mboost-dp1

Telia
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Ja, jeg havde godt hørt nogle rygter om at de var sat til salg, men jeg troede personligt at TDC ville købe dem, da de jo med deres YouSee udbyder lidt af det samme. Men samtidigt så kan jeg godt de det logiske i at man ikke har solgt til en direkte dansk konkurrent.
Hvad det kommer til at betyde for kvaliteten af Internet-forbindelserne ved jeg intet om. Man må jo håbe de bruger de 528 millioner til noget fornuftigt :)
-Og er det 528 millioner danske eller svenske? Hvis det er svenske, så er da lige råd til at give en is :D
Hvad det kommer til at betyde for kvaliteten af Internet-forbindelserne ved jeg intet om. Man må jo håbe de bruger de 528 millioner til noget fornuftigt :)
-Og er det 528 millioner danske eller svenske? Hvis det er svenske, så er da lige råd til at give en is :D
Fokus på:
1. Stabilitet, Forbindelse på 8mbit, burde ikke føles langsommere end 4mbit fra Yousee.
2. Stabilitet, noget som faktisk virker største delen af tiden.
3. #4
4. #2
Så kan det muligvis være at man kunne finde på at skifte fra Yousee til Stofa, men der skal sku meget til, og mere end bare en fin reklame kampagne..!
1. Stabilitet, Forbindelse på 8mbit, burde ikke føles langsommere end 4mbit fra Yousee.
2. Stabilitet, noget som faktisk virker største delen af tiden.
3. #4
4. #2
Så kan det muligvis være at man kunne finde på at skifte fra Yousee til Stofa, men der skal sku meget til, og mere end bare en fin reklame kampagne..!
Har aldrig haft Stofa internet fordi mine erfaringer fra andre altid har været rimelig dårlige, men jeg har haft Stofa TV i mange år og det har altid virke beklageligt.
Dog lige ind til de gik ind i fri-digital i min by, så er der lidt problemer med at jeg skal bladre frem og tilbage i kanalener før den fanger dem.
Dog lige ind til de gik ind i fri-digital i min by, så er der lidt problemer med at jeg skal bladre frem og tilbage i kanalener før den fanger dem.
Så må vi se hvordan de nye ejere kan håndtere rodet med alle de antenneforeninger.
Mit stofa internet er klippestabit 20mbit, og i det år jeg har haft det vil jeg sige det har været bedre end yousee og fullrate jeg har haft tidligere. Hertil skal det dog siges at jeger flyttet landsdel, og ved ikke hvor regional plaget stabiliteten er på de forskellige selskaber.
Tv'et er lidt so-and-so syntes de flytter rundt på kanalerne som vinden blæser (har været 4-6 kanalrokader på under et år), og der er tit udfald på en enkelt kanal eller andre underlige hændelser. Her syntes jeg yousee var meget mere stabile. Men her kan antenneforeningen og skiftet til digital-tv måske have påvriket min bedømmelse lidt.
Jeg er dog lidt bekymret over det er et equity selskab der har købt dem, kunne tyde på citronen skal presses maks for at gøre aktionærer glade.
Mit stofa internet er klippestabit 20mbit, og i det år jeg har haft det vil jeg sige det har været bedre end yousee og fullrate jeg har haft tidligere. Hertil skal det dog siges at jeger flyttet landsdel, og ved ikke hvor regional plaget stabiliteten er på de forskellige selskaber.
Tv'et er lidt so-and-so syntes de flytter rundt på kanalerne som vinden blæser (har været 4-6 kanalrokader på under et år), og der er tit udfald på en enkelt kanal eller andre underlige hændelser. Her syntes jeg yousee var meget mere stabile. Men her kan antenneforeningen og skiftet til digital-tv måske have påvriket min bedømmelse lidt.
Jeg er dog lidt bekymret over det er et equity selskab der har købt dem, kunne tyde på citronen skal presses maks for at gøre aktionærer glade.
debichu (1) skrev:Ja, jeg havde godt hørt nogle rygter om at de var sat til salg, men jeg troede personligt at TDC ville købe dem, da de jo med deres YouSee udbyder lidt af det samme.
Jeg kan love dig for at en sådan handel ville blive stoppet af konkurrencestyrelsen, så det var aldrig aktuelt.
Men ja det kan da være der endeligt kan komme konkurrence på markedet, men jeg vil ikke holde vejret mens jeg venter på at Stofa forbedrer deres produkt...
Jeg håber at de flytter deres support hjem istedet for at have det hos goexcellent... det er ALDRIG en god ide at outsource support funktioner.
Jeg arbejdede ganske kortvarigt i Stofa support hos Goexcellent og er imponeret over hvor profit orienteret det er, det er selvfølgelig meget normalt hos et firma der vil tjene penge, men at gå fra Blizzard hvor vi måtte gå meget langt for at hjælpe kunder til at gå til Goexcellent og deres 300 sekunder per kunde (hvor de hver uge prøvede at barbere 10 sekunder af), det ville jeg ikke være med til.
Var på telefonerne en dag, og sagde straks min stilling op
Jeg arbejdede ganske kortvarigt i Stofa support hos Goexcellent og er imponeret over hvor profit orienteret det er, det er selvfølgelig meget normalt hos et firma der vil tjene penge, men at gå fra Blizzard hvor vi måtte gå meget langt for at hjælpe kunder til at gå til Goexcellent og deres 300 sekunder per kunde (hvor de hver uge prøvede at barbere 10 sekunder af), det ville jeg ikke være med til.
Var på telefonerne en dag, og sagde straks min stilling op
#9 du skulle ha været der i gamle dage.
Dengang havde vi (Supporterne) tid til at tage os af kunden, indenfor nogle ret løse support grænser.
Og det var dengang hvor supporterne hver weekend fik lov til at besøge pigerne på 2. sal... det var gode tider.
GoExcellent blev bare ramt af det som måske har ramt stofa nu.
- Solgt til et firma som tænkte i profit, i stedet for i hvad der blev leveret til slut kunden.
Dengang havde vi (Supporterne) tid til at tage os af kunden, indenfor nogle ret løse support grænser.
Og det var dengang hvor supporterne hver weekend fik lov til at besøge pigerne på 2. sal... det var gode tider.
GoExcellent blev bare ramt af det som måske har ramt stofa nu.
- Solgt til et firma som tænkte i profit, i stedet for i hvad der blev leveret til slut kunden.
#7: Stofa i Aalborg og omegn er det argeste pis nord for sydpolen...
... og det er endda sagt med al mulig beherskelse.
... og det er endda sagt med al mulig beherskelse.
Jeg har selv Stofa TV og Internet.
Internettet kører super stabilt. har en 25/1 og den kører fuldstændig som den skal, og har ingen problemer med udfald eller dårlige svartider.
Der i mod syntes jeg at signalet på TV'et STINKER efter jeg har fået Stofa Internet. kan godt mærke at deres signal ikke er kraftigt nok her.
Men det med konkurence, har jeg sgu svært ved at se hvordan skulle kunne lade sig gøre.
Da Stofa ikke levere hvertfal TV,Internet eller Telefon uden at man har StofaKabel ind i huset.
Det samme med YouSee de levere heller ikke TV til folk som ikke har et YouSee kabel ind i huset.
Så de 2 kan da umuligt konkurere på nogle måder. man har jo ikke noget valg om hvad man gerne vil vælge.
Men det kan være de tager konkurencen op med Boxer og TDC HomeTrio som jo ikke er baseret på et kabel, men en Parabol eller et Kobbel Kabel :D
Internettet kører super stabilt. har en 25/1 og den kører fuldstændig som den skal, og har ingen problemer med udfald eller dårlige svartider.
Der i mod syntes jeg at signalet på TV'et STINKER efter jeg har fået Stofa Internet. kan godt mærke at deres signal ikke er kraftigt nok her.
Men det med konkurence, har jeg sgu svært ved at se hvordan skulle kunne lade sig gøre.
Da Stofa ikke levere hvertfal TV,Internet eller Telefon uden at man har StofaKabel ind i huset.
Det samme med YouSee de levere heller ikke TV til folk som ikke har et YouSee kabel ind i huset.
Så de 2 kan da umuligt konkurere på nogle måder. man har jo ikke noget valg om hvad man gerne vil vælge.
Men det kan være de tager konkurencen op med Boxer og TDC HomeTrio som jo ikke er baseret på et kabel, men en Parabol eller et Kobbel Kabel :D
Zub (11) skrev:
GoExcellent blev bare ramt af det som måske har ramt stofa nu.
- Solgt til et firma som tænkte i profit, i stedet for i hvad der blev leveret til slut kunden.
Frygter præcis det samme, jeg er sgu meget bange for at Stofa's opkøb ikke skubber det imod en bedre service eller bedre produkter...
Sådan plejer det ikke at være når det første et opkøbende selskab 'lufter' informationen om at de 'lige har smidt' nogle penge over til dem de har købt.. :(
Men nu ser vi, ind til jeg høre om bedre kvalitet, stabilitet samt service bliver jeg nu ved TDC, på deres HomeTrio20, deres support har ALT for lang kø, og det samme om kundeservicen, men tilgengæld har jeg ikke svært ved at få en god hjælp, når jeg endelig er kommet igennem.
zoree (15) skrev:Men det med konkurence, har jeg sgu svært ved at se hvordan skulle kunne lade sig gøre.
Da Stofa ikke levere hvertfal TV,Internet eller Telefon uden at man har StofaKabel ind i huset.
Det samme med YouSee de levere heller ikke TV til folk som ikke har et YouSee kabel ind i huset.
Så de 2 kan da umuligt konkurere på nogle måder. man har jo ikke noget valg om hvad man gerne vil vælge.
Der er nu steder hvor man kan vælge mellem Stofa og YouSee - det kunne man i den lejlighed jeg boede i for nogen år siden i Århus. Men det er rigtigt at de to firmaer sjældent gider lægge kabler i områder konkurrenten allerede dækker - det giver mindre profit og øger risikoen for at modstanderen gør det samme i dine områder. Det er næsten en slags kartel - bortset fra der ikke behøves nogen aftaler - det er bare sund forretning desværre.
Kazper (17) skrev:Men det er rigtigt at de to firmaer sjældent gider lægge kabler i områder konkurrenten allerede dækker
Desværre :(
Jeg bor i et område hvor vi kun kan få yousee, hvilket jeg vil gøre alt for at undgå
Jeg bryder mig ikke særligt meget om Stofa, men ud fra egen erfaring (har selv haft deres kabel tv og mine forældre har stadig og de har egentligt ikke noget at klage over) og hvad man hører rundt på nettet, så er stofa kabel tv bedre end yousee
Her i 9800 Hjørring har jeg en 50/2mbit forbindelse og det kører fortrineligt. Får konstant 5.6MB/s i download ligemeget hvilke tider af døgnet det er på, og forbindelsen har aldrig været nede endnu.
Men i starten da Stofanet først kom til byen for mange år siden, der var der problemer med båndbredden til hele byen så hastigheden faldt og den var ustabil.
Men det må de have fået opgraderet, for det hele kører perfekt nu.
Men i starten da Stofanet først kom til byen for mange år siden, der var der problemer med båndbredden til hele byen så hastigheden faldt og den var ustabil.
Men det må de have fået opgraderet, for det hele kører perfekt nu.
#12
Jeg bor i Aalborg og har stofa, det virker helt som det skal, har en 50/2 og får hvad jeg betaler for.
TVdelen er også i orden, blot er det lidt træls at der flyttest rundt på kanalerne en gang om året.
Når det så er sagt, så kunne deres IP-Telefoni godt trænge til et kvalitetsløft.
Men alt i alt er jeg rigtigt godt tilfreds.
Jeg bor i Aalborg og har stofa, det virker helt som det skal, har en 50/2 og får hvad jeg betaler for.
TVdelen er også i orden, blot er det lidt træls at der flyttest rundt på kanalerne en gang om året.
Når det så er sagt, så kunne deres IP-Telefoni godt trænge til et kvalitetsløft.
Men alt i alt er jeg rigtigt godt tilfreds.
Som I dog skal blære jer med jeres inet hastigheder.
Jeg bor på Suderø, Færøerne. 4 mbit til 400 kr. Hver måned!
Jeg bor på Suderø, Færøerne. 4 mbit til 400 kr. Hver måned!
MiniatureZeus (14) skrev:Nogen der ved, hvad der sker med Telia TV, som jo er baseret på Zaptor, som Stofa (vidst) også er?
Spurgte selv telia:
Mail til Telia skrev:Hej,
Kan i oplyse om salget af Stofa til Ratos (link) for nogle (gode eller dårlige) konsekvenser for os der har Telia TV?
Mvh. Daniel
Svar fra Telia skrev:Hej Daniel,
Stofa er ikke længere end del af Telia.
Hilsen Telia TV Kundeservice
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.