mboost-dp1
Gudmundur
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Bare synd for Thyregod at håndteringen, og hans kommentarer i den oprindelige tråd, kommer til at koste ham en del kunder nu og i fremtiden.
Synd er måske så meget sagt, man ligger vel som man har redt -- sælger mindre når man hader sine kunder.
Synd er måske så meget sagt, man ligger vel som man har redt -- sælger mindre når man hader sine kunder.
#5 -
30. jun. 2010 14:16
Ja ja men var den billig :-P
Og hvorfor fanden har dem der lavede den brugt så meget tid på det... kunne de ikke bare have smidt en pentium 1 blæser og en AMD processor i kassen...
Det ser da ligeså real ud...
Og hvorfor fanden har dem der lavede den brugt så meget tid på det... kunne de ikke bare have smidt en pentium 1 blæser og en AMD processor i kassen...
Det ser da ligeså real ud...
#4
Læs tråden igennem, og du vil forstå hvorfor det kan koste mange kunder. Thyregods første og anden udmelding er helt absurd, og absolut ikke en godkendt reaktion på en seriøs klage.
Læs tråden igennem, og du vil forstå hvorfor det kan koste mange kunder. Thyregods første og anden udmelding er helt absurd, og absolut ikke en godkendt reaktion på en seriøs klage.
MEN KAN DEN KØRE CRYSIS?!!?!
/idioti
#6
Vil være enig i at det er nogle uheldige kommentarer han kommer med, men jeg tror ikke der går længe før det er glemt af de fleste.. Kan da ihvertfald huske flere af de personer der har sagt de ville droppe SHG nu, også sagde det dengang SHG blev overtaget af Thyregod :p
/idioti
#6
Vil være enig i at det er nogle uheldige kommentarer han kommer med, men jeg tror ikke der går længe før det er glemt af de fleste.. Kan da ihvertfald huske flere af de personer der har sagt de ville droppe SHG nu, også sagde det dengang SHG blev overtaget af Thyregod :p
dwmc (4) skrev:tja det burde ha været tjekket fra butikkens side ved modtagelsen af en ikke intel kasse med processorer...
Det var ikke til at se på kassen at det var en falsk processor - kun hvis man nærlæste på kassen, så man at der stod Sochet i stedet for Socket.
Selv processoren så rimelig rigtig ud når man så den ovenfra (ud fra de fotos vi har fået).
Hey alle!
Havde en udlænding i røret der klagede over det på dårligt engelsk, så der lød den rimelig suspekt fra starten af - men var desværre god nok, som i kan se i nyheden.
Han ville nemlig hverken sende den ind til os eller noget til at begynde med - og han fik sikkert også startet en debat da han ikke kunne se det rimelige i, at vi ikke blot ville sende ham en ny uden at få den anden ind først.
Den endte selvfølgelig med en større undersøgelse da vi fandt ud af det ikke var fusk.
Havde en udlænding i røret der klagede over det på dårligt engelsk, så der lød den rimelig suspekt fra starten af - men var desværre god nok, som i kan se i nyheden.
Han ville nemlig hverken sende den ind til os eller noget til at begynde med - og han fik sikkert også startet en debat da han ikke kunne se det rimelige i, at vi ikke blot ville sende ham en ny uden at få den anden ind først.
Den endte selvfølgelig med en større undersøgelse da vi fandt ud af det ikke var fusk.
mhartvig (10) skrev:Hey alle!
Havde en udlænding i røret der klagede over det på dårligt engelsk, så der lød den rimelig suspekt fra starten af - men var desværre god nok, som i kan se i nyheden.
Han ville nemlig hverken sende den ind til os eller noget til at begynde med - og han fik sikkert også startet en debat da han ikke kunne se det rimelige i, at vi ikke blot ville sende ham en ny uden at få den anden ind først.
Den endte selvfølgelig med en større undersøgelse da vi fandt ud af det ikke var fusk.
Åh nej. Så stop dog med at fyre dumme og nedladende kommentarer af. Har i hos SHG stadigvæk fødder i ikke har pløkket af endnu?
Ang. det sidste: Det mest interessante er da at jeres kære direktør løj omkring den første "undersøgelse", hvor alt var som det skulle være..
#11
Hvad du end er på, er det så noget du vil dele med os allesammen? for det lyder som om det er noget af det gode!
Hvad du end er på, er det så noget du vil dele med os allesammen? for det lyder som om det er noget af det gode!
mhartvig (10) skrev:Hey alle!
Havde en udlænding i røret der klagede over det på dårligt engelsk, så der lød den rimelig suspekt fra starten af - men var desværre god nok, som i kan se i nyheden.
Den med dårligt engelsk tror jeg ikke på.
Faergemeister (12) skrev:
Åh nej. Så stop dog med at fyre dumme og nedladende kommentarer af. Har i hos SHG stadigvæk fødder i ikke har pløkket af endnu?
Ang. det sidste: Det mest interessante er da at jeres kære direktør løj omkring den første "undersøgelse", hvor alt var som det skulle være..
** I lige måde ang. dumme kommentarer, men jeg prøver nu for trådens skyld at tage dig seriøst. **
Jeg kan ikke se problemet? - Og skal på ingen måde udtale mig officielt.
Som jeg skrev, tog vi ham også seriøst da vi fik kigget nærmere på det (f.eks. da vi endelig fik lov til at se fake produktet) - det er lidt svært når man bliver modarbejdet af kunden. - men nu taler jeg også kun for mig selv, spørgsmålet er jo altid om hvornår man skal give en sag videre i denne kaliber, - for der er mange som fusker - og de bliver altså checket grundigt igennem før vi blot undskylder og sender nye cpu'er ud med lukkede øjne.
I det her tilfælde lød han suspekt fordi han faktisk opførte sig suspekt. Politiet er jo ikke racister eller laver forskelsbehandling fordi de mere hyppigt stopper mistænkelige billister.
Selvfølgelig får kunden medhold hvis der er tale om et fake produkt - og sagen stopper selvfølgelig ikke ved kunden, for jeg ved da at SHG heller ikke er tilfredse med at have modtaget dem - men det ligger så ikke i min afdeling.
Håber da folk forstår det, for det er da på ingen måde med vilje de modtager dem. Produkterne er lavet meget professionelt.
onetreehell (15) skrev:mhartvig (10) skrev:Hey alle!
Havde en udlænding i røret der klagede over det på dårligt engelsk, så der lød den rimelig suspekt fra starten af - men var desværre god nok, som i kan se i nyheden.
Den med dårligt engelsk tror jeg ikke på.
Det kan jeg desværre ikke rigtig gøre noget ved. Men tak for din meget brugbare kommentar.
#14
Jeg tror såmænd godt vi kan stole på kunden, men en stor virksomhed som SHG tror jeg bliver udssat for en forbandet masse svindelforsøg, så det er at de er ekstremt tilbageholdende.
Hvis så kunden oven i købet har stillet sig på bagbenene og måske er bleevt sur over at SHG ikke reagerede som han håbede de ville, ja så er samtalen måske gået i hårdknude, og begge parter har låst sig fast.
Jeg ved godt at kundens kammerat siger at kunden er en skide fin fyr, og at han selvfølgelig er jordens mest troværdige person osv ...
Men, derfor kan man måske godt forestille sig at kunden i sin skuffelse over at have modtaget en fake cpu, har hidset sig lidt op overfor SHG.
Om direktøren hart handlet 100% korrekt er sku svært at sige. Prøv lige at forestille jer at i driver en virksomhed med salg af feks Intel cpuer gennem en online butik.
En dag ringer der så en gut ind og siger, at den Intel cpu han just har købt hos jer, er 100% fake.
Jeg ville også være en smule skeptisk, for som en virksomhed som SHG, der dagligt har rigtig mange kunder, oplever helt sikker mindst en gang om ugen at der er nogen der forsøger at fuppe dem.
Der er så personer herinde, der mener at direktøren handlede forkert, og at han beskyldte kunden for forsøg på bedrageri.
Tja, sådan læser jeg det ikke. Jeg læser det som at de er 99.9% sikker på at de har styr på deres varer og lageret, og at de derfor mener det er meget usandsyneligt at der skulle være blæevet udleveret en fake cpu.
De vælger så for en sikkerheds skyld at tjekke op på sagen, og opdager at der faktisk er tale om at de har udleveret en fake cpu.
Direktøren står så frem igen, og forklarer at der er sket en fejl, og de beklager sagens gang, og opfordrer kunden til at henvende sig til dem igen, således at de kan få afsluttet denn dumme sag.
Igen, vi har kun sagens forløb forklaret gennem en 3. person, nemlig kundens kammerat, og de udmeldinger der er kommet fra virksomheden.
Jeg tror såmænd godt vi kan stole på kunden, men en stor virksomhed som SHG tror jeg bliver udssat for en forbandet masse svindelforsøg, så det er at de er ekstremt tilbageholdende.
Hvis så kunden oven i købet har stillet sig på bagbenene og måske er bleevt sur over at SHG ikke reagerede som han håbede de ville, ja så er samtalen måske gået i hårdknude, og begge parter har låst sig fast.
Jeg ved godt at kundens kammerat siger at kunden er en skide fin fyr, og at han selvfølgelig er jordens mest troværdige person osv ...
Men, derfor kan man måske godt forestille sig at kunden i sin skuffelse over at have modtaget en fake cpu, har hidset sig lidt op overfor SHG.
Om direktøren hart handlet 100% korrekt er sku svært at sige. Prøv lige at forestille jer at i driver en virksomhed med salg af feks Intel cpuer gennem en online butik.
En dag ringer der så en gut ind og siger, at den Intel cpu han just har købt hos jer, er 100% fake.
Jeg ville også være en smule skeptisk, for som en virksomhed som SHG, der dagligt har rigtig mange kunder, oplever helt sikker mindst en gang om ugen at der er nogen der forsøger at fuppe dem.
Der er så personer herinde, der mener at direktøren handlede forkert, og at han beskyldte kunden for forsøg på bedrageri.
Tja, sådan læser jeg det ikke. Jeg læser det som at de er 99.9% sikker på at de har styr på deres varer og lageret, og at de derfor mener det er meget usandsyneligt at der skulle være blæevet udleveret en fake cpu.
De vælger så for en sikkerheds skyld at tjekke op på sagen, og opdager at der faktisk er tale om at de har udleveret en fake cpu.
Direktøren står så frem igen, og forklarer at der er sket en fejl, og de beklager sagens gang, og opfordrer kunden til at henvende sig til dem igen, således at de kan få afsluttet denn dumme sag.
Igen, vi har kun sagens forløb forklaret gennem en 3. person, nemlig kundens kammerat, og de udmeldinger der er kommet fra virksomheden.
Er nødt til lige at vide en ting (synes ikke lige jeg finder det i teksten) men:
Har SHG betalt kunden tilbage UDEN at se den 'ægte*' vare?
- For det ville da være for dumt.
Har kunden købt den i en kasse der er med plexiglas-låg eller noget siden nogen siger "det skulle han da kunne se selv"...
- For så vil jeg anbefale briller.
---
Forstå mig ikke negativt, jeg undre mig bare, jeg lever selv af/i Service-sektoren og jeg fatter ikke at man lige frem kan ende med en sag der er endt så skidt som det her, for SHG vel at mærke.
Sådan som jeg ser det er det jo ikke være end at man åbner en kasse, og ser der er noget galt, og så tager man ned til butikken igen og spørger "a hva faen er det??!!"
De vil så se på den, naturligtvis stille sig uforstående over for det, men da de jo (og håber jeg da de alle ved) er en del af Intels Egen 'Verified Intel Product'-Provider (kan ikke huske om den også hedder 'Systems' eller andet til sidst), så ville de ved hjælp af bare 5 minutter kunne se at denne boks har en sikkerheds-risiko, og derfor skal den ombyttes med det samme.
Kender jeg de fleste der 'bygger selv' systemer, er 5minutter noget man 'dræber' med en cola ;-) så det ville være til at overkomme.
*ægte tages med forbehold for at der jo er tale om den ægte-falske, men uægte-vare.
Har SHG betalt kunden tilbage UDEN at se den 'ægte*' vare?
- For det ville da være for dumt.
Har kunden købt den i en kasse der er med plexiglas-låg eller noget siden nogen siger "det skulle han da kunne se selv"...
- For så vil jeg anbefale briller.
---
Forstå mig ikke negativt, jeg undre mig bare, jeg lever selv af/i Service-sektoren og jeg fatter ikke at man lige frem kan ende med en sag der er endt så skidt som det her, for SHG vel at mærke.
Sådan som jeg ser det er det jo ikke være end at man åbner en kasse, og ser der er noget galt, og så tager man ned til butikken igen og spørger "a hva faen er det??!!"
De vil så se på den, naturligtvis stille sig uforstående over for det, men da de jo (og håber jeg da de alle ved) er en del af Intels Egen 'Verified Intel Product'-Provider (kan ikke huske om den også hedder 'Systems' eller andet til sidst), så ville de ved hjælp af bare 5 minutter kunne se at denne boks har en sikkerheds-risiko, og derfor skal den ombyttes med det samme.
Kender jeg de fleste der 'bygger selv' systemer, er 5minutter noget man 'dræber' med en cola ;-) så det ville være til at overkomme.
*ægte tages med forbehold for at der jo er tale om den ægte-falske, men uægte-vare.
Måske fordi man har noget SÆRDELES inkompetente medarbejdere siddende.AmbY (20) skrev:Forstå mig ikke negativt, jeg undre mig bare, jeg lever selv af/i Service-sektoren og jeg fatter ikke at man lige frem kan ende med en sag der er endt så skidt som det her, for SHG vel at mærke.
Så er det ret nemt at udstille sig selv som en flok bondeknolde.
Bachy (18) skrev:#14
Tja, sådan læser jeg det ikke. Jeg læser det som at de er 99.9% sikker på at de har styr på deres varer og lageret, og at de derfor mener det er meget usandsyneligt at der skulle være blæevet udleveret en fake cpu.
De vælger så for en sikkerheds skyld at tjekke op på sagen, og opdager at der faktisk er tale om at de har udleveret en fake cpu.
Direktøren står så frem igen, og forklarer at der er sket en fejl, og de beklager sagens gang, og opfordrer kunden til at henvende sig til dem igen, således at de kan få afsluttet denn dumme sag.
Igen, vi har kun sagens forløb forklaret gennem en 3. person, nemlig kundens kammerat, og de udmeldinger der er kommet fra virksomheden.
Nu er det jo også rigtig dårlig kundeservice at sige vi har styr på vores ting og sådan noget kan ikke ske!!! For bagefter at undersøge tingene og finde ud af at det godt kan ske. God kundeservice havde været at få sådan en henvendelse, tjekke op på om man kan have fået en gang lort og så reageret ud fra det.
Ja, det er nemmere at slippe af med de nemme skams ved at nægte i første omgang fordi folk sjældent vil prøve at gå så langt, men når nu der kommer en tråd på et forum hvor personer forklarer om sit problem, og spørger ind til hvad han kan gøre i situationen, så står man ikke frem og gentager at man har 100% styr på det, så laver man sgu det tjek så man ikke ender i sådan en situation som de gjorde, hvor man kan tænke at det var dårligt håndteret. Havde de skrevet på forum at de ville tjekke op på det nu, så tror jeg også folk havde været mere venligtsindede...
@ 22 - Tak for lort. Men har du overvejet at det måske er svært at se en FALSK cpu på en palle? Stregkodelæseren brokker sig ikke ligefrem når EN LAGERROBOT scanner den til udlevering - og det gør den heller ikke når et menneske scanner den.
Ja, det er faktisk ikke engang en inkompetent medarbejder, men noget avanceret metal der henter den på hylden for os.
@ 14, Bachy.
Takker, Intelligens og forståelse burde belønnes. Det kunne absolut ikke siges bedre. \0/ Win....
@ 20 - Sagen er vel kun endt skidt, set på den måde at folk ikke sætter sig ind i sagen. Det eneste problem er folk som føler de skal spamme internettet med ting de ikke har undersøgt.
#18 hvorfor tror du at det er en selvfølge at en stor virksomhed som SHG bliver udsat for meget svindel af sådan en slags her.
jeg ved ikke hvad jeg skal tro i denne sag, for jeg har intet grundlag for at udtale mig, da jeg kun ved hvad nyheden siger. jeg har absolut ingen baggrundsviden, og det er der ingen herinde der har (ja lige ud over mhartvig), så hvad med at folk lader være med at dømme på forhånd og lader være med at lege judge judy, for i ved ikke noget i den her sag. overlad det til folk der har forstand på det og som rent faktisk kan undersøge det, hvis det overhovedet bliver nødvendigt
held og lykke til kunden der fik fake produktet, og held og lykke til SHG, da vi må håbe at alt det her bare en misforståelse så fra SHGs side. for fejl sker da, og bare fordi det sker én gang betyder det ikke en virksomhed er fuldstændig inkompetent som mange herinde får virksomheden til at lyde som. det er utroligt at én dårlig erfaring vejer mere end 1000 gode. har da selv købt computer hos SHG og den virkede fint, og har endda købt et grafikkort hos SHG som ikke virkede, det sendte jeg ind og fik sørme en ny igen.
jeg ved ikke hvad jeg skal tro i denne sag, for jeg har intet grundlag for at udtale mig, da jeg kun ved hvad nyheden siger. jeg har absolut ingen baggrundsviden, og det er der ingen herinde der har (ja lige ud over mhartvig), så hvad med at folk lader være med at dømme på forhånd og lader være med at lege judge judy, for i ved ikke noget i den her sag. overlad det til folk der har forstand på det og som rent faktisk kan undersøge det, hvis det overhovedet bliver nødvendigt
held og lykke til kunden der fik fake produktet, og held og lykke til SHG, da vi må håbe at alt det her bare en misforståelse så fra SHGs side. for fejl sker da, og bare fordi det sker én gang betyder det ikke en virksomhed er fuldstændig inkompetent som mange herinde får virksomheden til at lyde som. det er utroligt at én dårlig erfaring vejer mere end 1000 gode. har da selv købt computer hos SHG og den virkede fint, og har endda købt et grafikkort hos SHG som ikke virkede, det sendte jeg ind og fik sørme en ny igen.
ROFL, som da Thyregod slyngede en beskyldning ud uden at have undersøgt sagen?mhartvig (24) skrev:@ 20 - Sagen er vel kun endt skidt, set på den måde at folk ikke sætter sig ind i sagen. Det eneste problem er folk som føler de skal spamme internettet med ting de ikke har undersøgt.
LinguaIgnota (3) skrev:#1 ligner en ung Fidel Castro.
... og du ligner et billede taget af Diane Arbus.
Måske fordi man har noget SÆRDELES inkompetente medarbejdere siddende. skrev:
Det ved jeg sku ikke prøv du og sætte dig ned og pakke 1000 varer på en dag og sig mig at du checkede alle varerne igennem for om de var reelle hvis emballagen er stort set identiske.
Arbejder selv med online salg og vi bliver sku næsten forsøgt dagligt i at blive fuppet så det er da kun spørgsmål om tid inden der smutter en igennem.
Ronson (27) skrev:ROFL, som da Thyregod slyngede en beskyldning ud uden at have undersøgt sagen?
Hvis du postod du vandt i lotto, ville jeg ikke tro på dig.
Hvis du derimod havde vundet i lotto, og næste dag postod du havde vundet igen - så ville jeg tvivle. (Og checke om du løj)
themuss (19) skrev:Fuck nu af med jeres racist-pis idioter!!!
Skal der virkelig til være rudeknus hos lorteSHG?
Hvor ser du racist-pis henne ? :s
MightyHobbit (31) skrev:themuss (19) skrev:Fuck nu af med jeres racist-pis idioter!!!
Skal der virkelig til være rudeknus hos lorteSHG?
Hvor ser du racist-pis henne ? :s
Der hvor problemet nok lå i det var en engelsk-talende kunde, derfor tog de ikke henvendelsen seriøst.
Alt andet lige, er det jo bare så skide typisk at råbe "racist", så snart man ikke får sin vilje... Det kan gøres mere konstruktivt! :-)
Nårhmhartvig (24) skrev:@ 22 - Tak for lort. Men har du overvejet at det måske er svært at se en FALSK cpu på en palle? Stregkodelæseren brokker sig ikke ligefrem når EN LAGERROBOT scanner den til udlevering - og det gør den heller ikke når et menneske scanner den.
Jeg mente nu du var en racistisk idiot. Jeg er ligeglad med resten.
Hallo jeg spillede bare den bold videre mhartvig havde gang i.puttitat (32) skrev:Alt andet lige, er det jo bare så skide typisk at råbe "racist", så snart man ikke får sin vilje... Det kan gøres mere konstruktivt! :-)
Jeg skal simpelthen tage mig sammen og ikke dømme for hurtigt? .... Hvad siger du så til #10?
themuss (33) skrev:Nårh
Jeg mente nu du var en racistisk idiot. Jeg er ligeglad med resten.
Svar mig helt seriøst.
Hvorfor er mhartvig en racistisk idiot ??
puttitat (32) skrev:MightyHobbit (31) skrev:themuss (19) skrev:Fuck nu af med jeres racist-pis idioter!!!
Skal der virkelig til være rudeknus hos lorteSHG?
Hvor ser du racist-pis henne ? :s
Der hvor problemet nok lå i det var en engelsk-talende kunde, derfor tog de ikke henvendelsen seriøst.
Alt andet lige, er det jo bare så skide typisk at råbe "racist", så snart man ikke får sin vilje... Det kan gøres mere konstruktivt! :-)
Hvorfor køber engelsktalende kunder også ind i en dansk forretning ??? .dk betyder jo sjovt nok "Vi er danske" :p
#35 Så når den franske ambassade ringer og skal ha tech-support ville du bare kalde dem løgnere og smide på?
Meget indsigtsfuldt.
Jeg tror også det kommer som en stor overraskelse for Sankt Petri skolen at "vi er danske"
Du kan jo selv læse lidt her: http://www.tysk.dk/petri.shtml http://www.sankt-petri.dk/
Meget indsigtsfuldt.
Jeg tror også det kommer som en stor overraskelse for Sankt Petri skolen at "vi er danske"
Du kan jo selv læse lidt her: http://www.tysk.dk/petri.shtml http://www.sankt-petri.dk/
themuss (36) skrev:#35 Så når den franske ambassade ringer og skal ha tech-support ville du bare kalde dem løgnere og smide på?
Meget indsigtsfuldt.
Jeg tror også det kommer som en stor overraskelse for Sankt Petri skolen at "vi er danske"
Du kan jo selv læse lidt her: http://www.tysk.dk/petri.shtml
LOL, for der er nemlig ikke forskel på en ambassade og en tilfældig kunde.... Nææænej.....
Kunne det tænkes at dårlige erfaringer også har noget at sige ??
At tage sine skyklapper af og acceptere verden som den er.
mhartvig (30) skrev:Hvis du postod du vandt i lotto, ville jeg ikke tro på dig.
Hvis du derimod havde vundet i lotto, og næste dag postod du havde vundet igen - så ville jeg tvivle. (Og checke om du løj)
Hvilket så intet har med den sag at gøre...
Det tolker jeg som at det er gået op for dig, at det du brokker dig over, det har din chef selv gjort. Og at du så nægter at tage stilling til det, da det vil stille dig i et skidt lys på los arbejdos..
Sådan, så har jeg svaret for dig.
Er du virkelig dum eller hvad? Kunne det tænkes at denne ambasademedarbejder havde købt HW i dk og fået sendt det til sin privat-adresse? Du tror vel ikke de allesammen bunker nede i kælderen vel?MightyHobbit (37) skrev:LOL, for der er nemlig ikke forskel på en ambassade og en tilfældig kunde.... Nææænej.....
Ja det burde han nok have gjort.MightyHobbit (37) skrev:Kunne det tænkes at dårlige erfaringer også har noget at sige ??
At tage sine skyklapper af og acceptere verden som den er.
Alt andet lige (endda dit totalt forfejlede forsøg på at retfærddiggøre din udtalelse om "dk er for danskere") så findes masser af mennesker i Danmark der ikke taler modersmålet og heller ikke taler særlig godt engelsk. Herunder medarbejdere på ambassader, lærere på skoler etc etc.
Ronson (38) skrev:mhartvig (30) skrev:Hvis du postod du vandt i lotto, ville jeg ikke tro på dig.
Hvis du derimod havde vundet i lotto, og næste dag postod du havde vundet igen - så ville jeg tvivle. (Og checke om du løj)
Hvilket så intet har med den sag at gøre...
Det tolker jeg som at det er gået op for dig, at det du brokker dig over, det har din chef selv gjort. Og at du så nægter at tage stilling til det, da det vil stille dig i et skidt lys på los arbejdos..
Sådan, så har jeg svaret for dig.
Just hold it another way.......
Colapusheren (6) skrev:(...) Thyregods første og anden udmelding er helt absurd, og absolut ikke en godkendt reaktion på en seriøs klage.
Manden er en arrogant sinke. Kan kun opfordre til at boykotte Alle de butikker, han har sine griske fingre i. Var selv en tilfreds kunde hos det 'gamle' SHG, før Thyregod's overtagelse. Lige siden er det kun gået en vej, nedad..
There I fixed your racism and prejudice for you.mhartvig (10) skrev:Havde en udlænding i røret der klagede over det på dårligt engelsk, så jeg forstod det ikke fra starten af - men var HELDIGVIS god nok, som i kan se i nyheden.
Nu lyder du endda glad på kundens vegne. Det kaldes forresten kundeservice.
#33: themuss
Hvorfor jer jeg nu rasistisk? Fordi jeg taler med en person som taler dårligt engelsk, og logisk nok også er fra et andet land end England- da han ellers sikkert talte bedre engelsk?
Den må jeg sq. bede dig om at trække tilbage igen. Du er da fucking åndsvag. [Uofficiel kommentar]SÅ LUK RØVEN DIN FUCKING XXXXXXXX. DU ANER IKKE HVAD SAGEN HANDLER OM SÅ STOP MED DET FLAMEBAIT - eller send en PM, så tager vi den der hvis du har noget personligt at sige[/Uofficiel kommentar].
Desuden har jeg aldrig taget ham useriøst. Vi sendte faktisk efterfølgende en mail til min chef, og han fulgte faktisk også op på sagen (nej det var ikke Poul).
--
Faktum er, at mange personer prøver at fuske sig til penge og hardware. Faktum er også, at nogle af dem er fra udlandet.
Hvorfor jer jeg nu rasistisk? Fordi jeg taler med en person som taler dårligt engelsk, og logisk nok også er fra et andet land end England- da han ellers sikkert talte bedre engelsk?
Den må jeg sq. bede dig om at trække tilbage igen. Du er da fucking åndsvag. [Uofficiel kommentar]SÅ LUK RØVEN DIN FUCKING XXXXXXXX. DU ANER IKKE HVAD SAGEN HANDLER OM SÅ STOP MED DET FLAMEBAIT - eller send en PM, så tager vi den der hvis du har noget personligt at sige[/Uofficiel kommentar].
Desuden har jeg aldrig taget ham useriøst. Vi sendte faktisk efterfølgende en mail til min chef, og han fulgte faktisk også op på sagen (nej det var ikke Poul).
--
Faktum er, at mange personer prøver at fuske sig til penge og hardware. Faktum er også, at nogle af dem er fra udlandet.
themuss (39) skrev:Er du virkelig dum eller hvad? Kunne det tænkes at denne ambasademedarbejder havde købt HW i dk og fået sendt det til sin privat-adresse? Du tror vel ikke de allesammen bunker nede i kælderen vel?
Hvorfor er det du bliver ved med at snakke om en ambassademedarbejder ?? Helt ærligt.
Er det bare for at fordreje sagen så du kan kaste dig rundt med racisme-beskyldninger ??
Hvis man ved at man er svær at forstå, så sender man da en mail...
Ja det burde han nok have gjort.MightyHobbit (37) skrev:Kunne det tænkes at dårlige erfaringer også har noget at sige ??
At tage sine skyklapper af og acceptere verden som den er.
themuss (39) skrev:Alt andet lige (endda dit totalt forfejlede forsøg på at retfærddiggøre din udtalelse om "dk er for danskere") så findes masser af mennesker i Danmark der ikke taler modersmålet og heller ikke taler særlig godt dansk. Herunder medarbejdere på ambassader, lærere på skoler etc etc.
Nu skrev jeg så "vi er danske".
Da du fejlciterer mig på en sådan grov måde føler jeg ikke noget yderligere krav til at diskutere med dig, for så er det slet ikke til at vide hvad du kan finde på for at få mig til at fremstå i et dårligt lys.
Du må have en god aften og husk nu dit racisme-kort, du får sikkert brug for det i fremtiden.
Med venlig hilsen
MightyHobbit
LOL, tag dog lige en chill pill....MightyHobbit (44) skrev:Da du fejlciterer mig på en sådan grov måde føler jeg ikke noget yderligere krav til at diskutere med dig, for så er det slet ikke til at vide hvad du kan finde på for at få mig til at fremstå i et dårligt lys.
Jeg kan ikke læse andet ud af dit indlæg end at du mener at man bør tale dansk eller have en dansk-talende tilknytning for at købe ind på et .dk-domæne.
Det er det her indlæg, du går helt sukkerkold over jeg har FORDREJET PÅ DET GROVESTE... Looool.
Desuden har jeg ikke citeret dig.MightyHobbit (35) skrev:Hvorfor køber engelsktalende kunder også ind i en dansk forretning ??? .dk betyder jo sjovt nok "Vi er danske" :p
Hey, ehm, hvis jeg havde en forretning og modtog mine varer fra en velrenommeret, officiel kanal, så ville min første tanke nok også være "GTFO", hvis en engelsktalende kunde med accent påstod, at jeg havde udleveret en falsk vare. Jeg er sgu heller ikke sikker på, om jeg var gået videre med sagen, før samme kunde kom tilbage med opbakning, om det så var i form af en superaktiv Newz-tråd eller et stykke papir fra en forbrugerretsorganisation.
Jeg stopper heller ikke på motorvejen, fordi en flok sigøjnere står og vinker i nødsporet...
Jeg stopper heller ikke på motorvejen, fordi en flok sigøjnere står og vinker i nødsporet...
Jeg vil gerne hoppe på vognen "jeg finder ikke mhartvigs sprog passende" - man kan kraftstejlme ikke køre en IT-forretning noget sted, og tro at enhver der ikke snakker perfekt engelsk (eller dansk for den sags skyld) og brokker sig over en vare må være svindler.
Hvis alle havde den attitude, ville jeg ikke få ret meget ud af at brokke mig over en vare i Tyskland eller England - og butikkerne med de fordumsfulde medarbejdere ville ret hurtigt blive sorteret fra.
Mhartvig er, i fald han rent faktisk er ansat hos SHG, en dårlig undskyldning for en medarbejder.
...at themuss så ikke er en skid bedre er en helt anden diskussion.
Hvis alle havde den attitude, ville jeg ikke få ret meget ud af at brokke mig over en vare i Tyskland eller England - og butikkerne med de fordumsfulde medarbejdere ville ret hurtigt blive sorteret fra.
Mhartvig er, i fald han rent faktisk er ansat hos SHG, en dårlig undskyldning for en medarbejder.
...at themuss så ikke er en skid bedre er en helt anden diskussion.
Men nu er du heller ikke kørerlærer vel? ;)LinguaIgnota (46) skrev:Jeg stopper heller ikke på motorvejen, fordi en flok sigøjnere står og vinker i nødsporet...
(hvorfor havner vi altid i de her bil-analogier?)
Mhartvig er vel en stor dreng ligesom os andre? Han begyndte på det niveau og jeg regnede da med han kunne tåle at køre videre på det.Axl (47) skrev:...at themuss så ikke er en skid bedre er en helt anden diskussion.
themuss (45) skrev:LOL, tag dog lige en chill pill....
Jeg kan ikke læse andet ud af dit indlæg end at du mener at man bør tale dansk eller have en dansk-talende tilknytning for at købe ind på et .dk-domæne.
Det er det her indlæg, du går helt sukkerkold over jeg har FORDREJET PÅ DET GROVESTE... Looool.Desuden har jeg ikke citeret dig.MightyHobbit (35) skrev:Hvorfor køber engelsktalende kunder også ind i en dansk forretning ??? .dk betyder jo sjovt nok "Vi er danske" :p
Læs hvad jeg skriver og lad være med at læse mellem linierne og opfinde en masse ting...
Som sagt, så farvel.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.