mboost-dp1

Hi3G - 3 Danmark
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Idet jeg ikke har noget personligt imod 3, så håber jeg da at det ER udbygning af deres net, der har givet dem så mange røde tal. Men damn, 5 år med konstant underskud? Det må ha gjort ondt i nogens tegnebog.
Hvis de så efterhånden er ved at være i stand til at skrue lidt ned for udviklingen (som i, at de har udviklet nettet), så kan det være at de nu kan begynde at få flere positive tal, og samtidigt sænke priserne.
Man har vel lov at håbe.
Hvis de så efterhånden er ved at være i stand til at skrue lidt ned for udviklingen (som i, at de har udviklet nettet), så kan det være at de nu kan begynde at få flere positive tal, og samtidigt sænke priserne.
Man har vel lov at håbe.
Priser er slet ikke gale hos 3.
Forstår slet ikke hvordan man kan have noget imod 3. Dækningen er fin, og frem for alt tør de satse og udvikle og give os flere muligheder med vores telefoner!
Har I nogensinde hørt om "Planet Telia" eller "Telia mobil-tv"?
Forstår slet ikke hvordan man kan have noget imod 3. Dækningen er fin, og frem for alt tør de satse og udvikle og give os flere muligheder med vores telefoner!
Har I nogensinde hørt om "Planet Telia" eller "Telia mobil-tv"?
Enig med #4. 3 har haft modet til at tænke utraditionelt. Indrømmet, de har haft nogle ret store start vanskeligheder, men i det store hele er de kommet langt. Særligt er jeg vild med deres fleksible abonnenemtsform og udbudet af forskellige tjenester.
Noget jeg benytter rigtig meget, er muligheden for at lytte til musik via streaming (Del af guld-pakken), uden at det koster mig ekstra. Udbudet af musik er langt fra som TDC's Play, men det er derimod lige min genre.
Jeg pendler i øvrigt mellem Hobro og Randers dagligt med bus, og jeg har god dækning hele vejen.
#1: Så må du jo lære at betale dine regninger...
Noget jeg benytter rigtig meget, er muligheden for at lytte til musik via streaming (Del af guld-pakken), uden at det koster mig ekstra. Udbudet af musik er langt fra som TDC's Play, men det er derimod lige min genre.
Jeg pendler i øvrigt mellem Hobro og Randers dagligt med bus, og jeg har god dækning hele vejen.
#1: Så må du jo lære at betale dine regninger...
Om den er gal hos 3 stadigvæk ved jeg ikke og som McZpyro skriver kan det jo kun være BEDRE end telia (danmarks dårligste telefon selskab).
Personligt tror jeg at 3 fik meget dårlig PR i starten pga de ikke havde styr på hverken telefoner, dækning eller billling og den slags hænger ved.
Personligt tror jeg at 3 fik meget dårlig PR i starten pga de ikke havde styr på hverken telefoner, dækning eller billling og den slags hænger ved.
Jeg ville sq være ked af at miste 3.
Super service og super dækning. Skal man have ændret noget i sit abbonnement sker det for det meste inden for 10min!
Og jeg har aldrig ventet meget mere end 10min på at komme igennem til kundeservice.
Ja 3 var noget lort i deres unge dage. Havde selv en Nec e616. Sikke noget bras! Men nu synes jeg bare det spiller.
Super service og super dækning. Skal man have ændret noget i sit abbonnement sker det for det meste inden for 10min!
Og jeg har aldrig ventet meget mere end 10min på at komme igennem til kundeservice.
Ja 3 var noget lort i deres unge dage. Havde selv en Nec e616. Sikke noget bras! Men nu synes jeg bare det spiller.
Må også indrømme at jeg er godt tilfreds med 3, har det ikke længere men brugte på et tidspunkt deres trådløse bredbånd indtil TDC fandt ud af de godt kunne levere bredbånd.
Dækningen var ret dårlig og det gjorde de mig også opmærksom på, men alligevel fungerede det meget godt, og var stadig hurtigere end ISDN som vi havde på det tidspunkt. De sagde at der ville blive udvidet med bedre signal i mit område senere, så det er der vel nu.
Og ja, kundeservice var bare helt i top. Skulle kun bruge dem 2 gange hvor der blev svaret inden for 2 minutter.
Jeg må nok indrømme at jeg troede de var begyndt at tjene penge for lang tid siden.
Dækningen var ret dårlig og det gjorde de mig også opmærksom på, men alligevel fungerede det meget godt, og var stadig hurtigere end ISDN som vi havde på det tidspunkt. De sagde at der ville blive udvidet med bedre signal i mit område senere, så det er der vel nu.
Og ja, kundeservice var bare helt i top. Skulle kun bruge dem 2 gange hvor der blev svaret inden for 2 minutter.
Jeg må nok indrømme at jeg troede de var begyndt at tjene penge for lang tid siden.
Ingen tvivl om at 3 kom superskævt ind på et marked som slet ikke var klar til dem. Med store, grimme og usmarte telefoner, dårligt net, dyre priser, og fokus på funktioner som på ingen måde blev populære og tog fart som 3 havde håbet. Her tænker jeg eksempelvis på videotelefoni. Jeg har haft 3 i mere end halvandet år og har kun lavet ét video opkald - kun for at se hvordan det virkede.
Men idag fungerer 3 virkelig godt. Som del af den zapperkultur jeg desværre må erkende mig en del af, har jeg været hos 3-4 forskellige selskaber, alt efter hvem der nu havde den nyeste telefon på tilbud. Og 3 er nogle af dem der har mest styr på det når det kommer til den daglige brug af telefonen.
Jeg glæder mig på 3's vejne.
Men idag fungerer 3 virkelig godt. Som del af den zapperkultur jeg desværre må erkende mig en del af, har jeg været hos 3-4 forskellige selskaber, alt efter hvem der nu havde den nyeste telefon på tilbud. Og 3 er nogle af dem der har mest styr på det når det kommer til den daglige brug af telefonen.
Jeg glæder mig på 3's vejne.
Der er så også den skattemæssige fordel i at have røde tal.
Jo de har udbygget deres net meget de sidste par år, og har idag det bedste 3G netværk i DK, hvad enten det er 3G eller Turbo-3G Det kan vi ikke benægte.
Men den måde deres stationer er lavet er sq lidt at grine over. Det er lavet for at være lavet hurtigt, og det er lavet for at være billigt.
Jeg frygter bare at der på længere sigt skal komme nede-tid på mange af deres stationer, fordi det er lavet for dårligt. Men okay, så skal der nok opsættes nye antenner og kabler alligevel, og så kan man pille det gamle ned alligevel.
Men jo, tillykke "3" det går sq fremad for Jer.
Jo de har udbygget deres net meget de sidste par år, og har idag det bedste 3G netværk i DK, hvad enten det er 3G eller Turbo-3G Det kan vi ikke benægte.
Men den måde deres stationer er lavet er sq lidt at grine over. Det er lavet for at være lavet hurtigt, og det er lavet for at være billigt.
Jeg frygter bare at der på længere sigt skal komme nede-tid på mange af deres stationer, fordi det er lavet for dårligt. Men okay, så skal der nok opsættes nye antenner og kabler alligevel, og så kan man pille det gamle ned alligevel.
Men jo, tillykke "3" det går sq fremad for Jer.
IMHO er det mest irriterende ved 3 at man ikke kan komme i kontakt med dem på andre måder end at ringe til kundeservice.
Man kan ikke sende mail til dem og de har ikke et ægte brugerforum.
De har dog 3 blog... som bare er så fake som noget kan være. Den består af nogle 3-ansatte som blogger lidt hver gang der kommer et eller andet ligegyldigt nyt. Man kan kommentere på deres blogposts, men der bliver aldrig svaret alligevel. Folk som forsøger at bruge kommentarene til kritik bliver slettet.
Og så er deres telefoner branded med 3-software.. som mildest talt er noget lort.
Der er andre ting som er skide trælse for brugeren, men det får 3 jo aldrig at vide fordi man ikke kan komme i kontakt med dem....
Man kan ikke sende mail til dem og de har ikke et ægte brugerforum.
De har dog 3 blog... som bare er så fake som noget kan være. Den består af nogle 3-ansatte som blogger lidt hver gang der kommer et eller andet ligegyldigt nyt. Man kan kommentere på deres blogposts, men der bliver aldrig svaret alligevel. Folk som forsøger at bruge kommentarene til kritik bliver slettet.
Og så er deres telefoner branded med 3-software.. som mildest talt er noget lort.
Der er andre ting som er skide trælse for brugeren, men det får 3 jo aldrig at vide fordi man ikke kan komme i kontakt med dem....
Giraff (7) skrev:Så mangler de bare at blive voksen!
Jeg har oplevet hvordan der ikke er styr på nogen ting. Det er en lang historie, men virkelig.
Håber da med sorte tal, at der er råd til at ansætte ansvars beviste personer :)
Så skal det nok gå. Så held og lykke...
Jeps - istedet for de unge "fjolser" der render rundt og spiller smarte mens de prøver på at sælge en telefon.
No wonder .. 3 er en ultra moderne dansk virksomhed som sender en regninger på 300 kr når man har et forbrug på 75 kr ..
Før jeg blev kunde gav jeg dem "the benefit of doubt" men det skulle vise sig alt hvad jeg hørte om dem og deres dårlige service var sandt
Før jeg blev kunde gav jeg dem "the benefit of doubt" men det skulle vise sig alt hvad jeg hørte om dem og deres dårlige service var sandt
#15
når man opretter sig ved 3 som ny kunde har man et mindste forbrug de første 3 måneder som fremgår meget tydeligt, så at du kun bruger 75kr og ikke de 300 som du skriver under på at du minimum skal bruge, er vel ikke 3's problem?
når man opretter sig ved 3 som ny kunde har man et mindste forbrug de første 3 måneder som fremgår meget tydeligt, så at du kun bruger 75kr og ikke de 300 som du skriver under på at du minimum skal bruge, er vel ikke 3's problem?
Det virker lidt heldigt at de netop opnår deres mål på deadlinen (læs kilden).
Der er i øvrigt en journalist som har klokket i begreberne i sidste afsnit i kilden. EBIT er netop med afskrivninger, ellers ville det jo være det samme som EBITDA.
5 år med underskud giver vel en god portion hensat negativ skat, så det kan da kun blive et godt regnskab hvis de rent faktisk har tjent penge i år.
IMO burde de hellere bruge tiden på at tiltrække flere kunder i stedet for at fedte rundt med nøgletal for at tiltrække investorer.
Der er i øvrigt en journalist som har klokket i begreberne i sidste afsnit i kilden. EBIT er netop med afskrivninger, ellers ville det jo være det samme som EBITDA.
5 år med underskud giver vel en god portion hensat negativ skat, så det kan da kun blive et godt regnskab hvis de rent faktisk har tjent penge i år.
IMO burde de hellere bruge tiden på at tiltrække flere kunder i stedet for at fedte rundt med nøgletal for at tiltrække investorer.
Hvad angår dårlige telefoner, så er det jo ikke 3's skyld. De satsede hårdt på et marked, og jeg mener ikke engang at det var for tidligt de satsede på 3G-markedet. Alene af den grund at de nu til gengæld idag har det absolut bedst udbyggede og mest stabile 3G(og 3.5G)-net.
Idag kan man ovenikøbet få rigtig gode telefoner loadet med den udmærkede 3-software. Der fås bl.a. Windows Live Messenger, Skype, Hotmail, Mobilt TV, netradio og diverse andre tjenester.
Med det rigtige abonnement har man ubegrænset forbrug til flat-rate, og det nød jeg godt af da jeg havde 3 Mbit internet via min mobiltelefon, næsten overalt i omegnen af hvor jeg bor (som er på landet).
Desuden er der den fordel at når man rejser til Sverige, så fortsætter man bare med at surfe, snakke og SMS'e til dansk pris, grundet en meget fornuftig aftale mellem de to skandinaviske 3-selskaber. Denne aftale måtte gerne gælde flere udbydere og i mange flere lande, men det kommer sikkert engang (eller ikke).
Idag kan man ovenikøbet få rigtig gode telefoner loadet med den udmærkede 3-software. Der fås bl.a. Windows Live Messenger, Skype, Hotmail, Mobilt TV, netradio og diverse andre tjenester.
Med det rigtige abonnement har man ubegrænset forbrug til flat-rate, og det nød jeg godt af da jeg havde 3 Mbit internet via min mobiltelefon, næsten overalt i omegnen af hvor jeg bor (som er på landet).
Desuden er der den fordel at når man rejser til Sverige, så fortsætter man bare med at surfe, snakke og SMS'e til dansk pris, grundet en meget fornuftig aftale mellem de to skandinaviske 3-selskaber. Denne aftale måtte gerne gælde flere udbydere og i mange flere lande, men det kommer sikkert engang (eller ikke).
#20 Og da jeg var ved Gardasøen i Italien i sommers kostede det kun 32øre over normal takst. Og sms kostede det samme som i dk hvis ikke man havde fri sms. Og jeg havde den fineste dækning. Også i venedig som vi var et smut forbi.
Prøv det med andre selskaber :)
Det prøver jo bare at plukke sine kunder
Prøv det med andre selskaber :)
Det prøver jo bare at plukke sine kunder
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.