mboost-dp1

Terrafugia
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
eh - køn er den da...IK!
Ganske givet er det vel primært aerodynamik der bestemmer designet af den tingest - men stadigvæk - fuck hvor er den grim!
Idet mindste pep den med et futuristisk design, vel og mærke taget fra dette årti fremfor en dårlig imitiation af 70'er shuttle ala Star Trek/Star Wars/Battlestar Galactica
Ganske givet er det vel primært aerodynamik der bestemmer designet af den tingest - men stadigvæk - fuck hvor er den grim!
Idet mindste pep den med et futuristisk design, vel og mærke taget fra dette årti fremfor en dårlig imitiation af 70'er shuttle ala Star Trek/Star Wars/Battlestar Galactica
EllMarto (2) skrev:Jeg planlægger også at lave en flyvende bil. Der er dog endnu blot tale om at det er en ide.
Tænkte det samme.
Der skal ikke meget til for at man kan blive "news material" nu om stunder. :P
>>Jeg har også planer om at slå alle andre i kapløbet om at bygge den første rumelevator. Der er endnu blot tale om ideer og visualiseringer, men da jeg er af den ret så kreative type så er der måske håb forude.<<
Backfirejr (4) skrev:Tænkte det samme.
Der skal ikke meget til for at man kan blive "news material" nu om stunder. :P
>>Jeg har også planer om at slå alle andre i kapløbet om at bygge den første rumelevator. Der er endnu blot tale om ideer og visualiseringer, men da jeg er af den ret så kreative type så er der måske håb forude.<<
Er det ikke det som KickStarter lever på?
"Vi har det her projekt vi vil lave, men vi arbejder ikke på det lige nu. Måske, hvis i giver os nogle penge først og sørger for hype".
#1 #3
Så grim er den da heller ikke. Tag et kig på flyvende biler i dag*, og bedøm lige igen ^_^
Og ja, det er en flyvende bil!
http://you-just-need-to-shut-up.com/wp-content/upl...
*
http://www.digitaltrends.com/wp-content/uploads/20...
Så grim er den da heller ikke. Tag et kig på flyvende biler i dag*, og bedøm lige igen ^_^
Og ja, det er en flyvende bil!
http://you-just-need-to-shut-up.com/wp-content/upl...
*
http://www.digitaltrends.com/wp-content/uploads/20...
mireigi (5) skrev:Er det ikke det som KickStarter lever på?
"Vi har det her projekt vi vil lave, men vi arbejder ikke på det lige nu. Måske, hvis i giver os nogle penge først og sørger for hype".
I grove træk, ja.
Men med kickstarter kan man argumentere for at der, idéelt set i hvert fald, er et reelt projekt igang, som bare mangler kapital for at det kan lykkes.
Her er det bare en idé og et koncept uden så meget andet, men alligevel vurderes det som værende News Material.
Der en lillebitte forskel mellem de to, men ikke meget. :p
Den vil aldrig få succes! Man skal både have kørekort og fly certifikat, og så må den stadig kun lette og lande fra/i godkendte lufthavne, i hvert fald her i Europa. Drømmen om bare, at kunne flyve hen over køen, er dejlig, men man må bare ikke.
Og så er der lige detaljen med, hvad der vil ske, hvis flere får samme idé, og begynder at "køre" i den 3. dimension, med alle de uheld, der allerede er med almindelige biler. Jeg ville i hvert fald blive godt gnaven, hvis de støder sammen over mit hus :?
Og så er der lige detaljen med, hvad der vil ske, hvis flere får samme idé, og begynder at "køre" i den 3. dimension, med alle de uheld, der allerede er med almindelige biler. Jeg ville i hvert fald blive godt gnaven, hvis de støder sammen over mit hus :?
Thoroughbreed (6) skrev:
http://www.digitaltrends.com/wp-content/uploads/20...
Ville nok vende den rundt og sige, det der er et kørende fly.
Tror at fuldt computer styret biler kommer før flyvende biler.
Der er bare tåber som ikke burde have lov til at køre bil... hvis de også får lov til at flyve så går det da bare endnu mere galt.
Det der ideal fra science fiction med flyvende biler på pæne lige linjer der holder fint afstand osv. er jo komplet urealistisk hvis der er mulighed for manuel kontrol.
Der er bare tåber som ikke burde have lov til at køre bil... hvis de også får lov til at flyve så går det da bare endnu mere galt.
Det der ideal fra science fiction med flyvende biler på pæne lige linjer der holder fint afstand osv. er jo komplet urealistisk hvis der er mulighed for manuel kontrol.
Testa (12) skrev:Tror at fuldt computer styret biler kommer før flyvende biler
Så kan du godt tro om :)
Den første flyvende bil er kommet på markedet, hvorimod den første computer styret bil stadig er i testfasen :)
Testa (12) skrev:Der er bare tåber som ikke burde have lov til at køre bil... hvis de også får lov til at flyve så går det da bare endnu mere galt.
Det kræver den samme tilladelse af flyve i en "flyvende bil" som det gør at flyve i et traditionelt lille fly.
Vorherre bevares.
Jeg vil ikke afvise, at der er enkelte som vil finde interesse i en flyvende bil - men nok ikke flere, end der i dag har interesse i en helikopter.
Når jeg tænker på, hvor lidt styr vi har på det, når vi kører i to dimensioner, tør jeg ikke tænke på det kaos der ville opstå, hvis vi skulle til at orientere os i tre dimensioner, sådan til hverdag.
Det er simpelthen ikke bæredygtigt.
Se i øvrigt på antallet af amfibiekøretøjer. Det er LANGT mere enkel teknologi. Alligevel findes der kun prototyper hvoraf de færreste egentligt virker.
Begrænsningerne bliver typisk for mange, til at opveje fordelene.
Der er i øvrigt også en grund til, at det tager noget længere at blive pilot, end at blive buschauffør.
Jeg vil ikke afvise, at der er enkelte som vil finde interesse i en flyvende bil - men nok ikke flere, end der i dag har interesse i en helikopter.
Når jeg tænker på, hvor lidt styr vi har på det, når vi kører i to dimensioner, tør jeg ikke tænke på det kaos der ville opstå, hvis vi skulle til at orientere os i tre dimensioner, sådan til hverdag.
Det er simpelthen ikke bæredygtigt.
Se i øvrigt på antallet af amfibiekøretøjer. Det er LANGT mere enkel teknologi. Alligevel findes der kun prototyper hvoraf de færreste egentligt virker.
Begrænsningerne bliver typisk for mange, til at opveje fordelene.
Der er i øvrigt også en grund til, at det tager noget længere at blive pilot, end at blive buschauffør.
der få mi til tænke på topgear satte quadcoptor på en bil. Der efter flyve ind til fremvisning.
hurtigt ? nej, men det ser sejt ud, da flyver ind i stedet for at køre. vildt se en bil med en vægt på 1 ton flyve.
Det kan være engang i fremtiden kan være optimal lufttransport. Det går bare langsomt.
hurtigt ? nej, men det ser sejt ud, da flyver ind i stedet for at køre. vildt se en bil med en vægt på 1 ton flyve.
Det kan være engang i fremtiden kan være optimal lufttransport. Det går bare langsomt.
nwinther (16) skrev:Vorherre bevares.
Jeg vil ikke afvise, at der er enkelte som vil finde interesse i en flyvende bil - men nok ikke flere, end der i dag har interesse i en helikopter.
Når jeg tænker på, hvor lidt styr vi har på det, når vi kører i to dimensioner, tør jeg ikke tænke på det kaos der ville opstå, hvis vi skulle til at orientere os i tre dimensioner, sådan til hverdag.
Det er simpelthen ikke bæredygtigt.
Se i øvrigt på antallet af amfibiekøretøjer. Det er LANGT mere enkel teknologi. Alligevel findes der kun prototyper hvoraf de færreste egentligt virker.
Begrænsningerne bliver typisk for mange, til at opveje fordelene.
Der er i øvrigt også en grund til, at det tager noget længere at blive pilot, end at blive buschauffør.
Den eneste årsag man ikke kigger 3 dimsionelt er fordi helikopter osv sjældent lander i beboet områder. Det er ofte steder beregnet til dette i stil med fly.
Med nutidens itsystemer, så burde ikke være umuligt styre 3 deminisoner.
Det eneste er bare, at mere grej og prisen går opad. Da grej og udstyre koster penge vægt med mere.
prisen er også høj for flyve i copter end køre bil.
Den her, eller ingen:
http://www.wired.com/images_blogs/geekdad/images/2...
http://www.wired.com/images_blogs/geekdad/images/2...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.