mboost-dp1

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Jeg kan personligt anbefale SwiftKey som jeg købte på tilbud til en tier... Men det er så også det eneste program jeg har købt til min Desire.
Jeg er helt klart villig til at betale de 10-30 kr det koster, hvis ellers bare det er noget, der giver kvalitet - og dét mangler jeg i den grad. De gratis alternativer er typisk lige så gode som betalingsapps.
Og så er Angry Birds jo gratis på den bedste mobilplatform ;)
Jeg er helt klart villig til at betale de 10-30 kr det koster, hvis ellers bare det er noget, der giver kvalitet - og dét mangler jeg i den grad. De gratis alternativer er typisk lige så gode som betalingsapps.
Og så er Angry Birds jo gratis på den bedste mobilplatform ;)
#3 der har du ret. fik uninstalled da den udløb.. men savner den, den skal jeg da have ja. Men ellers synes jeg jo jeg føler mig lidt snydt ved at købe fx spillet guns and glory, hvor der ikke er nogen forskel ud over reklame banner på forsiden... Købte jeg også gerne, hvis der fulgte flere baner med så :=)
Jeg har personligt købt 11 apps på Android market, men jeg er også typen der hellere vil betale, støtte udviklere og platformen, fremfor at se på reklamer..
Synes reklamer i f.eks fil managere som astro er belastende, så hellere smide den skider 5er for at slippe, plus man som regel får en masse features med når man betaler for appen.
Synes reklamer i f.eks fil managere som astro er belastende, så hellere smide den skider 5er for at slippe, plus man som regel får en masse features med når man betaler for appen.
doubleTwist AirSync er meget nice. Synkroniserer iTunes playlister over the air.
http://www.appbrain.com/app/doubletwist-airsync/co...
Men derudover ser jeg ikke, hvor de skulle kunne indføre in app betalinger - andet end i spil som Facebook gør det. Og så er det heller ikke i Google ånden. Jeg klarer mig nu også fint med gratisversioner og reklamer. :)
Hvad gør Apple med betalinger inde i apps?
http://www.appbrain.com/app/doubletwist-airsync/co...
Men derudover ser jeg ikke, hvor de skulle kunne indføre in app betalinger - andet end i spil som Facebook gør det. Og så er det heller ikke i Google ånden. Jeg klarer mig nu også fint med gratisversioner og reklamer. :)
Hvad gør Apple med betalinger inde i apps?
#8 - Kan kun give dig ret, mere indeling på kategorierne ville være fedt!
Desuden ville det være ønskeligt at man kunne læse kommentarer fra andre sprog..
Desuden ville det være ønskeligt at man kunne læse kommentarer fra andre sprog..
@7
Bruger personligt Winamp på desktop og mobilen. Sync musik og video filer direkte fra winamp til din telefon via WiFi...
Det første eksempel der popper op i mit hoved er Gamecenter.
Der kan man købe adgang til pre-season + den regulærer sæson. Og efterfølgende kan man købe adgang til post-season inkl. superbowl.
På nuværende tidspunkt fungere det ved at man henter Gamecenter Lite. Vælger at opgradere, for derefter at hente en premium udgave af Gamecenter der fungere i den periode man har betalt for. Når f.eks. den regulærer sæson slutter, vil man skulle hente deres post-season app for at følge post season.
Ved at indfører betaling via appen vil man kunne nøjes med at installere et enkelt app. Og så få adgang til de forskellige ekstra ting man har betalt for. Gennem det samme app..
doubleTwist AirSync er meget nice. Synkroniserer iTunes playlister over the air.
http://www.appbrain.com/..
Bruger personligt Winamp på desktop og mobilen. Sync musik og video filer direkte fra winamp til din telefon via WiFi...
Men derudover ser jeg ikke, hvor de skulle kunne indføre in app betalinger - andet end i spil som Facebook gør det. Og så er det heller ikke i Google ånden. Jeg klarer mig nu også fint med gratisversioner og reklamer. :)
Det første eksempel der popper op i mit hoved er Gamecenter.
Der kan man købe adgang til pre-season + den regulærer sæson. Og efterfølgende kan man købe adgang til post-season inkl. superbowl.
På nuværende tidspunkt fungere det ved at man henter Gamecenter Lite. Vælger at opgradere, for derefter at hente en premium udgave af Gamecenter der fungere i den periode man har betalt for. Når f.eks. den regulærer sæson slutter, vil man skulle hente deres post-season app for at følge post season.
Ved at indfører betaling via appen vil man kunne nøjes med at installere et enkelt app. Og så få adgang til de forskellige ekstra ting man har betalt for. Gennem det samme app..
webwarp (1) skrev:Personligt har jeg ikke lige rigtig stået med nogen proggis jeg har følt var værd at købe, den gratis version, der typisk ligger har alligevel fuld funktionalitet, blot med reklamer som jeg har det fint nok med.
Nogen, der kan nævne noget som man bare må købe :=) ?
Ligesom #3 har jeg også købt Swiftkey men derudover også WebSharing File/Media Sync, som lader en tilgå telefonen via et interface i browseren, hvorfra en computer, eller anden telefon, så kan hente og uploade filer til/fra. Meget handy, hvis man ikke lige gider bøvle med kabler på et overbooket USB udbud. :)
Så kan Google sgu da starte med at lave et bedre marked, appen er totalt lam at finde noget med (og det bliver ved med at fortælle mig jeg skal opgradere et program som jeg ikke har installeret!)
Det er totalt fail at andre skal lave et site som Appbrain, det skulle Google sgu selv have lavet, og 20 gange bedre.
Og de kan starte med at sætte return grænsen op til 24 timer igen - hvis jeg kun har 15 minutter til at fortryde kan de godt glemme det.
Det er totalt fail at andre skal lave et site som Appbrain, det skulle Google sgu selv have lavet, og 20 gange bedre.
Og de kan starte med at sætte return grænsen op til 24 timer igen - hvis jeg kun har 15 minutter til at fortryde kan de godt glemme det.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.