mboost-dp1

BlueStacks
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
#2: jeg tvivler på udviklingen af apps til den største mobilplatform
vil eksplodere fordi det bliver bedre at køre deres apps på windows.
Men man kan vel ikke udelukke at der vil ske en mariginal ændring :)
vil eksplodere fordi det bliver bedre at køre deres apps på windows.
Men man kan vel ikke udelukke at der vil ske en mariginal ændring :)
Bladtman242 (3) skrev:#2: jeg tvivler på udviklingen af apps til den største mobilplatform
vil eksplodere fordi det bliver bedre at køre deres apps på windows.
Men man kan vel ikke udelukke at der vil ske en mariginal ændring :)
Jeg tvivler på du kan finde en eneste android udvikler som ikke er pisse træt af udviklings miljøet til android... ISÆR emulatoren....
Ahh, den vej rundt.
Jeg troede #2 tænkte at det ville skabe et større market, og derfor trækker flere udviklere til.
Det andet giver mere mening :)
Jeg troede #2 tænkte at det ville skabe et større market, og derfor trækker flere udviklere til.
Det andet giver mere mening :)
#11 -
27. maj 2011 11:56
Brugte emulatoren i et par dage før jeg købte en android-mobil til at udvikle på...
Dels fordi emulatoren er en smule langsom(dog ikke ligeså slemt som VS/WM kunne blive hvis den ikke blev reset engang imellem), og så fordi en emulator aldrig kan erstatte en rigtig mobil...
Man støder ikke på de små 'hovsa' events(ala 'No service' fejlen på WM) når man bruger en emulator...
Dels fordi emulatoren er en smule langsom(dog ikke ligeså slemt som VS/WM kunne blive hvis den ikke blev reset engang imellem), og så fordi en emulator aldrig kan erstatte en rigtig mobil...
Man støder ikke på de små 'hovsa' events(ala 'No service' fejlen på WM) når man bruger en emulator...
gensplejs (4) skrev:Jeg tvivler på du kan finde en eneste android udvikler som ikke er pisse træt af udviklings miljøet til android... ISÆR emulatoren....
Jeg håber da at de fleste rigtige Android udviklere har skrottet emulatoren og bruger adb mod en rigtig enhed i stedet.
Og du har en her. Jeg bruger dog slet ikke emulatoren.
#10 fordi det er røvedyrt at købe så mange enheder.
Når du har testet i emulatoren på alle mulige (real devices) konfigurationer og så på en eller to rigtige devices sender du jo app'en til et test firma som så har de rigtige devices (typisk et par hundrede forskellige)
Når du har testet i emulatoren på alle mulige (real devices) konfigurationer og så på en eller to rigtige devices sender du jo app'en til et test firma som så har de rigtige devices (typisk et par hundrede forskellige)
Whoever (13) skrev:#10 fordi det er røvedyrt at købe så mange enheder.
Du kommer nu temmeligt langt med én enhed.
En rigtig fattigrøv må nøjes med emulatoren. Det bliver aldrig godt, man skal altså have et rigtigt device, og være dus med det, for at kunne udvikle noget godt til det. (Medmindre du har en designer til at klare brugerfladen, men det har rigtige fattigrøve jo ikke.)
En almindelig hjemme-programmør har én enhed. Den bruger man som udgangspunkt, og så bruger man emulatoren til at prøve på andre skærmtyper. Dvs. i langt det meste af tiden slipper du for emulatoren.
Gør du lidt mere ud af det har du 3-4 forskellige, altså "ldpi (low), mdpi (medium), hdpi (high), and xhdpi (extra high)"
Gør du endnu mere ud af det sørger du også for at have én af hver UI-type. Sense, motoblur, touchwiz og hvad de nu hedder. Eller også kigger du på listen over de mest populære enheder i din målgruppe, og så tager du ca. fra toppen af til budgettet er brugt.
Osv...
Kort sagt: Emulatoren er til fattigrøve og special-situationer. Det ville være fint hvis den var hurtigere, men SÅ stort et problem er det altså heller ikke.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.