mboost-dp1

unknown

Hitman 2 interview

- Via ShackNews -

Gamespot har haft fat i Jacob Andersen der er udvikler på Hitman 2 – efterfølgeren til nok det største danske PC spil nogensinde.





Gå til bund
Gravatar #1 - Lovechild
20. sep. 2001 21:41


Jubii... Hitman 2... GO GO GO

Håber stadig på GNU/Linux support, har stadig ikke fået svar på min mail til IOI om support til Hitman 1 under mit favortie OS.. *suk*
Gravatar #2 - koger
21. sep. 2001 05:41
største danske PC spil nogensinde - har i helt glemt hugo og super oswald ?
Nej seriøst det er da fedt vi har en så dygtig spil udvikler i lille Danmark
Gravatar #3 - [E]Desperado
21. sep. 2001 06:30
Det ser da godt ud..

Glæder mig til at nakke nako bosser og andet lysskye personer igen. var vild med HM1
Gravatar #4 - mazzoo
21. sep. 2001 07:23
Yeah !

Spiller stadig det spil en gang imellem ;=)
Desvaerre er der kun concept art at se inde paa Gamespot.. Men ok, DR vel early stage.

BTW saa jeg noget sjovt i den gode gamle demo "Final Reality" Den anden dag. (demoen er fra 97) og lavet af Remedy. I slutningen af demoen flyer vi igennem et by landskab. Paa een af bygniongerne haenger en plakat af ingen ringere end Max Payne. og der er neon bannere med aizor corp. Havde de virkelig alt det paa plads i 97 ? *S*


ROTEMPCO crew-maZZoowww.nautrup.com/pex Play[EX] Open Source -this could be huge
Gravatar #5 - cK
21. sep. 2001 07:38
hm2 !!!! :-P

save funktion :( syntes det var fedt i hm1 at man blev nødt til at tænke sig om før man gjorde noget , fordi EN fejltagelse kunne betyde man skulle starte forfra.. eller til det objective man var kommet til....

Save funktioner er til de folk der enten ikke kan finde ud af det eller som piver fordi de ikke kan gennemføre det på minus tid.. og hvis man alligevellet går ud og betaler 300+ kroner for et spil er det da ikke fedt man er færdig med det hutigt??

Men who cares så længe man stadig har sin "piano wire" :P
Gravatar #6 - _VeNtUrAx_
21. sep. 2001 08:04
<STRONG>mazoo</STRONG>: Jeg læste en artikel på http://www.tomshardware.com (en grafikkort test) at Max Payne enginen er fra 97 (der er nok lavet forbedringer til den sidenhen), så der kan forklaringen ligge på at du har set Max Payne referencer i den demo

/_VeNtUrAx_ *Som glæder sig til Unreal 2*
Gravatar #7 - Kram
22. sep. 2001 03:35
håber man i 2eren kan få lov til at smadre sig igennem det hele og så stadigvæk gennemføre .. i 1eren failede man jo missionerne pga. man lavede for meget ravage = ..

jeg gik altid amok hvis man lige failede en mission og måtte igang igen ..
Gravatar #8 - Onde Pik
22. sep. 2001 09:33
Ok wierd, hvordan fanden kan de havde været igang med at udvikle Max Payne i 3-4 år. Det er fandme et usselt resultat. JA slowmo er SYGELIG fedt lavet, men man bruger det så meget i starten at man bliver træt af det. Og 'face it' den feature er den ENESTE grundt til at spillet er værd at installere. Trist histore, ingen 'coolness' faktor(pånær fra slowmo), kedelig ensformig grafik og fuldstændig blottet for mental udfordring. Hitman derimod, er et 1000 gange bedre spil, og med slowmo feature. Der blegner MP fuldstændig.


Kram: En af de ting der gør spillet værd at spille, er at man ikke bage kan skyde sige igennem. Vil du være brian, så spil Max Payne.
Gravatar #9 - Skarr
27. sep. 2001 20:03

OndePik:
Jeg har ikke tænkt mig at kommentere dine udtalelser om Max Payne (det har jeg allerede gjort) men bare sige at Hitman 2 nok overgår det.
Jeg vil nu gerne se en save-funktion i den udgave - men med en restrainer på, så det ikke bare bliver "save-gå-rundt-om-det-næste-hjørne-save" spil. Det kunne være, at man kun skulle kunne save hvert femte minut eller noget i den stil
Gravatar #10 - Skarr
20. okt. 2001 15:45
...
jeg har lige læst at IO har fået et mega underskud på årsregnskabet...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login