mboost-dp1

Zepto
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Det lyder da fint at der snart kommer nye produkter, en Netbook bliver interessant at se.
Godt initiativ at indgå aftale med InfoCare, da Zepto jo netop har fået kritik for dårlig service - håber dette afhjælper dét problem, da jeg ved det afholder en del fra at turde handle med Zepto.
Godt initiativ at indgå aftale med InfoCare, da Zepto jo netop har fået kritik for dårlig service - håber dette afhjælper dét problem, da jeg ved det afholder en del fra at turde handle med Zepto.
Det er fint, men infocare, deres service er hellere ikke den bedste.Bare flere dårlig æbler til en dårlig æblegrød.
Synes ellers zepto har nogen fine produkter.
Synes ellers zepto har nogen fine produkter.
mbernholdt (4) skrev:å må vi håbe de begynder at lave noget der faktsk virker længere end 6 md.
Jeg har da en Zepto, som har været brugt dagligt igennem ca. tre år - den holder fint, og har aldrig voldt problemer.
Så de kan godt.
CrueTrue (8) skrev:Infocare: http://www.trustpilot.dk/review/www.infocare.dk
Jep, Zepto går sørme en god tid i møde.
Ja! Alt kan da kun være bedre end deres nuværende service :) Ej, spøg til side.
Synes kun det er positivt at de prøver at finde på nye tiltag for at forbedre deres produkt, og komme problemerne til livs. Jeg kan dog ikke tro det er billigere at lade InfoCare stå for reperationer, når de har teknikere in-house.
Et dårligt rygte er meget svært og meget dyrt at slippe af med. Det ville have været meget billigere for dem hvis de havde gjort noget ved problemet tidligt i stedet for nu at forsøge at overtale folk til at de er blevet meget bedre og der ikke er nogen risiko ved at købe deres produkter.
Too little, too late. Specielt når Infocare også har et dårligt rygte.
Too little, too late. Specielt når Infocare også har et dårligt rygte.
Jeg har lige fået min Zepto tilbage fra rep efter at bundkortet var brændt af (for anden gang, det er jo ikke Zeptos skyld.) Men anyways, der gik 10 dage fra jeg sendte computeren herfra til jeg havde den hjemme igen med nyt bundkort.... Da jeg sendte den ind første gang (ca. 1 år siden) så gik der 2-3 uger før jeg fik den igen, det er noget længere tid, men ikke i nærheden af de 3 måneder som man hører mange gange.
Jeg har ikke været specielt tilfreds med min 6214W fordi det nu er 2. gang at bundkortet brænder af, med et års mellemrum... Tror min computer forsøger at lave en rigtigt dårlig aprilsnar med mig...
Jeg har ikke været specielt tilfreds med min 6214W fordi det nu er 2. gang at bundkortet brænder af, med et års mellemrum... Tror min computer forsøger at lave en rigtigt dårlig aprilsnar med mig...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.