mboost-dp1

Adobe

Adobe og Microsoft fælles om ny platform for deling af brugerdata

- Via The Register -

De to selskaber Adobe og Microsoft har annonceret en ny grad af samarbejde i forhold til deling af brugerdata eller produktintegration.

Dette sker med en fælles platform – XDM (Experience Data Model) – til deling af adfærds- og marketingdata.

Microsoft har et CRM-produkt (Customer Relations Management) ved navn Dynamics 365 men er mere svag på marketing-delen, hvor Adobe står stærkere.

Adobes nye ‘Adobe Campaign’, der håndterer kampagner på tværs af platforme – web, mobil, e-mail og print – kan derfor også integreres med Microsofts Dynamics 365, lige som Adobe Analytics integrerer med Microsoft Power BI til visualisering af kampagneresultater. Adobe Experience Manager, der bruges til håndtering af inernet-indhold, hostes også let på Microsoft Azure.





Gå til bund
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login