mboost-dp1

BiBoB A/S
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Om man kan lide bibob eller ej er ligemeget, så længe der hele iden kommer nye tiltag fra nye selskaber kommer det alle til gode :)
og bare et plus for os som er kunder
og bare et plus for os som er kunder
Jeg er nok en af dem de mener der blev klemt lidt i den overvældende succes. På trods af jeg må have været en af de første der tilmeldte sig kun få minutter efter åbningen, har jeg modtaget fuldmagt-brevet senere end kunder der først tilmeldte sig flere dage efter. Jeg blev da også nødt til at ringe ind til supporten for at høre om jeg overhoved var registreret. Hjemmesiden skrev godt nok at alt var i orden, men har efterfølgende intet hørt, hverken på mail eller SMS.
Dette er dog overhoved ikke noget jeg bitcher over taget situationen i betragtning, andet end jeg gerne ville sikre mig jeg var blevet registreret, men at de vælger at gøre prisoplevelsen endnu bedre kan man jo ikke klage over.
Dette er dog overhoved ikke noget jeg bitcher over taget situationen i betragtning, andet end jeg gerne ville sikre mig jeg var blevet registreret, men at de vælger at gøre prisoplevelsen endnu bedre kan man jo ikke klage over.
#1 Det er et lidt naivt synspunkt. Hvis det går med Bibob som med telmore, så er det jo bare endnu et forsøg på at starte et selskab der har så lave priser at de ikke kan holde det kørerende i længere tid end at de får samlet en helvedes masse kunder, for derefter at sælge hele biksen til et andet selskab, der lider mere skade af bibos eksistens end Bibob selv gør. Engang kaldte man det for bondefangeri, men der stjal man pengene fra brugerne, idag sælger man brugerne og stjæler pengene fra de store selskaber(der så må hæve priserne og derved ser ud til at være de onde).
Hvis selskabet viser sig at overleve, og ikke bare er et forsøg på at stjæle lidt af telefonmarkedets overskud, så kan man sige at det gavner alle.
Hvis selskabet viser sig at overleve, og ikke bare er et forsøg på at stjæle lidt af telefonmarkedets overskud, så kan man sige at det gavner alle.
#5 troede også det var kaldet konkurrence, om firmaet holder for evigt er der ingen der kan sige, men om ikke andet har den fjernet opkaldsafgifterne for en stund.
så fordi at operatør 1 siger at det ikke kan løbe rundt når man tager under xxx så er det sandheden, eller er det fordi han vil tjene kassen?
i de fleste tilfælde kan det gøres billigere, der er altid en smertegrænse på produkter.
hvis der ikke var nye firmaer betalte man nok en del mere for TDC bredbånd for langt lavere hastigheder.
nye firmaer opstår og dør, man må bare evaluere hvad man har tiltro til, skiftede pga et kanon guldnummer ved bibob
så fordi at operatør 1 siger at det ikke kan løbe rundt når man tager under xxx så er det sandheden, eller er det fordi han vil tjene kassen?
i de fleste tilfælde kan det gøres billigere, der er altid en smertegrænse på produkter.
hvis der ikke var nye firmaer betalte man nok en del mere for TDC bredbånd for langt lavere hastigheder.
nye firmaer opstår og dør, man må bare evaluere hvad man har tiltro til, skiftede pga et kanon guldnummer ved bibob
#4
Tilmeldte mig også tidligt på åbningsdagen, og har da fået bekræftet at jeg fik nummeret osv, men har intet simkort modtaget endnu, så ikke så meget at bruge det til.
Hvilket får mig til at tænke på hvor mange der rent faktisk har modtaget et simkort på nuværende tidspunkt?
Tilmeldte mig også tidligt på åbningsdagen, og har da fået bekræftet at jeg fik nummeret osv, men har intet simkort modtaget endnu, så ikke så meget at bruge det til.
Hvilket får mig til at tænke på hvor mange der rent faktisk har modtaget et simkort på nuværende tidspunkt?
#4 tror du skal hive fat i kundeserivce, de havde problemer med folk der blev tilmeldt dag et (den dag jeg meldte mig til) mener det var i lørdags de kørte dem allesammen ind igen i systemet, fik mit kort i mandags. og kender 2 andre, de har også fået deres, men deres kunderservice er hurtig hvis du ringer ind
#5 Hvis de ikke kan holde de virksomheden kørende så går de vel bare konkurs? Der er vel ikke nogen der tvinger de "store" selskaber til at købe dem? Det har jo før været debat om at prisen for datatrafik (sms, mms mm) var ALT for høj i forhold til de udgifter udbyderne havde. Så jeg ser de nye billige selskaber som et tegn på festen er forbi for de ublu datapriser.
Jeg købte to nye numre, med et kvarters mellemrum på første dagen.
De kom ca. med en uges mellemrum.
Så det Har intet med dit navn eller bestillingstidspunkt at gøre. Jeg tror de har en IT pukkel de skal ud over. Og så er de up to speed. Ved ikke hvilken simkort producent de brugere, men det er sikkert den samme som CBB og Telmore, og så kunne jeg forstille mig der kunne være kapaciteten til det.
Men send dem en venlig mail, så får du venlig betjening. Og hvis du ikke får et svar du kan bruge til noget. Så skriver du bare venligt igen. Det er jo forskellige der kommer med svar, så på et tidspunkt må der være en kompetent medarbejder :D
De kom ca. med en uges mellemrum.
Så det Har intet med dit navn eller bestillingstidspunkt at gøre. Jeg tror de har en IT pukkel de skal ud over. Og så er de up to speed. Ved ikke hvilken simkort producent de brugere, men det er sikkert den samme som CBB og Telmore, og så kunne jeg forstille mig der kunne være kapaciteten til det.
Men send dem en venlig mail, så får du venlig betjening. Og hvis du ikke får et svar du kan bruge til noget. Så skriver du bare venligt igen. Det er jo forskellige der kommer med svar, så på et tidspunkt må der være en kompetent medarbejder :D
#12
Helt enig. Man kommer længst med venlighed. Har selv siddet på kundeservice på en de største teleselskaber herhjemme og der er ikke noget værre end kunder som er godt knotne over at have fået en rådden behandling. Kunden har altid ret (inden for rimelighedens og fornuftens grænser) og skal hjælpes så hurtigt og kompetent som overhovedet muligt...
Helt enig. Man kommer længst med venlighed. Har selv siddet på kundeservice på en de største teleselskaber herhjemme og der er ikke noget værre end kunder som er godt knotne over at have fået en rådden behandling. Kunden har altid ret (inden for rimelighedens og fornuftens grænser) og skal hjælpes så hurtigt og kompetent som overhovedet muligt...
5>
Du aner da vist ikke hvad du snakker om.. Telmore gav overskud! hvordan fanden kan du på nogen måde mene at det er negativt at vi har fået bob ?... på en eller anden måde skla du nok få glæde af priserne bliver presset!...
Du aner da vist ikke hvad du snakker om.. Telmore gav overskud! hvordan fanden kan du på nogen måde mene at det er negativt at vi har fået bob ?... på en eller anden måde skla du nok få glæde af priserne bliver presset!...
#5 som #14 naevner... saa ved du vidst ikke hva du snakker om telmore klarer sig vidst fint og den eneste grund til at de blev opkoebt af TDC var pga at de fik saa mange kunder... nu kan jeg ikke rigtig huske hvor mange kunder de fik, men mener det var omkring 250.000 eller 300.000 og foerst da koebte TDC dem da det jo Aabenlyst er en god forretning!
http://da.wikipedia.org/wiki/Telmore
http://da.wikipedia.org/wiki/Telmore
Jeg har kørt med BiBoB hele ugen, og det virker simpelthen godt!
Der er dækning alle steder, og ingen fejl/nedetider osv.
Elsker at når man lige har lavet et opkald, så vises antal sekunder, og så tænker man.. aha det kostede lige 53 øre det opkald (på 53 sek) :)
Det her er sgu fedt BiBoB! Nu er jeg vist oppe på at have skaffet jer mindst 20 kunder.
Der er dækning alle steder, og ingen fejl/nedetider osv.
Elsker at når man lige har lavet et opkald, så vises antal sekunder, og så tænker man.. aha det kostede lige 53 øre det opkald (på 53 sek) :)
Det her er sgu fedt BiBoB! Nu er jeg vist oppe på at have skaffet jer mindst 20 kunder.
#15 mfl.
Naturligvis er det et forsøg på at dumpe priser og få skabt et stort kundekartotek som derefter kan sælges.
Men hvorfor folk ser dette som en skidt ting for os (forbrugerne) kan jeg ikke forstå. Det påvirker måske nok de store firmaers bundlinje i sidste ende, men da Telmore lavede nummeret skaffede det os da permanent væsentligt lavere priser. Hvis det kan ske igen ser jeg ingen grund til at græde.
Naturligvis er det et forsøg på at dumpe priser og få skabt et stort kundekartotek som derefter kan sælges.
Men hvorfor folk ser dette som en skidt ting for os (forbrugerne) kan jeg ikke forstå. Det påvirker måske nok de store firmaers bundlinje i sidste ende, men da Telmore lavede nummeret skaffede det os da permanent væsentligt lavere priser. Hvis det kan ske igen ser jeg ingen grund til at græde.
Jeg er også skiftet fra Telmore til Bibob. Har altid været super tilfreds med Telmore, men når prisen bliver halveret, så synes jeg det er ved at være tide at skifte.
Jeg har oplevet en stort set smertefri overgang, der kommer til at gå under 2 uger fra jeg bestilte flytning af mit nr. til at jeg kommer på deres net.
Dette kan man jo så også takke Telmore for. Hvis de sænkede priserne til noget lignende, så kunne jeg da helt sikkert godt finde på at smutte tilbage.
Nu må vi se, bare godt med noget konkurrence!
Jeg har oplevet en stort set smertefri overgang, der kommer til at gå under 2 uger fra jeg bestilte flytning af mit nr. til at jeg kommer på deres net.
Dette kan man jo så også takke Telmore for. Hvis de sænkede priserne til noget lignende, så kunne jeg da helt sikkert godt finde på at smutte tilbage.
Nu må vi se, bare godt med noget konkurrence!
Ved ikke om det er mig der er dum, men så vidt jeg kan se på min Tele2 Tank op har det stort set kostet det samme som Bibob i et år eller mere... bortset fra SMS (som koster 25 øre eller lign - og som jeg ikke bruger)
Undrer mig at der ikke er andre der har fanget den ;)
Undrer mig at der ikke er andre der har fanget den ;)
Faktisk, så tror jeg næsten stadig Tele2 (Tank op) er billigere. Du får 200 kr taletid for 50 kr. Der vil gå lang tid før Bibob har hentet den pris sådan som jeg ser det. Bortset fra SMS.
http:// www.editorial.tele2.dk/?page=privat_mobil_tele2mobiltankop&t2page=privat_mobil_tele2mobiltankop
http:// www.editorial.tele2.dk/?page=privat_mobil_tele2mobiltankop&t2page=privat_mobil_tele2mobiltankop
#5 << Du taler vist, som du har forstand til (well, don't we all?:).
Telmore gik det altid rigtig godt for, hvorfor Frank Rasmussen fik et tilbud, der var svært at afslå. Og således blev han købt ud og erstattet af den nuværende direktør for Telmore, Allan Christiansen. TDC havde aldrig købt Telmore, hvis de ikke lignede en fremragende forretning.
Heldigvis for kunderne besluttede TDC at beholde det forretningskoncept, som har gjort Telmore så stærkt i forhold til selskabets konkurrenter; fairness og gennemsigtighed.
Hvis endelig de store selskaber var så trængte af de mindres minutpriser, kunne de bare lade være at sælge dem netværkstid så billigt.
Nå, det skriver #14 og #16 også... :)
#13 << Heh, kunden har meget sjældent ret - men det skal kunden blot forklares så professionelt og forstående som muligt :)
#17 << Frank Rasmussen er ekspert i at starte firmaer op og få dem til at spille. At køre dem, når først de er på toppen, er ikke så sjovt - så ja, ethvert selskab startet af Frank Rasmussen vil blive solgt, når det kører på skinner. Motivet tager du dog fejl om. Motivet er sjov og penge ;)
Telmore gik det altid rigtig godt for, hvorfor Frank Rasmussen fik et tilbud, der var svært at afslå. Og således blev han købt ud og erstattet af den nuværende direktør for Telmore, Allan Christiansen. TDC havde aldrig købt Telmore, hvis de ikke lignede en fremragende forretning.
Heldigvis for kunderne besluttede TDC at beholde det forretningskoncept, som har gjort Telmore så stærkt i forhold til selskabets konkurrenter; fairness og gennemsigtighed.
Hvis endelig de store selskaber var så trængte af de mindres minutpriser, kunne de bare lade være at sælge dem netværkstid så billigt.
Nå, det skriver #14 og #16 også... :)
#13 << Heh, kunden har meget sjældent ret - men det skal kunden blot forklares så professionelt og forstående som muligt :)
#17 << Frank Rasmussen er ekspert i at starte firmaer op og få dem til at spille. At køre dem, når først de er på toppen, er ikke så sjovt - så ja, ethvert selskab startet af Frank Rasmussen vil blive solgt, når det kører på skinner. Motivet tager du dog fejl om. Motivet er sjov og penge ;)
#22: Forstår ikke lige hvor du får dine priser fra..
Det jeg kan se på Tele2's hjemmeside er:
68 øre i minuttet(afregnet pr. sekund) + 25 øre i opkaldsafgift
19 øre pr sms
10kr pr. MB
2,50kr pr MMS
Det er da langt fra billigere end BiBoB?:
60 øre i minuttet - ingen opkaldsafgift
5(15) øre pr SMS
3,75 kr. pr. MB
1,50 kr. pr. MMS
Og hos BiBoB får du 250 kr. taletid for 139 kroner.. 111 kr. taletid gratis, og 150 kr. taletid hos Tele2, ikke meget forskel når man tænker på BiBoB er billigst på alt andet..
Det jeg kan se på Tele2's hjemmeside er:
68 øre i minuttet(afregnet pr. sekund) + 25 øre i opkaldsafgift
19 øre pr sms
10kr pr. MB
2,50kr pr MMS
Det er da langt fra billigere end BiBoB?:
60 øre i minuttet - ingen opkaldsafgift
5(15) øre pr SMS
3,75 kr. pr. MB
1,50 kr. pr. MMS
Og hos BiBoB får du 250 kr. taletid for 139 kroner.. 111 kr. taletid gratis, og 150 kr. taletid hos Tele2, ikke meget forskel når man tænker på BiBoB er billigst på alt andet..
#17 selvfølgelig er det det. Frank er opstarter. Han kan ikke blive i firmaet i 100 år, - og det behøver han heller ikke.
Det er ikke det samme som at det er bondefangeri!
Mobilbranchen er ved at være velkonsolideret. 3 taber ubegribelige mængder penge, - men det er ikke Franks skyld!
Det er klart at når BiBoB presser priserne bliver der færre penge til "de store". Og ja, - hvis han igen trækker nogle hundrede milloner (eller hvor meget det er) ud af "telemarkedet" gør han det mindre lønsomt. Og i en snæver forstand er der kun kunderne til at betale.
MEN det er alt for sort/hvid. Nej det der skete med TDC var bondefangeri! Men det her er "den usynlige hånd" (markedskrafterne) der virker. Og det er kun godt og sundt!
Om ikke alt for lang tid tror jeg på at vi har ubegrænset internet på mobilerne og til en fast pris som er meget betalelig. Og så vil det være naturligt at bruge IP telefoni, - med mindre (hvad jeg også tror) at priserne på almindelig mobiltelefoni er kommet så langt ned at folk ikke gider skifte.
Det er ikke det samme som at det er bondefangeri!
Mobilbranchen er ved at være velkonsolideret. 3 taber ubegribelige mængder penge, - men det er ikke Franks skyld!
Det er klart at når BiBoB presser priserne bliver der færre penge til "de store". Og ja, - hvis han igen trækker nogle hundrede milloner (eller hvor meget det er) ud af "telemarkedet" gør han det mindre lønsomt. Og i en snæver forstand er der kun kunderne til at betale.
MEN det er alt for sort/hvid. Nej det der skete med TDC var bondefangeri! Men det her er "den usynlige hånd" (markedskrafterne) der virker. Og det er kun godt og sundt!
Om ikke alt for lang tid tror jeg på at vi har ubegrænset internet på mobilerne og til en fast pris som er meget betalelig. Og så vil det være naturligt at bruge IP telefoni, - med mindre (hvad jeg også tror) at priserne på almindelig mobiltelefoni er kommet så langt ned at folk ikke gider skifte.
#26 Hvis du skifter nummer ofte, - så får du 4x taletid hos Tele2, men kun 1,8x taletid hos BiBoB.
Men det er ikke en helt god måde at opgøre det på, - for enten skal du skifte nummer hele tiden, - eller have to mobiler. (En med en fast kendt nummer til at modtage opkald og en anden hvor du skifte SIM kort når de løber tør for penge).
Det kan lade sig gøre, - men er noget bøvl.
Er man fattig studerende eller pensionist så måske. For alle andre er det en illusion!
Men det er ikke en helt god måde at opgøre det på, - for enten skal du skifte nummer hele tiden, - eller have to mobiler. (En med en fast kendt nummer til at modtage opkald og en anden hvor du skifte SIM kort når de løber tør for penge).
Det kan lade sig gøre, - men er noget bøvl.
Er man fattig studerende eller pensionist så måske. For alle andre er det en illusion!
Min pointe er bare, at den revolution mange mener Bibob er, har Tele2 faktisk haft kørende i flere år... Ja, Bibob er nok lidt billigere, men lad os nu se hvad tiden bringer mht SMS m.m. Lige nu er der kampagne - Tele2 (Tank op) har kørt de lave priser i 2-3 år nu.. Til min (og mange andres) glæde
Tele2 68 øre/minut / Bibob 60 øre/minut
men hvis du tager Tele2's pr påbegyndt minut og taler adskillige minutter er Tele2 billigst med deres 38 øre pr påbegyndt minut..
Tele2 68 øre/minut / Bibob 60 øre/minut
men hvis du tager Tele2's pr påbegyndt minut og taler adskillige minutter er Tele2 billigst med deres 38 øre pr påbegyndt minut..
#6 Og alt konkurence er godt!
Eksempelvis når vi konkurere med ulande om priserne på frugt og grønt, hvilket fuldkommen har smadret deres markeder. Ikke fordi vi er bedre til det, nej tvært imod, de kan producere produkterne langt billigere, vi vælger bare at udbetalle enorme landbrugsstøtter for at få vores priser ned under deres, så de er nød til at købe vores vare, fordi de ikke kan sælgere deres egne.
Konkurence er kun sundt når det styrker markedet, og kommer forbrugerne til gode. Det er rigtigt at konkurence KAN styrke markedet, men ikke en regl. Det man ser ved virksomheder der forsøger at "købe markedet" er destruktiv konkurence.
Ideen er simpel.
Find en invester, og skaf en milliard eller 3. Tilbyd telefoni til den pris det koster at kører dine systemer minus 3 milliarder.
Vent på at TDC river deres hår ud, fordi de umuligt kan følge med og køber din virksomhed for 8 milliarder. Betal din invester tilbage, og du har tjent en god sjat penge.
Nu er TDC så nød til at være de onde, fordi de er nødsaget til at hive 8 milliarder ud af deres brugere, for at få "biksen til at kører rundt" imens du kan bruge dit overskud til at planlægge næste rundte, hvor du har lidt mere du kan trække fra.
Eksempelvis når vi konkurere med ulande om priserne på frugt og grønt, hvilket fuldkommen har smadret deres markeder. Ikke fordi vi er bedre til det, nej tvært imod, de kan producere produkterne langt billigere, vi vælger bare at udbetalle enorme landbrugsstøtter for at få vores priser ned under deres, så de er nød til at købe vores vare, fordi de ikke kan sælgere deres egne.
Konkurence er kun sundt når det styrker markedet, og kommer forbrugerne til gode. Det er rigtigt at konkurence KAN styrke markedet, men ikke en regl. Det man ser ved virksomheder der forsøger at "købe markedet" er destruktiv konkurence.
Ideen er simpel.
Find en invester, og skaf en milliard eller 3. Tilbyd telefoni til den pris det koster at kører dine systemer minus 3 milliarder.
Vent på at TDC river deres hår ud, fordi de umuligt kan følge med og køber din virksomhed for 8 milliarder. Betal din invester tilbage, og du har tjent en god sjat penge.
Nu er TDC så nød til at være de onde, fordi de er nødsaget til at hive 8 milliarder ud af deres brugere, for at få "biksen til at kører rundt" imens du kan bruge dit overskud til at planlægge næste rundte, hvor du har lidt mere du kan trække fra.
#14, jeg mener ikke det er negativt at vi har fået bob[sic]. Jeg pointere blot at billigere ikke altid er bedre, og Telmore var ikke en sikker kandidat til at give overskud. Det jeg lægger vægt på er at hvis hvis Bibob ikke kommer til at kører optimalt, men blot satser på et opkøb så driver det ikke konkurencen i den rigtige retning, men tvært imod i den forkerte, på trods af at der vil være en masse penge til dem.
Hvordan de kommer til at påvirke branchen kan man kun vente og se. Filosofien med at billigere er bedre er ret snæver synet, og meget forbrugeridealistisk.
Hvordan de kommer til at påvirke branchen kan man kun vente og se. Filosofien med at billigere er bedre er ret snæver synet, og meget forbrugeridealistisk.
Hmmmm, hvis man (BiBoB) scorer,.. X, antal kunder,… á,.. X,…antal beløb indmeldelsesgebyr,… for derefter at erklære sig konkurs,!!!!!!........ hvem er det så lige der her scoret kassen,...!!!!! ………….. ;-) :-) ??????????????
#34 Jo, tror jeg faktisk. Dem der virkelig bruger mange, betaler selvfølgelig bare for fri sms. Mit forbrug ligger under de 527 SMS'er man skal sende per måned, for at fri-sms ved telmore kan betale sig.
Min telefons 957 sms'er de sidste 3 måneder, giver en besparelse ved BiBob på ~200 kroner om året. Det er ikke udslagsgivende, men det er da værd at tage med (jeg tager udgangspunkt i de 15øre, da jeg ikke ved om det bliver 5-10 øre fremover).
Hvis man sender 526 sms'er per måned og det derfor lige akkurat ikke kan betale sig med fri-sms, sparer man 526 sms'er *12 måneder *0,05 kr = 315,6 kroner om året. Stadigvæk værd at tage med, men det er nok ikke den der fanger folk.
Jeg kan personlig godt lide 0 opkaldsafgift og taksering per sekund, da 85% af mine opkald er på max et minut.
Min telefons 957 sms'er de sidste 3 måneder, giver en besparelse ved BiBob på ~200 kroner om året. Det er ikke udslagsgivende, men det er da værd at tage med (jeg tager udgangspunkt i de 15øre, da jeg ikke ved om det bliver 5-10 øre fremover).
Hvis man sender 526 sms'er per måned og det derfor lige akkurat ikke kan betale sig med fri-sms, sparer man 526 sms'er *12 måneder *0,05 kr = 315,6 kroner om året. Stadigvæk værd at tage med, men det er nok ikke den der fanger folk.
Jeg kan personlig godt lide 0 opkaldsafgift og taksering per sekund, da 85% af mine opkald er på max et minut.
#29 CJ2
Den "revolution" Bibob har lavet, er ikke de lave minutpriser. Det er derimod afskaffelsen af opkaldsafgiften, som ligger/lå et sted mellem 25-50øre på alle andre selskaber.
0øre opkaldsafgift. taksering per sekund, gebyrfri autooptankning og intet abonnement gør at jeg har valgt Bibob, og ser frem til på fredag når mit nummer bliver flyttet over.
#24 rmariboe
Hvis de ikke sælger netværkstid til den samme pris som det koster for dem selv, vil det være konkurrence forvriedende.
Den "revolution" Bibob har lavet, er ikke de lave minutpriser. Det er derimod afskaffelsen af opkaldsafgiften, som ligger/lå et sted mellem 25-50øre på alle andre selskaber.
0øre opkaldsafgift. taksering per sekund, gebyrfri autooptankning og intet abonnement gør at jeg har valgt Bibob, og ser frem til på fredag når mit nummer bliver flyttet over.
#24 rmariboe
Hvis endelig de store selskaber var så trængte af de mindres minutpriser, kunne de bare lade være at sælge dem netværkstid så billigt.
Hvis de ikke sælger netværkstid til den samme pris som det koster for dem selv, vil det være konkurrence forvriedende.
Jeg vil lige dele min traffikgraf fra Telmore over de sidste 14 dage.
http://tommyb.dk/junk/data/lavere-datapris-tak.png
Jeg kan afsløre at jeg ringer modereret, sms'er og mms'er faktisk rigeligt til at en frisms er tilkøbt, men det er klart data jeg bruger mest af :)
...og dér vinder Bibob altså, jeg er på vej væk fra Telmore (8kr/mb), men var i tvivl om jeg skulle over til Unotel (7.5kr/mb) eller måske Bibob (3.75kr/mb) - Min eneste bekymring er Sonofons dækning, som ikke er optimal når jeg besøger min familie som bor i landområder.
http://tommyb.dk/junk/data/lavere-datapris-tak.png
Jeg kan afsløre at jeg ringer modereret, sms'er og mms'er faktisk rigeligt til at en frisms er tilkøbt, men det er klart data jeg bruger mest af :)
...og dér vinder Bibob altså, jeg er på vej væk fra Telmore (8kr/mb), men var i tvivl om jeg skulle over til Unotel (7.5kr/mb) eller måske Bibob (3.75kr/mb) - Min eneste bekymring er Sonofons dækning, som ikke er optimal når jeg besøger min familie som bor i landområder.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.