Honda vil have deres fart-rekord tilbage med en græsslåmaskine, der skulle være i stand til at køre 241 km/t.
Honda fik rekorden i 2014 med deres Mean Machine, der kunne køre 186 km/t. Den rekord blev slået af en modificeret Viking T6 med 408 hestekræfter, der kom op på 215 km/t.
Nu vil Hondas hente rekorden tilbage med Mean Machine V2, der er skabt i samarbejde med britiske Team Dynamics.
Mean Machine V2 er baseret på Hondas HF 2622 græsslåmaskine, der så er blevet opgraderet med blandt andet en 999cc motor med fire cylindre fra en motorcykel – hvilket sammen med maskinens lette vægt betyder cirka 1.000 hestekræfter pr. ton.
Græsslåmaskinen kan selvfølgelig også slå græs med dens klinger lavet af let kulfiber.
Jess Hawkins, der er tidligere go-kart mester, vil være bag rattet, når Honda forsøger at tage deres rekord tilbage.
Ja. Det har vel alle dage været et nørd site. IT er en stor del af nørderi. Men der er også ikke IT emner. El biler har været et stort emne det seneste år.
#6: Jeg vil vove den påstand at elbiler, specielt de selvkørende, indeholder en allerhelvedes masse relevant og interresant it-gøgl, hvor en ikke selvkørende, hurtig plæneklipper primært handler om motor... Jeg har i hvert fald aldrig softwareopdateret min.
Sloganet er "Nyheder for rigtige nørder". Men jo. Vi bruger mest tid på computere. Du ved, der findes jo også bil-nørder, båd-nørder, vindmølle-nørder og så videre.
Jeg syntes faktisk jeg så en skærm, som dem vi har i vores smartphones, men jeg kunne tage fejl.
#6: Jeg vil vove den påstand at elbiler, specielt de selvkørende, indeholder en allerhelvedes masse relevant og interresant it-gøgl, hvor en ikke selvkørende, hurtig plæneklipper primært handler om motor... Jeg har i hvert fald aldrig softwareopdateret min.
Tesla indeholder en del IT.
Men hvis du kigger på opsummeringer og de efterfølgende diskussioner, så er det ikke IT der fokuseres på men snarere miljø.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.