mboost-dp1

Service?!


Gå til bund
Gravatar #1 - HURRDURR
17. jul. 2009 12:56
Jeg konstaterede i mandags at min halve år gamle 24 tommer samsung skærm havde fået en grim pixelfejl i højre side, nærmere betegnet en lang grøn streg fra top til bund. Jeg ringede til samsungs kundesupport for at høre hvad jeg skulle gøre af den, og det er åbenbart et dansk firma kaldet infocare der tager sig af samsungs reklamationer.

Havde ellers håbet at jeg kunne gå direkte til producenten med problemet og skære mellemledet væk så jeg var sku egentlig lidt træt af det. Nå, jeg får da oprettet en reklamation hos infocare og tænker ikke videre over det.

Ved ikke helt hvad jeg forventede men regnede da med jeg som et minimum blev nødt til at sende skærmen ind så de kunne konstatere fejl og derefter enten fixe det eller bytte men det var åbenbart ikke nødvendigt for min nye skærm blev leveret i dag. Har nu 2 skærme, den ene med pixelfejl og den nye der tilsyneladende ikke fejler noget.

WTF, er det god service eller hvad?
Gravatar #2 - Rasmus064
18. jul. 2009 01:59
Infocare giver god service.
Du skal vist så også sende den gamle skærm tilbage i den kasse den nye blev leveret i.
Gravatar #3 - Fjolle
18. jul. 2009 08:30
Havde det samme problem med min acer bærbar (ja, jeg ved det godt...)

De emailede mig en ups pakke-label og jeg havde den tilbage fra tyskland med en ny skærm 3 arbejdsdage efter ups samlede den op...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login