mboost-dp1

newz Media ApS
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Det kan også være, at disse reklamer blot er malplacerede.0 skrev:I gennemsnit trykker android-ejerne op til tre gange så ofte på en reklame [...]
#1 I gennemsnit trykker android-ejerne op til tre gange så ofte på en reklame og genererer et salg dobbelt så mange gange end på iOS.
Har endnu ikke oplevet at jeg ønsker at trykke på en in-app reklame. Oftest "kommer man til" at trykke da de hopper rundt på skærmen i nogle free-udgaver.
Tror gerne at man kan tjene penge på app's, og da Android har flere telefoner ude end apple så siger det vel sig selv.
Tror gerne at man kan tjene penge på app's, og da Android har flere telefoner ude end apple så siger det vel sig selv.
nugga (5) skrev:Det er da klart at android market er et langt bedre sted til gratis apps, da der er mange flere android brugere.
Jeg tror "desværre" stadig IOS brugere er "bedre" til at betale for app's i stedet for at vælge den gratis version.
Ja, det er de desværre også, det er vidst en blanding af, at det er lidt lettere at bruge penge på IOS og, at mange af brugerne har lidt nemmere ved at bruge penge, og så selvfølgelig det at der er mange mange flere IOS købe apps og meget færre gratis apps, så jeg vil næsten tro, at man som bruger er mere vant til, at der skal bruges penge, hvis man vil have en app.
Men jeg er meget glad for denne udvikling, håber at salget på Android stiger, er selv i gang med et lille spil :)
Da det er samme app fra samme firma må man formode reklamerne er placeret samme sted. Desuden tager man hensyn til antallet af brugere på de 2 platforme, så det er ligegyldig om der er flere brugere af den ene eller anden.
Forskellen kunne ligge i hvem de 2 platforme henvender sig til. Der findes flere billige android telefoner, så man må formode at der er flere unge brugere af disse, hvilket kunne forklare forskellen, både i hvor tit de trykker på reklamerne, og hvor mange af dem der vælger betalings versionen.
Det lyder også logisk at dem der ikke gider reklamerne er villige til at betale for deres software.
Forskellen kunne ligge i hvem de 2 platforme henvender sig til. Der findes flere billige android telefoner, så man må formode at der er flere unge brugere af disse, hvilket kunne forklare forskellen, både i hvor tit de trykker på reklamerne, og hvor mange af dem der vælger betalings versionen.
Det lyder også logisk at dem der ikke gider reklamerne er villige til at betale for deres software.
myplacedk (7) skrev:Really? På Android skal jeg bare trykke "OK" til at bruge pengene. Skal det være lettere, skal den slet ikke spørge, og det ville jeg være temmeligt meget imod.
Eller misforstår jeg?
Ja, når det er betalings apps tager det to klik på en android (Download og knappen bliver til prisen på det app mener jeg, eller et ok til prisen knap som så skal klikkes på igen). På iPhones kræver det måske kun et klik selvom det er et betalings app?
Men det burde give sig selv at når at der er flere med Android telefoner kan det betale sig at fokusere lidt på Android platformen.
Man kunne jo også forestille sig at grunden til mersalget på Android er at der er færre titler at vælge mellem, og de gode titler derfor får mere opmærksomhed -> flere brugere -> mere indtægt. Det tyder den statistik der fortæller at Android-brugere er længere tid inde i spillet end iOS-brugerne også på.
Der er tusindvis af gode iOS-spil, og så er det klart at der er flere om at dele de penge brugerne poster i dem.
Der er tusindvis af gode iOS-spil, og så er det klart at der er flere om at dele de penge brugerne poster i dem.
Det har sikkert også en del at sige, men det lyder nu også til at f.eks. Gameloft begynder at komme efter det med ikke at have så mange spil til Android.
Jeg har da vidst 3 Gameloft spil på min. Gangstar er ret imponerende, og Dungeon Hunter er da også ret godt af et RPG til en mobil at være. Men det er jo mest tidsfordriv til togture eller noget i den stil, og jeg har ikke rigtigt fået dem gennemført da det ikke er den slags tid jeg har mest af.
Men når der kommer nye spil til android, så skal de da også lige prøves :) Der kommer da flere og flere som er interresante. Pocket Legends er vidst bare det eneste egentlige MMORPG spil til mobil. Andre MMO til Android er godt nok dårlige, dem jeg har set ihvertfald.
Jeg har da vidst 3 Gameloft spil på min. Gangstar er ret imponerende, og Dungeon Hunter er da også ret godt af et RPG til en mobil at være. Men det er jo mest tidsfordriv til togture eller noget i den stil, og jeg har ikke rigtigt fået dem gennemført da det ikke er den slags tid jeg har mest af.
Men når der kommer nye spil til android, så skal de da også lige prøves :) Der kommer da flere og flere som er interresante. Pocket Legends er vidst bare det eneste egentlige MMORPG spil til mobil. Andre MMO til Android er godt nok dårlige, dem jeg har set ihvertfald.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.