mboost-dp1

unknown

Microsoft Office 2007 beta 2 (TR)

- Via Winxperts.net - , redigeret af Net_Srak

Så er Microsoft klar til at lancere deres Technical Refresh af Office 2007 beta 2. Denne version skulle også køre problemfrit på den offentligt tilgængelige Windows Vista RC1 (build 5600). Technical Refresh-versionen er blevet poleret ganske meget op, og brugergrænsefladen er komplet.

Nogle af forbedringerne er:
# dobbeltklik Office logoet lukker programmet
# redesign af PowerPoint Home Tab.
# nye produktikoner
# sølv tema
# over 1.000 mindre rettelser til Ribbon

Ønsker man at prøve den nye Office version, kan den hentes her, når den bliver tilgængelig, hvilket skulle ske i løbet af dagen.





Gå til bund
Gravatar #51 - benz
14. sep. 2006 22:39
#49 Og det er vist kun kegler der vil betale for at betateste noget. Nogen vil da påstå, at man burde have 10 kr for at teste deres alpha produkter....nej, undskyld beta produkter.
Gravatar #52 - Alien
15. sep. 2006 05:45
Jeg har ikke programmet havde det været gratis ville jeg stadig ikke have det, hvorfor? fordi det er beta...

Holder på at det stadig er dig der er keglen, du kan vist stadig ikke finde ud af at læse hvad andre skriver, selvom du prøver at lyde smart falder det hurtigt til jorden.

Er det god markedsføring, om den er viral eller ej, at tage penge for et program som de synes folk skal prøve? Og bare det latterlige beløb som de vil tage.

Hvis folk ikke vil betateste, hvorfor sender de det så ud? Og ja, det har jeg spurgt om før - og så henviser jeg til ovenstående.

Igen kan man jo henvise til hvad cloud02 skrev i 29: "Dernæst vil jeg sige at Microsoft nok ville være ligeglade med open beta test, hvis ikke det var for den massive gratis markedsføring de får.
Tror der er rigeligt med RIGTIGE beta testere, på connect, technet og MSDN, og ikke folk som blot vil benytte sig af en version af office 2007 (og senere brokke sig over at den er fyldt med fejl)."

Se hvor mange jubelscener det har givet herinde f.eks.

Jeg aner ikke hvor du vil hen med det..

Dit indlæg var irrelevant fordi den ikke havde nogen sammenhæng med noget der var skrevet herinde grundet din manglede evne til at læse.

#51
Nu henter folk det jo ikke for at teste det men for at bruge det...
Gravatar #53 - hvedehapser2
15. sep. 2006 05:56
#35 Ærgeligt der ikke er en rating der hedder "whiner".
Gravatar #54 - fidomuh
15. sep. 2006 06:54
#52

Nu henter folk det jo ikke for at teste det men for at bruge det...


Og det ved du saa fordi du har indsigt i >1.000.000 menneskers brug af Office Beta eller hvad?

Har du taenkt over at man faktisk ikke kan indrapportere fejl medmindre at man bruger produktet? ( Man kan jo ikke finde fejlene uden vel? )

Derved maa det da siges at selvom folk blot "bruger" programmet, saa beta-tester de alligevel..

Personligt har jeg da vaeret flittig til at indsende bug-reports paa baade Vista, Outlook 2007, og Office 2007 ...

Derudover ville jeg personligt se en Beta-test ( public eller ej ) som en indikator for hvor populaert programmet bliver.. Hvis der er 100.000.000 der henter programmet ned paa 2 timer, saa skulle der vaere en rimelig chance for at det bliver en success? ( Selvfoelgelig ikke betingelsesloest, men stadig .. )

Med det sagt saa syntes jeg det er lidt.. "Underligt"... At de tager penge for betaen.. Men okay, jeg har saa leechet den igennem MSDN herude paa arbejdet, saa jeg har ikke betalt for nogen af beta versionerne.. Og reelt tror jeg faktisk at jeg ville undlade at "teste" deres produkt alene fordi de kraevede penge for baandbredden..

Ja, baandbredde koster penge, men det goer spildt arbejde sq ogsaa ( Beta semi-joke ) .. ;)

OT

Det er stadig barnligt og plat at rate hans indlaeg som "irrelevant" blot fordi du ikke er enig med ham ...
Gravatar #55 - Ramses II
15. sep. 2006 07:28
#50

Pengene kunne fx også være for at frasortere alle de useriøse folk der henter det for lige og prøve det uden at beta testet og tilbagemelde fejl fordi de oprigtigt gerne vil hjælpe med programmet.

Og jeg skal da helt sikkert hjem og hente, syntes det er en god måde og påpege fejl til M$ da det er et system som de fleste IT-Folk kommer til at arbejde meget med i fremtiden.
Gravatar #56 - |shadowMan|
15. sep. 2006 08:08
Jeg har kørt Beta 1 og nu kører Beta 2. Alt fungerer fint og pakken er nydeligt og giver motivation til at arbejde med glæde, dermed øget produktiviteten. Det er jo kun godt.
Gravatar #57 - Alien
15. sep. 2006 08:35
#54
Du kan heller ikke læse, jeg har forklaret hvorfor jeg ratede hans indlæg irrelevant!, gider ikke gentage da det var meget letforståeligt.
Det er vel ligeså barnligt at rate mit "en gentagelse", hvis du nu læste hvad der var skrevet, kunne du jo se at han ikke havde forstået hvad der tidligere var skrevet og at han havde brug for en gentagelse.. Det at du pointere mit og gør det samme, gør dig vel til en hykler!!

Et 5-årig barn kan regne ud at men ikke kan indrappotere fejl i noget man ikke bruger.. ved ikke hvordan du kommer frem til at jeg har skrevet noget der skulle indikeret andet, vis endeligt hvor jeg har skrevet det...

nej jeg har ikke indsigt i >1.000.000 menneskers brug af Office Beta, Har du??? bare fordi at du er flittig behøver alle andre ikke at være det tvivler på at største delen er! vil også lige pointere at det er ret let for dig at postulere at du er flittig bug repporter..
Gravatar #58 - Cloud02
15. sep. 2006 08:58
#50 benz, #54 fidomuh m.fl.

Nu forholder det sig sådan at Microsoft indførte betaling, efter at den blev downloadet 500% mere end forventet.
De meddelte endda ud flere måneder før at de vil opkræve betaling pr. 2. Aug.
Så ville jeg umiddelbart mene at de folk der har interesse i at betateste produktet ville have hentet det inden den dato.
Gravatar #59 - fidomuh
15. sep. 2006 09:25
#57

Du kan heller ikke læse, jeg har forklaret hvorfor jeg ratede hans indlæg irrelevant!, gider ikke gentage da det var meget letforståeligt.


Jeg vil gerne quote dig saa..

Dit indlæg var irrelevant fordi den ikke havde nogen sammenhæng med noget der var skrevet herinde grundet din manglede evne til at læse.


Han har tydeligt laest dine indlaeg ( en fejlcitering goer ikke hans indlaeg irrelevant .. ), og ioevrigt siger han relevante ting om emnet.. At du mener han ikke kan laese goer ikke hans indlaeg irrelevant .. :)

Det er vel ligeså barnligt at rate mit "en gentagelse", hvis du nu læste hvad der var skrevet, kunne du jo se at han ikke havde forstået hvad der tidligere var skrevet og at han havde brug for en gentagelse..


og at han havde brug for en gentagelse..

Gentagelse? Jatak?........

Ioevrigt vil jeg lige smide ind her at du selvfoelgelig har lov til at rate som du lyster, men lad vaere med at betvivle mine ratings blot fordi du er uenig med andre mennesker ..

nej jeg har ikke indsigt i >1.000.000 menneskers brug af Office Beta, Har du???


Nej, men nu er det heller ikke mig som postulerer at stoerstedelen af dem der downloader ikke har nogen interesse i at beta-teste ( som vi jo stadig ikke har defineret hvad indebaerer ... ).

vil også lige pointere at det er ret let for dig at postulere at du er flittig bug repporter..


Jah, ligesom det er let for dig at postulere at ingen andre bug-repporter ... :)
Ligesom at det er let for dig blot at anklage alle andre for at ville have et produkt gratis, selvom stoerstedelen af de downloads hoejst sandsynligt er koebere anyway ..

#58

Nu forholder det sig sådan at Microsoft indførte betaling, efter at den blev downloadet 500% mere end forventet.
De meddelte endda ud flere måneder før at de vil opkræve betaling pr. 2. Aug.


Yeah i know :)

Så ville jeg umiddelbart mene at de folk der har interesse i at betateste produktet ville have hentet det inden den dato.


Well, det bare lidt svaert at hente noget foer d. 2 august naar det bliver udgivet til beta testning d. 10 september ... Eller ? :)

Min kommentar var mere generelt at det giver en underlig smag i munden at de vil have betaling for baandbredde ;)
Gravatar #60 - Proz
15. sep. 2006 18:52
#59


Well, det bare lidt svaert at hente noget foer d. 2 august naar det bliver udgivet til beta testning d. 10 september ... Eller ? :)


Beta 2 blev udgivet i maj måned og kan gratis opdateres via det link som #34 angiver
Gravatar #61 - benz
15. sep. 2006 22:40
#52

Igen kan man jo henvise til hvad cloud02 skrev i 29: "Dernæst vil jeg sige at Microsoft nok ville være ligeglade med open beta test, hvis ikke det var for den massive gratis markedsføring de får.
Tror der er rigeligt med RIGTIGE beta testere, på connect, technet og MSDN, og ikke folk som blot vil benytte sig af en version af office 2007 (og senere brokke sig over at den er fyldt med fejl)."


Nu er det sgu da vist dig der ikke kan læse. Jeg skrev:

Er det god markedsføring, om den er viral eller ej, at tage penge for et program som de synes folk skal prøve? Og bare det latterlige beløb som de vil tage.

Så jeg vil da påstå at keglen igen er på din banehalvdel!!

Men du mener jo selvfølgelig nok, at dårlig omtale er bedre end ingen omtale?

Forresten finder jeg det da også lidt mærkeligt, at man kan downloade Vista RC1 gratis - her er folk måske bedre til at rapportere fejl, og de derfor gerne vil have den ud til masserne? Jeres argumenter falder jo helt til jorden.
Gravatar #62 - Cloud02
16. sep. 2006 09:52
#61
Eller også kan det have noget at gøre med at Office Betaen blev downloadet 500% mere end forventet?
Gravatar #63 - benz
16. sep. 2006 11:05
Jeg synes at det er fuldstændigt rimeligt at folk der vil downloade office 2007 som beta skal betale penge for det, da de med al sandsynlighed ikke vil beta teste, men blot bruge programmet.


At det skulle have noget at gøre med, at den blev downloadet mere end 500% end de regnede med, har sgu heller ikke noget med det at gøre. Vista beta2 blev også downloadet rigtig mange gange - også mere end forventeligt. Så derfor satte de limit på med RC1, så kun et begrænset antal kunne downloade den.
Gravatar #64 - masterbrain
16. sep. 2006 11:27
#63
Der er rigtig mange betatestere på produktet i forvejen.
Men det fatter du nok ikke.

Hvad er problemet med at skulle betale et lille beløb for det.
Ingenting og hvis du syntes der er. Lad dog være med at prøve produktet/støtte det så.

Som en anden forkælet dreng. Jeg vil ha' jeg vil ha'. ( og det skal være gratis )

Hent dog OO i stedet.. Så!!!!!!!
Gravatar #65 - benz
17. sep. 2006 16:31
#64 LOL! Hvis jeg vil hente deres lort, kan jeg da bare hente den via en torrentfil. Læs dog hvad jeg skriver - det er da skide frækt, at tage penge for noget som andre skal teste for en.

Det ville sgu da være det samme, som hvis jeg gik hen til min bilmekaniker, og sagde, at min bil altså ikke kørte særlig godt og om han ikke lige vil finde ud af hvad problemet er. Men jeg husker selvfølgelig lige at fortælle ham, at han lige skal betale 1,5 euro for at finde fejlen på den, for det koster jo i benzin for mig at han skal prøvekøre den.

Tror du ikke, at JEG vil blive kaldt en forkælet dreng i det tilfælde? Det er åbenbart legalt at kalde 1 person for forkælet, men ikke at kalde et multinationalt firma for forkælet.

Du må da vist bare kaldes for en rygklapper.
Gravatar #66 - Cloud02
18. sep. 2006 08:19
stop feeding the troll people.
Gravatar #67 - benz
18. sep. 2006 11:33
#66 Er man løbet tør for argumenter og gået over til decideret flamebait?

Well, din signatur siger da vist alt om dig - klovn!
Gravatar #68 - themuss
18. sep. 2006 13:07
Hallo hvis vi kun flamebaiter nu, så vil jeg da også lige på banen og kalde jer allesammen en flok latterlige narrøve! ;)
Gravatar #69 - XorpiZ
22. sep. 2006 09:58
#65

Hva er det du ikke forstår/vil forstå?

1. Du betaler IKKE for at teste Office.
2. Du betaler for båndbredden.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login