mboost-dp1

Flickr - dweekly

Getmore anmeldt til forbrugerombudsmanden

- Via CRN DK - , redigeret af Pernicious

Direktøren hos Proshop, Poul Thyregod, har i dag anmeldt Getmore til forbrugerombudsmanden, idet han mener, at Getmore handler i strid med god markedsføringsskik.

Getmore har indført en funktion på hjemmesiden, hvor man kan sammenligne priser fra virksomhedens konkurrenter, men ifølge Thyregod undlader Getmore konsekvent at inkludere de konkurrenter, der er billigere end Getmore selv.

Poul Thyregod til CRN skrev:
Getmore går ganske enkelt ind og lader som om, de er billigst. Hvis de ligger nummer fire på edbpriser, fjerne de bare de tre første, så deres egne priser fremstår som de billigste.

CRN har foretaget en stikprøve, der underbygger Poul Thyregods påstand. Hos Getmore har man endnu ikke kommenteret anklagen.

Opdatering: Direktøren for Getmore, Kaiser Raja, har nu svaret igen og er ikke overraskende uenig med Poul Thyregod, men har alligevel valgt at fjerne prissammenligningerne.





Gå til bund
Gravatar #1 - laspe18
18. mar. 2009 14:44
Hvis det virkelig er rigtigt, er det jo fuldstændig til grin og direkte i strid med enhver form for troværdighed, god skik og etik.

Hvis man ikke allerede har et dårlig indtryk af Getmore, må det da efterhånden gå op for de sidste...
Gravatar #2 - Orange
18. mar. 2009 14:52
Som sædvanlig sker der nok ikke en skid. I værste fald ser Getmore frem til en advarsel.

Som #1 påpeger kan man kun håbe, at deres i forvejen plettede ry har lidt yderligere skade.
Gravatar #3 - Blackwater
18. mar. 2009 14:54
Jeg håber nu ikke det går hårdt ud over Getmore, da det er det firma jeg foretrækker at handle hos på nettet (alt er kommet til tiden, rigtig pris og billigeste jeg fandt.)

Dog behøver de jo slet ikke den funktion, de kunne simpelt henvise til EDBpriser.dk, som kan gøre det for dem i en lovlig variant.
Gravatar #4 - moulder666
18. mar. 2009 14:57
Heh - gad vide hvad Getmore svarer til det... "hov, det må være en programmørfejl - det undersøger vi med det samme!"
Gravatar #5 - fiskah
18. mar. 2009 15:01
Det bekræfter jo bare min tese om at man skal holde sig langt langt væk fra Getmore. Jeg har handlet hos dem en gang, og der fik jeg et forkert produkt forsinket, og det var et forfærdeligt rod at få det ordnet.
Gravatar #6 - Izaaq
18. mar. 2009 15:02
GetMore har flere gange haft ørerne i maskinen pga anklage om fup og fiduser, og urimelige reparationssager mv. Jeg har handlet en del gange gennem getmore.dk, og jeg har været fuldt tilfreds hver gang dog. Jeg har så også været heldig, at ingen af tingene skulle repareres.

Jeg har ofte bemærket, at på edbpriser.dk ligger Getmore lige 1 kr under alle de andre, der også har dimsen på lager, i priser. Det virker lidt tyndt at drive en butik på den måde, i stedet for at skabe sig en fast køberskare vha god service, gode tilbud (eller bare gode priser generelt) og så håndtere klagesagerne seriøst.
Gravatar #7 - CableCat
18. mar. 2009 15:05
Det er ikke muligt for mig at klikke på prischeck på getmore.dk. Så mon ikke de er klar over de at stådt i spinaten igen.

Update: <input name="ctl00$ContentPlaceHolder2$btPriceComp" id="ctl00_ContentPlaceHolder2_btPriceComp" disabled="disabled" src="/pics/prischeck-icons.png" style="border-width: 0px;" type="image"></div>
Gravatar #8 - Nothinunik
18. mar. 2009 15:12
#4 præcis det svar jeg ville give hvis det var mig der havde fået ørene i maskinen.. ;)
Gravatar #9 - T_A
18. mar. 2009 15:17
Har handler med Getmore 3 gange, det kørte helt som det skulle, men har heller ikke været ude for at jeg skulle have sendt noget tilbage.
Gravatar #10 - mapples
18. mar. 2009 15:20
For mig lyder det jo som om at poul fra proshop er misundelig.
proshop er på ingen måder billigere end getmore.
hvis de er billigere med en varer end getmore, så bliver den dyrer i den sidste ende da proshop ikke giver forsendelser gratis, hvilke getmore gør.

Men hvis det er sandt som poul siger så fyha din slemme getmore.
Jeg handler med glæde hos getmore, da jeg ingen problemer har haft med dem (endnu).
Gravatar #11 - Morfar_Toast
18. mar. 2009 15:28
Har aldrig haft andet end dårlige oplevelser med Getmore. Har handlet der 2 gange, og det var simpelthen så gennemført dårlig service, man skulle tro det var løgn. Har handlet mange mange gange ved Proshop og vær eneste gang går det perfekt.

Så... GO POUL, GO POUL!
Gravatar #12 - compax
18. mar. 2009 15:34
Jeg har aldrig haft dårlige oplevelser med Getmore jeg har bestilt der 9 gange, og varen kommer altid hurtigt frem.
Selv om de ikke altid har været billigst på edbpriser, har jeg som regel alligevel købt hos dem da de næsten altid kun har været et par kroner dyrere end deres konkurrenter.

Så jeg har kun haft positiv erfaringer med dem. :)
Gravatar #13 - Riotfellow
18. mar. 2009 15:56
Jeg har heller ikke haft nogen dårlige oplevelser med Getmore.

Har endda fået et gratis lydkort af dem engang :D (Fejl ved betaling FTW)
Gravatar #14 - HydrA
18. mar. 2009 15:59
Samme som compax, #12
Ingen dårlige erfaringer, købt alle delene til en gamer pc hos dem.
Vidst godt det var lidt af en sats da de har jo så dårlige ry - men det hele kom 3 dage efter bestillingen. Fik endda besked på at strømforsyningen var på rest, og om jeg hellere ville have et andet. Sendt en mail om en anden jeg skulle have så, og det hele kom efter 2 dage :) Men ja, som sagt har jeg ingen erfaringer med hordan de håndtere RMA.
Gravatar #15 - hr. værk
18. mar. 2009 16:05
Nice trik de har der... Burde man ikke kigge lidt på de fjolser der falder for den? Selvfølgelig vil et firma da ikke på deres egen hjemmeside reklamere for at konkurrenten er billigere...
Det hedder KILDE KRITIK og det er noget man bør bruge hver gang man modtager informationer!
Gravatar #16 - Decipher
18. mar. 2009 16:10
#topic

Det er bare ikke rigtigt, i hvert fald ikke konsekvent. Jeg var inde at checke deres prissammenligning på et Sony 32W5500 TV så sent som igår, og der var de billigste EDBbiksen, med 2-3-4. pladser til nogle andre jeg ikke kan huske hvem var. Getmore selv var 1500 dyrere end den billigste der stod anført.
Gravatar #17 - Zombie Steve Jobs
18. mar. 2009 16:10
Har aldrig handlet hos Getmore, men det er sgu da pænt billigt.
Dog er Proshop billigere ved de produkter jeg vile have, næste 2k faktisk, andre er Getmore lidt lavere med et par hundrede kroner.
Proshop har jeg handlet ved siden de var en fysisk butik og har aldrig nogensinde haft noget at klage over, hurtig levering, super fed kundeservice - ingen problemer her, i hvert fald.

Elsker deres produktbeskrivelser:
Gør forestillinger til virkelighed med Canons omfattende udvalg af EF-objektiver (extended focus). Hvert enkelt er designet, så du får mest muligt ud af dit SLR-kamera, og så du kan lave fantastiske resultater på film - hurtigt, stille og nemt.
Gravatar #18 - Moulde
18. mar. 2009 16:13
Det ser ud til at det kun er nogle af produkterne man kan "Pris Tjekke", og det skulle vel aldrig være dem der er billigst hos getmore..

Det er lidt "gråt" at gøre sådan, men det er vist også det.

Ikke at jeg forsvarer getmore, men slap nu lige af med at svine fordi nogen har beskyldt dem for at gøre noget..

Og så betyder "underminere" da når noget ikke er sandt.. right?

Dvs nyheden går ud på at de er blevet anklaget for noget, men efter nærmere undersøgelse er anklagen ikke sand...

Ret mig hvis jeg tager fejl :)

Opdatering:
Hmm, den dims jeg var inde og kigge på igår, hvor jeg bl.a. kiggede på pristjek, kan jeg nu ikke komme ind og pristjekke..
Så det kan godt være de simpelthen har lukket for muligheden, pga. anklagen..
Gravatar #19 - Dr_Mo
18. mar. 2009 16:16
#15
Fordelen ved at bo i DK er jo netop, at sådan noget er i strid med god markedsføringsskik. Derfor burde man kunne stole på getmore. Men jo, man skal forholde sig kildekritisk.
Gravatar #20 - cjoey
18. mar. 2009 16:22
#18 skrev:
Dvs nyheden går ud på at de er blevet anklaget for noget, men efter nærmere undersøgelse er anklagen ikke sand...

Ret mig hvis jeg tager fejl :)


Du tager fejl :-) CRN skriver jo at de har lavet en stikprøve der underbygger Thyregods anklage. At det ikke er konsekvent frikender ham jo ikke.

Jeg synes det er problematisk at en forhandler vil bruge den slags metoder for at højne hans salg. Det er jo derfor vi har en lovgivning for hvad der er god markedsføringsskik.
Gravatar #21 - Decipher
18. mar. 2009 16:26
Jeg synes helt ærligt det er useriøst at indsende en klage på baggrund af EN stikprøve. Eller også er nyheden dårligt gengivet ;)
Gravatar #22 - Dr_Mo
18. mar. 2009 16:49
#21
Såfremt stikprøven er stor nok, vil den være repræsentativt for alle varer. Derudover er klagen ikke blevet sendt af CRN (som har lavet stikprøven), men af Proshop.
Gravatar #23 - zymes
18. mar. 2009 17:07
Jeg har efterhånden handlet mange gange ved Getmore, og har kun haft ét probleme med dem. Alt er kommet til tiden. Ringede til dem, fik at vide jeg skulle sende retur, fik en ny dagen efter og de refunderede porto (ved ikk om det er noget de skal gøre?).
Gravatar #24 - Skak2000
18. mar. 2009 17:23
Jeg er selv fuld tilfreds med Getmore. Gode priser, hurtig levering.

Der er dog et punkt de manipuler lidt med priserne.
De reklamer med gratis levering. (God ting)

Desværre har de så sat prisen for den enkle vare om med samme beløb som levering koster.

Det giver så det problem at når man vil køre flere af den samme vare f.eks. 3 netkort så bliver varerne en smule dyre. Skal man dog lige være opmærksom på.

Getmore er hurtigt til at give besked om vareren er på vej og hvor langt den er.


Gravatar #25 - luuuuu
18. mar. 2009 17:42
Dunno, jeg køber alt hos getmore, har aldrig haft et problem med dem overhovedet.

Jeg tror virkelig der findes mennesker i denne verden der bare er kronisk dårlige til at købe ting over internettet. Det er altid de samme typer der køber ting der går i stykker, eller skal sendes retur pga. <indsæt grund>, og derefter har en vildt dårlig attitude imod firmaet.

Hvordan kan det være jeg aldrig nogensinde har haft problemer med forkert hardware eller ting der går i stykker og skal til reperation?
Gravatar #26 - Scrowdriver
18. mar. 2009 17:45
tja, ved ikke helt, hvad jeg skal syntes.

Når man ved de kan komme til bytte rundt på Tv og Mp3 afspiller. Så er der jo noget pænt galt, men lad det ligge.

Jeg har selv handlet ved dem 2 gange begge gange fået de vare jeg har bestilt og købt ved dem. Jeg tør ikke købe større ting kun små ting kan klare hvis det skulle blive byttet rundet i deres system.

Ham den gamle har dog ikke været så heldig, han ville have en bestemt model de sendte en anden model end ønsket den blev retuneret med det samme.

tja jeg plejer ikke bruge getmores side til tjekke prisen virker ikke som om de helt ved hvad de laver.
Gravatar #27 - sysadm
18. mar. 2009 18:07
Har personligt 2 steder jeg handler midtdata og shg begge i århus af den den simple grund det er så meget rarere at kunne køre forbi dem og hente tingene med det samme, end skulle have dem sendt.

De er som ofte slet ikke de biligste, men om en vare koster 10-50 kr. mere ødelægger sgu ærligt talt ikke min dag.

Men det er sgu sjovt at se, så mange der kun fokuserer på prisen, og ender med at bruge _så_ meget tid når der først engang opstår en fejl.
Gravatar #28 - GoofyChristoffer
18. mar. 2009 18:42
Jeg tror at jeg har handlet hos Getmore ca. 15-20 gange inde for det sidste halve år... Ingen problemer med hverken levering eller varer ind til videre... Højst et par varer der er kommet tidligere end der har stået på hjemmesiden.

Ontopic:
Jeg lagde selv mærke til "funktionen" på hjemmesiden her forleden dag, og der var Getmore altså ikke den billigste på sin egen liste... :S..
Gravatar #29 - spectual
18. mar. 2009 18:47
#6 skrev:
Jeg har ofte bemærket, at på edbpriser.dk ligger Getmore lige 1 kr under alle de andre, der også har dimsen på lager, i priser. Det virker lidt tyndt at drive en butik på den måde, i stedet for at skabe sig en fast køberskare vha god service, gode tilbud (eller bare gode priser generelt) og så håndtere klagesagerne seriøst.


W00t. Det giver da god mening at ligge 1 kr. under de andre - ofte er forskellen mellem top og bund ikke ret meget. Jeg tror ikke det er helt urimeligt at samligne hvad edbpriser gør for online it butikker med hvad google gør for f.eks. community-sites - så at gå 1 krone under er tjent mangefoldigt ind igen. Dælme være dumt ikke at gøre det selvom det virker lidt cheasy.

Jeg tror ikke der er hold i anklagerne. Man drager de konklusioner man vil, ligesom man hører perle hvis man tror han siger perle eller perker hvis man tror han siger perker.

Har handlet mange gange ved getmore - ved de altid er billige og meget ofte billigst. Har aldrig haft problemer med dem, men heller aldrig en rma sag - det er typisk der problemerne opstår.

- - - - -

Faktisk, når jeg tænker over det, kunne jeg godt forestille mig at getmore har ændret deres forretningsstrategi så den stiler mere efter at ligge 1 kr. under de andre. Leveringsomkostningerne er blevet en del af prisen, hvilket gør det nemmere at ramme det mål og nemmere for kunderne at gennemskue det hele.
Gravatar #30 - Silverslith
18. mar. 2009 18:52
Jeg har personligt kun haft dårlige oplevelser med Getmore og en sag som denne overrasker mig ikke. Jeg har fx. gentagende gange oplevet at de ikke har varerne på lager selvom deres hjemmeside siger noget andet og ved henvendelse omkring det unlader de totalt at svare.

Jeg handler der aldrig mere og jeg råder alle jeg kommer i kontakt med til heller ikke at gøre det. Jeg vil meget hellere betale de par ekstra kroner for at være sikker på at få en god service og slippe for problemer.

Fx. kan Komplett anbefales. De er oftest ligeså billigere og til gengæld utroligt professionelle at arbejde med. De er klart blevet min nye foretrukne internetbutik.
Gravatar #31 - spectual
18. mar. 2009 18:59
#30 Håber dine venner er fornuftige nok til at drage deres egen konklusioner.

De er klart blevet min nye foretrukne internetbutik.


Ibm var også klart mit foretrukne harddiskmærke inden deathstar. Matrox var også klart mit foretrukne harddiskmærke inden jeg fik 3 døde diske i træk. Seagate var også klart mit foretrukne harddiskmærke indtil jeg fik øje for western digital
Gravatar #32 - squad2nd
18. mar. 2009 19:08
#30 Jeg har også handlet inde ved dem og har fået mine varer til tiden!

Men jeg kan simpelthen ikke tåle deres design! Det ligner virkelig sådan noget fancy-fup pladder ligesom Getmore
Gravatar #33 - spectual
18. mar. 2009 19:09
Sludder
Gravatar #34 - ktg
18. mar. 2009 19:33
hr. værk skrev:
Nice trik de har der... Burde man ikke kigge lidt på de fjolser der falder for den? Selvfølgelig vil et firma da ikke på deres egen hjemmeside reklamere for at konkurrenten er billigere...
Det hedder KILDE KRITIK og det er noget man bør bruge hver gang man modtager informationer!

Derfor bør de stadig følge god skik. Det holder heller ikke at samtlige netbutikker som handler med elektronik, påstår de er Danmarks billigste, hvis de faktisk er dyre.
Dermed heller ikke sagt at dyrt er dårligt. Jeg mener at man i mange tilfælde får hvad man betaler for.

Decipher skrev:
Det er bare ikke rigtigt, i hvert fald ikke konsekvent.

nyheden skrev:
CRN har foretaget en stikprøve

Vil derudover også mene der er noget om snakken, når de ligefrem har fjernet funktionen på deres hjemmeside. Hvis de ikke havde håndplukket deres oplysninger, hvorfor så fjerne det igen? Det ville da være en god mulighed til at få vendt den dårlige omtale om dem selv, til en konkurrent.

Decipher skrev:
Jeg var inde at checke deres prissammenligning på et Sony 32W5500 TV så sent som igår, og der var de billigste EDBbiksen, med 2-3-4. pladser til nogle andre jeg ikke kan huske hvem var. Getmore selv var 1500 dyrere end den billigste der stod anført.
De var altså billigst, og havde førstepladsen, men 1500 kr dyrere end den billigste? Eller misforstår jeg?

spectual skrev:
Jeg tror ikke der er hold i anklagerne. Man drager de konklusioner man vil, ligesom man hører perle hvis man tror han siger perle eller perker hvis man tror han siger perker.
Og hvis det så er påvist, er det så også bare løse påstande? Og tror man ikke han siger det, hvis man hører ham sige det? Jeg vil nemlig mene det er den anden vej rundt :)

Og folkens, det kan godt være I har haft god erfaring med at bestille en musemåtte fra Getmore, men det er altså ikke det sagen går på. Det kan godt være de har været gode til at sende jeres pakke, men derfor kan de stadig have en bundrådden ledelse, snyde i skat og what not. Sagen går på brud af god markedsføringsskik, og ikke om de kan sende det rigtige produkt med posten.
Gravatar #35 - Miklos
18. mar. 2009 19:49
Handlede meget hos Getmore en overgang - for omkring en million over 14 måneder. Fik for det meste en rimelig service, selvom det var nærmest umulige at komme i kontakt med, men tingene kom for det meste som det var lovet.

Så fik jeg et grafikkort der var dødt ved modtagelse. Tog nåsten 3 måneder at få det byttet og flere gange påstod de at de slet ikke havde modtaget det fra mig.

Har siden handlet udelukkende hos Proshop og DCS. Samme pris, meget bedre service og man kan rent faktisk ringe til dem.
Gravatar #36 - spectual
18. mar. 2009 20:39
#34 mtg skrev:
Og hvis det så er påvist, er det så også bare løse påstande? Og tror man ikke han siger det, hvis man hører ham sige det? Jeg vil nemlig mene det er den anden vej rundt :)


Selvfølgelig gælder det jo kun i tvivlstilfælde, som der er tale om her. Jeg mener ikke man kan drage nogen konklusion om han siger det ene eller det andet. Det lyder ligeså meget som perle som perker. Drager man alligevel en konklusion, har man faktisk allerede draget den inden man hørte klippet (prøv selv: bild dig selv ind at han siger perle og se klippet. bild dig så herefter ind at han siger perker og se klippet)

Anmelderen er en konkurrent. Ret suspekt i sig selv. Hvis jeg var chef for getmore og der blev spredt negative rygter omkring en funktion, som skulle være en service for kunderne, ville jeg også som minimum tage funktion af og få den bedre gennemtestet for fejl.

Gravatar #37 - tipsen
19. mar. 2009 00:31
Haha - har lige været inde og teste funktionen med et vilkårligt udvalg af varer og ganske rigtigt - det ser ud til at Getmore tager en kopi fra edbpriser.dk, hvor de konkurrenter som er billigere lige er barberet væk fra listen - og hvis de selvsamme konkurrenter så er dyrere med en anden vare er de selvfølgelig listet ved dén - så meget fint organiseret :-)
Hvis man har Firefox og web-developer plugin, kan man selv enable det aktuelle formular-felt og så fungerer det helt efter (Getmores) hensigt - nemlig fejlagtigt at fremstille dem billigst muligt på bekostning af konkurrenterne - og dét er i strid med markedsføringsloven.
Har i øvrigt selv handlet hos dem nogle gange og mindes ikke at det har voldt problemer - men de må godt undlade stunts som dette - det gør dem jo ikke ligefrem specielt troværdige.
Gravatar #38 - tipsen
19. mar. 2009 00:43
Decipher (16) skrev:
#topic
Det er bare ikke rigtigt, i hvert fald ikke konsekvent. Jeg var inde at checke deres prissammenligning på et Sony 32W5500 TV så sent som igår, og der var de billigste EDBbiksen, med 2-3-4. pladser til nogle andre jeg ikke kan huske hvem var. Getmore selv var 1500 dyrere end den billigste der stod anført.

Jeg ville gerne have kontrolleret din påstand, men det pågældende fjernsyn findes ikke hos hverken Getmore eller på hifipriser.dk.
Gravatar #39 - Makey
19. mar. 2009 07:54
luuuuu (25) skrev:
Jeg tror virkelig der findes mennesker i denne verden der bare er kronisk dårlige til at købe ting over internettet. Det er altid de samme typer der køber ting der går i stykker, eller skal sendes retur pga. <indsæt grund>, og derefter har en vildt dårlig attitude imod firmaet.

Hvordan kan det være jeg aldrig nogensinde har haft problemer med forkert hardware eller ting der går i stykker og skal til reperation?

Du har været heldig.

Jeg bestilte en LG KU990 hos getmore da den var ny, de sendte mig efter 2 mdr. en LG KU990R som havde en fejl fra producentens side af. Jeg sendte min telefon til reperation. Efter 1 måned skete der stadig ikke noget hvor jeg har skrevet til dem flere gange. Det ender med at jeg må bide i det sure æble og gå igennem forbrugerstyrelsen for at få mine penge tilbage. Det har jeg så nu, men handler aldrig hos dem igen.

En ting er at de er billigst og at de er gode til at sælge ting, men du er på skideren hvis der er noget galt med den vare du modtager.

Så vil jeg hellere give 100,- kr mere for en ting hos Happii som jeg nu handler hos i stedet, de har Live Chat, det tager under 30 sekunder at komme i kontakt med dem, hos Getmore risikerer du at vente 20 minutter i kø på deres telefon bare for at der er en i den anden ende der siger "Ups" og ligger røret på.
Gravatar #40 - Remmerboy
19. mar. 2009 09:11
sjovt at folk ikke kan se længere end deres egen næsetip.
problemet med getmore (og de fleste skumle netbutikker) er ikke at købe hos dem. problemet er når man skal bruge sin reklamationsret, returret osv hvor butikkerne skal bruge ressourcer på noget, der ikke giver indtægt. der har været problemer med getmore, og derfor har det været en tur forbi forbrugerrådet samt fået frataget e-mærket.
alle dem der har haft et godt oplevelse, godt for jer.
problemet er når getmore skal lave noget som de ikke tjener penge på. så jeres købsoplevelse er irrelevant i forhold til getmores ry.

jeg gider f.eks ikke handler i en butik, hvor chancen for at blive screwed ved reklamation (varen er ældre end 6måneder) er størrere end andre butikker.
derfor vil jeg hellere bruge 1-50kr mere for at handle et andet sted. eller et andet butik der rent faktisk er billigere.
Gravatar #41 - retrospect
19. mar. 2009 10:06
Det er godt nok også en plat feature at have på sin hjemmeside, når de billige forhandlere er fjernet :-)

Når det så er sagt kunne pro-shop jo starte med at have lidt varer på lager, så det ikke tager 4-10 dage at få alt leveret.
Jeg handler hos Getmore og har gjort det 10+ gange på arbejdet og 3 gange privat. ALT er kommet til tiden, forsvarligt emballeret og til en billig eller ihvertfald under gennemsnitspris (gennemsnittet af de billige forhandlere).

Jeg har haft en reklamation på en død harddisk og det gik uden problemer. Sendte en mail til Getmore og fik et svar indenfor 5 minutter. Sendte disken retur og havde en ny disk 3 dage efter. Det er ok service til mit brug.
Gravatar #42 - flemminghave
27. mar. 2009 12:11
Køb og levering af varer på Getmore går strygende, også gode priser. Det er bare når man har en reklamation det går galt for dem.

Min generelle holdning er, køb kun hos dem hvis du kan leve med en evt. fejl, for deres holdning til tid og rep. stemmer ikke overens med forbrugerloven
Gravatar #43 - Cloud02
27. mar. 2009 13:41
Hvis det altid er de samme virksomheder som Getmore sammenligner sig med, så kan jeg ikke se problemet i at de udelader Proshop eller andre.
Hvis de har forskellige virksomheder per produkt, så er der hold i klagen.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login