mboost-dp1

Nokia

Microsoft opkøber Nokias afdeling for enheder og tjenester

- Via Microsoft - , redigeret af Pernicious

Microsoft og Nokia har annonceret, at de to virksomheder har indgået en aftale om, at Microsoft for €5,44 milliarder opkøber Nokias afdeling for enheder og tjenester.

€3,79 milliarder af den totale sum bruges på at opkøbe stort set hele afdelingen, mens €1,65 milliarder bruges på at licensere Nokias patenter. Handlen betyder at Nokias administrerende direktør Stephen Elop går af, for i stedet at blive vicepræsident over afdelingen som en del af Microsoft.

Steven Ballmer, Microsoft og Stephen Elop, Nokia skrev:
Today’s agreement will accelerate the momentum of Nokia’s devices and services, bringing the world’s most innovative smartphones to more people, while continuing to connect the next billion people with Nokia’s mobile phone portfolio.

Med salget af hardware-afdelingen vil Nokia fremover fokusere på afdelingerne HERE, der er firmaets kortløsning, Nokia Solutions and Networks samt Advanced Technologies.

Handlen ventes at gå igennem i løbet af første kvartal 2014.





Gå til bund
Gravatar #101 - Vandmand
3. sep. 2013 17:10
PHP-Ekspert Thoroughbreed (100) skrev:
Hvis NightZtorm ikke svarer, har jeg en 3310 til salg ;)


Hvor meget? Min Lumia traenger snart til udskiftning.
Gravatar #102 - Trentors
3. sep. 2013 17:25
Angående MeeGo som "løsningen på alting":

MeeGo er en videreudvikling af Maemo som har været udviklet på siden 2005. Den første Maemo-telefon N900 udkom i 2009. Den reddede IKKE Nokia og blev IKKE en kæmpe success. Det er naivt at tro at kvaliteten af OS'et alene gør en platform til en success - i så fald har Windows Phone fået for meget ros til at ligge på den markedsandel det har. Det hele handler om øko-systemet som Elop også skrev i sit berømte "brændende platform"-memo.

Så MeeGo kunne havde været verdens bedste OS. Uden fokus på et godt økosystem med masser af apps og et design som sætter brugeren i centrum (modsat Symbian) så kunne det være ligegyldigt hvor godt MeeGo var. Siden at Elop ikke bare valgte at sige "hey vi har jo et super godt OS som vi selv har lavet og som VIRKER på disse punkter" så kunne meget tyde på at MeeGo levede op til dette. Men der er stadig mange der troede at MeeGo ville være den store frelser og tilegner det egenskaber ingen reelt ved om det ville have haft. Alt tyder på at bureaukratiet som havde plaget udviklingen af Symbian også smittede af på MeeGo.

Og en anden ting er at som Elop har sagt så ville MeeGo FØRST være klar i 2014 og det have været alt for sent.

Og en 3. ting. MeeGo var lavet i samarbejde med Intel og gæt hvilken hardware platform det baserede sig på? Problemet var bare at Intel ikke har nogen LTE support i deres chips og derfor ville MeeGo telefon ikke understøtte LTE. Så selvom MeeGo skulle være blevet færdigt før tid så var der ingen LTE-telefoner før 2014 hvilket absolut heller ikke var holdbart.

Så skal vi ikke droppe hele der her "MeeGo er redningen"? Jeg har svært ved at se hvordan Nokia kunne havde satset på andet.


Kilder:
http://www.eetimes.com/document.asp?doc_id=1280368

http://pureviewclub.com/2012/6800

http://www.mobot.net/nokia-boss-stephen-elop-dropp...
Gravatar #103 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
3. sep. 2013 18:01
Vandmand (101) skrev:
Hvor meget? Min Lumia traenger snart til udskiftning.


175+

- men jeg venter på betaling fra NZ
Gravatar #104 - Vandmand
3. sep. 2013 18:41
PHP-Ekspert Thoroughbreed (103) skrev:
175+

- men jeg venter på betaling fra NZ


Det er maaske ogsaa lige i overkanten naar mit sim kort ikke engang passer.
Gravatar #105 - Eldrups
3. sep. 2013 19:54
Vandmand (104) skrev:
PHP-Ekspert Thoroughbreed (103) skrev:
175+

- men jeg venter på betaling fra NZ


Det er maaske ogsaa lige i overkanten naar mit sim kort ikke engang passer.


http://www.ifixit.com/Guide/Create+a+Micro-SIM+to+...
Gravatar #106 - Justin
4. sep. 2013 06:11
Trentors (102) skrev:
Angående MeeGo som "løsningen på alting":
Så skal vi ikke droppe hele der her "MeeGo er redningen"? Jeg har svært ved at se hvordan Nokia kunne havde satset på andet.


Nej, det skal vi ikke

Meego, kunne netop have været redningen, har du selv prøvet det ?
det lyder nemlig ikke sådan

N9, var en rigtigt dejligt telefon, men hvem gider købe en telefon som producenten allerede har frasagt sig inden den er kommet ud i butikkerne

Hvis folk vil have økosystem så køber de en Iphone

Det var ikke et problem af intels chip ikke indeholdt LTE, se bare i dag der sælges stadig telefoner uden LTE

Den eneste grund til af Meego blev droppet var af MS chefen ikke kunne lide det fordi det ikke var Windows, sådan har det altid været, det står bare mere og mere tydelig










Gravatar #107 - XorpiZ
4. sep. 2013 06:25
Justin (106) skrev:
Den eneste grund til af Meego blev droppet var af MS chefen ikke kunne lide det fordi det ikke var Windows, sådan har det altid været, det står bare mere og mere tydelig


Mmmm. Nej.

http://thenokiablog.com/2011/06/02/meego-not-enoug...

Hvorfor insisterer folk på at udtale sig om ting, de ikke ved noget om?
Gravatar #108 - gramps
4. sep. 2013 06:54
Justin (106) skrev:
Hvis folk vil have økosystem så køber de en Iphone


Fordi Googles økosystem er småt og ubetydeligt i sammenligning...
Gravatar #109 - Trentors
4. sep. 2013 09:08
Justin (106) skrev:
Meego, kunne netop have været redningen, har du selv prøvet det ?
det lyder nemlig ikke sådan

Det har du streng taget ikke der findes ingen ægte MeeGo telefon.

Justin (106) skrev:
N9, var en rigtigt dejligt telefon, men hvem gider købe en telefon som producenten allerede har frasagt sig inden den er kommet ud i butikkerne

Hvis folk vil have økosystem så køber de en Iphone

Det er da en modsigelse. Du siger at alle som ikke ville have et økosystem køber en iPhone. Åbenbart så er størstedelen af verdens befolkning ligeglad med økosystemer så?

Hvis det er rigtigt burde N9 være blevet en KÆMPE success. Hvis Maemo-OS'et alene var så genialt og folk er ligeglad med økosystemer så VAR hardwaren og telefonen der jo. Det eneste problem er at den ikke havde noget stort økosystem men ellers eksisterede produktet jo fint. Så HVORFOR blev det ikke en success?

Skal vi gætte på det manglende økosystem? Eller var N9 bare ikke god nok? Hvilken det end måtte være så betød det at MeeGo slet ikke kunne konkurrere.

En anden grund til at Android, iOS og WP overhovedet eksisterer idag er at der er et hav af 1. og 3. parts services som supporterer OS'erne. Det er nok den vigtigste og mest belejlige funktionalitet ved disse platforme og det som ofte får folk til at blive på en af dem (iCloud f.eks.). Igen så kunne folk være fuldstændige ligeglade med hvor godt et underliggende OS måtte være hvis det ikke var bakket op af disse services. Og igen så aner vi INTET om Nokia ville være istand til at leverer dette. Tidligere indikationer tyder på at det kunne de ikke (se f.eks. "Ovi").

Justin (106) skrev:
Det var ikke et problem af intels chip ikke indeholdt LTE, se bare i dag der sælges stadig telefoner uden LTE

Ingen topmodeller sælges uden LTE i dag. Rigtigt nok at billigere mellemklasser telefoner ikke alle har det men det jo heller ikke dem som er fokus på. Husker f.eks. ikke mange launch-events omkring SGS4 Mini....selvom den har LTE.
Gravatar #110 - Hubert
4. sep. 2013 09:49
Trentors (109) skrev:
Skal vi gætte på det manglende økosystem? Eller var N9 bare ikke god nok? Hvilken det end måtte være så betød det at MeeGo slet ikke kunne konkurrere.


Du mener slet ikke en udmeldelse om at producenten ikke ønsker at fortsætte produktet har noget at sige..?
Gravatar #111 - Trentors
4. sep. 2013 10:03
Hubert (110) skrev:
Du mener slet ikke en udmeldelse om at producenten ikke ønsker at fortsætte produktet har noget at sige..?

Jo det mener JEG i høj grad det har. Det er jo et produkt UDEN økosystem. Produktet fejler jo ikke noget i sig selv. Det virker. Men det er alt det omkring det som ikke gør = økosystemet.

Men Justin mener at et økosystem ikke er vigtigt for størstedelen af alle mobilbrugere (læs: Android). Hvis du læser mit indlæg så kan du se at jeg spørger at hvis økosystemet er ligegyldigt (ikke MIN holdning) hvorfor blev N9 så ikke en dundrende success?
Gravatar #112 - gramps
4. sep. 2013 10:12
#111
Du lægger ord i munden på ham. Han skriver at hvis man vil have et økosystem, så vælger man iPhone.

Virkeligheden er helt anderledes; mange vælger en iPhone fordi æble, mens andre vælger en Samsung fordi Samsung. Andre vælger den telefon deres venner har eller anbefaler. De færreste sætter sig grundigt ind i deres første smartphone.
Gravatar #113 - Hubert
4. sep. 2013 10:18
N9 solgte vist ret fornuftigt på de få markedet hvor den blev sat til salg på trods af nokia og deres hovedløse udmeldinger.
Gravatar #114 - Magten
4. sep. 2013 10:28
Så vidt jeg husker blev der aldrig frigivet nogen salgstal på N9?
Gravatar #115 - Trentors
4. sep. 2013 11:15
gramps (112) skrev:
#111
Du lægger ord i munden på ham. Han skriver at hvis man vil have et økosystem, så vælger man iPhone.

Måske men hvordan kan man læse det anderledes end at hvis man vil have et økosystem så vælger man iPhone. Ergo så altså ikke Android som trods alt har den største markedsdel.

gramps (112) skrev:
Virkeligheden er helt anderledes; mange vælger en iPhone fordi æble, mens andre vælger en Samsung fordi Samsung. Andre vælger den telefon deres venner har eller anbefaler. De færreste sætter sig grundigt ind i deres første smartphone.

Enig til dels. Men så burde Samsungs WP telefoner jo også være en kæmpe succes?
Gravatar #116 - gramps
4. sep. 2013 11:22
#115
Jeg glemte vist at få sælger-variablen med. Jeg har endnu ikke oplevet én eneste sælger som har forsøgt at sælge WP. Et par gange har jeg hørt dem sige "Ja, den ser fin ud, men se den her".
Gravatar #117 - Trentors
4. sep. 2013 11:34
gramps (116) skrev:
#115
Jeg glemte vist at få sælger-variablen med. Jeg har endnu ikke oplevet én eneste sælger som har forsøgt at sælge WP. Et par gange har jeg hørt dem sige "Ja, den ser fin ud, men se den her".

True og det påvirker sikkert også segmentet for Hr og Fru Jensen. Men når man tænker på hvor mange telefoner som bliver solgt online i dag så er størstedelen nok købt på baggrund af reklamer, pr-materiale og anbefalinger. Det er ofte man ser en lykkelig ny smartphone-ejer stå og lege missionær omkring deres valg ;-) Nogen smider endda deres foretrukne firmas logo bag på bilen som en anden kult.
Gravatar #118 - gramps
4. sep. 2013 11:40
Trentors (117) skrev:
Nogen smider endda deres foretrukne firmas logo bag på bilen som en anden kult.


Jeg synes det er evigt komisk at se et Apple-logo på en bil, som er så gammel at værdien af bilen er lavere end det, som man skal betale for en Mac Pro.
Gravatar #119 - Zombie Steve Jobs
4. sep. 2013 13:32
gramps (118) skrev:
Jeg synes det er evigt komisk at se et Apple-logo på en bil, som er så gammel at værdien af bilen er lavere end det, som man skal betale for en Mac Pro.


Men nu skal du tænke på, at en potte pis koster en formue i Danmark, fordi vi har et eller andet religiøst forhold til det at beskatte folk op over alle begge øre.

Så en golf til 45.000 koster 5.000 i et normalt land.
Gravatar #120 - Nåkja
4. sep. 2013 13:36
...ups. Slettet.
Gravatar #121 - Trentors
4. sep. 2013 13:37
Forkert tråd men surt show. Især hvis der skal skrives meget om. Når det er sagt så er MVC ikke helt tosset.
Gravatar #122 - Nåkja
4. sep. 2013 13:39
Trentors (121) skrev:
Forkert tråd men surt show. Især hvis der skal skrives meget om. Når det er sagt så er MVC ikke helt tosset.

Jeg har ikke noget imod MVC. Men jeg har noget imod beslutningsprocessen.

Sitet er nu baseret på forms, og jeg blev ansat i sin tid for at vedligeholde det. Jeg har foreslået MVC før, men det er blevet afvist pga. udgifterne ved at konvertere.

Gravatar #123 - Justin
4. sep. 2013 15:06
XorpiZ (107) skrev:
Mmmm. Nej.

http://thenokiablog.com/2011/06/02/meego-not-enoug...

Hvorfor insisterer folk på at udtale sig om ting, de ikke ved noget om?


thenokiablog skrev:

I haven’t spent a lot of time with the current Windows Phones in the market, but videos of the upcoming Mango update give me an impression Nokia has a better chance with this platform instead of MeeGo.


Det lader til af den blog du linker også udtaler sig om noget vedkommende ikke noget om ...

Har du læst nogen af de kommentarer der er til bloggen ??
læste lige de første stykker og de er helt enig med mig
Gravatar #124 - Justin
4. sep. 2013 15:07
gramps (108) skrev:
Fordi Googles økosystem er småt og ubetydeligt i sammenligning...

ja
Gravatar #125 - Justin
4. sep. 2013 15:24
Trentors (109) skrev:
Justin (106) skrev:
Meego, kunne netop have været redningen, har du selv prøvet det ?
det lyder nemlig ikke sådan

Det har du streng taget ikke der findes ingen ægte MeeGo telefon.

Der findes Nokias N9

Justin (106) skrev:
N9, var en rigtigt dejligt telefon, men hvem gider købe en telefon som producenten allerede har frasagt sig inden den er kommet ud i butikkerne

Hvis folk vil have økosystem så køber de en Iphone

Trentors (109) skrev:
Det er da en modsigelse. Du siger at alle som ikke ville have et økosystem køber en iPhone. Åbenbart så er størstedelen af verdens befolkning ligeglad med økosystemer så?

Nej, jeg siger af alle dem der vil have et økosystem køber en iphone


Trentors (109) skrev:
Hvis det er rigtigt burde

Som jeg lige har sagt så er det ikke rigtigt

Trentors (109) skrev:
N9 være blevet en KÆMPE success. Hvis Maemo-OS'et alene var så genialt og folk er ligeglad med økosystemer så VAR hardwaren og telefonen der jo. Det eneste problem er at den ikke havde noget stort økosystem men ellers eksisterede produktet jo fint. Så HVORFOR blev det ikke en success?

Den blev ikke en success fordi Nokia ikke gad den


Trentors (109) skrev:
Ingen topmodeller sælges uden LTE i dag. Rigtigt nok at billigere mellemklasser telefoner ikke alle har det men det jo heller ikke dem som er fokus på. Husker f.eks. ikke mange launch-events omkring SGS4 Mini....selvom den har LTE.


Nu skal man lige huske på af N9 er fra 2011, hvor mange af topmodellerne havde LTE dengang ?

Hverken Samsungs Galaxy 2 eller 3 havde det
Gravatar #126 - XorpiZ
4. sep. 2013 15:26
Justin (123) skrev:
XorpiZ (107) skrev:
Mmmm. Nej.

http://thenokiablog.com/2011/06/02/meego-not-enoug...

Hvorfor insisterer folk på at udtale sig om ting, de ikke ved noget om?


thenokiablog skrev:

I haven’t spent a lot of time with the current Windows Phones in the market, but videos of the upcoming Mango update give me an impression Nokia has a better chance with this platform instead of MeeGo.


Det lader til af den blog du linker også udtaler sig om noget vedkommende ikke noget om ...

Har du læst nogen af de kommentarer der er til bloggen ??
læste lige de første stykker og de er helt enig med mig


Har du LÆST hvad der bliver citeret?

Jeg citerer det lige for dig, så du ikke er i tvivl:

"At its current pace, Nokia was on track to introduce only three MeeGo-driven models before 2014—far too slow to keep the company in the game."

"When they finally spoke late on Jan. 4, “It was truly an oh-s–t moment—and really, really painful to realize where we were,” says Oistämö."

Med andre ord, så er denne sætning noget vås:

"Den eneste grund til af Meego blev droppet var af MS chefen ikke kunne lide det fordi det ikke var Windows, sådan har det altid været, det står bare mere og mere tydelig".
Gravatar #127 - Justin
4. sep. 2013 15:32
Trentors (111) skrev:
Jo det mener JEG i høj grad det har. Det er jo et produkt UDEN økosystem. Produktet fejler jo ikke noget i sig selv. Det virker. Men det er alt det omkring det som ikke gør = økosystemet.

Men Justin mener at et økosystem ikke er vigtigt for størstedelen af alle mobilbrugere (læs: Android). Hvis du læser mit indlæg så kan du se at jeg spørger at hvis økosystemet er ligegyldigt (ikke MIN holdning) hvorfor blev N9 så ikke en dundrende success?


ja, jeg mener et økosystem er ligegyldigt
men der er forskel på intet økosystem, og en telefon som selskabet bag ikke vil kendes ved
Gravatar #128 - Magten
4. sep. 2013 16:19
Justin (125) skrev:
Nej, jeg siger af alle dem der vil have et økosystem køber en iphone
Det må jo nødvendigvis betyde at man ikke vil have et økosystem hvis man køber andet end iPhone.
Gravatar #129 - gramps
4. sep. 2013 18:13
Justin (124) skrev:
ja


nej
Gravatar #130 - Justin
5. sep. 2013 17:07
XorpiZ (126) skrev:
Justin (123) skrev:
XorpiZ (107) skrev:
Mmmm. Nej.

http://thenokiablog.com/2011/06/02/meego-not-enoug...

Hvorfor insisterer folk på at udtale sig om ting, de ikke ved noget om?


thenokiablog skrev:

I haven’t spent a lot of time with the current Windows Phones in the market, but videos of the upcoming Mango update give me an impression Nokia has a better chance with this platform instead of MeeGo.


Det lader til af den blog du linker også udtaler sig om noget vedkommende ikke noget om ...

Har du læst nogen af de kommentarer der er til bloggen ??
læste lige de første stykker og de er helt enig med mig


Har du LÆST hvad der bliver citeret?

Jeg citerer det lige for dig, så du ikke er i tvivl:

"At its current pace, Nokia was on track to introduce only three MeeGo-driven models before 2014—far too slow to keep the company in the game."

"When they finally spoke late on Jan. 4, “It was truly an oh-s–t moment—and really, really painful to realize where we were,” says Oistämö."

Med andre ord, så er denne sætning noget vås:

"Den eneste grund til af Meego blev droppet var af MS chefen ikke kunne lide det fordi det ikke var Windows, sådan har det altid været, det står bare mere og mere tydelig".


MS Chef bliver chef for Nokia
Nokia beslutter kun af lave telefoner med Windows
Nokia bliver solgt til MS
MS chef flytter tilbage til MS

Jeg syntes sætningen giver meget mening
Gravatar #131 - Justin
5. sep. 2013 17:10
Magten (128) skrev:
Det må jo nødvendigvis betyde at man ikke vil have et økosystem hvis man køber andet end iPhone.


Nej, det kan også betyde af det ikke er et kriterie for udvælgelse af ny telefon

Gravatar #132 - Magten
5. sep. 2013 18:01
Justin (131) skrev:
Nej, det kan også betyde af det ikke er et kriterie for udvælgelse af ny telefon
Det er jo også det jeg skriver.......
Gravatar #133 - XorpiZ
5. sep. 2013 19:10
Justin (130) skrev:

MS Chef bliver chef for Nokia
Nokia beslutter kun af lave telefoner med Windows
Nokia bliver solgt til MS
MS chef flytter tilbage til MS

Jeg syntes sætningen giver meget mening


Hvis man ikke har sat sig ind i tingene, så giver det sikkert god mening ja.

Der er jo også folk der mener, at det giver god mening at påstå, at USA ikke var på månen i 1969.
Gravatar #134 - Justin
5. sep. 2013 21:13
XorpiZ (133) skrev:
Justin (130) skrev:

MS Chef bliver chef for Nokia
Nokia beslutter kun af lave telefoner med Windows
Nokia bliver solgt til MS
MS chef flytter tilbage til MS

Jeg syntes sætningen giver meget mening


Hvis man ikke har sat sig ind i tingene, så giver det sikkert god mening ja.


så fortæl mig hvor jeg tager fejl ??



Gravatar #135 - XorpiZ
6. sep. 2013 06:16
Det gør du i denne sætning:

"Den eneste grund til af Meego blev droppet var af MS chefen ikke kunne lide det fordi det ikke var Windows, sådan har det altid været, det står bare mere og mere tydelig"

af grunde som er blevet forklaret dig tidligere.
Gravatar #136 - Slettet Bruger [1586470454]
6. sep. 2013 07:41
Apropos Asha, ved en kammerats firma skifter de alle dumbphones ud med Lumia 620 udstyret med industrigodkendt beskyttelses cover.
Gravatar #137 - Justin
6. sep. 2013 09:14
XorpiZ (135) skrev:
Det gør du i denne sætning:

"Den eneste grund til af Meego blev droppet var af MS chefen ikke kunne lide det fordi det ikke var Windows, sådan har det altid været, det står bare mere og mere tydelig"

af grunde som er blevet forklaret dig tidligere.


MS Chef bliver chef for Nokia
Nokia beslutter kun af lave telefoner med Windows
Nokia bliver solgt til MS
MS chef flytter tilbage til MS

Jeg syntes sætningen giver meget mening
Gravatar #138 - Nåkja
6. sep. 2013 09:21
Der var rigtig mange gode grunde til at droppe Meego.
Gravatar #139 - XorpiZ
6. sep. 2013 10:58
Justin (137) skrev:
XorpiZ (135) skrev:
Det gør du i denne sætning:

"Den eneste grund til af Meego blev droppet var af MS chefen ikke kunne lide det fordi det ikke var Windows, sådan har det altid været, det står bare mere og mere tydelig"

af grunde som er blevet forklaret dig tidligere.


MS Chef bliver chef for Nokia
Nokia beslutter kun af lave telefoner med Windows
Nokia bliver solgt til MS
MS chef flytter tilbage til MS

Jeg syntes sætningen giver meget mening


Troller du? Eller er du seriøs?

"Before the first interview, Elop drew out what he knew about the plans for MeeGo on a whiteboard, with a different color marker for the products being developed, their target date for introduction, and the current levels of bugs in each product. Soon the whiteboard was filled with color, and the news was not good: At its current pace, Nokia was on track to introduce only three MeeGo-driven models before 2014—far too slow to keep the company in the game."

Det har intet med dit gætteri at gøre.
Gravatar #140 - Justin
6. sep. 2013 12:24
XorpiZ (139) skrev:
"

Det har intet med dit gætteri at gøre.

Nej, jeg troller ikke

Har set dit fine engelske citat før, men ville da gerne høre hvad der er forkert i ??

MS Chef bliver chef for Nokia
Nokia beslutter kun af lave telefoner med Windows
Nokia bliver solgt til MS
MS chef flytter tilbage til MS

er der en af de 4 ting du mener ikke er sket
er de sket i en anden rækkefælge
er der andet der er forkert ?




Gravatar #141 - Magten
6. sep. 2013 12:26
#140
Der er ikke noget af det der er forkert.

Men hvad vil du med det? Andet end at påstå det er en stor konspiration?
Gravatar #142 - gramps
6. sep. 2013 12:29
#140
Du bruger de fire linjer til at godtgøre, at den eneste grund Nokia havde til at droppe MeeGo var, at det ikke var Windows. Noget, som citatet i #139 tydeligt viser at du ikke har ret i.
Gravatar #143 - XorpiZ
6. sep. 2013 12:29
Justin (140) skrev:
er der en af de 4 ting du mener ikke er sket
er de sket i en anden rækkefælge
er der andet der er forkert ?


Se #142.
Gravatar #144 - Justin
7. sep. 2013 08:51
Magten (141) skrev:
#140
Der er ikke noget af det der er forkert.

Men hvad vil du med det? Andet end at påstå det er en stor konspiration?


Ville gerne have hørtXorpiZ komme med noget, men det lader til af det eneste argument han har et det engelske citat

Gravatar #145 - Justin
7. sep. 2013 09:00
XorpiZ (143) skrev:
Justin (140) skrev:
er der en af de 4 ting du mener ikke er sket
er de sket i en anden rækkefælge
er der andet der er forkert ?


Se #142.


Du hat altså ikke andre argumenter end det engelske citat fra en blog skrevet af en person der ikke ved hvad han taler om ??
Gravatar #146 - Magten
7. sep. 2013 09:23
Justin (144) skrev:
Magten (141) skrev:
#140
Der er ikke noget af det der er forkert.

Men hvad vil du med det? Andet end at påstå det er en stor konspiration?


Ville gerne have hørtXorpiZ komme med noget, men det lader til af det eneste argument han har et det engelske citat
Det er nu tilladt at bruge hovedet og tænke lidt selv.
Gravatar #147 - XorpiZ
7. sep. 2013 09:26
Justin (144) skrev:
Magten (141) skrev:
#140
Der er ikke noget af det der er forkert.

Men hvad vil du med det? Andet end at påstå det er en stor konspiration?


Ville gerne have hørtXorpiZ komme med noget, men det lader til af det eneste argument han har et det engelske citat


Du mener ikke, at Kai Oistämö (Chief Development Officer hos Nokia på det tidspunkt) ved hvad han snakker om?

Mon ikke du burde finde en anden tråd og trolle snart?
Gravatar #148 - Justin
7. sep. 2013 11:41
XorpiZ (147) skrev:
Justin (144) skrev:
Magten (141) skrev:
#140
Der er ikke noget af det der er forkert.

Men hvad vil du med det? Andet end at påstå det er en stor konspiration?


Ville gerne have hørtXorpiZ komme med noget, men det lader til af det eneste argument han har et det engelske citat


Du mener ikke, at Kai Oistämö (Chief Development Officer hos Nokia på det tidspunkt) ved hvad han snakker om?

Mon ikke du burde finde en anden tråd og trolle snart?


Betyder det : Ja, jeg har ikke andre argumenter end det engelske citat ?




Gravatar #149 - Slettet Bruger [1586470454]
7. sep. 2013 13:03
Gravatar #150 - XorpiZ
7. sep. 2013 15:02
Justin (148) skrev:
XorpiZ (147) skrev:
Justin (144) skrev:
Magten (141) skrev:
#140
Der er ikke noget af det der er forkert.

Men hvad vil du med det? Andet end at påstå det er en stor konspiration?


Ville gerne have hørtXorpiZ komme med noget, men det lader til af det eneste argument han har et det engelske citat


Du mener ikke, at Kai Oistämö (Chief Development Officer hos Nokia på det tidspunkt) ved hvad han snakker om?

Mon ikke du burde finde en anden tråd og trolle snart?


Betyder det : Ja, jeg har ikke andre argumenter end det engelske citat ?


Jeg har det direkte fra hestens mund. Så ja, det er meget bedre end dit gætteri.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login