mboost-dp1

AMD
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
AMD, i kraft af deres mindre produktionskapacitet, er afhængig af gnidningsløse overgange fra process til process. Man må dog sige de har gjort det fremragende indtil nu så, mon ikke dette vil fortsætte.
Man kan kun forvente endnu mere konkurrence (quad-core?) fra AMD når Fab 36 i Dresden er klar i 2006 til at spytte 65nm CPU'er ud.
Man kan kun forvente endnu mere konkurrence (quad-core?) fra AMD når Fab 36 i Dresden er klar i 2006 til at spytte 65nm CPU'er ud.
#2 Single-core til high-end gaming PC'er. Jeg tvivler stærkt på at spilbranchen har skiftet til SMP-kode inden udgangen af 2006.
#4 Det er mindre end 10%. Jeg har haft en dual spand i længe og jeg har ikke fundet et eneste spil der har overskredet den samlede CPU-kraft af en enkelt CPU med mere end 110%.
Og de fordeler arbejdet for det meste ca. 90% på den ene og 20% på den anden.
Den eneste 3D-applikation der har overskredet det er 3Dmark2003, den kom næsten op på 140%.
SMT giver jo kun 1,05 CPU. Det kan slet ikke sammenlignes.
Og de fordeler arbejdet for det meste ca. 90% på den ene og 20% på den anden.
Den eneste 3D-applikation der har overskredet det er 3Dmark2003, den kom næsten op på 140%.
SMT giver jo kun 1,05 CPU. Det kan slet ikke sammenlignes.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.