mboost-dp1

MySpace

MySpace vil slå ned på bands, der snyder sig til fans

- Via Wired Blog - , redigeret af Emil , indsendt af sønderby

På den sociale netværkshjemmeside MySpace er det musikken, der er sat i højsædet, hvorfor der er rigtig mange bands, der har en profil på siden.

En af funktionerne på en profil er, at man kan se, hvor mange gange ens musik er blevet spillet og dermed se, hvor mange fans man har, et tal som flere og flere bands snyder med. Der findes flere metoder til at gøre dette, blandt andet ved at anvende programmer skrevet til formålet.

MySpace er godt klar over problemet og oplyser, at de vil slå hårdt ned på bands, de fanger i snyd, ved simpelthen at slette deres profil. Yderligere er MySpace på jagt efter de, som laver programmerne, der kan anvendes til at snyde med, de såkaldte play boostere.

Der kan være mange penge i at være populær på MySpace, ikke kun for kunstnerne, der har større sandsynlighed for at få promoveret deres musik, men også for sælgere af play boostere. F.eks. tager hjemmesiden myplaceplays.com op til 700 dollars om ugen for at booste en profil med 50.000 “plays” om dagen.





Gå til bund
Gravatar #1 - ostebaronen
6. jul. 2008 07:28
Jeg kunne forestille mig at programmerne bruge en hulens masse proxier til at gå ind og afspille sangen.

"(..)human review system in place that detects any sudden increase in the number of plays for songs(..)"

Hvad så hvis et band lige pludselig bliver promoveret alle steder og bliver super populært at det får en masse besøg, bliver de så også slettet?
Gravatar #2 - Thalion
6. jul. 2008 08:07
#1
Hmm...

Hvis det sker vil der nok også komme en masse kommentarer, så tror hvis det bare er en omgang massiv afspilning uden anden aktivitet, at myspace så vil mistænke dem for snyd.
Gravatar #3 - Plindstrup
6. jul. 2008 08:41
Problemet med nogle af de bots der er, er at de ikke blot afspiller filen fra tusindevis af forskellige IP adresser (proxy). De foretager sig også klik rundt i profilen, ganske random, og mønsteret er meget svært at se.

MySpace kan altså se at en given IP adresse har spillet et par sange, er bevæget sig rundt i profilen og har måske endda afsendt en besked til brugeren (som sikkert bare indholder volapyk, men MySpace må jo ikke læse brugerens private beskeder, så det er ligemeget).

Desuden findes der også tjenester hvor du kan lytte til andres musik, mod at de lytter til dit. Dette giver ikke helt så meget, men er en virkelig smart måde at få plays på.

Jeg tror dog den bedste vej frem er at gå mod dem der laver programmerne - anklagen må vel være at de skaber unødige omkostninger for MySpace ved at lade et program stå og suge deres traffik.

For med de gode programmer der er i dag, kan de næsten umuligt bevise at en bruger har snydt.
Desuden er det jo en problematik hvis nogen bliver fanget af deres "anti snyd system" ved en fejl.

Jeg har selv prøvet at få lukket en konto fordi en automatisk ting mente at mine kontobevægelser var "mistænklige" - ikke på MySpace, men min penge konto :-) Altså IRL.
Gravatar #4 - Xill
6. jul. 2008 09:02
Det kunne være sjovt selv at lave et program, som kun benytter en IP og ikke gør andet end at lytte til musikken, for derefter at sætte programmet op så det booster et band man ikke kan lide.

ville da være sjovt med et uskyldigt offer
Gravatar #5 - tr0lle
6. jul. 2008 09:27
1 skrev:
Jeg kunne forestille mig at programmerne bruge en hulens masse proxier til at gå ind og afspille sangen.

"(..)human review system in place that detects any sudden increase in the number of plays for songs(..)"

Hvad så hvis et band lige pludselig bliver promoveret alle steder og bliver super populært at det får en masse besøg, bliver de så også slettet?


Så er det bare sur arse. Du er det svageste led. Farvel! :-)
Gravatar #6 - Arconaa
6. jul. 2008 09:32
#1 De sletter selvfølgelig kun dem der har brugt programmer der automatisk booster deres antal. De har metoder til at opfange dem.
Gravatar #7 - tr0lle
6. jul. 2008 09:40
6 skrev:
#1 De sletter selvfølgelig kun dem der har brugt programmer der automatisk booster deres antal. De har metoder til at opfange dem.


Ja, men som de ovenstående indlæg skriver, lyder det som om det bliver svært at kende forskel på snydere og ikke-snydere.

Har du nogen teknisk forklaring på deres metoder som du vil dele med os andre?
Gravatar #8 - Josso
6. jul. 2008 10:14
4 skrev:
Det kunne være sjovt selv at lave et program, som kun benytter en IP og ikke gør andet end at lytte til musikken, for derefter at sætte programmet op så det booster et band man ikke kan lide.

ville da være sjovt med et uskyldigt offer

Heh... :D
Men mon ikke din IP bliver bannet?

... Hmm... Det ville faktisk ikke være så tosset... Lukke et andet bands MySpace, og slippe for at se flere MySpace sidere... :)
Gravatar #9 - chris
6. jul. 2008 10:56
josso skrev:

Heh... :D
Men mon ikke din IP bliver bannet?


im gonna proxy their ass..




4 skrev:
Det kunne være sjovt selv at lave et program, som kun benytter en IP og ikke gør andet end at lytte til musikken, for derefter at sætte programmet op så det booster et band man ikke kan lide.

ville da være sjovt med et uskyldigt offer


jeg er allerede igang med at lave et script der skal få Xfactor-martin til at blive banned :D
Gravatar #10 - kimji
6. jul. 2008 11:36
#1: ostebaronen


Det er jo derfor det hedder "human review system"

Hvis et band lige pludselig får en masse trafik, bliver kilderne checket af et MENNESKE og ikke et program.

Derfor bliver der ikke "bare" slettet, men slettet hvis det viser sig der ligger snyd bag
Gravatar #11 - kimji
6. jul. 2008 11:49
9 skrev:
josso skrev:

Heh... :D
Men mon ikke din IP bliver bannet?


im gonna proxy their ass..


4 skrev:
Det kunne være sjovt selv at lave et program, som kun benytter en IP og ikke gør andet end at lytte til musikken, for derefter at sætte programmet op så det booster et band man ikke kan lide.

ville da være sjovt med et uskyldigt offer


jeg er allerede igang med at lave et script der skal få Xfactor-martin til at blive banned :D


Det må være hårdt at bo hos sin Mormor, når ens eneste glæde er at sidde på Myspace og lege keyboard-warrior.

Var det fordi Martin stjal noget af den opmærksomhed du ville ha?

Man skulle ellers tro folk i din situation forstod og respekterede værdien af tolerance
Gravatar #12 - nerdgirl.dk
6. jul. 2008 11:58
MySpace laver et point-system der skriger efter boosters, og så græder de bagefter.... Det er da for dumt.
Gravatar #13 - kimji
6. jul. 2008 12:00
12 skrev:
MySpace laver et point-system der skriger efter boosters, og så græder de bagefter.... Det er da for dumt.


Nej - De lavede et system der forventede folk var ærlige, men det er jo ikke moderne mere
Gravatar #14 - chris
6. jul. 2008 12:24
11 skrev:


Det må være hårdt at bo hos sin Mormor, når ens eneste glæde er at sidde på Myspace og lege keyboard-warrior.

Var det fordi Martin stjal noget af den opmærksomhed du ville ha?

Man skulle ellers tro folk i din situation forstod og respekterede værdien af tolerance


hvad fuck er du da for en ignorent???
og du kan så tænke over hvorfor det åbenbart er okay for dig at flame mig, når du ikke syntes at jeg må flame martin!
- TARD!

1...
jeg boede kun hos min mormor fra 13. marts til april sidste år eller noget der ligner...
og var der ikke engang det meste af tiden

2...
det var en joke / humor / komik. at du ikke forstod det kan jeg ikke bebrejde dig.
nogle mennesker er jo bare mentalt underfrankerede, og dem skal der også være plads til

3...
øhh. det hele handler vel bare om at jeg ikke har specielt meget respekt for metervare-pop, og de kunstnere der laver det.
At martin lyder som en blanding imellem madonna, justin timberlake og michael jackson kan han jo ikke gøre for...
men hvorfor så ikke prøve noget helt nyt og fresh, istedet for at lave musik der lyder som de 3 overstående kunstnere.
endnuværre er det dog at folk køber musikken - ja! - jeg har lyttet hans CD igennem.

4...
hvis du tror at jeg kun er en keyboard-warrior så tager du grumt fejl...
aktivisme og direkte aktion er en stor del af mit liv og det fylder en del.
kald mig bare frelst eller sårn - men jeg kæmper for det jeg tror på.

5...
hvad er opmærksomhed værd hvis man ikke bruger den til noget konstruktivt..
jeg ved skam godt hvordan man tiltrækker sig opmærksomhed. både af den positive og negative slags. og jeg er efterhånden blevet go til at få mine budskaber frem.
1
2
3
Google mit navn... der findes masser af flere artikler :)

6...
jeg forstår slet ikke det der med min situation???
- jeg er i den situation at jeg har råd til at holde fri i 2 måneder gennem hele sommerferien og gøre hvad jeg har lyst, og stadigvæk have et arbejde når jeg skal i skole efter ferien?
jeg har en lejlighed og alle de ting jeg har brug for
jeg har råd til at leve så økologisk at selv min eyeliner er økologisk
jeg lever det liv jeg gerne vil leve og har de venner jeg har brug for at gerne vil have.


alt i alt...
jeg forstår ikke dit indlæg mester!!!

du må meget gerne uddybe
Gravatar #15 - kimji
6. jul. 2008 12:56
#14: blaaoejet
Jeg håber din eyeliner er vandfast
Gravatar #16 - .dot
6. jul. 2008 13:13
#15 - Din er jo åbenbart :/
Gravatar #17 - Plindstrup
6. jul. 2008 13:17
#14 > Hvis du har et liv du er glad for, og er mere end tilfreds med din tilværelse, hvorfor så sidde og fortælle om det?
Det er ikke særligt relevant.

Ofte, så fortæller man det om sig selv, man gerne vil fremstå med, mere end hvad der måske er virkeligheden.

Min pointe er blot at det ikke er relevant om du har råd til ferie, er glad for dit liv og køber dyr eyeliner.
Dine argumenter burde være nok i sig selv.

Desuden skal man nogle gange bare lade ting passere - mod tåber kæmper selv guder forgæves.
Gravatar #18 - Taxwars
6. jul. 2008 15:00
Fordi om musikken rent faktisk er værd at lytte er er ligegyldigt, det eneste som gælder er nogle tal på en hjemmeside
Gravatar #19 - YouPhreak
6. jul. 2008 15:45
Og igen beviser de hvor lortet et system mange store hoveder tænker efter ..... At gå efter personen og ikke den der gør det muligt at "snyde".
Jeg kender personligt over 4 hash-pushere her i byen, men den første policen kommer efter er jo mig og de andre der besøger de pushere, selvom de umuligt ikke kan vide hvor de er og hvad de laver. Men det er jo ikke dem de er interesserede i .......... Latterligt.
Gravatar #20 - alca11
6. jul. 2008 16:06
14 skrev:
11 skrev:


Det må være hårdt at bo hos sin Mormor, når ens eneste glæde er at sidde på Myspace og lege keyboard-warrior.

Var det fordi Martin stjal noget af den opmærksomhed du ville ha?

Man skulle ellers tro folk i din situation forstod og respekterede værdien af tolerance


hvad fuck er du da for en ignorent???
og du kan så tænke over hvorfor det åbenbart er okay for dig at flame mig, når du ikke syntes at jeg må flame martin!
- TARD!

1...
jeg boede kun hos min mormor fra 13. marts til april sidste år eller noget der ligner...
og var der ikke engang det meste af tiden

2...
det var en joke / humor / komik. at du ikke forstod det kan jeg ikke bebrejde dig.
nogle mennesker er jo bare mentalt underfrankerede, og dem skal der også være plads til

3...
øhh. det hele handler vel bare om at jeg ikke har specielt meget respekt for metervare-pop, og de kunstnere der laver det.
At martin lyder som en blanding imellem madonna, justin timberlake og michael jackson kan han jo ikke gøre for...
men hvorfor så ikke prøve noget helt nyt og fresh, istedet for at lave musik der lyder som de 3 overstående kunstnere.
endnuværre er det dog at folk køber musikken - ja! - jeg har lyttet hans CD igennem.

4...
hvis du tror at jeg kun er en keyboard-warrior så tager du grumt fejl...
aktivisme og direkte aktion er en stor del af mit liv og det fylder en del.
kald mig bare frelst eller sårn - men jeg kæmper for det jeg tror på.

5...
hvad er opmærksomhed værd hvis man ikke bruger den til noget konstruktivt..
jeg ved skam godt hvordan man tiltrækker sig opmærksomhed. både af den positive og negative slags. og jeg er efterhånden blevet go til at få mine budskaber frem.
1
2
3
Google mit navn... der findes masser af flere artikler :)

6...
jeg forstår slet ikke det der med min situation???
- jeg er i den situation at jeg har råd til at holde fri i 2 måneder gennem hele sommerferien og gøre hvad jeg har lyst, og stadigvæk have et arbejde når jeg skal i skole efter ferien?
jeg har en lejlighed og alle de ting jeg har brug for
jeg har råd til at leve så økologisk at selv min eyeliner er økologisk
jeg lever det liv jeg gerne vil leve og har de venner jeg har brug for at gerne vil have.


alt i alt...
jeg forstår ikke dit indlæg mester!!!

du må meget gerne uddybe


omg..!
Gravatar #21 - chris
6. jul. 2008 16:15
#17


kan ikke sige andet end at du har ret :)





ps...
bruger ikke vandfast eyeliner da det er pisse svært at få af om aftenen :P
Gravatar #22 - YouPhreak
6. jul. 2008 16:15
#14, kan godt følge din logik, skid på ham :)

men lige til en anden gang, vil man kalde én for en ignorant så sørg for at stave det rigtigt :) Det giver mere troværdighed.
Gravatar #23 - zin
6. jul. 2008 16:26
Der kan være mange penge i at være populær på MySpace, ikke kun for kunstnerne, der har større sandsynlighed for at få promoveret deres musik,

Ja, så kan talentspejdere ikke bare gå ind på myspace.com og finde et band og give dem penge for at blive en omgang talentløse zombier - de skal faktisk kunne finde ud af deres lort! Shit! >_<

#Flaming af blaaoejet:
Kom videre folkens - alle mennesker er forskellige, det gælder også jer - hvad ret har i til at bashe en gut der vælger at udtrykke det udseende mæssigt?
Næste gang i besøger 2girls1cup.com burde i måske overveje hvilke nogle "syge bastarder" i selv er? :)
Gravatar #24 - YouPhreak
6. jul. 2008 16:33
#23, Lad da endelig de dårlige bands komme til, for alle hører jo alligevel lortet bare der er en stor røv på coveret :)

Hvis man går efter sin helt egen smag og stil, så har lortemusikken der indvaderer denne ignorante del af verden ingen fremtid. Men situationen beviser jo lige det modsatte. Folk HØRER faktisk musik de ikke kan li bare fordi alle andre hører det, eller de syns forsangeren er hot med 2 kilo makeup på.
Gravatar #25 - Bllets
6. jul. 2008 16:34
#19
Lad være med at bryde loven og for dælen da, lad nu være med at græde over at blive snuppet.
Tvivler stærkt på, at du har nogen som helst ide, om hvad politiet laver.

OT:
Der er en del information her som ikke lige er helt rigtigt.
bl.a. #19:
"At gå efter personen og ikke den der gør det muligt at "snyde"."
og #10:
"Hvis et band lige pludselig får en masse trafik, bliver kilderne checket af et MENNESKE og ikke et program."

Jeg vil refererer til kilden:
MySpace has monitoring technology and a human review system in place that detects any sudden increase in the number of plays for songs hosted on all MySpace Music profile pages."

In addition, she said that MySpace "blocks this type of technology from the site" when it can.

Finally, MySpace exerts legal pressure on companies that offer artificial play-count-boosting tools or services. "MySpace blocks this type of technology from the site and takes legal action against companies that participate in this type of activity," she said.


Som det tydeligt kan læses, så er det både software og mennesker som tjekker suspekte ændringer i tallene på en profil. Desuden så går de både efter dem der bruger det og dem der udvikler det.

#24
Du baserer det her på personlige erfaringer går jeg ud fra?
Altså du hører selv musik som du ikke bryder dig om, for at være 'populær' ?

Kender nu ikke en, som hører musik de ikke bryder sig om.


Edits: Stavefejl, kommentar til #24, etc.
Gravatar #26 - kimji
6. jul. 2008 16:36
23 skrev:
Ja, så kan talentspejdere ikke bare gå ind på myspace.com og finde et band og give dem penge for at blive en omgang talentløse zombier - de skal faktisk kunne finde ud af deres lort! Shit! >_<

#Flaming af blaaoejet:
Kom videre folkens - alle mennesker er forskellige, det gælder også jer - hvad ret har i til at bashe en gut der vælger at udtrykke det udseende mæssigt?
Næste gang i besøger 2girls1cup.com burde i måske overveje hvilke nogle "syge bastarder" i selv er? :)


Sjovt du siger at alle har ret til at udtrykke sig som de har lyst.

Der er jo ikke nogen der har flamet blaaoejet, men blot gjort opmærksom på hans egen manglende tolerance for andre menneskers valg at udtrykke sig på.

Fair nok hvis han ikke kan lide xFaktor martin - det han laver siger heller ikke mig noget - men betyder det at man skal sidde og spille smart og lege med tanken om at få ham bannet fra myspace, fordi man ikke kan lide hans musik?

blaaoejet glemmer vist at ytringsfrihed også gælder andre mennesker.
Gravatar #27 - YouPhreak
6. jul. 2008 16:37
#25 Når loven kommer i vejen for mine personlige valg så bryder jeg den gerne :) Så længe jeg ikke skader andre. Jeg har ikke skrevet under nogen stedder at Hr og Fru politricks må bestemme hvad jeg spiser, drikker eller ryger for den sags skyld.
Så ja, fuck loven hvis den forhindrer mig i min personlige udvikling og JA udvikling ;)
Gravatar #28 - zin
6. jul. 2008 16:45
#26: Du skrev:
Det må være hårdt at bo hos sin Mormor, når ens eneste glæde er at sidde på Myspace og lege keyboard-warrior.

Var det fordi Martin stjal noget af den opmærksomhed du ville ha?

Man skulle ellers tro folk i din situation forstod og respekterede værdien af tolerance

Den sidste del af denne udtalelse passer på hvad du siger, så resten ignorer vi, bare for argumentets skyld;
Denne udtalelse er baseret på at blaaoejet var seriøs i hans udtalelse og at billedet i det hele taget er ham og at, hvis det er ham, så at han tilhører en hvis stereotype af mennesker, som forstår og respekterer værdien af tolerance - det er stereotyping og generalisering på et latterligt højt niveau, og et direkte personligt angreb - ikke en observation.
Gravatar #29 - kimji
6. jul. 2008 16:46
25 skrev:
#19
Lad være med at bryde loven og for dælen da, lad nu være med at græde over at blive snuppet.
Tvivler stærkt på, at du har nogen som helst ide, om hvad politiet laver.

OT:
Der er en del information her som ikke lige er helt rigtigt.
bl.a. #19:
"At gå efter personen og ikke den der gør det muligt at "snyde"."
og #10:
"Hvis et band lige pludselig får en masse trafik, bliver kilderne checket af et MENNESKE og ikke et program."

Jeg vil refererer til kilden:
MySpace has monitoring technology and a human review system in place that detects any sudden increase in the number of plays for songs hosted on all MySpace Music profile pages."

In addition, she said that MySpace "blocks this type of technology from the site" when it can.

Finally, MySpace exerts legal pressure on companies that offer artificial play-count-boosting tools or services. "MySpace blocks this type of technology from the site and takes legal action against companies that participate in this type of activity," she said.


Som det tydeligt kan læses, så er det både software og mennesker som tjekker suspekte ændringer i tallene på en profil. Desuden så går de både efter dem der bruger det og dem der udvikler det.

#24
Du baserer det her på personlige erfaringer går jeg ud fra?
Altså du hører selv musik som du ikke bryder dig om, for at være 'populær' ?

Kender nu ikke en, som hører musik de ikke bryder sig om.


Edits: Stavefejl, kommentar til #24, etc.



Prøv nu at læse hvad jeg skriver igen. Det er nøjagtigt det som du skriver :)

"human review system" er jo ikke noget nyt koncept. Man sætter nogle parameter op, og når de parameter bliver mødt, bliver en program-rutine sat i gang, som ender med en person checker det data systemet har indsamlet, for at se hele sammenhængen

Det er nøjagtigt det samme som det system vi selv har været med til at udvikle til tracking af Creditcard Fraud
Gravatar #30 - kimji
6. jul. 2008 16:49
28 skrev:
#26: Du skrev:
Det må være hårdt at bo hos sin Mormor, når ens eneste glæde er at sidde på Myspace og lege keyboard-warrior.

Var det fordi Martin stjal noget af den opmærksomhed du ville ha?

Man skulle ellers tro folk i din situation forstod og respekterede værdien af tolerance

Den sidste del af denne udtalelse passer på hvad du siger, så resten ignorer vi, bare for argumentets skyld;
Denne udtalelse er baseret på at blaaoejet var seriøs i hans udtalelse og at billedet i det hele taget er ham og at, hvis det er ham, så at han tilhører en hvis stereotype af mennesker, som forstår og respekterer værdien af tolerance - det er stereotyping og generalisering på et latterligt højt niveau, og et direkte personligt angreb - ikke en observation.


Min kommentar er ikke skrevet udfra hans billed, men efter at have læst det han har skrevet andre steder på nettet. Og at dømme efter hans egen svar, så har jeg ramt 100% rigtigt

generalisere du ikke selv, når du automatisk beskylder mig for kun for at dømme ham ud fra hans egen avatar?
Gravatar #31 - chris
6. jul. 2008 18:21
#30...

dude...
det er over et år siden jeg boede hos min mormor :P

hvilken del af dit indlæg er det du har ramt rigtigt på?
vil virkelig gerne vide det..

¤ for bor ikke hos den gamle længere
¤ jeg har andre glæder i livet end myspace. - erindrer ikke hvornår jeg sidst besøgte siden
¤ siden hvornår har Martin og jeg delt nogen form for opmærksomhed han så har kunnet stjæle, jeg er politisk aktivist, han er mediedarling og popstjerne :S
¤ hvordan er min situation, hvem er de andre "folk" du refererer til!
¤ hvad er det ved min situation der gør at man skulle få forståelse for tolerence?

- du kommer med en masse statements og sårn, men du giver ikke rigtig nogen grund for dem
det svarer lidt til at sige:"
dronning Margrethe må kende til vigtigheden af næsespray, grundet hendes givne situation
"
dette kan meget vel være et korrekt udsagn, men en uvidende læser vil ikke være i stand til at bedømme det givne udsagn
så vil du ikke være sød at være lidt mere konkret, jeg føler at jeg ved med rimelig sikkerhed hvad der foregår i mit liv, og jeg har INGEN anelse om hvad fuck du snakker om :S


#26

jeg prøver igen...
det var et forsøg på at være sjov...
hvorfor i alverden skulle jeg have interresse i at få ham banned fra Myspace, kun fordi han laver dårlig musik?
Så skulle jeg jo gøre det samme ved alle de andre dårlige bands også...
det ville være et jævnt stort projekt - hmm måske til næste år -



ps..
har skiftet avatar så nu er der ikke noget sort hår og eyeliner til at forvirre folk
Gravatar #32 - zin
6. jul. 2008 18:25
#30:
Min kommentar er ikke skrevet udfra hans billed, men efter at have læst det han har skrevet andre steder på nettet.
[quote]
Whatever - generalisering er generalisering
[quote] Og at dømme efter hans egen svar, så har jeg ramt 100% rigtigt

Det samme svar kunne mange andre have givet - ud fra mit synspunkt er din fortolkning af hans post helt ved siden af, og dine indlæg utroligt biased og uvenlige. Skriv endelig videre, hvis du gerne vil have flere flamebait ratings >_>

generalisere du ikke selv, når du automatisk beskylder mig for kun for at dømme ham ud fra hans egen avatar?

Jo, men i det mindste prøver jeg ikke på at gemme mine åbenlyse kommentarer under en undskyldning af at det er "observationer" eller noget andet end de egentlig er.

#topic: Gad vide, hvad MySpace har tænkt sig at gøre ved det? Et script der checker hvor brugeren bevæger sig hen er jo ikke specielt virksomt eftersom det næsten lige så godt kunne have været en bruger der klikker meget hurtigt - en timeout for loading (altså, 5 sek eller mere før næste side er klar) kunne måske hjælpe, men det ville bare genere brugere.
At banne proxy IP'er er heller ingen løsning da mange bruger dem pga. af deres cache og meget mere..
Nogen der har nogle andre ideer?
Gravatar #33 - kimji
6. jul. 2008 19:47
#32: Zin

du har ret til at ha din egen holdning, også selv om du rammer helt ved siden af her. Du aner ikke på hvilket grundlag jeg har baseret min udtalelse, derfor er din egen vurdering 100% værdiløs som andet end din egen personlige holdning af min opførsel.

Fakta kan ikke bestrides, min opførsel - måske. Men jeg citere KUN hvad han selv har skrevet og stiller derefter et spørgsmål.

Hvis han ikke kan holde til det, but han måske tænke sig om inden han skriver det han gør.

Giv mig endeligt alle de flamebait ratings du har lyst til - der forstyrre nu ikke min nattesøvn. Hvis du ikke kan holde til at føre en saglig debat med folk der ikke er enig med dig, så lad være med at rode dig ud i diskussionen til at begynde med, eller hold dig til arto.dk
Gravatar #34 - kimji
6. jul. 2008 19:53
#31...

bla bla bla.

Hvis du vil ha et svar, så prøv igen med et svar hvor du forholder dig til det jeg skrev, i stedet for at bruge salamimetoden og bare fylde mere uvedkommende pladder på.
Gravatar #35 - zumo
6. jul. 2008 19:59
Jeg ville ønske at man kunne rate hele denne tråd for sjov. eyeliner, xfactor, mormor, "hold dig til arto", og nu er kimji begyndt at flame sig selv:

#34: kimji
#30...

bla bla bla.

Hvis du vil ha et svar, så prøv igen med et svar hvor du forholder dig til det jeg skrev, i stedet for at bruge salamimetoden og bare fylde mere uvedkommende pladder på.




Anyway, man kan lave en hit counter rimeligt hurtigt.
Lav en løkke der henter http://mediaservices.myspace.com/services/media/mu... og derefter sender en http GET til alle URL'erne i "url" parametrene i sang-objekterne.
Man behøver ikke engang afspille noget.

(hit counter URL'en er unik, så man skal hente en ny playlist hver gang man vil registrere et hit.)
Gravatar #36 - Mikle
6. jul. 2008 20:03
ROFL, guys, kom videre i jeres liv!
Gravatar #37 - kimji
6. jul. 2008 20:04
#35: zumo
Ja jeg er jo ikke fejlfri :)

Men der var jo flere der ville betale 700bucks for den service, så er det jo bare at komme i gang :)
Gravatar #38 - zin
6. jul. 2008 21:39
#37
du har ret til at ha din egen holdning, også selv om du rammer helt ved siden af her. Du aner ikke på hvilket grundlag jeg har baseret min udtalelse, derfor er din egen vurdering 100% værdiløs som andet end din egen personlige holdning af min opførsel.

Fakta kan ikke bestrides, min opførsel - måske. Men jeg citere KUN hvad han selv har skrevet og stiller derefter et spørgsmål.

Selvmodsigelse - som jeg allerede har forsøgt at pointere er dine kommentarer rettet udelukkende mod blaaoejet. Hvis det var observationer om personer der udtalte sig om noget, så skulle du lave en lignende (og ligeså ubehagelig) svar til samtlige indlæg i denne tråd for ikke at være en "flamer".
Dine aktioner taler i mod dine ord ;)
Gravatar #39 - kimji
6. jul. 2008 22:58
38 skrev:
#37
du har ret til at ha din egen holdning, også selv om du rammer helt ved siden af her. Du aner ikke på hvilket grundlag jeg har baseret min udtalelse, derfor er din egen vurdering 100% værdiløs som andet end din egen personlige holdning af min opførsel.

Fakta kan ikke bestrides, min opførsel - måske. Men jeg citere KUN hvad han selv har skrevet og stiller derefter et spørgsmål.

Selvmodsigelse - som jeg allerede har forsøgt at pointere er dine kommentarer rettet udelukkende mod blaaoejet. Hvis det var observationer om personer der udtalte sig om noget, så skulle du lave en lignende (og ligeså ubehagelig) svar til samtlige indlæg i denne tråd for ikke at være en "flamer".
Dine aktioner taler i mod dine ord ;)


Sikke en omgang pladder. Hvorfor i alverden skulle jeg lave et svar til alle andre?. Mine svar er ikke baseret på et eller andet kommunistisk humaniora system, hvor alle skal have samme svar, hvad enten der vedrør debetten eller ej.

Jeg har kommenteret blaaoejet's indlæg på bagrund af det han har skrevet her på siden, og det han har skrevet på andre sites.

Hvem har været i tvivl om hvorvidt det det jeg skrev var rettet mod ham eller ej? og hvornår er det lide det har været til diskution? Jeg vil da mene det er RET tydeligt min kommentar er rettet mod ham.

Senere har jeg kommenteret dit indlæg mod mig, og din manglede faktuel bagrund til at udtale dig om hvad jeg har baseret min kommentar på.

Men lad mig gerne gentage hvad jeg skrev til DIG(ikke blaaoejet):

du har ret til at ha din egen holdning, også selv om du rammer helt ved siden af her. Du aner ikke på hvilket grundlag jeg har baseret min udtalelse, derfor er din egen vurdering 100% værdiløs som andet end din egen personlige holdning af min opførsel.

Og hvis du stadig ikke forstår det, så lad mig omformulere det. Dit indlæg om min kommentar til det blaaoejet skrev, er faktuel værdiløst da du ikke ved på hvilket grundlag jeg udtaler mig. Derfor er du ikke i en position til at udtale dig om andet end min opførsel eller formulering.

Og det må du for min skyld gøre alt det du har lyst, men det ikke har en pind med sagen at gøre
Gravatar #41 - zin
7. jul. 2008 10:18
#39: Forskellen er jo, at jeg ved på hvilket grundlag du udtaler dig - det har du jo forklaret indtil flere gange.
Det jeg forsøger at få igennem din skald er at det ikke hører til her. Her diskuteres og laves pjat omkring topic - ikke menneskerne som kommenterer / laver pjat omkring topic.
For sidstnævnte besøg evt. Arto.dk, myspace.com eller facebook.com.
På forhånd tak.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login