mboost-dp1

shg.dk A/S
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Må indrømme at jeg ikke har meget tilovers for Proshop. Syntes ikke de virker/opfører sig særligt professionelle mht. til kundesupport og deres forretningsform.
Men det kan da være at det hjælper at blande de to.
Men det kan da være at det hjælper at blande de to.
gnarfsan (4) skrev:Care to explain?
Jeg har personligt handlet meget hos shg.dk (og stortset udelukkende hos shg.dk) før de gik konkurs og jeg har aldrig haft problemer.
Én gang havde jeg en RMA kørende på et vandkølingsanlæg og jeg havde glemt alt om det; et halvt år senere kom jeg i tanke om det og skrev til dem, sådan rent undrende, om at jeg ikke have hørt noget fra dem.
Det var ganske vist indenfor normal arbejdstid, men der gik 10 minutter før jeg fik et svar om at hele købsbeløbet var refunderet og yderligere 4 minutter før jeg fik bekræftelses mail på kreditnota.
Givet, de sløsede med min RMA sag, men jeg fulgte heller ikke op på den selv.
Derudover har de for mig i 9/10 gange leveret til den 'lovede' tid (altså, dagen efter ved bestilling før 20.18 eller hvordan)
De var super gode!
gnarfsan (7) skrev:#5: Jo jo servicen er fin, jeg har bare ikke oplevet forandringer ud over at jeg bedre kunne lide den gamle side.
Der må jeg erklære mig enig. Den originale gamle SHG side inden Proshop overtog var super. Det nye site er irriterende.
Hvis jeg har valget inde på edbpriser plejer jeg oftest at vælge computersalg.dk..
har ikke noget beef med SHG da de også har "leveret varen" so to speak.. men computersalg er tit billigere og har større udvalg. Man kan jo lige så godt bestille lidt lir og kabler hvis man alligevel skal betale fragt :)
har ikke noget beef med SHG da de også har "leveret varen" so to speak.. men computersalg er tit billigere og har større udvalg. Man kan jo lige så godt bestille lidt lir og kabler hvis man alligevel skal betale fragt :)
Jeg er også godt tilfreds med SHG. Har lige købt MacBook Pro hos dem. Fantastisk at sættes sig ned på computeren. Bestille varen, gå op i butikken (hader post DK), gå til kvik-kassen. Og vente på det bliver din tur. Så er det ud igen.
Hvad angår postDK, sidst de leverede varer for mig fra SHG, der fik jeg en deffekt PSU. Som fuckede mit motherboard og GFX up. Mit kabinet havde et deffekt neon rør i front, samt en deffekt blæser bag på. Og kassen til min CPU, den lignede noget nogen havde brugt som stol. Men både køler og CPU virkede dog fint.
Pakken var fint pakket ind, der var ikke noget. Men Post DK kan ødelægge alt under transport. Og selfølgelig var der ikke noget bøvl da jeg kørte op til SHG dagen efter.
Hvad angår postDK, sidst de leverede varer for mig fra SHG, der fik jeg en deffekt PSU. Som fuckede mit motherboard og GFX up. Mit kabinet havde et deffekt neon rør i front, samt en deffekt blæser bag på. Og kassen til min CPU, den lignede noget nogen havde brugt som stol. Men både køler og CPU virkede dog fint.
Pakken var fint pakket ind, der var ikke noget. Men Post DK kan ødelægge alt under transport. Og selfølgelig var der ikke noget bøvl da jeg kørte op til SHG dagen efter.
gnarfsan (4) skrev:Care to explain?
Ja, en super lang historie til eh, lang. Så har jeg kæmpet med proshop omkring en bærbar der har været til rep. intet mindre en 4 gange. 2 af gangene havde den fået skiftet bundkort, desværre var de lidt smartere end mig og lod være med at skrive det på rma sedlen den ene gang. Så har intet på skrift omkring det, og har derfor heller ikke mulighed for at klage ved forbrugerklagenævnet.. Og så deres generelle måde at snakke på når man ringer til dem. Har dog også haft gode handler der, så helt skidt er det vel ikke.
Og shg. Har altid syntes de har været gode, og det undrer mig hvorfor de lige skulle fucke sådan en ting op; En mus jeg havde til rep. Den dobbeltklikkede konstant. Havde testet og kunne få fejlen frem ved flere pc'er. Men de kunne ikke finde fejlen og sendte den derfor tilbage med en regning på 450kr. Og den kære shg supporter mente så oven i købet at jeg skulle sende den ind igen og risikere at betale yderligere 450kr for en mus der måske stadig ikke virkede. dvs: 1400kr for en mus!!!!!! Men betalte de 450 og modtog pakken. Dog havde de selv smadret musen tilpas nok til at den overhovedet ikke kunne klikke. Hvilket de også selv fandt ud af, så endte da med at få næsten alle mine penge tilbage efter 2½måneds kamp...
:)
Er der andre der kan huske denne historie om SHG?
http://newz.dk/forum/hardware/modtaget-fake-i7-920...
og
http://newz.dk/falsk-intel-core-i7-cpu-dukket-op-i...
http://newz.dk/forum/hardware/modtaget-fake-i7-920...
og
http://newz.dk/falsk-intel-core-i7-cpu-dukket-op-i...
Mine erfaringer som erhvervskunde med Proshop er, lave priser, men ret middelmådig rådgivning og intet ønske om at skabe reelt (langvarigt) kundeforhold. Så vi er flyttet væk (til Dustin).
SHG leverer meget hurtigt så vidt jeg husker..
SHG leverer meget hurtigt så vidt jeg husker..
Jeg har nu ikke oplevet andet end god kundeservice hos Proshop. Jeg er før blevet ringet op af en medarbejder hos Proshop, for at høre om jeg ville vælge nogle andre RAM-blokke, da dem jeg havde bestilt ikke var på lager, og de ikke kunne sige hvornår de kom på lager igen.
Jeg er desuden også blevet kontaktet af dem, da jeg bestilte en pakke til en anden adresse end den mit kreditkort var registreret på, så de ville lige tjekke om det nu også var min ordre, og hvor den skulle sendes til.
Jeg er desuden også blevet kontaktet af dem, da jeg bestilte en pakke til en anden adresse end den mit kreditkort var registreret på, så de ville lige tjekke om det nu også var min ordre, og hvor den skulle sendes til.
det er herligt
Jeg har aldrig haft problemer med hverken proshop eller shg jeg har dog også haft minimal med sager hos dem og dem jeg har haft har kørt smurt.
jeg har både erhvers erfaring med dem begge samt privat køb.
vi har lagt omkring en million kr i hver firma i diverse ting, uden at ha haft de mindste problemer med dem, dog rykkede vi vidre til proconsult senere hen pga. en god prisaftale.
Jeg har aldrig haft problemer med hverken proshop eller shg jeg har dog også haft minimal med sager hos dem og dem jeg har haft har kørt smurt.
jeg har både erhvers erfaring med dem begge samt privat køb.
vi har lagt omkring en million kr i hver firma i diverse ting, uden at ha haft de mindste problemer med dem, dog rykkede vi vidre til proconsult senere hen pga. en god prisaftale.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.