mboost-dp1

Omregning fra Pelikan til Sekundmeter

Gå til bund
Gravatar #1 - BurningShadow
24. aug. 2010 13:21
Nu har jeg igen hørt en påstå at det blæser en halv pelikan. Er der nogen der ved hvordan man omregner pelikaner til sekundmeter?
Gravatar #2 - Slettet Bruger [1280354404]
24. aug. 2010 13:47
Det er mindst 16m/s

En halv pelikan stammer fra "en halv orkan" og en hel pelikan = hel orkan. Det er bare retard engang der i fuldeskab har sagt pelikan istedet for orkan. Hvorefter det har spredt sig som syfilis i et plejehjem.
Gravatar #3 - Slettet Bruger [1280354404]
24. aug. 2010 13:47
Og tihi.. du havde nok ikke forventet at få løsningen din avkat :D

Edit.. FOR GUDS SKYLD EDIT
Gravatar #4 - BurningShadow
24. aug. 2010 14:09
Takker, så kan jeg endelig begynde at irriterer de folk, ved konstant at oplyse vindhastigheder i fraktioner af en Pelikan :-)

Jo, det havde jeg faktisk...
Gravatar #5 - illishar
27. aug. 2010 11:44
Det gør også at du kan beregne 1 albatros, til ca. at have vindstyrken 34 m/s og 1 natugle til have 11 m/s. ^^
Gravatar #6 - Hubert
27. aug. 2010 14:05
BurningShadow (1) skrev:
Nu har jeg igen hørt en påstå at det blæser en halv pelikan. Er der nogen der ved hvordan man omregner pelikaner til sekundmeter?

Jeg plejer gerne at sige at en halv pelikan svarer til 5 havmåger.
Gravatar #7 - Colapusheren
30. aug. 2010 14:51
SlettetBruger, kan vi venligst få en kilde på det udsagn! :P
Gravatar #8 - Slettet Bruger [1280354404]
30. aug. 2010 16:24
Jeg er sønderjyde :S vi tyder vejret på antallet af insekter og fugle i luften, putter vores afklippede tånegle i pigers drinks for at gøre dem forelskede.

Det må være kilde nok :D
Gravatar #9 - Colapusheren
30. aug. 2010 20:00
Virker det egentlig? Altså det med neglene?
Gravatar #10 - holmen
30. aug. 2010 20:26
Vi skal opfinde et udtryk for en mængde regn, angivet i fisk, alt efter hvor meget regn der kommer, det bliver SÅ CRAZY.

Lidt regn er en gubbi, lidt mere er en skalle und so weiter indtil den kraftigste regn, som skal kaldes det samme som en kendt person der ligner en fisk.

Nu skal vi bare bruge en kendt person der ligner en fisk.
Umiddelbart tænker jeg hende der shrek fra xfaktor, men hun er jo ikke rigtig kendt, desuden må der være nogen der ligner en fisk mere end hende.

Dette giver anledning ti len ny tråd:
Kendte der ligner dyr, herunder også billeder af ikke-kendte mennesker der ligner dyr.

Utroligt spændende.
Gravatar #11 - Slettet Bruger [1280354404]
30. aug. 2010 20:58
Colapusheren (9) skrev:
Virker det egentlig? Altså det med neglene?

Hvis din neglelak er lavet af rohypnol.

Sætter også en effektiv stopper for at bide negle i offentligheden -.-
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login