mboost-dp1

TDC A/S
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Der har været et større stormvejr omkring den nye ventetone og en masse reklamefilm omkring hvor svært det har været at lave den...
Jeg har endnu ikke fundet et sted hvor jeg har kunnet høre den, der har ikke været eksempler på lyden på nogen af de artikler der har været skrevet og der er ingen jeg kender som har haft TDC som mobiludbyder.
Jeg har endnu ikke fundet et sted hvor jeg har kunnet høre den, der har ikke været eksempler på lyden på nogen af de artikler der har været skrevet og der er ingen jeg kender som har haft TDC som mobiludbyder.
Coney (4) skrev:Der blev ellers henvist et link i en tidligere nyhed, derudover var den frit tilgængelig til streamin da de annoncerede den...
Jeg ville godtnok have foretrukket at de lavede den, så man kunne tilmelde sig istedet.
Iøvrigt:
I det mindste er der da ingen stemme med, som i 3's. Jeg har bemærket at det snyder folk af og til.
Thank christ, og hvornår holder vi op med at elske ham der Bent Fabricius-Bjerre. (Aner ikke lige, hvem ham der Søren skal forestille at være).
Det var slemt nok da de kaldte ham Bent Fabric, kan vi ikke få ham afskaffet, nu har han spøgt længe nok?
Det skal sgu ikke være et eller andet grimt stykke musik, jeg vil bare have en indikator for, om der er forbindelse eller ej. Til det er en simple tone fin nok.
Og nu vi er i gang, er jeg den eneste, der bliver så træt af det langsomme ævl i telefonsluser, at når man endelig kommer til at skulle trykke # for valg x, så har man glemt hvilke valgmuligheder der var, og trykker bare vilkårligt, for så at få hvem end der tager telefonen i den andne enden til at stille en om?
Det kan tage så ekstremt lang tid, kom til sagen, drop ævlet.
Det var slemt nok da de kaldte ham Bent Fabric, kan vi ikke få ham afskaffet, nu har han spøgt længe nok?
Det skal sgu ikke være et eller andet grimt stykke musik, jeg vil bare have en indikator for, om der er forbindelse eller ej. Til det er en simple tone fin nok.
Og nu vi er i gang, er jeg den eneste, der bliver så træt af det langsomme ævl i telefonsluser, at når man endelig kommer til at skulle trykke # for valg x, så har man glemt hvilke valgmuligheder der var, og trykker bare vilkårligt, for så at få hvem end der tager telefonen i den andne enden til at stille en om?
Det kan tage så ekstremt lang tid, kom til sagen, drop ævlet.
HAHAHAHA!!!
Totalt grineren.
Jeg vil dog også sige jeg fik et chok første gang jeg hørte ventetonen.
Tror bare det er spørgsmål om tilvænning og at de burde skrue lidt ned for lyden.
Det lyder meget forvrænget når man hører første tone så den skærer igennem marg og ben.
Totalt grineren.
Jeg vil dog også sige jeg fik et chok første gang jeg hørte ventetonen.
Tror bare det er spørgsmål om tilvænning og at de burde skrue lidt ned for lyden.
Det lyder meget forvrænget når man hører første tone så den skærer igennem marg og ben.
... og selvfølgelig ved alle mennesker at man nemt kunne slå den tone fra ^^
god ide TDC, dårlig udført
god ide TDC, dårlig udført
Jeg hader generelt "ventemusik".
Hvis jeg skal hænge i røret længe plejer jeg at lægge det fra mig... evt. med mobilens højtaler slået til. Så længe det dutter roligt i baggrunden ved jeg at jeg stadig er i kø.
Men med ventemusik... det værste er en radio som er stillet direkte gennem med DJsnak, reklamer og det hele.... kan dette ikke lade sig gøre fordi lydbilledet hele tiden ændrer sig. (Og evt. er musikken samtidig pisseirriterende for ens arbejde.)
Hvis jeg skal hænge i røret længe plejer jeg at lægge det fra mig... evt. med mobilens højtaler slået til. Så længe det dutter roligt i baggrunden ved jeg at jeg stadig er i kø.
Men med ventemusik... det værste er en radio som er stillet direkte gennem med DJsnak, reklamer og det hele.... kan dette ikke lade sig gøre fordi lydbilledet hele tiden ændrer sig. (Og evt. er musikken samtidig pisseirriterende for ens arbejde.)
Nogle ting som virker skal man bare ikke pille ved, og dut tonen er et godt eksempel, gad vide hvor mange penge de nu lige har spildt på det lort, kom nu igang med 20/20mbit minimum til os alle.
Kan fandme da ikke være rigtigt fordi man har 950m til centralen man kan ikke få 20mbit! :S
Kan fandme da ikke være rigtigt fordi man har 950m til centralen man kan ikke få 20mbit! :S
#19 - Nu har TDC nok andre prioriteter end at sørge for at børn kan få 20mbit så de kan hente torrents.
#14: Søren Rasted er/var med i Aqua.
#20: Umiddelbart ville jeg nu stadig mene at 20/20 forbindelser er en mere reel prioritet end pausemusik. En god forbindelse kan faktisk godt bruges til andet end at hente torrents - eller evt. til at hente torrents med legitimt og fornuftigt indhold. Tro det eller ej...
#20: Umiddelbart ville jeg nu stadig mene at 20/20 forbindelser er en mere reel prioritet end pausemusik. En god forbindelse kan faktisk godt bruges til andet end at hente torrents - eller evt. til at hente torrents med legitimt og fornuftigt indhold. Tro det eller ej...
#24 !!!!Eller!!! Den her, er sgu da fucking oplagt!!!
KOM SÅ TDC! VI VIL HAVE!
Bent F, du er så meget fail! Og Sørenwhoemever.
KOM SÅ TDC! VI VIL HAVE!
Bent F, du er så meget fail! Og Sørenwhoemever.
Beklager hvis det er en gentagelse, men havde ikke tid til at læse alle kommentarer før jeg måtte ud med det... ;)
Det største problem var jo selve lydkvaliteten - det lød bare som om der var skruet ALT for højt op til højttaler-kvaliteten i en telefon! Det ville ikke kræve megen talent at undersøge hvilken volumen og frekvenser der ville egne sig til telefoner, så udmærket idé - MEGET skidt udført...
Det største problem var jo selve lydkvaliteten - det lød bare som om der var skruet ALT for højt op til højttaler-kvaliteten i en telefon! Det ville ikke kræve megen talent at undersøge hvilken volumen og frekvenser der ville egne sig til telefoner, så udmærket idé - MEGET skidt udført...
Ildhesten (24) skrev:Eller de kunne vælge en lidt mere telefonnær ringetone.
Som fx "Barcode Brothers - Tele" eller den der Kølig Kaj sang de engang selv planlagde noget reklame kampagne til, eller noget i den stil. :P
Mon ikke det har noget at gøre med at rettighederne var for dyre ift. at lave en sang selv, som man ejer rettighederne til? ;)
#27 Bent Fabricius-Bjerre koster over 9000 kroner i sekundet, tvivler på, at han har været billigere end at få lov til at bruge Kølig Kaj/Barcode Brothers/Günther.
Regner med, at Søren Raasted har betalt for at få lov til at være med. Eller har de virkelig betalt for en "ung, hip mand, med fingerene på pulsen, som ved hva' de unge vil ha'"? I så fald er det da penge givet godt ud...
Regner med, at Søren Raasted har betalt for at få lov til at være med. Eller har de virkelig betalt for en "ung, hip mand, med fingerene på pulsen, som ved hva' de unge vil ha'"? I så fald er det da penge givet godt ud...
Jeg fandt et link til den nye ventetone :
http://politiken.dk/tjek/digitalt/telefoni/article... , men her er så igen et link til selve tonen, og dette er tdc.dk, hvor den ikke findes længere. Så dé, der ikke, som jeg selv, har hørt den endnu, får tilsyneladende heller ikke chancen
http://politiken.dk/tjek/digitalt/telefoni/article... , men her er så igen et link til selve tonen, og dette er tdc.dk, hvor den ikke findes længere. Så dé, der ikke, som jeg selv, har hørt den endnu, får tilsyneladende heller ikke chancen
#32 http://www.fabricius-bjerre.dk/ du kender garenteret den, der spiller, det er vist den, han er belvet mega kendt på
Syntes egentlig at det er en fin lille komposition, men som ny vente lyd? Det er da totalt 80ér yubii stil. Syntes det er irriterende nok at forholde mig til en melodi når jeg af og til støder ind i et firma med en sådan. Kan slet ikke tænke mig til hvor træt af den man må være om bare 1 år efter at ha hørt den ved hvert opkald til en tdc telefon der har valgt ikke at fravælge den.
Jeg har aldrig fattet, hvad idéen er med de der "musikstykker" man skal høre på. Jeg kan ikke kende forskel på en vente-komposition og så kø-musik, et firmas eller privatpersons misforståede telefonsvarer eller noget helt tredje.
Når jeg ikke får dut dut, så ligger jeg på, for jeg gider ikke sidde i kø og jeg gider ikke telefonsvarer.
Dut dut er en helt tydelig system- og klarlyd. Det har fungeret upåklageligt i 100 år. Hvorfor lave det om? Alle på kloden ved, hvad det betyder.
Når jeg ikke får dut dut, så ligger jeg på, for jeg gider ikke sidde i kø og jeg gider ikke telefonsvarer.
Dut dut er en helt tydelig system- og klarlyd. Det har fungeret upåklageligt i 100 år. Hvorfor lave det om? Alle på kloden ved, hvad det betyder.
Jeg nød sgu ellers at ringe til min kammerat der havde 3 abonnoment.. han havde valgt johnny cash istedet for 3's normale sang.. det var sgu et hit.. blev næsten ærgelig når han rent faktisk tog telefonen.. :)
Vores direktør var ca 10 minutter om at få TDC til at droppe den tone på vores 3000 abonnementer.. Mange kunder havde åbenbart ikke hørt om den, og troede der var noget galt med telefonen..
Jeg synes nu også det er meget rart at slippe for den, når man foretager +30 opkald til TDC abonnementer om dagen, så er den fanme irriterende i længden..
Udover det så er selve melodien elendig imo..
Jeg synes nu også det er meget rart at slippe for den, når man foretager +30 opkald til TDC abonnementer om dagen, så er den fanme irriterende i længden..
Udover det så er selve melodien elendig imo..
Jeg er ret overbevist om at en ringetone bestående FAKTISK af rundsave, fax-maskiner og bremsende S-tog ville være bedre.
Skide god ide at fyre et stykke musik igennem telefonlinjerne.
Så ska vi nok også snart ha HD-streaming på vores telegrafer?
Skide god ide at fyre et stykke musik igennem telefonlinjerne.
Så ska vi nok også snart ha HD-streaming på vores telegrafer?
Øv jeg aldrig fik hørt den melodi. Især fordi jeg kender Bent F. - eller - har hjulpet ham et par gange med hans computer.
Jeg tror - hvis ikke dut tonen overlever - at jeg hellere, som en anden også skriver, vil have noget roligt klassisk musik at høre på.
Jeg tror - hvis ikke dut tonen overlever - at jeg hellere, som en anden også skriver, vil have noget roligt klassisk musik at høre på.
Jeg har aldrig fattet, hvad idéen er med de der "musikstykker" man skal høre på. Jeg kan ikke kende forskel på en vente-komposition og så kø-musik, et firmas eller privatpersons misforståede telefonsvarer eller noget helt tredje.
Jeg har det nogle gange sådan, at jeg bliver distraheret så meget af musikken, at jeg ikke kan huske, hvad jeg skal sige, når jeg endelig får fat i en person i den anden ende. Så langt hellere dut-dut eller oplysning om kø-nummer og ellers stilhed.
henrikmk (45) skrev:Jeg har det nogle gange sådan, at jeg bliver distraheret så meget af musikken, at jeg ikke kan huske, hvad jeg skal sige, når jeg endelig får fat i en person i den anden ende. Så langt hellere dut-dut eller oplysning om kø-nummer og ellers stilhed.
Præcis!
Selvfølgelig er der større problemer i verdenen, men det ændre ikke ved der er IKKE bruge for den. Det tyder mere på for mange ansatte som forsøger at lave jobskabelse for dem selv. Ikke alt behøves ændres. Det gamle dut dut - er perfekt til det job det har, og er et perfekt eksempel på noget som ikke behøves ændres. Det er jo bare en vente tone ikke en top ti hit liste.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.