mboost-dp1

Hi3G - 3 Danmark
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Well... efter deres milliardtab på 2,7 millarder så er de jo desperate for at få lov til at binde deres kunder i 12 måneder sådan at de kan betale alt billigt de første 3 måneder også overpris i de sidste 9 måneder... inden de opdager de reale priser og flygter til et billiger og ikke bindende teleselvskab...
Rygterne siger jo også at 3´s danske afdeling er ved at blive opkøbt...
Rygterne siger jo også at 3´s danske afdeling er ved at blive opkøbt...
Undre mig ikke..
Har faktisk lige I DAG, for ikke mindre end 1 time siden vundet min sag imod 3.
Hvor de påstod at jeg ikke havde betalt, og derefter påstod 3 gange ikke at have modtaget mine beviser for det.
Nu får jeg 500kr retur + 300kr i rykkergebyr slettet + nogle andre små ting :)
Så jeg er en glad mand i dag.
Kan kun anbefale folk: IKKE VÆR' hos 3.dk
Hele min version af 3.dk kan læses her: http://jokke.vzz.dk/?p=19
Har faktisk lige I DAG, for ikke mindre end 1 time siden vundet min sag imod 3.
Hvor de påstod at jeg ikke havde betalt, og derefter påstod 3 gange ikke at have modtaget mine beviser for det.
Nu får jeg 500kr retur + 300kr i rykkergebyr slettet + nogle andre små ting :)
Så jeg er en glad mand i dag.
Kan kun anbefale folk: IKKE VÆR' hos 3.dk
Hele min version af 3.dk kan læses her: http://jokke.vzz.dk/?p=19
#3
Sådan er det med alle firmaer. TDC er jo lige så latterlige...
I dag stod jeg uden router, da vi skulle bruge fast IP.
Da jeg ringede og spurgte hvad der foregik, så havde de ikke engang SENDT den. Selvom de havde skiftet vores abonnoment inde på centralen.
Ja, det var så en dag for mit firma uden internet, det er da godt at vi kan arbejde hjemmefra. Hvad fanden bilder de sig ind?
Så begynder dine små 800 kr at blive småpenge.
Jeg har telefon hos 3, og det har været fint så længe jeg har været der.
ALLE firmaer har sorte får.
Mht sagen som er beskrevet i nyheden, så håber jeg de finder ud af noget alle kan komme godt ud af.
Sådan er det med alle firmaer. TDC er jo lige så latterlige...
I dag stod jeg uden router, da vi skulle bruge fast IP.
Da jeg ringede og spurgte hvad der foregik, så havde de ikke engang SENDT den. Selvom de havde skiftet vores abonnoment inde på centralen.
Ja, det var så en dag for mit firma uden internet, det er da godt at vi kan arbejde hjemmefra. Hvad fanden bilder de sig ind?
Så begynder dine små 800 kr at blive småpenge.
Jeg har telefon hos 3, og det har været fint så længe jeg har været der.
ALLE firmaer har sorte får.
Mht sagen som er beskrevet i nyheden, så håber jeg de finder ud af noget alle kan komme godt ud af.
#8 Selskaber er jo tvunget til at vise hvad det koster totalt for bindingsperioden, og hvis du kigger lidt rundt kan du se du alligevel kommer til at betale cirka telefonens værdi, så det kan være fuldstændig ligemeget.
Så det skal være en smagssag om folk vil betale telefonen løbende eller om de vil betale hele beløbet med det samme, foretrækker dog den sidste metode.
Så det skal være en smagssag om folk vil betale telefonen løbende eller om de vil betale hele beløbet med det samme, foretrækker dog den sidste metode.
Nu er det selvfølgelig surt ikke at kunne skifte teleselskab mens man er bundet, men hvor mange andre steder får man et produkt til næsten ingen penge, hvis bare du bruger det? Ville det ikke være for vildt fedt hvis du kunne købe et 32" fladskærmsfjernsyn til 1000 kr bare du betaler licsens - og det skal du jo alligevel?
Det jeg mener er, at en telefon uden abonnement ofte er en smule dyre end dem med 6 måneders abonnement. Eksempel fra mobilpriser.dk : Den billigste SonyEricsson K810i uden abonnement koster kr2069,00 - abonnement skal du altså selv finansere. Køber du samme telefon hos TDC koster den totalset 1992,00 (incl 6 måneders forbrug). Du spare altså 77 kr og du skal IKKE selv finansere dit abonnement. Efter 6 måneder er prisforskellen blot endnu større. Med andre ord kan man sammenligne 6 måneders binding med et afdrag til din fordel. (Fordelen er set ud fra et økonomisk perspektiv)
Men som #9 siger - det er en smagssag om du vil betale hele lortet på engang eller om du vil benytte dig af et tilbud som du med garanti ikke finder mange andre steder. :)
Det jeg mener er, at en telefon uden abonnement ofte er en smule dyre end dem med 6 måneders abonnement. Eksempel fra mobilpriser.dk : Den billigste SonyEricsson K810i uden abonnement koster kr2069,00 - abonnement skal du altså selv finansere. Køber du samme telefon hos TDC koster den totalset 1992,00 (incl 6 måneders forbrug). Du spare altså 77 kr og du skal IKKE selv finansere dit abonnement. Efter 6 måneder er prisforskellen blot endnu større. Med andre ord kan man sammenligne 6 måneders binding med et afdrag til din fordel. (Fordelen er set ud fra et økonomisk perspektiv)
Men som #9 siger - det er en smagssag om du vil betale hele lortet på engang eller om du vil benytte dig af et tilbud som du med garanti ikke finder mange andre steder. :)
IMHO er min erfaring at 3 er cirka lige så billige som de andre "store" mobilselskaber i DK. Self. kan man købe et abb. ved Punkt 1 Mobil som er billigere, men så tror jeg altså heller ikke at kundeservicen er på niveau med "de store"
Og ja, folk har dårlige erfaringer med 3's kundeservice. Sådan er det også med TDC Mobil, Sonofon, og Telia. Er du gal nogle pissed off kunder der kunne ringe ind, da jeg arbejdede ved TDC og Telia.
ALLE teleselskaber(og service selskaber generelt?) har folk som kun gør det for lønnen, som nogle gange "glemmer" de vanskelige sager!
Personligt kender jeg ingen som har haft problemer med 3. Har måske 6 venner eller bekendte som har eller har haft 3(ihvertfald hvad jeg ved af).
Det lader desværre til at 3's rygte ikke helt har fulgt deres forbedringer.
On Topic: Jeg kan ikke helt gennemskue om nyheden betyder noget godt eller skidt for mig som kunde(!?). Det må tiden vel vise. Er heldigvis ude af min bindingsperiode :-)
Og ja, folk har dårlige erfaringer med 3's kundeservice. Sådan er det også med TDC Mobil, Sonofon, og Telia. Er du gal nogle pissed off kunder der kunne ringe ind, da jeg arbejdede ved TDC og Telia.
ALLE teleselskaber(og service selskaber generelt?) har folk som kun gør det for lønnen, som nogle gange "glemmer" de vanskelige sager!
Personligt kender jeg ingen som har haft problemer med 3. Har måske 6 venner eller bekendte som har eller har haft 3(ihvertfald hvad jeg ved af).
Det lader desværre til at 3's rygte ikke helt har fulgt deres forbedringer.
On Topic: Jeg kan ikke helt gennemskue om nyheden betyder noget godt eller skidt for mig som kunde(!?). Det må tiden vel vise. Er heldigvis ude af min bindingsperiode :-)
Gik for sjov ind i en 3 butik i går.. Skulle lige se hvor langt de var kommet siden sidst jeg smadrede min en uge gamle 3 mobil ned i jorden foran den ansatte der forsøgte at tage røven på mig, "du kan binde dig for yderligere 6 måneder så du kommer op på næsten 12 minus en uge, så kan vi lave den mobil du lige har købt der var fejl på..." Der knak filmen for mig, især da dette var samme svar i ALLE 3 butikkerne i DK dengang (var rundt samtlige steder).
Deres ansatte (i den butik jeg valgte i går) kan absolut kun det grundliggende for telefonen de skal sælge og det er at den da vistnok kunne ringes fra. En topmodel som Nokia N95 de burde kende alt til, især når sælgeren havde en selv, og vidste faktisk ikke at den havde WiFi og havde GPS indbygget.
De stinker sgu stadigvæk! Nu afventer jeg Bibob A/S kan få gang i biksen, så er jeg fast kunde der!
Deres ansatte (i den butik jeg valgte i går) kan absolut kun det grundliggende for telefonen de skal sælge og det er at den da vistnok kunne ringes fra. En topmodel som Nokia N95 de burde kende alt til, især når sælgeren havde en selv, og vidste faktisk ikke at den havde WiFi og havde GPS indbygget.
De stinker sgu stadigvæk! Nu afventer jeg Bibob A/S kan få gang i biksen, så er jeg fast kunde der!
off topic:
det mærkeligt, at opleve alle disse, negative kommentarer om Hi3G, ikke at det nødvendigvis er dårligt, da kritik altid kan bruges til noget godt, men da jeg nu selv har været kunde hos 3 i over 24 måneder altså over 2 år, har jeg ikke selv oplevet en eneste fuckup inde hos dem og det undrer mig da også til det ukendelige, MEN der vil ALTID være en vis form for kritik hos et firma, det min holdning.
nu tilbage til selve 3 sagen. efter hvad jeg kan læse i teksten så lyder det som at de bare gerne vil tjene flere penge på os private forbrugere og DET vil jeg bestemt ikke gå med til.
det mærkeligt, at opleve alle disse, negative kommentarer om Hi3G, ikke at det nødvendigvis er dårligt, da kritik altid kan bruges til noget godt, men da jeg nu selv har været kunde hos 3 i over 24 måneder altså over 2 år, har jeg ikke selv oplevet en eneste fuckup inde hos dem og det undrer mig da også til det ukendelige, MEN der vil ALTID være en vis form for kritik hos et firma, det min holdning.
nu tilbage til selve 3 sagen. efter hvad jeg kan læse i teksten så lyder det som at de bare gerne vil tjene flere penge på os private forbrugere og DET vil jeg bestemt ikke gå med til.
Desuden er 3 blevet sure over at TI ikke vil støtte dem, i sagen om at få forlænget bindingsperioden fra 6 måneder op til 12 måneder for privatkunder.
#11
Jeg kan så fortælle dig at mig og en gruppe venner alle købte 3-mobiler en gang, fordi vi kunne se fidusen med at ringe gratis til hinanden og i øvrigt lignede det også på papiret et skide billigt abbonement. Det skulle vise sig at være en løgn. Udover at der ingen dækning var, så modtog ingen af os nogen sinde en regning der passede. Mine regninger varierede mellem 500 og 800 kr pr måned. Til sammenligning bruger jeg ca. 250 per kvartal ved Telia. Det værste var dog da vi ville sige vores abbonementer op. I bedste AOL-stil nægtede de simpelthen at godtage vores opsigelser, og blev ved med at sende skyhøje regninger i fkere måneder efter. En af mine kammerater modtog regninger fra dem et helt år efter at han gentagne gange havde prøvet at opsige sit 3 abbonement. Aner ikke om han stadig får rykkere.
#0
Som før nævnt af andre, så ser jeg ingen anden grund til at de afslutters amarbejdet, andet end at de ikke har fået resten af drengene til at konspirere med dem med deres røvrenderi og bundelendige kundeservice. Men set fra deres synsvinkel, så kan jeg selvfølgelig godt se det rationelle i at trække sig ud. Der er jo ingen grund til at betale for noget der reelt set ikke gavner ens mission (selvom missionen skulle være at latterliggøre og udnytte privatkunden).
Jeg kan så fortælle dig at mig og en gruppe venner alle købte 3-mobiler en gang, fordi vi kunne se fidusen med at ringe gratis til hinanden og i øvrigt lignede det også på papiret et skide billigt abbonement. Det skulle vise sig at være en løgn. Udover at der ingen dækning var, så modtog ingen af os nogen sinde en regning der passede. Mine regninger varierede mellem 500 og 800 kr pr måned. Til sammenligning bruger jeg ca. 250 per kvartal ved Telia. Det værste var dog da vi ville sige vores abbonementer op. I bedste AOL-stil nægtede de simpelthen at godtage vores opsigelser, og blev ved med at sende skyhøje regninger i fkere måneder efter. En af mine kammerater modtog regninger fra dem et helt år efter at han gentagne gange havde prøvet at opsige sit 3 abbonement. Aner ikke om han stadig får rykkere.
#0
Som før nævnt af andre, så ser jeg ingen anden grund til at de afslutters amarbejdet, andet end at de ikke har fået resten af drengene til at konspirere med dem med deres røvrenderi og bundelendige kundeservice. Men set fra deres synsvinkel, så kan jeg selvfølgelig godt se det rationelle i at trække sig ud. Der er jo ingen grund til at betale for noget der reelt set ikke gavner ens mission (selvom missionen skulle være at latterliggøre og udnytte privatkunden).
Er nu meget glad for 3, har aldrig haft problemer med dem. Men til gengæld tog det Telia 7 F..... måneder at slippe mit nummer! Så på det punkt ka jeg kun give dem ret.
bryder mig endelig ikke meget om 3, det lyder som om de slet ikke tænker på deres kunder, men kun dem selv... sådan havede man det også de 6 måneder man havede en 3 telefon som slet ikke fungere optimalt ang alt.. men det er længe siden
Har selv 3 og har lige gentegnet et abonnement hvor jeg har fået en n95 gratis mod en binding på 12 mdr af 399.- som kan bruges til forbrug... Det synes jeg da er en fin handel. Det giver ca 4800.- på et år og alle pengene kan jeg bruge til forbrug. Det være sig køb af spil, internet surf, chat, ip telefoni etc etc.. Det kan man sgu da ikke klage over.. Jeg har tidligere været 3 kunde i starten og hadede dem som pesten og havde også alle problemer som nævnt tidligere.. Men fik så en n73 for et års tid siden, og har haft go kontakt til 3. Deres tlf-support er blevet 1000 gange bedre end den var, og nu hvor jeg er på et business abonnement, har jeg aldrig fået så god betjening. (Bedre end Bilkas kundeservice der tager alt retur ;-) )
Kommer igennem med det samme hvis der er noget der ikke virker eller man er i tvivl om.. De ringer tilbage som lovet, de refundere penge med det samme hvis der er noget der ikke har funket som lovet..
Desuden har næsten alt familie og venner 3 og jeg kan så ringe "gratis" til dem for 69.- fast per måned.. (som også bliver trukket fra de 399.-)
Jeg ved det her lyder som nærmest en reklame for 3, men det er det ikke.. Jeg har bare næsten kun positivt at sige i forhold til de andre indlæg.
Desuden vælger man jo heldigvis selv hvad for et abonnement og udbyder man vil have, og hvis man mener at 12 mdrs binding er for længe, tjaa så er det jo så nemt at finde et andet selskab..
Kommer igennem med det samme hvis der er noget der ikke virker eller man er i tvivl om.. De ringer tilbage som lovet, de refundere penge med det samme hvis der er noget der ikke har funket som lovet..
Desuden har næsten alt familie og venner 3 og jeg kan så ringe "gratis" til dem for 69.- fast per måned.. (som også bliver trukket fra de 399.-)
Jeg ved det her lyder som nærmest en reklame for 3, men det er det ikke.. Jeg har bare næsten kun positivt at sige i forhold til de andre indlæg.
Desuden vælger man jo heldigvis selv hvad for et abonnement og udbyder man vil have, og hvis man mener at 12 mdrs binding er for længe, tjaa så er det jo så nemt at finde et andet selskab..
ja, så tdc så på vej med de samme tjenster som 3, og en meget bedre dækning.. det ser ud til at gå ned af for 3.
nu når man sælger til til privatkunder, så kan man vælge at sige, hvis de vælger at forlænge deres abbonement hos dem, kan de få en regning på 99 eller 299, og det er så ud fra om 3 mener de har tjent nok på kunderne... igen latterligt..
nu når man sælger til til privatkunder, så kan man vælge at sige, hvis de vælger at forlænge deres abbonement hos dem, kan de få en regning på 99 eller 299, og det er så ud fra om 3 mener de har tjent nok på kunderne... igen latterligt..
Nu skal i jo lige huske at det er ikke jeres minimusforbrug virksomhederne tjener penge på, det er minutprisen, og de andre foprbrugspriser det kommer an på. og nu ved jeg ikke, men kan ikke forestille mig at det er de samme personer der absolut skal have den sidste nye mobil, er de samme der kan holde deres forbrug under / på minimumsforbruget.
Og nu handler enhver virksomhed om at tjene penge, så mon ikke de har regnet på at de fleste af deres kunder vil bruge flere penge på de pågældne tilbud, end ved andre former. Sådan var det i hvert fald ved det sidste teleselskab jeg arbejde :)
Og nu handler enhver virksomhed om at tjene penge, så mon ikke de har regnet på at de fleste af deres kunder vil bruge flere penge på de pågældne tilbud, end ved andre former. Sådan var det i hvert fald ved det sidste teleselskab jeg arbejde :)
I kan roligt regne med at selskaberne ikke giver jer billige telefoner fordi de har lyst til at være flinke.
Muligvis kan man samlet set over 6 måneder spare ca. 100kroner på at købe telefonen sammen med et abonnement, men samtidigt betaler du typisk 29kr. pr måned fast, samt fastsætter et minimumsforbrug til overpris. Når man kan få taletid gennem CBB til 69øre i minuttet, og betaler 89øre i minuttet med eksempelvist debitel, skal der ikke den store hjerne til at regne ud hvordan de henter de penge ind som du "får"...
Mit råd er: køb aldrig samle løsninger, det er IKKE billigere.
Køb telefonen for sig, og vælg et selskab uden abonnement, det være Tellmore, CBB eller BiBoB. Det er billigere i længden da du ikke betaler for noget som du ikke har brug for.
Med hensyn til erhvervsabonnement på 3 telefon kan det ikke sammenlignes med privat abonnement på samme. Erhvervskunder har altid fået MEGET bedre service end privat kunder. Og det ved jeg ALT om.
Jeg har aldrig haft 3 selv, men kender flere som har det. De har ingen problemer med manglende dækning, 2/6 har haft problemer med regninger som er for store, men ALLE klager over prisen. Det er håbløst dyrt.
Selv har jeg lige skiftet fra Debitel til CBB. Når man skal skifte teleudbyder skal man oplyse sit Simkort nummer, så da Debitel fik af vide at jeg ville skifte selskab, skyndte de sig at sende mig et nyt simkort under påskud om at jeg ville få en masse fordele. På denne måde er mit skifte til CBB annuleret da det kun galdt for det gamle simkort som nu er spærret. FORFRA! Så mailede jeg til CBB om ændringen, og fik fantastisk service, men nu tager det mig yderligere 3 uger før jeg kan skifte, 3 uger hvor jeg betaler ågerpriser hos Debitel. Tak for det.
Nåh ja, og da mange af mine telefon numre lå på simkortet skulle jeg indtaste dem manuelt på det nye simkort. Jeg er nemlig så mobilspadser at jeg ikke ved hvordan man overflytter dem til telefonen inden man skifter kort...
HOLD JER FRA DEBITEL !!!
Muligvis kan man samlet set over 6 måneder spare ca. 100kroner på at købe telefonen sammen med et abonnement, men samtidigt betaler du typisk 29kr. pr måned fast, samt fastsætter et minimumsforbrug til overpris. Når man kan få taletid gennem CBB til 69øre i minuttet, og betaler 89øre i minuttet med eksempelvist debitel, skal der ikke den store hjerne til at regne ud hvordan de henter de penge ind som du "får"...
Mit råd er: køb aldrig samle løsninger, det er IKKE billigere.
Køb telefonen for sig, og vælg et selskab uden abonnement, det være Tellmore, CBB eller BiBoB. Det er billigere i længden da du ikke betaler for noget som du ikke har brug for.
Med hensyn til erhvervsabonnement på 3 telefon kan det ikke sammenlignes med privat abonnement på samme. Erhvervskunder har altid fået MEGET bedre service end privat kunder. Og det ved jeg ALT om.
Jeg har aldrig haft 3 selv, men kender flere som har det. De har ingen problemer med manglende dækning, 2/6 har haft problemer med regninger som er for store, men ALLE klager over prisen. Det er håbløst dyrt.
Selv har jeg lige skiftet fra Debitel til CBB. Når man skal skifte teleudbyder skal man oplyse sit Simkort nummer, så da Debitel fik af vide at jeg ville skifte selskab, skyndte de sig at sende mig et nyt simkort under påskud om at jeg ville få en masse fordele. På denne måde er mit skifte til CBB annuleret da det kun galdt for det gamle simkort som nu er spærret. FORFRA! Så mailede jeg til CBB om ændringen, og fik fantastisk service, men nu tager det mig yderligere 3 uger før jeg kan skifte, 3 uger hvor jeg betaler ågerpriser hos Debitel. Tak for det.
Nåh ja, og da mange af mine telefon numre lå på simkortet skulle jeg indtaste dem manuelt på det nye simkort. Jeg er nemlig så mobilspadser at jeg ikke ved hvordan man overflytter dem til telefonen inden man skifter kort...
HOLD JER FRA DEBITEL !!!
#3 indeed.
apropos... traskede rundt på strøget og forbi en 3 butik hvor jeg, ude fra gaden, lod mærke til at de havde en demo-stand med 3's USB bredbånds modem. butikken reklamerede med min. 1.5Mbit/s (men hjemmesiden siger OP TIL 3Mbit/s). det ville jeg se før jeg troede det... så jeg spænede ind og gik straks in på TDC's hastigheds test. hastigheden toppede ved 800Kbit/s...
hmm hmm... nuvel, når man kigger på deres hjemmeside står der som skrevet OP TIL 3Mbit/s - men jeg må da sige at selvom man har det i tanke tror jeg man bliver ret skuffet når man kommer hjem og ser hvor "hurtigt" det egentlig reelt går.
men som #3 siger - stort set alle leverandørere af en opkopling - om det så er mobil telefon, internet eller andet - så er der mange sorte får. nu er det så lige 3 der er trukket ud som en af dem men det hvidvasker jo ikke de andre. jeg har oplevet bæ med TDC, debitel, sonofon, 3... faktisk er CBB de eneste jeg aldrig har haft en eneste negativ oplevelse med...
apropos... traskede rundt på strøget og forbi en 3 butik hvor jeg, ude fra gaden, lod mærke til at de havde en demo-stand med 3's USB bredbånds modem. butikken reklamerede med min. 1.5Mbit/s (men hjemmesiden siger OP TIL 3Mbit/s). det ville jeg se før jeg troede det... så jeg spænede ind og gik straks in på TDC's hastigheds test. hastigheden toppede ved 800Kbit/s...
hmm hmm... nuvel, når man kigger på deres hjemmeside står der som skrevet OP TIL 3Mbit/s - men jeg må da sige at selvom man har det i tanke tror jeg man bliver ret skuffet når man kommer hjem og ser hvor "hurtigt" det egentlig reelt går.
men som #3 siger - stort set alle leverandørere af en opkopling - om det så er mobil telefon, internet eller andet - så er der mange sorte får. nu er det så lige 3 der er trukket ud som en af dem men det hvidvasker jo ikke de andre. jeg har oplevet bæ med TDC, debitel, sonofon, 3... faktisk er CBB de eneste jeg aldrig har haft en eneste negativ oplevelse med...
Så vidt jeg ved er Hi3G, eller 3 medlem af Dansk Industri, og herunder ITEK. SOm er brancheorganisation under Dansk Industri.
Derigennem har de vel rigeligt indflydelse på det politiske system og adgang til diverse medier.
Derigennem har de vel rigeligt indflydelse på det politiske system og adgang til diverse medier.
#28
Han skriver jo at det er et erhvervsabonnement, hvor det bindingsperioden som minimum er 12 måneder.
#23
Det med at man samlet set kun kan spare 100kr er ikke helt rigtigt, jeg kan da nævne sonofon som et eksempel, hvor du får et abonnement til et eller andet beløb pr. månede, og deri er forbrug inkl. hvis du skulle betale for telefonen plus al dit forbrug ved siden af i 6 måneder ville du tværtimod komme til at betale mere.
Oveni det så falder sonofons priser i de fleste abonnementer efter bindingsperioden til en mere favorabel pris, hvorefter du kan spare endnu mere.
Han skriver jo at det er et erhvervsabonnement, hvor det bindingsperioden som minimum er 12 måneder.
#23
Det med at man samlet set kun kan spare 100kr er ikke helt rigtigt, jeg kan da nævne sonofon som et eksempel, hvor du får et abonnement til et eller andet beløb pr. månede, og deri er forbrug inkl. hvis du skulle betale for telefonen plus al dit forbrug ved siden af i 6 måneder ville du tværtimod komme til at betale mere.
Oveni det så falder sonofons priser i de fleste abonnementer efter bindingsperioden til en mere favorabel pris, hvorefter du kan spare endnu mere.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.