mboost-dp1

Bungie

Halo 3 beta dårligt fra start

- Via Reuters - , redigeret af Net_Srak

Spil nr. 3 i Halo-serien, en af de mest populære til Xbox, skulle have været til offentlig beta onsdag, men der opstod en række problemer.

Ejere af Microsofts Xbox 360 skulle have mulighed for at teste Halo 3, ved at downloade det gennem konsollen, med en kode man fik ved at købe spillet Crackdown. Mange spillere havde dog problemer med at hente spillet, og det fik udvikleren Bungie Studios og Microsoft til at indrømme der var en fejl, dog uden at komme nærmere ind på emnet.

Microsoft kom dog med følgende udtalelse:

Vi ved at vi har mange fans der har ventet på betaen i flere måneder, og nogen ligefrem har taget fri fra arbejde til at kunne være med fra starten. Vi er virkelig glade for deres entusiasme og vi håber ikke at den lille forsinkelse vil dæmpe folks glæde af spillet.

Halo 2 indtjente 125 mio. USD i de første 24 timer efter det udkom, i år 2004. De to første Halo-spil har haft et samlet salg på 11 mio. stk.





Gå til bund
Gravatar #1 - Scurvy Lobster
17. maj 2007 07:41
Mener nu nok at de ved, og har oplyst hvor fejlen ligger. Men anyways, så ved jeg da at mange har spillet det på livet løs siden den blev lanceret i går. MS delte en røvfuld beta-keys ud, og de folk der har dem kunne sagtens køre det.

Jeg har også en Halo 3 beta-key liggende, men har ikke internet på boxen pt. Er dog overhovedet ikke Halo fan, så jeg kan da vente på mit net kommer op igen :-)
Gravatar #2 - Scurvy Lobster
17. maj 2007 07:58
... Og jeg kan endda se, at problemet er blevet rettet:

We are happy to inform you that the “Halo 3” multiplayer beta is now accessible for everyone who purchased “Crackdown.” The Microsoft team has been working on a software update, which went live shortly after 7:00pm PDT tonight, and is accessible through “Crackdown” in the Downloads section.

We sincerely apologize for the delay. We know we have a lot of fans that have been waiting for the beta for months, and even took time off of work to start early today. We really appreciate their enthusiasm, and we hope the small delay won’t damper everyone’s enjoyment of the game. Given the circumstances, we will be extending the duration of the “Halo 3” multiplayer beta from June 6 to June 10, 11:59 PM PDT.


Fire dages ekstra Halo 3 beta pga. ca. 16 timers forsinkelse er da vist et meget godt bytte ;-)
Gravatar #3 - birddog
17. maj 2007 09:45
men folk er da gået helt amok, en har postet det her på det officelle forum

"You know this beta is P-ing me off i missed the birth of my child today because of the -blam!- beta.
F this -blam!- im going back to the hospital."


så er man sq for langt ude
læs selv mere her
http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=108...

og vil lige for en god ordensskyld sige at det ikke er mig der har fundet de links, men en fra boomtown.

men ville lige dele det med jer, da jeg syntes godt nok at folk er gået amok.
Gravatar #4 - dasbutt
17. maj 2007 10:04
#3 Damn, det er jo ikke andet end en stor børnehave. (uanset hvilken alder de så måtte have).

:) må være min nye tagline.
"dose any 1 now when it will be fix is it a bad problem or just a minor1 get bak to me"
Gravatar #5 - Proz
17. maj 2007 11:07
#3

Damn! Jeg tror jeg har misforstået formålet med en beta.. Betaer er åbenbart en ret som folk har, til at spille et færdigt, fejlrettet spil. Der kan man bare se...

Jeg har aldrig spillet Halo før, men da jeg tilfældigvis har Crackdown liggende prøvede jeg lige at logge ind. Det ser godt ud, om end dele af teksten var på spansk :)
Gravatar #6 - Malthe-man
17. maj 2007 11:13
#1 Hvis du ikke skal bruge den, kunne du så ikke smide den i en PM :D ;)
Gravatar #7 - Benjamin Krogh
17. maj 2007 11:21
De folk der [bfår lov[/b] til at prøve betaen har da under ingen omstændigheder noget som helst at klage over. De betatester jo spillet for at finde bugs, ikke for at de nu har et perfekt spil, de deler gratis ud til dem der købte crackdown.

#3 crazy shit. :)
Gravatar #8 - Scurvy Lobster
17. maj 2007 11:29
#6 Jeg skal bruge den. Har bare ikke net lige pt.
Gravatar #9 - ßubble
17. maj 2007 11:56
De fanboys skal bare stop deres crying..
Gravatar #10 - froggiestone
17. maj 2007 14:13
Hva er folk sårn oppe og køre over ? det er da bare endnu et fps spil, kan ikke se grunden til hysteriet.
derudover har jeg altid betragtet konsol ejere, som fok der ikke havde intelligens til at være rigtige nørder :P heh..
man kan så diskuterer om det er sandt eller ej.
Gravatar #11 - smiley
17. maj 2007 14:19
#3

Det er den slags gamers der i øvrigt også sænker spil-kvaliteten, med deres lave forventninger.

Jeg bliver så ked af det når Fallout 3 kommer, og det bliver en fiasko, fordi de ikke kan holde deres fede griske fingre fra konsol markedet.
Gravatar #12 - mathiasmadsen
17. maj 2007 16:09
#10 tror det er sandt :-D
(eller også er det bare fordi vi (læs pc-brugerne der ikke ejer konsoller) ikke ser formålet i at købe 2 maskiner, når det kan være i en :-D

-- men nok konsol VS pc- krig :-)

Er lidt forvirret over den her
Halo 2 indtjente 125 mio. USD i de første 24 timer efter det udkom, i år 2004. De to første Halo-spil har haft et samlet salg på 11 mio. stk.


altså de solgte 11 mio eksemplarer af spillene
ELLER
de havde et overskud på 11 mio. pr. spil?
ELLER HVA? [spoiler][ved godt at jeg sikkert spørger dumt..] [/spoiler]
Gravatar #13 - NFX
17. maj 2007 16:15
#12:
et samlet salg på 11 mio. stk

11 mio. stykker dollar? :) Tror du kan regne med at det er 11 mio. solgte spil.
Gravatar #14 - graynote
17. maj 2007 17:48
Mus, keyboard - ja tak!

Jeg kan simpelthen ikke nyde et FPS styret med joypad, når jeg VED, at der findes en ganske god, effektiv og nem måde at gøre det på i stedet.

Hvorfor er mus og key til konsol-FPS' (og RTS, for den sags skyld) ikke en standardmulighed? Jg kan da ikke være den eneste, der savner de to glimrende og gennemprøvede devices?


Ville det ikke - udover at gøre mig til potentiel køber af en konsol - skabe ekstra profit ved salget af ovenstående?

HVORFOR, argh, HVORFOR .. hvorfor ikke?


(udover, at joypad-spillerne selvfølgeligt ville blive lammepryglet - men det er jo bare at lade host'en vælge hvilke type controllere, der må bruges i spillet)


Anyway .. det var offtopic - beklager :)


graynote
Gravatar #15 - Huleboeren
17. maj 2007 23:11
#14
Fordi det ville være unfair mod den ene part - uanset hvor meget du nu nerfer musen.
Gravatar #16 - graynote
18. maj 2007 20:45
#15 Huleboeren.

Nej, det kan vel ikke være grunden - i multiplayer kunne man jo bare lade host'en bestemme, hvilke type controllere, der må bruges. Så kan folk bare lade være med at joine et spil, hvor der må bruges mus/key, hvis de ikke vil.

Dét problem er så nemt løst, at det ville være sært, om det var dét, der holdt MS/Sony tilbage.

(om noget, skulle det være, at de frygter, at konsollerne vil komme il at virke så pc-agtige, at det ville afholde nogle for at købe dem)


graynote
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login