mboost-dp1

Agência Brasil
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Ja WHY NOT...
Hvis skibet allerede ER igang med at synke... så skyd da på sig selv med et Tomahawk missil så det kan gå lidt hurtigere...
Forhelved Microsoft - tag jer sammen !
find en teknologisk begavet person som har nogle visioner i stedet for alle de aber der render rundt...
Steven Elop virker imo som et godt valg, men det kunne være i skulle spørge ScottGu i stedet: Han ved trods alt hvad Microsoft burde lave mere af: Frameworks, OS, Utilities, Tools osv osv. aka SOFTWARE.. i stedet for at jagte Apple så meget.
Hvis skibet allerede ER igang med at synke... så skyd da på sig selv med et Tomahawk missil så det kan gå lidt hurtigere...
Forhelved Microsoft - tag jer sammen !
find en teknologisk begavet person som har nogle visioner i stedet for alle de aber der render rundt...
Steven Elop virker imo som et godt valg, men det kunne være i skulle spørge ScottGu i stedet: Han ved trods alt hvad Microsoft burde lave mere af: Frameworks, OS, Utilities, Tools osv osv. aka SOFTWARE.. i stedet for at jagte Apple så meget.
Montago.NET (2) skrev:find en teknologisk begavet person som har nogle visioner i stedet for alle de aber der render rundt...
Nu vil de fleste vel hævde at en master degree i fly og rumfart plus en lang karriere indenfor fly og bil produktion er "teknologisk begavet".
Men hvis vi nu antager at du mener "IT begavet".
Det er ikke specielt oplagt at chefen for en virksomhed af Microsofts størrelse skal have forstand på deres produkter. Med Microsofts efterhånden meget brede produkt sortiment er det heller ikke helt klart hvad han eventuelt skulle have forstand på - er det OS, kontorpakker, udviklingsværktøjer, server applikationer, cloud services, spil konsol hardware eller mobiltelefon hardware han skal kunne.
Ja - din interesse er software, men Microsoft er meget andet.
Han har derimod demonstreret gode ledelsesevner i Ford. Der var 3 store bilfabrikker i USA. GM og Chrysler gik ned og deres långivere og aktionærere tabte alt - og de måtte rekonstrueres med penge fra staten. Ford overlevede på egen hånd.
Den slags tæller.
Hans problem er dåbsattesten.
arne_v (4) skrev:Han fløj i et firmafly til Washington i 2008 og bad om en kasse-kredit på 8 B$ for Ford. De fik den ikke. Og Ford klarede sig uden.
det er stadigvæk et uheldig signal at sende, at man mangler penge (i fords tilfælde manglede de ikke penge, men de følte at de var nød til at søge om pengene fordi de andre 2 gjorde det) når man flyver i et dyrt privatfly (firmafly = privatfly).
og det er jo problemet at, han (samt de 2 andre) manglede realitetssans i den situation, uanset hvordan de gik
#6
Så længe de ikke modtager tilskud eller lån fra staten, så er det jo en intern firma sag som ledelse og ejere må enes om.
Den eneste manglende realitetssans er dem som vil stille sig til dommer over hvordan firmaer de ikke ejer aktier i bruger deres penge.
GM's og Chrysler's chefer har et problem - de tog imod statens penge, gik konkurs og fik penge en gang mere.
Der kan de amerikanske skatteydere med rette føle sig forarget, fordi de flyrejser blev delvist betalt af dem.
Så længe de ikke modtager tilskud eller lån fra staten, så er det jo en intern firma sag som ledelse og ejere må enes om.
Den eneste manglende realitetssans er dem som vil stille sig til dommer over hvordan firmaer de ikke ejer aktier i bruger deres penge.
GM's og Chrysler's chefer har et problem - de tog imod statens penge, gik konkurs og fik penge en gang mere.
Der kan de amerikanske skatteydere med rette føle sig forarget, fordi de flyrejser blev delvist betalt af dem.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.