mail, det er en anden sag.
#13 Bibob havde en kundetilgang i mandags på 5000!! Det er mange - rigtig mange. Man kan da ikke konkludere, at de har kludder i det hele, fordi folk ikke har modtaget simkort osv. De har bestilt mandag, og vi skriver altså kun onsdag i dag. Det er da vist at strække den lidt vidt.
Grunden til man ikke får login, er fordi man ikke kan login på siden før man har fået sit simkort.
Man får en mail efter bestilling, men det er ikke den endelige bekræftelse. Den får man først senere.
Ja, og hvis folk forventer at få deres simkort 48 timer efter bestilling hos et nystartet selskab, så er man vist lidt blåøjet. Minder mig forresten om, at jeg var 2 måneder om at få mit simkort hos Telia, selvom jeg rykkede for det adskillige gange. ;)
#17 Hvis du aldrig har hørt om Bibob før denne nyhed, så tjekker du ikke nyhederne bare sådan regelmæssigt. Mere behøver jeg da vist ikke at sige. Jeg har set de første 25 nyheder om Bibob!
Grunden til man ikke får login, er fordi man ikke kan login på siden før man har fået sit simkort.
Man får en mail efter bestilling, men det er ikke den endelige bekræftelse. Den får man først senere.
Ja, og hvis folk forventer at få deres simkort 48 timer efter bestilling hos et nystartet selskab, så er man vist lidt blåøjet. Minder mig forresten om, at jeg var 2 måneder om at få mit simkort hos Telia, selvom jeg rykkede for det adskillige gange. ;)
#17 Hvis du aldrig har hørt om Bibob før denne nyhed, så tjekker du ikke nyhederne bare sådan regelmæssigt. Mere behøver jeg da vist ikke at sige. Jeg har set de første 25 nyheder om Bibob!
Er jeg den eneste der syntes det er maerkeligt at man skal forudbetale sit forbrug (som andre tjenester), men man kan stadig godt ringe ud nar man har 0 kr og derved gaa i minus, hvorefter der kommer et gebyr paa. Det virker som om det her er et sted hvor der skal tjenes penge, men grunden til at jeg bruger saadan en tjeneste her er fordi at hvis jeg mister min mobil, saa kan en tilfaeldig person ikke bruge mere end jeg har indbetalt.
De skriver da godt nok:
"Overskrider kunden den indbetalte taletid giver BiBoB kunden en kredit på op til 14 dage eller cirka 250 kr. BiBoB tilstræber at lukke kontoen ved minus 250 kr. Ved overskridelse af disse grænser er BiBoB berettiget men ikke forpligtiget til at afbryde mobiltjenesten."
Dvs. de vil proeve at lukke kontoen ved minus 250, men er ikke forpligtiget til det.
Men saa kan man selvfoelgelig bare betale 25 kr per maaned for at sikre at der bliver lukket ved 0 kroner, men saa forsvandt besparelsen.
Er jeg forkert paa den eller er det saadan her det fungere ?
De skriver da godt nok:
"Overskrider kunden den indbetalte taletid giver BiBoB kunden en kredit på op til 14 dage eller cirka 250 kr. BiBoB tilstræber at lukke kontoen ved minus 250 kr. Ved overskridelse af disse grænser er BiBoB berettiget men ikke forpligtiget til at afbryde mobiltjenesten."
Dvs. de vil proeve at lukke kontoen ved minus 250, men er ikke forpligtiget til det.
Men saa kan man selvfoelgelig bare betale 25 kr per maaned for at sikre at der bliver lukket ved 0 kroner, men saa forsvandt besparelsen.
Er jeg forkert paa den eller er det saadan her det fungere ?
#21
Det er meget normalt for denne slags virksomheder at tilbyde denne "service".
De giver dig mulighed for at afslutte opkald m.m., for derefter at kunne påfylde penge på din konto igen, men hvis du udnytter det groft ved så meget som 250 kr... så er det vist din egen skyld :)
Telmore gør det samme, bortset fra at Telmore "lukkede" min konto allerede efter ca. 80 kr. på det tidspunkt..
Jeg var udenlands og uden internet forbindelse.. så kunne ikke fylde på.
De lukkede for opkald fra mobilen, men jeg kunne stadig modtage opkald og sms'er.
Men i det at jeg kom hjem og betalte gebyr og det hele, var mobilen låst op igen for at ringe ud. Jeg formoder at bibob gør det på samme måde, dog ved 250 kr.
Det er meget normalt for denne slags virksomheder at tilbyde denne "service".
De giver dig mulighed for at afslutte opkald m.m., for derefter at kunne påfylde penge på din konto igen, men hvis du udnytter det groft ved så meget som 250 kr... så er det vist din egen skyld :)
Telmore gør det samme, bortset fra at Telmore "lukkede" min konto allerede efter ca. 80 kr. på det tidspunkt..
Jeg var udenlands og uden internet forbindelse.. så kunne ikke fylde på.
De lukkede for opkald fra mobilen, men jeg kunne stadig modtage opkald og sms'er.
Men i det at jeg kom hjem og betalte gebyr og det hele, var mobilen låst op igen for at ringe ud. Jeg formoder at bibob gør det på samme måde, dog ved 250 kr.
#15
Hvor kan man se det på mobilpriser.dk - for synes ikke lige jeg kan finde den funktion?
#21
Det er også sådan jeg ser det. Bibob skal tjene deres penge på, at ens konto kan gå i minus. Men det kan jo være, at de sende en sms til kunderne når deres konto er under fx. 25kr. Hvis de ikke sender sådan en sms, er det svært at vide, hvornår man er i minus.
Hvor kan man se det på mobilpriser.dk - for synes ikke lige jeg kan finde den funktion?
#21
Det er også sådan jeg ser det. Bibob skal tjene deres penge på, at ens konto kan gå i minus. Men det kan jo være, at de sende en sms til kunderne når deres konto er under fx. 25kr. Hvis de ikke sender sådan en sms, er det svært at vide, hvornår man er i minus.
Har hellere ikke modtaget en bekræftelse pr mail endnu. Har skrevet til dem om det men fik et standard svar at de venter tilbage men okay de har meget at se til.
Har dog modtaget et brev med NP, hvor den bare skal sendes retur.
Har dog modtaget et brev med NP, hvor den bare skal sendes retur.
Hmm flere andre store danske firmaer der udbyder tilgang til enten telefonnettet eller datanettet burde lære noget af det her. Det er skisme tit når man ringer til TDC at man kan mærke at de nok lige har lidt for mange kunder at se til i forhold til hvor mange supportere de har. Det samme hos Cybercity.
En eller anden admin slet lige det sidste indlæg.. Jeg ved ikke lige hvorfor den skrev det to gange :P
#21
De har "saldokontrol" - dvs. du kan selv vælge om den må gå i minus. Se screenshot:
http://peecee.dk/?id=73384
De har "saldokontrol" - dvs. du kan selv vælge om den må gå i minus. Se screenshot:
http://peecee.dk/?id=73384
Jeg er sgu tilfreds, vi fik en række numre i 42 42 42 xx rækken, kun med lige numre :) Men for den da det gik stærkt, hver gang man opdaterede røg der 10 stk hehe.
Tillykke BiBoB!
Tillykke BiBoB!
Det er faktisk lidt sjovt/underligt at der kommer SÅ mange nye kunder, specielt i betragtning af at de faktisk slet ikke er ret billige!
Jeg har lavet en lille (og indrømmet, lidt forsimplet beregning) som kan ses på http://mha.dk/stuff/mobilpriser_okt2007.gif - Den viser Bibob, Telmore (Lang Tale), Sonofon Selvhenter og TDC Simply.
Jeg har ikke taget højde for SMS'er, idet at skulle man sende mange af dem vil de fleste nok alligevel tilvælge "ubegrænset" for en merpris. Ydermere tager beregningen ikke højde om der sekundafregnes/minutafregnes, hvilket klart en fejl - men statistisk set vil det jo normalisere sig ud ved 30 sek. - og dermed reelt ikke ha' SÅ stor betydning (med mindre man laver virkelig mange opkald).
Jeg har lavet en lille (og indrømmet, lidt forsimplet beregning) som kan ses på http://mha.dk/stuff/mobilpriser_okt2007.gif - Den viser Bibob, Telmore (Lang Tale), Sonofon Selvhenter og TDC Simply.
Jeg har ikke taget højde for SMS'er, idet at skulle man sende mange af dem vil de fleste nok alligevel tilvælge "ubegrænset" for en merpris. Ydermere tager beregningen ikke højde om der sekundafregnes/minutafregnes, hvilket klart en fejl - men statistisk set vil det jo normalisere sig ud ved 30 sek. - og dermed reelt ikke ha' SÅ stor betydning (med mindre man laver virkelig mange opkald).
#30
Nu gælder det jo ikke ligefrem kun om at spare et par øre i minuttet, men i det store hele... INGEN opkaldsafgift, den har du vel heller ikke med på siden??
Plus de har halv pris på GRPS trafik i forhold til andre osv.
Så det gælder om at få gang i en priskrig, og det gør man ved at støtte dem, så de andre selskaber får et spark bagi.
Nu gælder det jo ikke ligefrem kun om at spare et par øre i minuttet, men i det store hele... INGEN opkaldsafgift, den har du vel heller ikke med på siden??
Plus de har halv pris på GRPS trafik i forhold til andre osv.
Så det gælder om at få gang i en priskrig, og det gør man ved at støtte dem, så de andre selskaber får et spark bagi.
#31
Opkaldsafgift er med. Hvis man laver et diagram over dataene, kan man se at skæringspunktet er ved 2,5 minut, MEN der er ikke taget højde for sekund/minut taksering, hvilket for mig er et væsentlig aspekt. SMS er desuden billigere hos Bibob.
Er enig med #32 i at opkaldafgiften kan være en væsentlig del af regningen. Når kunder tog deres regning med i butikken, var der ofte 20-30 kroner om måneden til forgæves opkald...
Grunden til at jeg valgte Bibob, er på grund af konceptet. Totalt gennemskuelighed er hvad telemarkedet skriger efter. De andre har gjort det nemt at komme ind på markedet ved at udnytte dette hul.
Opkaldsafgift er med. Hvis man laver et diagram over dataene, kan man se at skæringspunktet er ved 2,5 minut, MEN der er ikke taget højde for sekund/minut taksering, hvilket for mig er et væsentlig aspekt. SMS er desuden billigere hos Bibob.
Er enig med #32 i at opkaldafgiften kan være en væsentlig del af regningen. Når kunder tog deres regning med i butikken, var der ofte 20-30 kroner om måneden til forgæves opkald...
Grunden til at jeg valgte Bibob, er på grund af konceptet. Totalt gennemskuelighed er hvad telemarkedet skriger efter. De andre har gjort det nemt at komme ind på markedet ved at udnytte dette hul.
#27
Ja det er rigtigt nok, at de har saldokontrol, men det kan du jo sammenligne med en abonnements afgift på 25kr pr mdr.
#30 #31 #32 #33
Hvorfor tjekker i ikke bare http://www.telepristjek.dk/ - der har i jo alle abonnementerne i danmark og der kan i skrive jeres rigtige forbrug ind og derved se om Bibob er det billigste abonnement for jer.
Der er taget højde for alle de ting i efter spørger.
#32
Synes da netop man har mange flere opkald, hvor man ikke får kontakt end man lige regner med. Synes da selv jeg har et normal mobilforbrug og ved ca. 25-30% af mine opkald får jeg ikke kontakt.
Ja det er rigtigt nok, at de har saldokontrol, men det kan du jo sammenligne med en abonnements afgift på 25kr pr mdr.
#30 #31 #32 #33
Hvorfor tjekker i ikke bare http://www.telepristjek.dk/ - der har i jo alle abonnementerne i danmark og der kan i skrive jeres rigtige forbrug ind og derved se om Bibob er det billigste abonnement for jer.
Der er taget højde for alle de ting i efter spørger.
#32
Synes da netop man har mange flere opkald, hvor man ikke får kontakt end man lige regner med. Synes da selv jeg har et normal mobilforbrug og ved ca. 25-30% af mine opkald får jeg ikke kontakt.
#30
Jeg har pt. Telmore kort tale, fordi jeg kun laver korte opkald. <5 min. Ofte er det kun noget i stil med "hey, du er på vej ik? Fair nok, vi ses derovre om 5 min. Jeg kommer kørende langs vejen, så vink mig lige ind til siden når du ser mig."
det koster 35øre i afgift samt 70øre i minuttet. Hvis mit opkald varer 2 minutter, så er opkaldsafgiften 20% af beløbet der skal betales. Det er altså en pæn sjat.
Jeg klappede ivrigt i mine hænde da BiBoB kom på banen, og jeg har allerede meldt mig til at få flyttet mit nummer.
Jeg har pt. Telmore kort tale, fordi jeg kun laver korte opkald. <5 min. Ofte er det kun noget i stil med "hey, du er på vej ik? Fair nok, vi ses derovre om 5 min. Jeg kommer kørende langs vejen, så vink mig lige ind til siden når du ser mig."
det koster 35øre i afgift samt 70øre i minuttet. Hvis mit opkald varer 2 minutter, så er opkaldsafgiften 20% af beløbet der skal betales. Det er altså en pæn sjat.
Jeg klappede ivrigt i mine hænde da BiBoB kom på banen, og jeg har allerede meldt mig til at få flyttet mit nummer.
Tror jeg bliver hos CBB lidt endnu, de må fjerne deres opkaldsafgift snart forhåbelig, ellers overvejer jeg skifte
men som #21 så det der med minus, det fandme for nedern! Hos CBB når jeg går i nul, ja så er jeg i nul og skal tanke op eller få den til autotanke, da åndssvagt at man skal til betale når man er i minus, burde sgu bare stoppe på 0.
men som #21 så det der med minus, det fandme for nedern! Hos CBB når jeg går i nul, ja så er jeg i nul og skal tanke op eller få den til autotanke, da åndssvagt at man skal til betale når man er i minus, burde sgu bare stoppe på 0.
Ja.. det er godt at et firma kan se de ikke kan klare deres store succes og holder igen til de kan klare den store tilgang...
Men det er ikke første gang at Frank Rasmussen laver det nummer...
Han gjorde det også i de gamle Image.dk dage... Der var der også en periode hvor det var muligt at blive kunde hos Image.dk
/Dan
Men det er ikke første gang at Frank Rasmussen laver det nummer...
Han gjorde det også i de gamle Image.dk dage... Der var der også en periode hvor det var muligt at blive kunde hos Image.dk
/Dan
#0
Altså 14.000 dagligt mandag tirsdag og onsdag = 42000 kunder allerede. Hvis det fortsætter sådan lidt endnu så bliver de et af danmarks største mobilselskaber inden længe! Imponerende.
Stifteren af BiBoB, Frank Rasmussen, udtaler at de kan håndtere 2.000 tilmeldinger dagligt, men siden starten i mandags, har man håndteret noget nær det syv-dobbelte.
Altså 14.000 dagligt mandag tirsdag og onsdag = 42000 kunder allerede. Hvis det fortsætter sådan lidt endnu så bliver de et af danmarks største mobilselskaber inden længe! Imponerende.
Til jer, der overvejer at skifte kan jo lige kigge lidt nærmere på http://happiimobil.dk/ det starter d. 1 november og skulle være endnu billigere.
Der var jeg alligevel lidt for hurtig selv - beklager.
Der er abonnement udgifter på 99kr pr mdr ellers bliver der afregnet pr minut = bibob stadig billigere med alm forbrug.
Der er abonnement udgifter på 99kr pr mdr ellers bliver der afregnet pr minut = bibob stadig billigere med alm forbrug.
Jeg er tilmeldt men har heller ikke fået tilsendt sim-kort endnu.. Jeg har fået faktura.. Jeg har ikke læst ordentligt efter har derfor betalt 299 kr. for et "godt nummer" !!
#43-44 Jeg valgte et 'normalt' nummer, og brugte 2-3 minutter på at søge lidt efter det. Jeg fandt frem til et som i mine øjne var et guld nummer, uden at betale de ekstra kroner. 299,- for 2-3 minutters 'arbejde' er en fin besparelse. :)
OT så har jeg fået ordrebekræftigelse, men intet sim-kort. Tror vistnok at jeg bestilte mandag eller tirsdag aften, så regner godt med at det kan tage lidt tid med dét boom de har oplevet.
OT så har jeg fået ordrebekræftigelse, men intet sim-kort. Tror vistnok at jeg bestilte mandag eller tirsdag aften, så regner godt med at det kan tage lidt tid med dét boom de har oplevet.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.