mboost-dp1

Just-Eat
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Det er også vejen frem, desværre er der kun 1 pizzasnedker registreret her i byen :/ Og det er ikke den bedste :P
pizza og burger hungrene skulle nok have været pizza- og burgerhungrende.
Ja, det er en af de bedre services. Det lyder dog en anelse over-optimistisk med Grøndland :-)
Ja, det er en af de bedre services. Det lyder dog en anelse over-optimistisk med Grøndland :-)
Har haft blandede erfarringer med dette site, i 9/10 tilfælde får man ikke det som er bestilt eller også går der 2-3 timer. Og har forsøgt mig en del steder efterhånden.
Det er svært at have menuen præcis som man ønsker, eks. at de skal fjerne tomater og putte chili på.
Jeg har i hvert fald droppet det igen, jeg blev træt af overstående.
Derudover så gavner det ikke just den fedme "epidemi" som danskerne lider under, at man kan få bragt fastfood til døren blot ved at taste det ind :)
Det er svært at have menuen præcis som man ønsker, eks. at de skal fjerne tomater og putte chili på.
Jeg har i hvert fald droppet det igen, jeg blev træt af overstående.
Derudover så gavner det ikke just den fedme "epidemi" som danskerne lider under, at man kan få bragt fastfood til døren blot ved at taste det ind :)
Hehe, Grønland.
Var lige inde på den Grønlanske afdeling, hvor der kun findes én restaurant: Steak & Grill hvor der dog står "Lukket: Pizzabager søges".
Gad vide hvad de havde på menukortet? Helstægt sæl med spæksovs? Indbagt hvalros?
Var lige inde på den Grønlanske afdeling, hvor der kun findes én restaurant: Steak & Grill hvor der dog står "Lukket: Pizzabager søges".
Gad vide hvad de havde på menukortet? Helstægt sæl med spæksovs? Indbagt hvalros?
#4 har været utrolig uheldig.
Jeg har langt over 300.000 point på Just-eat.dk som fast bruger i over 2 år - Jeg har aldrig haft problemer med siden, servicen eller leveringen.
Hvis der var problemer med pizzeriaet (f.eks. at de ikke kunne levere den vare jeg havde bestilt) så ringede de til det oplyste nummer og sagde "Vi kan ikke levere x.", hvorefter man så selvfølgelig kan bestille noget andet.
Jeg har langt over 300.000 point på Just-eat.dk som fast bruger i over 2 år - Jeg har aldrig haft problemer med siden, servicen eller leveringen.
Hvis der var problemer med pizzeriaet (f.eks. at de ikke kunne levere den vare jeg havde bestilt) så ringede de til det oplyste nummer og sagde "Vi kan ikke levere x.", hvorefter man så selvfølgelig kan bestille noget andet.
Jeg var glade for just-eat.dk da jeg var indlagt på næstved sygehus - de bragte helt ud op til toppen af sygehusett, ind på afdelingen og helt ind på mit værelse.. Og endda til det halve af den tid de sage.. Det er satme service...
Det bedste ved den just.eat er, at man undgår de eventuelle kommunikationsproblemer der ofte er med en pizzamand. Når man ringer er det tit svært at få fortalt eks. adresse så modtageren forstår. Jeg kandog forstå lidt pizza-sprog (DI minutter er f.eks. 10 min.)
Men jeg har altid en backup plan mht fødeindtagelse, når jeg bestiller gennem just-eat. Når man har set hvordan forretningsgangen er på nogle pizzabarer, så tager man sine forholdsregler.
Men jeg har altid en backup plan mht fødeindtagelse, når jeg bestiller gennem just-eat. Når man har set hvordan forretningsgangen er på nogle pizzabarer, så tager man sine forholdsregler.
#6 Tjah, men altså, har prøvet det adskillige gange i københavns området, nordsjælland, århus, horsens... og lidt andre steder men der var indholdet af alkohol i blodet for stort til jeg kan huske hvor :)
Men summa sumarum er at det sjældent er som bestilt i mine tilfælde. Det værste tilfælde var nok da jeg bestilte en tomat, ost og skinke pizza (pisse kedelig), og fik en tomat, ost og REJE pizza! Er der noget jeg ikke kan fordrage så er det, de små lorteædere på min mad!
Jeg synes dog ideen er skide god og de har også gjort det godt ved at få så mange ordre per dag ind. Der er bare liiiige de der små justeringer af menuerne.
Iøvrigt, (jeg kan ik gå ind på sitet uden fejl) kan man se Smiley-ordningen når man bestiller? Det ville i hvert fald være super.
Men summa sumarum er at det sjældent er som bestilt i mine tilfælde. Det værste tilfælde var nok da jeg bestilte en tomat, ost og skinke pizza (pisse kedelig), og fik en tomat, ost og REJE pizza! Er der noget jeg ikke kan fordrage så er det, de små lorteædere på min mad!
Jeg synes dog ideen er skide god og de har også gjort det godt ved at få så mange ordre per dag ind. Der er bare liiiige de der små justeringer af menuerne.
Iøvrigt, (jeg kan ik gå ind på sitet uden fejl) kan man se Smiley-ordningen når man bestiller? Det ville i hvert fald være super.
i 9/10 tilfælde får man ikke det som er bestilt eller også går der 2-3 timer. Og har forsøgt mig en del steder efterhånden.
Tal for dig selv!!!! Jeg har aldrig oplevet dårligt service - måske har du glemt at opgive din telefonnummer? Hvis du ikke engang ved at man kan læse hvilken smiley en restaurent har fået, så trænger du måske til at studere siden lidt nærmere, endnu du kaster dig ud i den helt store anmeldersag?
bestiller også fra just-eat en gang imellem, det kommer næsten altid til den aftalte tid, tror jeg har prøvet 1 gang hvor det ikke kom til tiden.
men som en længere oppe sagde, er der altid problemer når man bestiller en pizza hvor man f.eks. skal have fjernet et eller andet derfra, efter et par gange indser man at de ikke læser hele ordren, og bestiller kun pizzaer der passer 100% på det man vil have
men som en længere oppe sagde, er der altid problemer når man bestiller en pizza hvor man f.eks. skal have fjernet et eller andet derfra, efter et par gange indser man at de ikke læser hele ordren, og bestiller kun pizzaer der passer 100% på det man vil have
#11 Jeg håber det er en joke, ellers mangler du godt nok briller :)
Jeg taler netop for mig selv, hvis du ellers læser efter.
Hint:
#4 "Har haft blandede erfarringer med dette site"
#10 "Men summa sumarum er at det sjældent er som bestilt i mine tilfælde."
"Min telefonnummer"? Nej det kan jeg godt udfylde under "Telefon". Jeg bruger det flere gange dagligt, det er så simpelt og endda et guldnummer, så alle kan huske det.
Inden du kaster dig ud i flere pinligheder, så læs lige:
#11 Iøvrigt, (jeg kan ik gå ind på sitet uden fejl) kan man se Smiley-ordningen når man bestiller? Det ville i hvert fald være super.
Tal for dig selv!!!!
Jeg taler netop for mig selv, hvis du ellers læser efter.
Hint:
#4 "Har haft blandede erfarringer med dette site"
#10 "Men summa sumarum er at det sjældent er som bestilt i mine tilfælde."
måske har du glemt at opgive din telefonnummer?
"Min telefonnummer"? Nej det kan jeg godt udfylde under "Telefon". Jeg bruger det flere gange dagligt, det er så simpelt og endda et guldnummer, så alle kan huske det.
Hvis du ikke engang ved at man kan læse hvilken smiley en restaurent har fået, så trænger du måske til at studere siden lidt nærmere, endnu du kaster dig ud i den helt store anmeldersag?
Inden du kaster dig ud i flere pinligheder, så læs lige:
#11 Iøvrigt, (jeg kan ik gå ind på sitet uden fejl) kan man se Smiley-ordningen når man bestiller? Det ville i hvert fald være super.
Jeg har været flittig bruger af Just-Eat i 3-4 år (og nej, jeg er ikke smællefed - endnu), og min erfaring er at det går som det skal 4 ud af 5 gange. Jeg plejer at få fra steder i Århus C. Det er i hvert fald bedre odds end hvis jeg skal ringe og "snakke pizza" :)
Plus, søndag middag (efter en hård bytur), så kan jeg blot tage mobilen frem og browse ind og bestille pizza - uden at rejse mig fra sofaen! Længe leve dovenskaben!
#14
God stil :)
Plus, søndag middag (efter en hård bytur), så kan jeg blot tage mobilen frem og browse ind og bestille pizza - uden at rejse mig fra sofaen! Længe leve dovenskaben!
#14
God stil :)
At tingende ikke kommer til tiden har jo sådan set ikke noget med Just Eat at gøre, det er er jo de forskellige spise steders service der er af betydning. Fx oplever man jo også at man ikke få det rigtige eller at det ikke kommer til tiden når man bestiller via. telefon.
Jeg har personligt kun gode ting at sige om just eat, og man finder jo hurtigt ud af hvilken spisesteder der er hurtige etc og så kan man bare vælge dem fremover.
Jeg har personligt kun gode ting at sige om just eat, og man finder jo hurtigt ud af hvilken spisesteder der er hurtige etc og så kan man bare vælge dem fremover.
Som regel virker det, men jeg har en enkelt gang oplevet af vores pizzaer blev bestilt til Århus (istedet for Odense). Vi snakkede meget med et forvirret pizzabud som ikke kunne finde Campusvej.
Ontopic:
Imponerende vækst de har præsteret.
Ontopic:
Imponerende vækst de har præsteret.
Intet er fejl frit, men man kan ikke rigtig give skylden til Justeat fordi Pizzasnekeren læser forkert eller levere den forkerte ordre, med mindre der virklig er fucked op i menu'en.
Jeg har kun engang haft problemer med justeat, hvor en ordre ikke kom frem, men tror mere det var pizzahatten som havde fumlet i hans fax., om ikke andet så er det et godt site til lige se menukortet, så kan man gribe knoglen og ringe, hvis man ikke vil bruge justeat siden.
Jeg har kun engang haft problemer med justeat, hvor en ordre ikke kom frem, men tror mere det var pizzahatten som havde fumlet i hans fax., om ikke andet så er det et godt site til lige se menukortet, så kan man gribe knoglen og ringe, hvis man ikke vil bruge justeat siden.
Rettelse til #4, der skulle stå "9/10 får man det som bestilt"... Der sneg sig lige et IKKE ind midt i det hele..
Fejl forekommer, og det er typisk hos pizzariaet fejlen ligger. Man kan jo ik være god til det hele, altså både lave god mad og læse vores underlige sprog :)
Jeg har det også sådan med vores lokale pizzapushere, man ringer bare derned og siger heey hvordan går det, så siger han der går 10 min :) uden at man siger et pip om maden.
Fejl forekommer, og det er typisk hos pizzariaet fejlen ligger. Man kan jo ik være god til det hele, altså både lave god mad og læse vores underlige sprog :)
Jeg har det også sådan med vores lokale pizzapushere, man ringer bare derned og siger heey hvordan går det, så siger han der går 10 min :) uden at man siger et pip om maden.
Well i min provinsby er der alligevel en 7-8 pizzarier, at vælge imellem på justeat.dk. Jeg har udelukkende kun gode erfaringer med at bestille mad derfra - at man så "customizer" sin pizza kan være et problem, da pizzamujaffaerne leverer pizzaen i "standard-udgaven". Det kan jeg godt leve med når jeg er monstersulten.
Da jeg flyttede til hvor jeg bor nu ringede pizzadealerne i starten når jeg bestilte fra justeat.dk og skulle have forklaret hvor det var min vej lå - i dag et halvt år senere kan jeg udelade husnummeret i bestillingsformularen. De skal nok finde mig alligevel ;-)
Jeg har dog altid undret mig en ting, som news-brugerne måske kan svare mig på: Hvor slicer pizzadealerne på sjælland deres pizza'er som standard, hvorimod i provinsen skal man eksplicit bede om det? ;-)
Da jeg flyttede til hvor jeg bor nu ringede pizzadealerne i starten når jeg bestilte fra justeat.dk og skulle have forklaret hvor det var min vej lå - i dag et halvt år senere kan jeg udelade husnummeret i bestillingsformularen. De skal nok finde mig alligevel ;-)
Jeg har dog altid undret mig en ting, som news-brugerne måske kan svare mig på: Hvor slicer pizzadealerne på sjælland deres pizza'er som standard, hvorimod i provinsen skal man eksplicit bede om det? ;-)
jeg er egentligt ret godt tilfreds med just-eat.dk - men det er minimum én kæmpe mangel: søgning efter pizzariaer - p.t. kan man kun søge på bydel, og den tager endda en masse med der ikke er i den valgte bydel - man kan ikke søge på pizzariaets navn.
Derudover mangler der generelt et sundere udvalg - stort set hver gang jeg har vært derinde, har jeg ledt efter noget sundt, men har til sidst givet op, og bestilt en pizza eller en kebab.
Desuden mangler der en måde et pizzaria kan blive straffet, for ikke at overholde sine forpligtelser - hvis de eksempelvis kommer meget for sent, eller leverer noget forkert mad (eller dårligt/koldt mad for den sags skyld).
Jeg er også lidt utilfreds med Just-Eat's support - hvis der er nogen problemer, er svaret evig og altid "kontakt pizzariaet selv" - det burde de gøre - det er deres navn og rygte der er på spil trods alt!
-Én dårlig oplevelse med et pizzaria derinde, smitter af på hele sitet og alle pizzariaer derinde, så det er absolut i deres interesse at de enkelte pizzariaer opfører sig ordentligt.
-sidst men ikke mindst, mangler der information hvis en pizza bliver forsinket.
Der kan være dage hvor der er meget travlt i et pizzaria, og den angivne leverings-tid er urealistisk, og det er da fair nok - men så skulle de ¤%&(¤&¤ tage og sende kunde en mail om den forøgede leveringstid, så man ikke sidder og venter på maden, og den så først kommer en time senere.
Derudover mangler der generelt et sundere udvalg - stort set hver gang jeg har vært derinde, har jeg ledt efter noget sundt, men har til sidst givet op, og bestilt en pizza eller en kebab.
Desuden mangler der en måde et pizzaria kan blive straffet, for ikke at overholde sine forpligtelser - hvis de eksempelvis kommer meget for sent, eller leverer noget forkert mad (eller dårligt/koldt mad for den sags skyld).
Jeg er også lidt utilfreds med Just-Eat's support - hvis der er nogen problemer, er svaret evig og altid "kontakt pizzariaet selv" - det burde de gøre - det er deres navn og rygte der er på spil trods alt!
-Én dårlig oplevelse med et pizzaria derinde, smitter af på hele sitet og alle pizzariaer derinde, så det er absolut i deres interesse at de enkelte pizzariaer opfører sig ordentligt.
-sidst men ikke mindst, mangler der information hvis en pizza bliver forsinket.
Der kan være dage hvor der er meget travlt i et pizzaria, og den angivne leverings-tid er urealistisk, og det er da fair nok - men så skulle de ¤%&(¤&¤ tage og sende kunde en mail om den forøgede leveringstid, så man ikke sidder og venter på maden, og den så først kommer en time senere.
Nu arbejder jeg selv i en grillbar\pizzaria og vi har også justeat.dk
Ideen er sådan set god nok og der er da også mange der benytter sig af den, men det kan godt være svært for os at håndterer ordrene fra justeat.
Forestil jer lige man har fået en masse ordre via telefonen eller i butikken og så kommer der en justeat ordre hvor der står den skal være færdig til et tidspunkt hvor man har hundrede sytten andre ordre til.
Vi ringer og informerer kunden om det, men det sgu ikke altid at kunden er glad for den information man giver dem, selvom man faktisk har prøvet at være venlig ved, at overhovedet informerer dem.
Ideen er sådan set god nok og der er da også mange der benytter sig af den, men det kan godt være svært for os at håndterer ordrene fra justeat.
Forestil jer lige man har fået en masse ordre via telefonen eller i butikken og så kommer der en justeat ordre hvor der står den skal være færdig til et tidspunkt hvor man har hundrede sytten andre ordre til.
Vi ringer og informerer kunden om det, men det sgu ikke altid at kunden er glad for den information man giver dem, selvom man faktisk har prøvet at være venlig ved, at overhovedet informerer dem.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.