mboost-dp1
unknown
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Gad videom spilproducenterne vil bruge Pixel/Vertex shaders Version 1.4(R200) eller 1.1(G3). Da instruktionsættet er forskellig, kræver det jo dobbelt arbejde at tage højde for begge. Jeg har dog ingen anelse om hvor arbejde der her er tale om.
Man kunne forestille sig at 1.4 ville være det foretrukne, da "Optimized for DX 8.1" lyder en del bedre end "Optimized for DX 8.0".
SødtRart at se ATI virkeligt er kommet igen på performance siden (det håber jeg da, der er jo ikke noget produkt ude endnu). Det er en spændende tid med GF3, R200 og Kyro III. Alt efter hvornår de 2 sidste kommer, må man dog gå udfra at Nvidia kommer med noget "nyt", GF3 ultra something.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.