mboost-dp1

unknown
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
øhh... hvad er lige nørdværdien i denne nyhed?
for mig lyder det mere som noget der har relevans for aktionære...
for mig lyder det mere som noget der har relevans for aktionære...
Kategori : Økonomi - Økonomiske tal
denne kategori har vel kun interresse for aktionærer og folk der har interresse i det.
Generer det dig så kan du ganske simpelt undgå at se denne slags nyheder.
Ret ligegyldigt at brokke sig over nyheden.
denne kategori har vel kun interresse for aktionærer og folk der har interresse i det.
Generer det dig så kan du ganske simpelt undgå at se denne slags nyheder.
Ret ligegyldigt at brokke sig over nyheden.
Herligt, så skal de bare også få mit net til at virke.
Jeg har siddet sammenlagt over 12 timer på telefonen med dem, og mit net virker stadigvæk ikke som det skal!
Må tilstå at størstedelen af deres nye "supportere" ved mindre om IT end en stalddreng..
Har fortalt dem flere gange hvad der med 90% sikkerhed foresager fejlen, men alligevel ender det med at de vil sende mig en ny router... modtog så¨min 4 router fra dem igår.. jo jo, de kan så sandelig deres kram :)
Jeg har siddet sammenlagt over 12 timer på telefonen med dem, og mit net virker stadigvæk ikke som det skal!
Må tilstå at størstedelen af deres nye "supportere" ved mindre om IT end en stalddreng..
Har fortalt dem flere gange hvad der med 90% sikkerhed foresager fejlen, men alligevel ender det med at de vil sende mig en ny router... modtog så¨min 4 router fra dem igår.. jo jo, de kan så sandelig deres kram :)
har ladet mig fortælle, at de åbner nye butikker i hele landet, kan ikke huske hvormange det er :) så det må siges det går fremad
Herskegut, det kan jo være du med 100 procent sikkerhed tager fejl, siden at CC ikke lytter til hvad de siger.
Det er trods alt deres arbejde.
Det er trods alt deres arbejde.
Herskergut.
Prøv at læs nyheden, der står SONOFON, eller Cybercity.
Det er muligt firmaerne har samme direktør, men de har ikke samme kundeservice.
Hvis du ringer til sonofon's kundeservice, kan jeg dælme godt forstå de ikke kan hjælpe dig, eller fatter en bønne af hvad du siger. :-)
Men prøv at kontakt Cybercity's tekniske support i stedet for, så er chancen for hjælp en del større.
p.s. Et lille tip, prøv at lade være med at fortælle dem hvad du mener årsagen er, men fortæl dem hvad symptomerne er.
Eller bed om at tale med 2. level support.
Prøv at læs nyheden, der står SONOFON, eller Cybercity.
Det er muligt firmaerne har samme direktør, men de har ikke samme kundeservice.
Hvis du ringer til sonofon's kundeservice, kan jeg dælme godt forstå de ikke kan hjælpe dig, eller fatter en bønne af hvad du siger. :-)
Men prøv at kontakt Cybercity's tekniske support i stedet for, så er chancen for hjælp en del større.
p.s. Et lille tip, prøv at lade være med at fortælle dem hvad du mener årsagen er, men fortæl dem hvad symptomerne er.
Eller bed om at tale med 2. level support.
#5, #7, #8
Efter at have været igennem til både firstline support, second line support, og uden rigtig at komme videre end at de sender mig et modem (nu for 5 gang), jeg har talt med de første 12 personer derinde, men kun en af dem lød til rent faktisk at vide noget.
og Disky ;) jeg har fortalt symptomerne flere gange end det burde være nødvendigt, det er altid det første jeg gør. Hvorefter de kommer med deres løsning på at sende et nyt modem, hvorefter jeg så siger at det ikke nytter noget, da jeg allerede har testet det med en stak andre modemer, alle med samme resultat.
Alligevel kommer det sjældent videre end at de sender mig endnu et modem.
Det er bare når jeg skal vente ~45 minutter pr gang jeg ringer, så bliver jeg ret så irriteret!
Godt at komme ud med det :)
Efter at have været igennem til både firstline support, second line support, og uden rigtig at komme videre end at de sender mig et modem (nu for 5 gang), jeg har talt med de første 12 personer derinde, men kun en af dem lød til rent faktisk at vide noget.
og Disky ;) jeg har fortalt symptomerne flere gange end det burde være nødvendigt, det er altid det første jeg gør. Hvorefter de kommer med deres løsning på at sende et nyt modem, hvorefter jeg så siger at det ikke nytter noget, da jeg allerede har testet det med en stak andre modemer, alle med samme resultat.
Alligevel kommer det sjældent videre end at de sender mig endnu et modem.
Det er bare når jeg skal vente ~45 minutter pr gang jeg ringer, så bliver jeg ret så irriteret!
Godt at komme ud med det :)
Har én gang skulle snakke med Cybercity kundeservice, da en linje fejlede hos nogle bekendte. Supporten ville så guide mig til at telnettet til routeren, og da jeg allerede havde gjort det fortsatte samtalen i korte præcise beskrivelser af hvilke settings jeg skulle ændre. Det var rart ikke at skulle igennem et par og tyve minutters "dumbed down" udgave.
(edit: selvom jeg ikke fattede en bjælde af hvad de settings jeg ændrede gjorde :P)
(edit: selvom jeg ikke fattede en bjælde af hvad de settings jeg ændrede gjorde :P)
#10
symptomere er at linjen falder ud med mellemrum imellem 10 sekunder og 30 minutter, det er ligegyldigt om linjen er belastet, eller slet ikke i brug, den falder ud alligevel.
Jeg har haft den droslet ned til 10mbit, 8mbit og 2mbit.. stadigvæk samme problem.
og det er et adsl2+ modem/router, eller - det er da sådan den tekniske betegnelse lyder.
Problemet som jeg ser det, og som teknikeren hos TDC så det, var at den port jeg sidder i på centralen er lettere defekt.
symptomere er at linjen falder ud med mellemrum imellem 10 sekunder og 30 minutter, det er ligegyldigt om linjen er belastet, eller slet ikke i brug, den falder ud alligevel.
Jeg har haft den droslet ned til 10mbit, 8mbit og 2mbit.. stadigvæk samme problem.
og det er et adsl2+ modem/router, eller - det er da sådan den tekniske betegnelse lyder.
Problemet som jeg ser det, og som teknikeren hos TDC så det, var at den port jeg sidder i på centralen er lettere defekt.
#12 Hvis TDC manden har set at "din" port er halvdefekt i udstyret på centralen, hvorfor har han så ikke svaret tilbage med det til CC ? Jeg ved de har et system hvor teknikeren svarer tilbage, så CC må da være rimelig inkompetente til deres job, hvis de ikke kan læse det.
Desuden synes jeg det er mærkeligt at du nu har fået sendt 5 x udstyr, de må have en lang fejlsag på dit problem.
Jeg ville ringe og sige til dem at det kan være nok, må en flink, men bestemt måde, det er jo tydeligvis ikke udstyret der er problemer med, med mindre de har fået en stor sending defekt udstyr.
Desuden synes jeg det er mærkeligt at du nu har fået sendt 5 x udstyr, de må have en lang fejlsag på dit problem.
Jeg ville ringe og sige til dem at det kan være nok, må en flink, men bestemt måde, det er jo tydeligvis ikke udstyret der er problemer med, med mindre de har fået en stor sending defekt udstyr.
#13
Jeg får også at vide hver gang jeg kommer igennem derinde, at det såsandelig er en meget lang rapport de har på mig, ikke at de læser den igennem, for de giver mig den samme tur gang på gang, og det er ligegyldigt om jeg bryder ind og siger at jeg allerede har prøvet det ene og det andet.
Jeg tror problemet ligger i at der er utrolig mange nye folk derinde, som ikke ved hvad de skal gøre, og derfor hænger de fast ved at de vil sende en router/modem, da det nok oftest er det de skal gøre.
#14
TDC teknikeren fortalte at han ikke kunne måle noget støj på linjen fra mig op til centralen, og cybercity siger at der ikke er noget galt fra dem og til centralen, i min verden må det jo betyde at fejlen ligger på centralen :)
Noget helt andet, det er så at nogen af de supportfolk jeg har snakket med hos CC har målt hvad min linje burde kunne klare, den første sagde at den kunne køre 16mbit, den næste.. at den kun kunne køre 10, og den sidste jeg snakkede med sagde at den kun kunne køre 5,3mbit.. Ja, jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg giver snart ikke det store for deres support :)
Jeg får også at vide hver gang jeg kommer igennem derinde, at det såsandelig er en meget lang rapport de har på mig, ikke at de læser den igennem, for de giver mig den samme tur gang på gang, og det er ligegyldigt om jeg bryder ind og siger at jeg allerede har prøvet det ene og det andet.
Jeg tror problemet ligger i at der er utrolig mange nye folk derinde, som ikke ved hvad de skal gøre, og derfor hænger de fast ved at de vil sende en router/modem, da det nok oftest er det de skal gøre.
#14
TDC teknikeren fortalte at han ikke kunne måle noget støj på linjen fra mig op til centralen, og cybercity siger at der ikke er noget galt fra dem og til centralen, i min verden må det jo betyde at fejlen ligger på centralen :)
Noget helt andet, det er så at nogen af de supportfolk jeg har snakket med hos CC har målt hvad min linje burde kunne klare, den første sagde at den kunne køre 16mbit, den næste.. at den kun kunne køre 10, og den sidste jeg snakkede med sagde at den kun kunne køre 5,3mbit.. Ja, jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg giver snart ikke det store for deres support :)
#16
Men du må da give mig ret i at når det er CC udstyr jeg er tilkoblet må det øjnsynligt være der problemet ligger :) eller om ikke andet skulle man nok fejlsøge der istedet.
Man skulle jo kunne måle på linjen hvor meget støj der er på linjen, samt se på afstanden, og ud fra det kunne måle sig frem til et nogenlunde resultat :)
Opdagede lige at jeg havde glemt en vigtig ting, når min linje falder ud, kobler den hver gang op med en ny hastighed, beliggende imellem 11-8 mbit.. Hvilket heller ikke ligefrem kan betegnes som normalt :)
Men du må da give mig ret i at når det er CC udstyr jeg er tilkoblet må det øjnsynligt være der problemet ligger :) eller om ikke andet skulle man nok fejlsøge der istedet.
Man skulle jo kunne måle på linjen hvor meget støj der er på linjen, samt se på afstanden, og ud fra det kunne måle sig frem til et nogenlunde resultat :)
Opdagede lige at jeg havde glemt en vigtig ting, når min linje falder ud, kobler den hver gang op med en ny hastighed, beliggende imellem 11-8 mbit.. Hvilket heller ikke ligefrem kan betegnes som normalt :)
Desuden synes jeg det er mærkeligt at du nu har fået sendt 5 x udstyr, de må have en lang fejlsag på dit problem.Nu ved jeg ikke om det er det samme længere som da jeg sad med winbacks for cc, men det er langt langt billigere for dem at sende 100 routere ud til dig end at komme ind og reparere uanmeldt på centralen.
Det skal også sige, at de på den måde holder dig beskæftiget med at prøve nyt udstyr indtil de har en aftale på din central og så kigger de nok på din port samtidig.
Jeg ved ikke hvor hurtigt de rykker rundt, men en 2-3 måneder plejede det dengang jeg arbejdede der at tage mellem hvert besøg.
#18
Jeg ved at jeg snart ikke gider modtage flere routere fra dem, og de vil jo hjertens gerne hjælpe, problemet er bare at jeg skal være hjemme - og det er svært når jeg tidligst er hjemme kl 18, og skal sidde i kø derefter, som man så bliver smidt af en enkelt eller 2 gange, derefter er den dag så gået...
Og nogen dage gider man bare ikke bruge det meste af en aften på at sidde i kø, når man blive mere og mere vant til at få at vide man kan få tilsendt en ny router.
Det har varet lidt over en måned p.t, så de må gerne få lettet deres røv :)
Jeg ved at jeg snart ikke gider modtage flere routere fra dem, og de vil jo hjertens gerne hjælpe, problemet er bare at jeg skal være hjemme - og det er svært når jeg tidligst er hjemme kl 18, og skal sidde i kø derefter, som man så bliver smidt af en enkelt eller 2 gange, derefter er den dag så gået...
Og nogen dage gider man bare ikke bruge det meste af en aften på at sidde i kø, når man blive mere og mere vant til at få at vide man kan få tilsendt en ny router.
Det har varet lidt over en måned p.t, så de må gerne få lettet deres røv :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.