mboost-dp1

Newz
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
#3
Ledningerne?
Ingen anelse.
Jeg formoder at når Tesla skal bruge 1000 km ledning så ringer de rundt til forskellige mulige leverandører for en pris. Og hvis en kinesiske leverandør er billigst så vælges de.
Og hvis de kinesiske leverandører ikke længere tager telefonen, så bliver det bare en ikke-kinesiske leverandør. Jeg formoder at Vietnam, Filipinerne, Indien, Mexico, Brasilien, Mexico etc. gerne vil levere.
Ledningerne?
Ingen anelse.
Jeg formoder at når Tesla skal bruge 1000 km ledning så ringer de rundt til forskellige mulige leverandører for en pris. Og hvis en kinesiske leverandør er billigst så vælges de.
Og hvis de kinesiske leverandører ikke længere tager telefonen, så bliver det bare en ikke-kinesiske leverandør. Jeg formoder at Vietnam, Filipinerne, Indien, Mexico, Brasilien, Mexico etc. gerne vil levere.
AppleSheep (5) skrev:Er Tesla ikke medejer af CATL som laver de ny superbatterier?
Tesla står ikke under deres officielle major shareholders og de ville næppe gøre det uden at få indflydelse.
(As of December 31, 2019)
Major Shareholders Shareholding Ratio (%)
Ningbo Meishan Bonded Port Investment Co., Ltd. 25.88
Shilin HUANG 11.81
Ningbo Joint Innovation New Energy Investment Management Partnership (Limited Partnership) 7.53
Ping LI 5.07
Other shareholders 49.71
Total 100.00
Tesla var med i et partnerskab om CATL's nye batterier om dette er som sponsor af nogle af omkostningerne til udvikling eller bare er ren PR er ikke godt at vide.
Tilsyneladende vil Taesla også lave batterier i Tyskland:
https://electrek.co/2020/07/27/tesla-build-new-bat...
https://electrek.co/2020/07/27/tesla-build-new-bat...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.